ویزای کاری

استخدام Java Developer در نیوزلند

استخدام Java Developer در نیوزلند

برای استخدام Java Developer در نیوزلند می توانید از یک رزومه قوی، کامل و دقیق بهره گیرید تا به سرعت کار مورد نظرتان را پیدا کنید. علاوه بر این همچنین با بهترین روش های کاریابی در کشور نیوزلند نیز آشنا باشند. برای همین امر نیز ما در این مقاله شما را با روش های مختلف کاریابی از جمله کاریابی از طریق وب سایت های جستجوی کار آشنا می کنیم.

همچنین کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله شما را با مراحل مختلف اخذ ویزای کار نیوزلند 2023 نیز آشنا می کنند. مضاف بر اینکه شما در همین مقاله با سیستم امتیازبندی اخذ ویزای کاری نیوزلند آشنا می شوید. در ادامه نیز اگر سوال یا ابهامی درباره شرایط کاریابی و اخذ ویزای کاری نیوزلند داشته باشید می توانید با تیم کارشناسان و مشاورین برترمان در این موسسه در ارتباط باشید.

مهارت های لازم جهت استخدام Java Developer در نیوزلند

متخصصان java developer در نیوزلند وظیفه دارند تا اپلیکیشن های وب- مبنای پیچیده تری را بسازند. برخی نمونه ها در این مورد شامل منوهای کشویی پویانمایی شده، تصاویری که با حرکت ماوس روی آنها تغییر می کنند، و نیز اصواتی است که هنگام کلیک پخش می شوند. همچنین از متخصصان Java برای جمع آوری داده ها و تایید اطلاعات کاربر در سایت های e-commerce نیز استفاده می شود. در اصل این شغل java developer هاست تا از زبان scripting برای اصلاح دیزاین و عملکرد وب سایت ها درست همانطوری که کلاینت ها می خواهند، بهره گیرند. همچنین این متخصصان ممکن است برنامه هایی را بنویسند و یا اپلیکیشن های موجود را ریوایز کنند.

همچنین آنها فرصت هایی برای تنظیم دقیق و بهینه سازی اپلیکیشن های پروژه های توسعه یافته با جاوا را شناسایی می کنند. آنها اغلب برنامه ها را برای تایید کار آزمایی اشان تست می کنند. خود این مسئولیت شامل حل مسائل فنی از طریق debugging، تحقیق و بررسی انجام می گیرد. همچنین java developer ها در کشور نیوزلند برای کارکنان سطح پایین IT راهنمای فنی و آموزش های لازم را نیز ارائه می دهند.

شرایط کاریابی و استخدام Java Developer در نیوزلند

شرایط کاریابی و استخدام Java Developer در نیوزلند

استخدام Java Developer در نیوزلند به خاطر حاکمیت یک فضای رقابتی چندان هم آسان نیست. و برای این استخدام شما بایستی با مراحل کاریابی و استخدام در نیوزلند آشنا شوید. مرحله اول برای کاریابی در نیوزلند نیز این است که شما CV یا همان رزومه مناسبی از خودتان را تهیه و تنظیم کنید و یا اگر از قبل دارید آن را به روز کنید. مرحله دوم مربوط به جستجوی کار از طریق وب سایت های کاریابی در نیوزلند می باشد. برخی از معروفترین این سایت ها عبارتند از:

  • Nz.linkedin.com
  • Nz.indeed.com
  • Careers.govt.nz
  • Nz.talent.com
  • Seek.co.nz
  • Myjobspace.co.nz
  • Nz.glassdoor.com

در مرحله بعدی متقاضی استخدام Java Developer در نیوزلند می بایست خودش را برای مصاحبه شغلی مهیا کند. و در صورت قبولی و تایید در مرحله انجام مصاحبه است که او می تواند به جاب آفر JOB OFFER یا پیشنهاد شغلی دست یابد. پس از آن نیز وارد مرحله آخر یعنی درخواست ویزای کاری نیوزلند می شود.

میزان درآمد جهت استخدام Java Developer در نیوزلند؟

کلا ساعت کاری استاندارد برای Java Developer ها در نیوزلند در حدود 40 ساعت در هفته است و آنها نیز بمانند سایر نیروهای متخصص در این کشور از امتیازات مهمی مثل تعادل زندگی کاری مطلوب، کیفیت زندگی خیلی بالا، بیمه های مختلف، برخورداری از طرح بازنشستگی و غیره برخوردارند. اما میانگین درآمد ملی برای یک Java Developer در نیوزلند سالانه در حدود $91989 (دلار نیوزلند) میباشد که البته این سطح از درآمد با توجه به منطقه/ محل کار، تخصص کارکنان و نیز سطح دانش این متخصصان متغیر میباشد. بر این مبنا، حداقل درآمد سالیانه این متخصصان در نیوزلند حدود $48000 (دلار نیوزلند) و حداکثر سطح درآمدی آنها نیز در حدود $110000 (دلار نیوزلند) است که درآمد خیلی خوبی محسوب می شود.

ویزا برای متخصصان Java Developer در نیوزلند

این دسته از متقاضیان با توجه به رشته تخصصیشان باید بدانند که در دسته مهاجرت کارگران ماه (Skilled Migrant Category) جا می گیرند. بنابراین برای اینکه بتوانند از این طریق به اقامت نیوزلند دست یابند باید مراحل زیر را انجام دهند:

مراحل اخذ ویزای کاری نیوزلند برای متخصصان Java Developer

اما قبل از شروع فرآیند ثبتنام در دسته مهاجرت کارگران ماهر (Skilled Migrant Category) سیستم مهاجرت نیوزلند یک نوع سیستم امتیازمحور است. از همین رو متخصصان Java Developer برای انتخاب از داخل استخر EOI و دریافت دعوت نامه ملزمند تا دستکم 160 امتیاز را با توجه به معیارهای امتیازبندی زیر بدست آورند:

دستهفاکتورامتیازات
شغل مهارتیاشتغال فعلی به مدت 12 ماه یا بیشتر60
اشتغال فعلی به مدت کمتر از 12 ماه50
پیشنهاد شغلی50
امتیازات اضافی برای شغل مهارتیIFGA یا AASS10
منطقه ای خارج از اوکلند10
شغل همسر یا پیشنهاد شغلی همسر20
سابقه کاری مرتبط2 سال سابقه10
4 سل سابقه15
6 سال سابقه20
8 سال سابقه25
10 سال سابقه30
امتیازات اضافی برای سابقه کاری مرتبط1 سال در نیوزلند5
2 سال در نیوزلند10
3 سال یا بیشتر در نیوزلند15
2 تا 5 سال در یک IFGA یا AASS10
6 سال یا بیشتر در یک IFGA یا AASS15
تحصیلاتلیسانس10
فوق لیسانس15
اخذ مدرک در یک IFGA یا AASS10
مدرک فنی حرفه ای معتبر همسر10
مدرک آموزش عالی معتبر همسر20
اقامت اعضای خانواده نزدیک در نیوزلند10
سن20 تا 29 سال30
30 تا 39 سال25
40 تا 44 سال20
45 تا 49 سال10
50 تا 55 سال5

استخدام Java Developer در نیوزلند در مشاغل راه دور

یکی از متداول ترین و پرتقاضا ترین روش ها برای استخدام Java Developer در نیوزلند، استخدام در مشاغل از راه دور این رشته کاربردی می باشد. به عبارت دیگر اغل افرادی که به دنبال استخدام در Javd Developer در نیوزلند هستند، اغلب در مشاغل راه دور این رشته مشغول به کار می شوند. یکی از مهم ترین دلایل متقاضیان برای استخدام در مشاغل از راه دور این رشته، راحتی این مشاغل به نسبت اغلب مشاغل حضوری در Java Developer  می باشد. برخی از مهم ترین مشاغل جهت استخدام Javd Developer در نیوزلند در مشاغل راه دور عبارت اند از:

  • توسعه دهنده ارشد اندروید
  • مدیران بازاریابی
  • مهندس ارشد نرم افزار جاوا
  • برنامه نویس ارشد Azure
  • برنامه نویس اندروید

برای کسب مشاوره در خصوص شرایط مهاجرت به نیوزلند 2023 با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار در خصوص استخدام Java Developer در نیوزلند

با توجه به سوالات کلیدی شما عزیزان در خصوص استخدام Java Developer در نیزولند، در این بخش از مقاله قصد داریم تا به برخی از مهمترین آنها پاسخ دهیم. پرتکرار ترین سوالات شما در این زمینه عبارت اند از:

  • آیا شرایط استخدام Java Developer در نیوزلند برای اتباع کشورهای خارجی دشوار است؟ بر خلاف برخی از تصورات غلط در خصوص استخدام Java Developer در نیوزلند، شرایط استخدام در این رشته کار بسیار ساده ای می باشد.
  • آیا برای استخدام Java Developer در نیوزلند شرکت در مصاحبه الزامی است؟ به طور کلی تمامی افرادی که به دنبال استخدام در Javd Developer هستند، باید در یک مصاحبه رسمی با کارفرمای خود شرکت کنند. در غیر این صورت اجازه کار در این رشته کاربردی را در نیوزلند نخواهند داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *