ویزای کاری

استخدام Java Developer در فرانسه

استخدام Java Developer در فرانسه

جهت استخدام Java Developer در فرانسه فاکتورها و عوامل مختلفی وجود دارد که کارجویان این رشته بایستی بدانها توجه کنند. تسلط بر زبان فرانسوی، داشتن یک رزومه CV قوی به همراه کاور لتر، تنظیم و ارسال درخواست کار، آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه کاری از جمله این موارد می باشد. پس از یافتن کار مناسب در فرانسه نیز بهترین گزینه در دسترس متقاضیان این رشته درخواست کارت آبی اتحادیه اروپایی است. این کارت اقامتی مخصوص کارگران مهارت بالای خارجی مثل متخصصان Java Developer می باشد و آنها با این کارت می توانند اسپانسر اعضای خانواده خود باشد. در اادامه نیز با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با زیر و بم مهاجرت کاری این دسته از متقاضیان نیز آشنا شوید.

کار متخصصان رشته Java Developer در فرانسه

شاید اولین موضوعی که باید در رابطه با استخدام Java Developer در فرانسه بدانید این باشد که اصلا رشته Java Development چیست و وظایف و مسئولیت های متخصص Java Developer چیست؟ در حقیقت رشته Java Development در فرانسه جزئی از رشته IT محسوب می شود. و یک Java Developer نیز در فرانسه برنامه نویسی است که اپلیکیشن ها و نرم افزارهای java- پایه را طراحی کرده، توسعه داده و مدیریت می کنند. بنابراین خلاصه وظایف و مسئولیت های متخصصان و مهندسان Java Developer در فرانسه 2022 را می توان به صورت زیر بیان کرد:

وظایف و مسئولیت های Java Developer در فرانسه

با این حساب، متخصصان رشته Java Developer برای کار در فرانسه بایستی به تکنولوژی هایی مثل JavaScript، SQL، Java SE, EE، ارتباط پایگاه داده Java و غیره مسلط باشند. در شرایط فعلی بازار کار فرانسه نیز شرکت های بین المللی زیادی هستند که به طور روزانه و یا ماهیانه به استخدام برنامه نویسانی مثل Java Developer ها می پردازند. در این بین از معروفترین و بزرگترین شرکت های فرانسوی برای استخدام Java Developer می توان به شرکت های زیر اشاره نمود:

  • Ericsson-Worldwide
  • Mirakl
  • BNP Paribas
  • Amadeus
  • Atos
  • Astek و غیره

کار متخصصان رشته Java Developer در فرانسه

شرایط استخدام Java Developer در فرانسه

فرانسه از بهترین کشورهای جهان برای استخدام متخصصان Java Developer در جهان محسوب می شود. منتها متخصصان و برنامه نویسان برای کار به عنوان Developer در این کشور پیشرفته و مدرن اروپایی نیازمند تامین یکسری شرایط هستند که از آنجمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

میزان تحصیلات: برای اشتغال به شغل Java Developer در فرانسه کارجو/ متقاضی بایستی حداقل مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر و یا رشته های مرتبط داشته باشد. همان طوری که در نمودار زیر نیز مشاهده می شود، 100% متخصصان این رشته در فرانسه دارای مدرک لیسانس هستند:

سطح تحصیلات متخصصان Java Developer در فرانسه

علاوه بر این داشتن مدرک آکادمیک تاثیر زیادی بر روی میزان درآمد Java Developer ها در فرانسه دارد. به طوری که Developer های با مدرک فوق لیسانس می توانند تا حدود 29+% افزایش درآمد داشته باشند. و این مهم را می توان با توجه به نمودار زیر استنباط کرد:

تاثیر میزان تحصیلات بر درآمد متخصصان Java Developer در فرانسه

سابقه کاری: بهترین شرایط کارجویان برای استخدام Java Developer در فرانسه داشتن سابقه کاری بالای 2 سال ولی بهترین شرایط درآمدی برای متخصصان Java Developer در فرانسه داشتن سابقه کاری بالای 5 سال می باشد. همات طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، Developer های با سابقه کاری بین 5 تا 10 سال با حدود 36+% بیشترین درصد افزایش حقوق را در بین همقطارانشان به خود اختصاص می دهند:

تاثیر سابقه کاری بر درآمد متخصصان Java Developer در فرانسه

سطح مهارتی: یکی از فاکتورها جهت افزایش شانس استخدام Java Developer در فرانسه برخورداری Developer ها از تکنولوژی های سطح بالا و مدرن می باشد. از جمله معروفترین و کاربردی ترین این مهارت ها عبارتند از:

مهارت های متخصصان Java Developer در فرانسه

سطح درآمدی متخصصان رشته Java Developer در فرانسه

همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، فاکتورها و عوامل مختلفی در تعیین سطح درآمدی متخصصان/ مهندسان رشته Java Developer در فرانسه تاثیر گذار است. در بین این عوامل نیز عامل سابقه کاری بیشترین تاثیر را بر روی درصد افزایش درآمد متخصصان Java Developer دارد. بر این اساس متخصصان با سابقه کاری متوسط در فرانسه از درآمد سالیانه حدود €72223 (یورو) برخوردارند. اما Developer های با سابقه کاری کمتر از 3 سال در کشور فرانسه از درآمدی در حدود €50962 (یورو) و Developer های با سابقه بیش از 8 سال نیز از سطح درآمدی حدود €89440 (یورو) در سال برخوردارند:

رنج درآمدی متخصصان رشته Java Developer در فرانسه

کاریابی جهت استخدام Java Developer در فرانسه

کاریابی در کشوری مثل فرانسه کار خیلی ساده ای هم نیست. بنابراین کارجویان رشته Java Developer جهت جستجوی کار در کشور فرانسه بایستی جو رقابتی موجود در بازار کار این کشور را مدنظرشان قرار داده و با دستهایی پر وارداین عرصه شوند. مراد از دستهای پر نیز داشتن یک CV یا رزومه کاری قابل پسند می باشد. علاوه بر یک CV خوب همچنین دانش زبان فرانسه نیز عملیات کاریابی در فرانسه را برایتان کاملا آسان می سازد. پس با این تفاسیر دو عامل مهم در تسهیل و تسریع فرآیند جستجوی کار در فرانسه 2022 را می توان به صورت زیر بیان کرد:

کاریابی جهت استخدام Java Developer در فرانسه

اما برای کاریابی در فرانسه شیوه های مختلفی مثل موسسات معتبر کاریابی و یا وب سایت های جستجوی کار در اختیار کارجویان Java Developer قرار دارد. ما در اینجا به معرفی برترین وب سایت های کاریابی در فرانسه 2022 می پردازیم:

  • Indeed
  • EURES
  • Linkedin
  • THE LOCAL FRANCE
  • Pole Emploi
  • fr و غیره

پس از یافتن کار در فرانسه، کارجوی Java Developer با ار سال درخواست کار البته با فرمت فرانسوی اش از شانس بالایی برای حضور در جلسه مصاحبه برخوردار است.

ویزا برای استخدام شدگان رشته Java Developer در فرانسه

طبق مقررات مهاجرتی کشور فرانسه، اتباع خارجی از جمله متقاضیان کار به عنوان Java Developer برای ورود، اقامت و کار در فرانسه نیازمند اخذ ویزا هستند. کلا متقاضیان با توجه به مدت قرارداد کاری اشان به دو نوع ویزای کار فرانسه دسترسی دارند. نوع اول آن ویزای کار کوتاه مدت (با اعتبار کمتر از 30 روز) و نوع دوم آن نیز ویزای کار بلند مدت (با اعتبار بیش از 30 روز) می باشد. غالبا ویزای متخصصان Java Developer در فرانسه از نوع بلند مدت بوده و شامل یکی از دو گزینه زیر است:

ویزا برای استخدام شدگان رشته Java Developer در فرانسه

کارت آبی اتحادیه اروپا (EU) که یک مجوز کاری و اقامتی 1 تا 3 ساله برای کارگران مهارت بالا در فرانسه محسوب می شود. و از جمله شرایط اخذ آن می توان به داشتن حداقل مدرک لیسانس، 5 سال سابقه کاری و نیز قرارداد کاری با میزان درآند 1.5 برابر متوسط درآمد سالیانه در فرانسه اشاره نمود. اما مجوز پاسپورت استعداد درخشان یا passeport talent permit یک مجوز اقامتی 4 ساله مخصوص اتباع خارجی است که در زمینه های مختلف اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، هنری و غیره دارای استعداد ویژه ای هستند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر درباب مهاجرت متخصصان ایرانی به فرانسه 2022 حتما با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

[instagram-feed feed=1]

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *