ویزای کاری

استخدام Java Developer در هلند

استخدام Java Developer در هلند

واقعیت این است که آنچه که باعث افزایش شانس استخدام Java Developer در هلند می گردد، سابقه کاری متخصصان این رشته می باشد. به همین دلیل نیز به کارجویان و متقاضیان استخدام در این رشته توصیه می شود که از قبل به فکر پر بار کردن رزومه (CV) باشند. علاوه بر این اطلاع کامل در خصوص فرآیند کاریابی در کشور هلند نیز از دیگر نکات مهمی است که بایستی مدنظر قرار گیرد. به همین دلیل نیز ما در این مقاله قصد داریم تا شما را در جریان سیر تا پیاز استخدام و کار به عنوان Java Developer قرار دهیم. همینطور کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در پایان این نگارش به بررسی شرایط اخذ اقامت هلند و یا کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU) نیز می پردازند.

شرایط استخدام Java Developer در هلند

به منظور استخدام در رشته مذکور در کشور هلند متقاضیان یا کارجویان علاوه بر داشتن مدرک آکادمیک و نیز تجربه کاری مرتبط همچنین به مهارت های تخصصی نیز نیاز دارند. این متخصصان برای کار در شرکت ها و موسسات هلندی استخدام کننده بایستی مهارت های کاری موفقی در زمینه زبان های برنامه نویسی مثل Java، JavaScript، SQL، JDBC و غیره داشته باشند. در نمودار زیر می توان با میزان محبوبیت مهارت های Java Developer در کشور هلند آشنا شد. همان طوری که ملاحظه می کنید، Java SE, EE با 79% محبوبیت کاربردی ترین و رایج ترین مهارت در بین متخصصان Java Developer در هلند می باشد:

مهارت متخصصان Java Developer در هلند

در زمینه درآمدی نیز آنچه که سطح درآمدی این متخصصان را تعیین می کند، سابقه کاری آنهاست. بر این اساس رنج درآمدی متخصصان Java Developer در هلند از این قرار است:

رنج درآمدی متخصصان Java Developer در هلند

بر این اساس منیمم درآمدی متخصصان Java Developer در کشور هلند در حدود €51920 (یورو)، متوسط درآمدی آنها در حدود €73588 (یورو) و حداکثر درآمدی اشان نیز €91130 (یورو) می باشد. با این حساب نیز بیشترین درصد افزایش درآمدی متخصصان Java Developer مربوط به متخصصان مجرب است.

بهترین شهرها برای استخدام Java Developer در هلند کدامند؟

حالا که با شرایط کاری و درآمد متخصصان Java Developer در کشور هلند آشنا شدیم، بهتر است کمی هم درباره برترین شهرهای هلند برای کار Java Developer ها نیز بپردازیم. ما در اینجا برای لیست این شهرها از معیار متوسط درآمدی استفاده کرده ایم.

پس همان طوری که در لیست زیر نیز مشاهده می شود، برترین شهرها برای Java Developer ها در کشور هلند شامل اس- گراونهاگ، اوترخت و آمستردام می باشند:

  • اس- گراونهاگ: €5630 (یورو)
  • اوترخت: €5460 (یورو)
  • آمستردام: €5430 (یورو)
  • آیندهوون: €5290 (یورو)
  • روتردام: €5260 (یورو)
  • تیلبورگ: €5120 (یورو)

کاریابی و استخدام Java Developer در هلند

همانند اغلب رشته هایمربوط به علوم کامپیوتر، رشته Java Developer در هلند به عنوان یکی از مشاغل مورد نیاز محسوب می شود. پس بدیهی است که این رشته از یک بازار کاری خیلی خوبی برخوردار باشد. منتها برای موفقیت در استخدام Java Developer در هلند، متقاضی بایستی با کاریابی job search و نیز مراحل آن در کشور هلند آشنا باشد. در مجموع مراحل کاریابی در کشور هلند از 3 مرحله مختلف به صورت زیر تشکیل می شود:

کاریابی و استخدام Java Developer در هلند

همان طوری که در نمودار فوق نیز ملاحظه می شود، مرحله اول جهت کاریابی به عنوان یک کارجوی رشته Java Developer جستجوی کار می باشد. برای این امر می توان از وب سایت های کاریابی مثل سایت های زیر بهره گرفت:

وب سایت های تخصصی کاریابی در رشته Java Developer
Ardekayمشاغل IT
Darwin recruitmentمشاغل IT و تله کام ها
Aquentطراحی وب، استراتژی و محتوا
Save recruitmentاستخدام ICT

و در صورت حصول موفقیت در امر کاریابی، در گام بعدی متقاضیان برای ارسال درخواستشان شامل CV+ Cover Letter آماده می شوند. در این مرحله کارفرمای هلندی به ارزیابی رزومه کارجوی رشته Java Developer پرداخته و در صورت داشتن نظر موافق برای انجام مصاحبه به او دعوتنامه انجام مصاحبه را ارسال می کند. بالاخره کارجو در مصاحبه شرکت کرده و در صورت قبولی می تواند برای عقد قرارداد کاری با شرکت هلندی مهیا شود.

شرایط ویزای استخدام شدگان Java Developer در هلند

شرایط ویزای استخدام شدگان Java Developer در هلند

پس از موفقیت در امر کاریابی در رشته Java Developer در هلند، کارفرمای هلندی بایستی برای اخذ مجوز اقامتی کارجوی/ متقاضی خود اقدام کند. بنابراین لازمه اصلی دریافت این مجوز اقامتی داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از شرکت هلندی است. جالب است بدانید که متخصصان رشته Java Developer با داشتن این مجوز اقامتی نیازی به اخذ ویزای کار هلند ندارند.

این مجوز اقامتی توسط اداره مهاجرت و تابعیت هلند (Immigratie- en Naturalisatiedienst, IND) و ماکسیمم به مدت 5 سال معتبر است. اما از جمله شرایط اخذ این ویزا شامل داشتن اسپانسر معتبر، پاسپورت ملی معتبر، گواهی عدم سوء پیشینه، تاییدیه عدم بیماری سل، قرارداد کاری با سطح درآمد مطابق معیارهای مهاجر مهارتی و غیره می باشد. در حال حاضر، حداقل درآمد متقاضی اخذ اقامت کاری هلند بایستی ماهیانه حدود €4840 (یورو) باشد.

هزینه درخواست اولیه و تمدید مجدد اقامت هلند

اخذ کارت آبی اتحادیه اروپا توسط متخصصان Java Developer در هلند

متخصصان Java Developer در هلند علاوه بر اینکه می توانند برای اخذ مجوز اقامت در هلند اقدام کنند همچنین با توجه به شرایط خاصی می توانند برای اخذ کارت آبی اتحادیه اروپا (EU Blue Card) نیز اقدام کنند. این کارت خیلی شبیه مجوز اقامتی هلند برای کارگران ماهر است منتها با چند تفاوت:

  • لازم نیست که کارفرما یک اسپانسر معتبری باشد.
  • درآمد ماهیانه کارمند بایستی مطابق شرایط درآمدی دارندگان بلوکارت اتحادیه اروپا (€5670 یورو در ماه) باشد.
  • داشتن قرارداد کاری حداقل 1 ساله ضروری است.
  • همچنین متقاضی بایستی حداقل مدرک لیسانس در رشته مربوطه داشته باشد.

در بخش زیر شاهد مزایا کار در هلند در حوزه فناوری اطلاعات هستید:

  • حمل و نقل آسان
  • حقوق بالا
  • مرخصی و پاداش

ویژگی های بازار کار رشته جاوا دولوپر در هلند

هلند به لطف حقوق های رقابتی هلندی، تعادل جذاب کار و زندگی، سیاست مترقی و اقتصاد دیجیتال پیشرفته، مقصدی محبوب برای استعدادهای فناوری در اروپا است. توسعه‌ دهندگان یک گروه تلفن همراه هستند که گزینه ‌های زیادی برای مشاغل در مکان‌ های جغرافیایی مختلف دارند، بنابراین توجه دقیق به عواملی که بر شادی توسعه‌ دهندگان تأثیر می‌ گذارند می ‌تواند به کشورها و شرکت ‌ها کمک کند تا در رقابت باقی بمانند. توسعه دهندگانی که در هلند زندگی می کنند بسیار خوشحال هستند. طبق نظرسنجی میانگین شادی توسعه‌ دهندگان 61/100 است  پاسخ‌ دهندگان هلندی 6 امتیاز بالاتر قرار گرفتند و در بین تمام کشورهای مورد بررسی در 3 رتبه برتر قرار گرفتند. این از آلمان و حتی سوئد جلوتر است.

در بخش زیر شاهد ویژگی های بازار کار در رشته جاوا دولوپر در هلند هستید:

  • امنیت شغلی
  • رقابت سالم
  • ارتقا شغلی

اگر شما هم مایل به درخواست مهاجرت به هلند هستید پس توصیه می شود برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در این خصوص حتما از مشاوره های ارائه شده توسط وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

سوالات مهمی که درباره استخدام Java Developer در هلند ذهن متقاضیان را به خود مشغول ساخته است، بدین شرح است:

  • ویژگی های بازار کار رشته جاوا دولوپر در هلند چگونه است؟ هلند به لطف حقوق های رقابتی هلندی، تعادل جذاب کار و زندگی، سیاست مترقی و اقتصاد دیجیتال پیشرفته، مقصدی محبوب برای استعدادهای فناوری در اروپا است. توسعه‌ دهندگان یک گروه تلفن همراه هستند که گزینه ‌های زیادی برای مشاغل در مکان‌ های جغرافیایی مختلف دارند، بنابراین توجه دقیق به عواملی که بر شادی توسعه‌ دهندگان تأثیر می‌ گذارند می ‌تواند به کشورها و شرکت ‌ها کمک کند تا در رقابت باقی بمانند. توسعه دهندگانی که در هلند زندگی می کنند بسیار خوشحال هستند. طبق نظرسنجی میانگین شادی توسعه‌ دهندگان 61/100 است  پاسخ‌ دهندگان هلندی 6 امتیاز بالاتر قرار گرفتند و در بین تمام کشورهای مورد بررسی در 3 رتبه برتر قرار گرفتند. این از آلمان و حتی سوئد جلوتر است.
  • شرایط ویزای استخدام شدگان Java Developer در هلند چگونه است؟ پس از موفقیت در امر کاریابی در رشته Java Developer در هلند، کارفرمای هلندی بایستی برای اخذ مجوز اقامتی کارجوی/ متقاضی خود اقدام کند. بنابراین لازمه اصلی دریافت این مجوز اقامتی داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر از شرکت هلندی است. جالب است بدانید که متخصصان رشته Java Developer با داشتن این مجوز اقامتی نیازی به اخذ ویزای کار هلند ندارند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *