ویزای کاری

استخدام Java Developer در دانمارک

استخدام Java Developer در دانمارک

روند استخدام Java Developer در دانمارک 2022 برای خیلی از متخصصان و کارشناسان رشته های علوم کمپیوتر بسیار جذاب است ولی نباید فراموش کرد که موفقیت در این بازار کاری سختی های خاص خود را دارد. چرا که دانمارک جزء بهترین کشورهای جهان برای زندگی و کار محسوب می شود. از این گذشته کارفرماهای دانمارکی نیز برای استخدام نیروهای مورد نیازشان سخت گیری هایی می کنند. بنابراین به کارجویان رشته Java Developer توصیه می شود که قبل از آغاز کاریابی در این رشته در کشور دانمارک حتما به یک رزومه یا CV قوی ای مجهز باشند. شما عزیزان برای تنظیم CV و کاور لتر خود می توانید از خدمات مشاوره رایگان ارائه شده توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرید.

شرایط کاری Java Developer در دانمارک چگونه است؟

متخصص Java Developer در شرکت های دانمارکی مسئول توسعه اپلیکیشن ها و نرم افزارها با استفاده از زبان برنامه نویسی Java می باشد. در حقیقت این برنامه نویسان متخصص با گروهی از مهندسان نرم افزار، توسعه دهندگان وب و دیگر متخصصان همکاری می کنند تا از تکنولوژی Java برای توسعه وب سایت ها و اپلیکیشن های شرکتی بهره گیرند. این متخصصان ماکسیمم تا 37 ساعت در هفته کار می کنند و از بیمه و مزایای مختلفی نیز برخوردارند. گذشته از این همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، رنج درآمدی آنها از DKK491610 (کرون دانمارک) تا DKK862798 (کرون دانمارک) متغیر است:

رنج درآمد متخصصان Java Developer دانمارک

شرایط استخدامی متخصصان Java Developer در دانمارک

رشته Java Developer در دانمارک از یک بازار کاری خیلی پویا و پر رونقی برخوردار است به گونه ای که این بازار کاری نه تنها در سطح دانمارک یا حتی اروپا بلکه در سطح جهانی معروف است. بنابراین کارجویان این رشته بایستی بدانند که با ورود به بازار کار این رشته در حقیقت وارد عرصه رقابت سختی شده اند. رقابتی که برنده آن کارجوی با رزومه خیلی عالی است. بنابراین رزومه هر متخصص Java Developer برای استخدام در این رشته بایستی شامل:

مدرک آکادمیک: با اینکه اکثر استخدام شدگان رشته Java Developer در دانمارک دارای مدرک لیسانس در رشته های مهندسی کامپیوتر هستند. ولی این را هم باید بدانید که داشتن مدرک فوق لیسانس هم در بالا رفتن شانسی استخدامیتان و هم در افزایش حقوق شما در دانمارک اثر گذار است. و این مهم را می توان با توجه به نمودار زیر درک کرد:

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد متخصصان Java Developer در دانمارک

سابقه کاری: از دیگر علل و عوامل مهم در استخدام Java Developer در دانمارک سوابق کاری آنهاست. پس هر چقدر سابقه کاری بیشتر همان مقدار سطح درآمدی این متخصصان نیز بالاتر! موضوعی که در نمودار آماری زیر نیز به وضوح قابل مشاهده است:

تاثیر سابقه کار بر درآمد متخصصان Java Developer در دانمارک

مهارت ها: در زمینه استخدام Java Developer در دانمارک موفق ترین کارجویان یا متقاضیان کسانی هستند که در به کار گیری تکنولوژی های مهم زیر در این رشته تسلط کافی داشته باشند:

مهارت های متخصصان Java Developer در دانمارک

مزایای استخدام Java Developer در دانمارک چیست؟

دانمارک کشوری در شمال اروپا و در ناحیه اسکاندیناوی است. این کشور یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. کشوری که از هر هر لحاظ به درجه بالایی از توسعه یافتگی رسیده است و به همین دلیل کاریابی و استخدام در این کشور می تواند بهترین ایده مهاجرتی برای متخصصان رشته های مختلف از جمله متخصصان رشته Java Developer باشد. اما چرا مهاجرت به دانمارک؟ اولا دانمارک از نظر شاخص کیفیت زندگی به عنوان دومین کشور برتر جهان محسوب می شود:

دانمارک دومین کشور برتر جهان برای زندگی

دوما متوسط درآمد دریافتی متخصصان Java Developer در دانمارک بسیار بیشتر از متوسط ملی این کشور می باشد و همین امر متخصصان این رشته از سراسر جهان را برای مهاجرت به دانمارک وسوسه می کند. در حال حاضر همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود متوسط درآمدی متخصصان Java Developer در دانمارک در حدود DKK696921 (کرون دانمارک) معادل حدود $97762 (دلار) می باشد و این درحالی است که متوسط درآمد ملی حدود DKK414177 (کرون دانمارک) معادل $58099 (دلار آمریکا) می باشد:

مقایسه متوسط درآمد متخصصان Java Developer با متوسط درآمد ملی

گذشته از این متخصصان رشته Java Developer نیز می توانند از تمامی حقوق و مزایای کار در دانمارک همانند حقوق بیکاری و بازنشستگی، بیمه تامین اجتماعی و غیره بهره مند شوند. مضاف بر اینکه آنها از طریق کار در دانمارک همچنین می توانند زمینه مهاجرت خانوادگی خود را نیز فراهم کنند.

مزایای استخدام Java Developer در دانمارک

کاریابی و استخدام Java Developer در دانمارک

مرحله و یا بهتر بگوییم پیش شرط مهم برای جستجوی کار کارجویان رشته Java Developer در دانمارک، تنظیم یک cv و کاور لتر به زبان انگلیسی یا دانمارکی است. در حقیقت آنها از این طریق نه تنها خودشان و توانایی هایشان را به کارفرمای دانمارکی معرفی می کنند بلکه همچنین از این طریق به نوعی شانس استخدامشان را هم افزایش می دهند. اما در مرحله جستجوی کار در دانمارک 2022 نیز کارجویان می توانند از موتورهای جستجوی شغلی زیر بهره گیرند:

  • Jobs Index: این سایت یکی از کاملترین موتورهای جستجوی شغلی در دانمارک می باشد.
  • StepStone: یکی از پربازدیدترین سایت های کاریابی در دانمارک محسوب می شود.
  • Ofir: این موتور جستجو از سال 1996 فعال بوده و یکی از اولین موتورهای جستجوی شغلی در دانمارک به حساب می آید.
  • JobNet: که هنوز هم جزء محبوب ترین موتورهای جستجوی دانمارک قلمداد می شود.
  • Indeed: نسخه دانمارکی از سایت جستجوی کار آمریکایی است و غیره.

اما پس از موفقیت در امر کاریابی و در ادامه دعوت به مصاحبه شغلی در دانمارک، کارجو بایستی مهیا شده و بداند که دقیقا چه باید بگوید و چگونه آن را بیان کند. جلسه مصاحبه نیز ممکناست آنلاین و یا حضوری برگزار شود. به هر حال در این جلسه ممکن است سوالاتی با این سبک و سیاق از کارجو پرسیده شود:

کاریابی و استخدام Java Developer در دانمارک

ویزای استخدام شدگان Java Developer در دانمارک

مرحله آخر از استخدام Java Developer در دانمارک، اخذ ویزای کار است. ویزای کاری که در دانمارک به عنوان ویزای کار و اقامت محسوب می شود. و نظر به اینکه کارجویان رشته Java Developer جزء دسته مشاغل کمبود دار در دانمارک به حساب می آیند از همین رو آنها صلاحیت اخذ ویزای کار پوزیتیو لیست را دارند. ویزایی که هم در اختیار اسکیل ورکرها و هم در اختیار متخصصان دانشگاهی است. با اینکه نهاد رسیدگی به درخواست متقاضیان در دانمارک اداره مهاجرت و استخدام بین المللی دانمارک (SIRI) می باشد. اما کارجویان خارجی بایستی مدارک زیر را به سفارت دانمارک در تهران تحویل دهند:

  • پاسپورت معتبر
  • کپی از پاسپورت
  • بیمه سلامت
  • عکس پاسپورتی جدید
  • رسید پرداخت هزینه ویزای کاری دانمارک دسته پوزیتیو لیست
  • وکالت نامه در صورت استخدام وکیل مهاجرتی
  • قرارداد کاری یا جاب آفر با شرکت دانمارکی
  • مدرک دانشگاهی معتبر
  • مجوز دانمارکی برای آن شغل (درصورت نیاز)

ناگفته نماند که مدت اعتبار ویزای کار برنامه پوزیتیو لیست به مدت قرارداد کاری کارجویان بستگی دارد. اما بر طبق قوانین مهاجرتی کشور دانمارک حداکثر اعتبار این ویزا نهایتا تا 4 سال میباشد اما قابلیت تمدید را هم دارد. به منظور اطلاع از شرایط عقد قرارداد جهت اخذ ویزای کاری و یا ویزای تحصیلی دانمارک با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *