ویزای کاری

استخدام Java Developer در کانادا

استخدام Java Developer در کانادا

پیش شرط استخدام Java Developer در کانادا داشتن مدرک کارشناسی و ارشد در رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، it، بازرگانی وغیره میباشد. علاوه بر این داشتن مهارت های دیگر مثل کدینگ (کدگذاری)، برخورداری از دانش کافی در زمینه فناوری های فرونت اند مثل HTML، CSS و Bootstrap و یا در زمینه پایگاه های داده مثل MySql و Oracle جزء ضروریات استخدام در این رشته محسوب می شود. فلذا سوالات مهمی که ممکن است در این زمینه برای متقاضیان مطرح شود عبارتند از:

  • شرایط استخدام متخصص Java Developer در کانادا چیست؟
  • روش های کاریابی و استخدام به عنوان متخصص Java Developer در کانادا چیست؟
  • برای استخدام به عنوان Java Developer در کانادا چه مدارکی لازم است؟
  • متوسط درآمد متخصصان Java Developer در کانادا چقدر است؟
  • آیا متخصصانJava Developer از طریق استخدام در این کشور می توانند به اقامت دائمی (PR) کانادا دست یابند؟

اینها سوالات مهمی است که ممکن است درباره استخدام و کار متخصصان رشته Java Developer در کانادا مطرح شود. و تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در همین مقاله قصد پاسخگوئی به آنها را دارند.

تخصص های لازم برای استخدام Java Developer در کانادا

متقاضیان کار به عنوان Java Developer در کانادا برای اینکه بتوانند وارد بازار کاری این کشور شوند بایستی دارای یکسری شرایط باشند. بنابراین تنها داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برای کار در این رشته تخصصی کافی نیست. بلکه برای استخدام Java Developer در کانادا شرایط زیر نیز الزامی است:

  • سابقه کار در زمینه در کدگذاری یا کدینگ با استفاده از Java، C++ و یا پیتون
  • مبانی دانش قوی در Core java و ساختارهای دیتا
  • دانش در زمینه فناوری های فرونت اند مثل HTML، CSS و Bootstrap
  • دانش در زمینه پایگاه های داده مثل MySql و Oracle
  • سابقه کاری در زمینه تست، شیوه های انتشار و طرح کدگذاری
  • قابلیت ایجاد نمونه های تست دستی
  • آشنایی با ابزارهای کنترلی Eclipse، Tomcat و version مثل SVN یا GIT
  • بازیگر تیمی انعطاف پذیر و علاقه مندی به آموختن و رشد
  • توانایی مدیریت مستقل وظایف و توانایی انطباق با تغییرات سریع
  • انجام باگ فیکس های اپلیکیشن های ماژول های مختلف و غیره

تخصص های لازم برای استخدام Java Developer در کانادا

شرایط استخدام و کار Java Developer در کانادا

کلا متخصصان Java Developer در کانادا به طور رسمی در هفته حدود 40 ساعت کار می کنند. اگر به سطوح درآمدی متخصصان Java Developer در کانادا توجه کنید و آن را با سطوح درآمدی سایر رشته های علوم کامپیوتری مقایسه کنید، متوجه می شوید که متخصصان Java Developer در کانادا با میانگین درآمد سالیانه حدود 123375 $ (دلار) تقریبا از پردرآمدترین رشته های علوم کامپیوتری در کشور کانادا محسوب می شود.

در نمودار زیر می توان به همین واقعیت آماری پی برد:

بررسی متوسط درآمدی انواع مشاغل برنامه نویسی در کانادا

 

فرآیند چندمرحله ای استخدام Java Developer در کانادا

به منظور استخدام Java Developer در کانادا شما به عنوان متقاضی نیازمند طی چند مرحله مختلف هستید. مرحله اول از این پروسه شامل ایجاد رزومه کاری است. رزومه کاری که مشتمل بر مشخصاتی مثل نام، آدرس، میزان تحصیلات، سابقه کار تخصصی، مدارک تحصیلی و غیره باشد. مرحله دوم از این فرآیند نیز جستجوی کار می باشد که غالبا از طریق موتورهای جستجوی کار انجام می گیرد. و در صورت موفقیت آمیز بودن مرحله جستجوی کار و اخذ پیشنهاد کاری (جاب آفر) از کارفرمای کانادایی نوبت به شرکت در آزمون یا مصاحبه می رسد. و در صورتی قبولی در مصاحبه شرکت و عقد قرارداد کار نیز نوبت به مرحله بعدی یعنی درخواست ویزای کار کانادا می رسد که در ادامه به بررسی شرایط اخذ این ویزا نیز می پردازیم:

فرآیند چندمرحله ای استخدام Java Developer در کانادا

اخذ اقامت دائمی کانادا ازطریق استخدام Java Developer

پس از دریافت پیشنهاد کاری در کانادا، متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام نمایند. برای این منظور نیز متقاضیان می توانند با اسپانسری کارفرمای کانادایی در برنامه کارگر خارجی موقتی (TFW) ثبت نام کنند. و از این طریق برای ورود به کشور کانادا مهیا شوند. این برنامه در اختیار کارفرمایانی است که در شرکت خودشان با کمبود نیروی متخصص مواجه هستند. مدت زمان این ویزا متناسب با مدت قرارداد متقاضیان می باشد که نهایتا تا 1 سال بوده ولی قابلیت تمدید نیز دارد.

اما از طریق برنامه مهاجرتی اکسپرس اینترای می توان در برنامه اسکیل ورکر فدرال کانادا (FSWP) ثبت نام کرد و برای اقامت دائم کانادا اقدام نمود. اما برای ثبت نام در برنامه FSWP بایستی یکسری شرایط و معیارهایی را مدنظر قرار داد. چرا که انتخاب از بانک متقاضیان فقط با توجه به امتیازات اخذ شده هر متقاضی صورت می گیرد. و برای این منظور نیز اخذ حداقل 67 امتیاز از مجموع امتیازات الزامی است. و معیارهایی که از آن طریق نیز امتیاز داده می شود عبارتند از:

فاکتورهاامتیازت
میزان تحصیلاتحداکثر 25 امتیاز
مهارت زبان خارجی (انگلیسی یا فرانسوی)حداکثر 28 امتیاز
سابقه کارحداکثر 15 امتیاز
سن متقاضیحداکثر 12 امتیاز
سازگاریحداکثر 10 امتیاز
جاب آفرحداکثر 10 امتیاز

چشم انداز شغلی جهت استخدام Java Developer در کانادا

یکی از اصلی ترین دلایل متقاضیان برای شروع فرآیند استخدام Java Developer در کانادا، چشم انداز شغلی ایده آل در این کشور می باشد. به عبارت دیگر، توسعه دهنده جاوا بودن در کانادا فرصت های شغلی بسیار ایده آلی را برای متقاضاین در این صنعت باز می کند. به این ترتیب، چندین راه وجود دارد که می توانید مهارت های لازم را برای دستیابی به شغلی که همیشه به دنبال آن بودید به دست آورید. به طور مثال می توانید به عنوان یک توسعه دهنده در بازار کار رشته Java Developer در کانادا مشغول به کار شوید. البته شایان ذکر است که، شرایط استخدام Java Developer در کانادا به نسبت برخی از کشورهای مدرن آمریکایی بسیار دشوارتر خواهد بود.

جهت آشنایی بیشتر با چشم انداز شعلی جهت استخدام Java Developer در کانادا به تصویر ارائه شده در این بخش از مقاله توجه فرمایید:

چشم انداز شعلی جهت استخدام Java Developer در کانادابه منظور آشنایی با سه روش اخذ اقامت دائمی کانادا در قالب برنامه اکسپرس اینترای Express Entry و نیز نحوه امتیازبندی آن می توانید از مشاوره های رایگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برخوردار شوید.

سوالات کلیدی در خصوص استخدام Java Developer در کانادا

با توجه به سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص شرایط استخدام Java Developer در کانادا، در این بخش از مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین آنها پاسخ دهیم. این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • مهارت های مورد نیاز برای استخدام Java Developer در کانادا کدام موارد خواهد بود؟ فرد متقاضی برای استخدام در بازار کار Java Developer در کانادا باید در اکوسیستم های جاوا، الگوها و مفاهیم نوشتن کتاب خانه های Java مهارت داشته باشد.
  • آیا ورود به فرآیند استخدام Java Developer در کانادا گزینه خوبی است؟ توسعه Java در کانادا شغل پرارزشی است، زیرا Java همچنان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در کانادا محسوب می شود.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “استخدام Java Developer در کانادا

  1. saar گفت:

    سلام وقت بخیر. من با 33 سال سن ، و داشتن ویزای تحصیلی کانادا، ایا امکان موفقیت در رشته وب دولوپر را ارم؟قصد تغییر رشته دارم و رشته قبلی من معماری بوده است. با سپاس

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در صورتی که در حال حاضر در کانادا هستید، راحت تر می تونید این کار رو انجام بدید ولی در نظر داشته باشید که برای یک فرد 33 ساله، دریافت ویزای تحصیلی کانادا در مقطع کارشناسی اصلا راحت نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *