ویزای کاری

استخدام Java Developer در انگلستان

استخدام Java Developer در انگلستان

در این مقاله قصد داریم تا شما را با استخدام Java Developer در انگلستان آشنا سازیم و به سوال جمع کثیری از هموطنان در اینباره پاسخ دهیم. اینکه وضعیت بازار کار رشته Java Developer در انگلستان چگونه است؟ برای استخدام در این رشته در انگلستان متقاضیان به چه مدارکی نیاز دارند؟ برای استخدام در رشته مذکور چند سال سابقه کاری لازم است؟ متوسط درآمد متخصصان Java Developer در انگلستان چقدر است؟ آیا این متخصصان از زندگی در انگلستان راضی هستند؟ آیا مهارت های کلیدی نیز در افزایش سطح درآمد این متخصصان در انگلستان اثر گذار است؟ اینها همگی سوالاتی است که در ادامه تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به آنها پاسخ می دهند.

شرایط لازم برای استخدام Java Developer در انگلستان

ابتداء امر بهتر است با رشته Java Developer در انگلستان بیشتر آشنا شوید. برای کار به عنوان یک متخصص Java Developer در انگلستان به مدرک لیسانس معتبر در رشته های علوم کامپیوتری و نیز سابقه کاری بالای 5 سال نیاز دارند. علاوه بر این متخصصان این رشته برای استخدام در شرکت های انگلستان بایستی به مهارت هایی مثل Java، Spring، SQL، RESTful Web Services، Java/J2EE و غیره نیز مسلط باشند.

مضاف بر اینکه اطلاع این متخصصان از وضعیت کاری Java Developer ها در انگلستان نیز بد نیست. اولا قانون کار انگلستان برای تمامی مشاغل ملی این کشور ایجاب کرده است تا در هفته حدود 48 ساعت کار بکنند. و همینطور تمامی شاغلین در این کشور نیز از مزایای بیمه بهره مند شوند و این شامل متخصصان Java Developerدر انگلستان نیز می شود. ضمنا بر طبق آمار سال 2022 میانگین درآمد سالیانه این متخصصان در انگلستان حدود £38000 (پوند) می باشد. در حالی که متخصصان تازه کار در این کشور درآمد £25000 (پوندی) ولی متخصصان با سابقه درآمد £60000 (پوندی) در سال دریافت می کنند که در نمودار زیر هم مشخص است:

رنج درآمدی متخصصان java developer در انگلستان

پس نباید از این نکته مهم غافل شویم که سابقه کاری در دریافت بیشترین سطح درآمدی توسط متخصصان Java Developer بیشترین تاثیر را دارد. همان طوری که در جدول پایین هم مشاهده می شود، بیشترین درصد افزایش حقوق این متخصصان با 84% مربوط به متخصصان مجرب با سابقه کاری بالای 5 سال می باشد:

سابقه کاریمتوسط درآمد سالیانه به پونددرصد افزایش حقوق
1 سال£26000
1 تا 4 سال£350008%
5 تا 9 سال£4500019%
10 تا 19 سال£4900030%
بالای 20 سال£7000084%

مهارت های ضروری برای استخدام سریع Java Developer در انگلستان

متخصصان Java Developer در انگلستان به تولید اپلیکیشن های وب- پایه پیچیده می پردازند. همچنین آنها برنامه هایی را می نویسند و یا برنامه هایی را اصلاح و مشکل گشایی می کنند. همچنین از اهم وظایف آنها تست و تایید برنامه ها برای اطمینان از عملکرد صحیح آنهاست. همچنین این متخصصان بایستی هم توانایی کار با یک تیم زبده برنامه نویسی و هم توانایی ارتباط با کلاینت ها را داشته باشند. فلذا آنها برای استخدام در بازار کار Java Developer نیازمند اثبات تسلط بر مهارت هایی مثل Java، Spring، SQL، RESTful Web Services، Java/J2EE و غیره دارند. از این گذشته برخورداری از مهارت های زیر نیز باعث افزایش درصد حقوق و افزایش شانس استخدام آنها خواهد شد:

  • Test Driven Development (TDD): 31% افزایش حقوق
  • Python: 26%
  • Linux: 18%
  • Groovy Programming Lnguage: 11%
  • Java/J2EE: 7%
  • RESTful Web Services: 6%
  • C#: 5%
  • Spring: 4%

نحوه استخدام Java Developer در انگلستان

نحوه استخدام Java Developer در انگلستان؟

برای شروع فرآیند استخدام Java Developer در انگلستان اطلاع از شرایط و مراحل کار برای متقاضیان الزامی است. اولین مرحله و استارت شروع این کار این است که متقاضی رزومه خوبی را از خود تهیه و تنظیم کند. مرحله دوم برای استخدام در بازار کار رشته Java Developer در انگلستان این است که متقاضی با استفاده از شیوه های مرسوم کاریابی در انگلستان بتواند پیشنهاد کاری (جاب آفر) مناسبی را پیدا کند. او برای انجام کاریابی در انگلستان می تواند از وب سایت های کاریابی از قرار زیر بهره بگیرد:

  • Linkedin.com
  • Reed.co.uk
  • Indeed.com
  • Glassdoor.com
  • Snaphunt.com
  • Totaljobs.com
  • Monster.com و غیره

در مرحله سوم و بعد از ارائه پیشنهاد کاری توسط کارفرمای انگلیسی او بایستی خودش را جهت انجام مصاحبه شغلی مهیا کند. و در صورت قبولی در مصاحبه شغلی است که او می تواند با کارفرمای معتبر انگلیسی قرارداد کاری منعقد کرده و در نهایت به منظور اخذ ویزای کارگر ماهر انگلستان اقدام نماید که در ادامه به توضیح بیشتری در این خصوص می پردازیم.

اخذ ویزا پس از استخدام Java Developer در انگلستان

قوانین و مقررات مهاجرتی انگلستان پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپایی (EU) تغییر زیادی کرده است. مثلا در زمینه ویزای کاری انگلستان اخیرا ویزای کارگر ماهر (Skilled Worker Visa) جایگزین ویزای تایر 2 (عمومی) شده است. از همین رو نیز متخصصان و مهندسان رشته Java Developer به عنوان متخصص بایستی ویزایی خود را در این دسته درخواست دهند. ویزایی که اقامت 5 ساله انگلستان را به متخصصان Java Developer اعطاء می کند و در ضمن قابل تمدید نیز می باشد. اما بد نیست بدانید که برای اخذ ویزای مذکور کسب مینیمم 70 امتیاز با توجه به معیارهای زیر الزامی است:

اخذ ویزا پس از استخدام Java Developer در انگلستان

در ادامه تهیه یکسری مدارک دیگر مثل پاسپورت ملی معتبر، گواهی تمکن مالی کافی برای اقامت در انگلستان، قرارداد کاری، گواهی عدم سوء سابقه، مدرک زبان، مدرک تحصیلی و غیره الزامی است. شما عزیزان تمامی مراحل مربوط به اخذ ویزای کار انگلستان را می توانید همراه با یکی از وکلای مهاجرتی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *