ویزای کاری

استخدام NET Developer. در آلمان

استخدام NET Developer. در آلمان

برای استخدام NET Developer. در آلمان داشتن مدرک آکادمیک، سابقه کاری بالا و نیز تسلط بر زبان های برنامه نویسی الزامی است بخشی از این زبانها عبارتند از C#، .NET، Microsoft SQL Server، ASP.NET Framework و SQL. متقاضیان این رشته می ابتداء توانند کاریابی کنند و سپس بعد از انعقاد قرارداد کاری می توانند نسبت به اخذ ویزای کار آلمان اقدام کنند. منتها نباید فراموش بکنید که لازمه اصلی اخذ ویزای مذکور فقط داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر می باشد. بنابراین برای اطلاع از ریز جزئیات کاریابی، استخدام، اخذ ویزای کار و کار به عنوان مهندس/ متخصص NET Developer. می توانید در ادامه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

آشنایی با وظایف و مسئولیت های NET Developer. در آلمان

یک مهندس نرم افزار .NET در آلمان فردی تحصیلکرده و متخصص است که معمولا برای تولید وب پیج ها، دسترسی سریع و آسان به دیتابیس ها و نیز سرورهای لجیک کد نویسی می کند. در آلمان این متخصص NET Developer. است که نرم افزارها برای وب سایتها را نوشته، اصلاح و اشکال زدایی می کند. بنابراین یک متخصص NET Developer. در شرکت های آلمانی حتما بایستی در استفاده از پایگاه های داده، سیستم ها و نیز زبان های برنامه نویسی سابقه کاری داشته باشد تا اینکه بتواند اپلیکیشن های نرم افزاری را به همراه چارچوب .NET توسعه دهد. با این توضیح اهم وظایف کاری یک مهندس/ متخصص NET Developer. را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

آشنایی با وظایف و مسئولیت های NET Developer. در آلمان

شرایط استخدام NET Developer. در آلمان

حالا به پاسخ این سوال اساسی می رسیم که چگونه و با چه شرایطی می توان به عنوان یک NET Developer. در شرکت های آلمانی استخدام شد. اولا متقاضیان می بایست در رشته علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و یا یک رشته مرتبط مدرک لیسانس داشته باشد. دوما این دسته از متقاضیان بایستی با انواع زبان های برنامه نویسی شامل C#، F# و Classic ASP و نیز یکسری اپلیکیشن ها مثل Microsoft SQL Server and Oracle آشنا باشند. از این گذشته یک متخصص NET Developer. در آلمان بایستی همزمان با سابقه کاری مستقل در این زمینه همچنین بایستی یک بازیگر تیمی قوی، یک حل گر مسئله و یک متفکر خلاق نیز باشد.

انتظار می رود که چنین فردی با تکنولوژی های در حال رشد دنیا همگام باشد و همچنین بتواند با دیگر مهندسان و معمارن کامپیوتر نیز همکاری کند. بنابراین اهم شرایط استخدام مهندس/ متخصص NET Developer. را می توان در داشتن مدرک تحصیلی مرتبط، سابقه کاری خوب، تسلط بر انواع زبان های برنامه نویسی و توسعه نرم افزاری و نیز داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح B1 خلاصه کرد.

شرایط استخدام NET Developer. در آلمان

شرایط کاری جهت استخدام NET Developer. در آلمان

کلا ساعت کاری استاندارد در آلمان برای کارکنان تمام وقت حدود 41 ساعت و برای کارکنان پاره وقت نیز در حدود 19.5 ساعت می باشد و این در مورد متخصصانNET Developer. در آلمان نیز صدق می کند. این متخصصان در آلمان می توانند از مزایای بیمه سلامت عمومی به صورت زیر بهره گیرند:

  • پزشکی: 48%
  • دندانپزشکی: 11%
  • چشم پزشکی: 8%
  • موارد دیگر: 52%

در ضمن طبق آمار سال 2022، میانگین درآمد متخصصان رشته NET Developer. در آلمان سالیانه حدود €63638 (یورو) می باشد. و متناسب با سطح مهارتشان نیز حداقل سطح درآمدی این متخصصان حدود €49000 (یورو) وحداکثر درآمدی آنها نیز در حدود €81000 (یورو) می باشد. در ضمن عوامل مختلفی نیز بر روی سطح درآمدی این متخصصان تاثیر می گذارد. مثلا درصد افزایش متخصصان NET Developer. مجرب (با سابقه 10 تا 19 سال) در کشور آلمان با 11% بیشتر از دیگر متخصصان این رشته است:

درصد افزایش متخصصان NET Developer. در آلمان

بهترین شهرها و شرکتهای جهت استخدام NET Developer. در آلمان؟

ابتداء از شهرهای آلمانی برای استخدام NET Developer. شروع می کنیم. همان طوری که در نمودار زیر هم ملاحظه می شود در حال حاضر بهترین شهر آلمان برای استخدام و کار متخصصان NET Developer. شهر فرانکفورت می باشد چرا که برنامه نویس یا توسعه دهنده نرم افزار .NET در این شهر به متوسط درآمد 18.1% بالاتر از متوسط درآمد ملی دست می یابد. در بین شهرهای معروف آلمانی نیز هامبورگ بدترین شهر برای متخصصان NET Developer. محسوب می شود چرا که متوسط درآمد آنها در این شهر 16% پایین تر از متوسط ملی است:

سطح درآمدی متخصصان .NET Developer در شهرهای آلمانی

اما شرکت و سازمان های مختلفی نیز در آلمان وجود دارد که به استخدام متخصصان و مهندسان NET Developer. می پردازند. در لیست زیر به برخی از معروفترین و فعالترین این شرکت ها اشاره می شود:

شرکتمتوسط درآمد سالیانه تخصیص یافته به NET Developer. ها به یورو
Oracle49000€ الی €52000
Berlin Brands Group62000€ الی €67000
JetBrains82000€ الی €89000
Dunnhumby48000€ الی €51000
Hetras56000€ الی €60000
Nordwest Handel33000€ الی €37000
Digital River66000€ الی €73000
IT2Media55000€ الی €59000
DataArt106000€ الی €114000

همان طوری که در لیست فوق نیز مشاهده می شود بهترین شرکت های آلمانی برای استخدام و کار به عنوان NET Developer. شرکت هایی مثل DataAet، JetBrains و نیز Berlin Brands Group می باشند.

نحوه کاریابی جهت استخدام NET Developer در آلمان؟

اگر شما هم جزء متقاضیان کار NET Developer در آلمان هستید، پس برای استخدام در آلمان بایستی از فرآیند کاریابی در این کشور تبعیت کنید. فرآیندی 3 مرحله ای که شامل جستجوی آنلاین شغل، ارائه درخواست استخدام در شغلی که یافته اید و نیز حضور در مصاحبه شغلی می باشد. مثلا برای جستجوی کار آنلاین می توان از سایت های کاریابی عمومی در آلمان مثل سرویس کاریابی بین المللی (ZAV) آژانس کار آلمان و یا وب سایت های معروف جستجوی کار در آلمان بهره گرفت. اما پس از یافتن شغل دلخواهتان در آلمان، شما بایستی درخواستتان را به آن شرکت آلمانی ارائه کنید. معمولا شرکت های آلمانی برای ارزیابی وضعیت کارجویان مدارک زیر را از آنها می خواهند:

مدارک کاریابی جهت استخدام NET Developer در آلمان

در این مرحله بایستی بدانید که اغلب شرکت های آلمانی شانس حضور در جلسه مصاحبه را به کارجویان می دهند. با اینکه اغلب مصاحبه های شغلی در آلمان با کارجویان خارجی به صورت آنلاین و از طریق نرم افزار Scype انجام می گیرد. ولی معدود شرکت هایی هم پیدا می شوند که از متقاضیان می خواهند تا شخصا در جلسه مصاحبه شرکت کنند. در این صورت شما برای حضور در جلسه مصاحبه بایستی برای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان اقدام کنید. و نهایتا در صورت تایید شرکت آلمانی و عقد قرارداد کاری، شما بایستی به ایران برگشته و کارهای اخذ ویزای خود را از سفارت آلمان در تهران دنبال کنید.

شرایط ویزا برای متخصصان رشته NET Developer. در آلمان

یافتن پیشنهاد کاری یا Job Offer کلید اصلی و عامل مهم برای اخذ ویزای کار آلمان به حساب می آید. بنابراین پس از یافتن کار مناسب و عقد قرارداد کاری است که متخصصان NET Developer. می توانند جهت دریافت ویزای کاری آلمان اقدام کنند. اما این تنها شرط لازم برای اخذ ویزای کار آلمان نیست و متقاضیان جهت دریافت ویزای خود بایستی دارای مدرک دانشگاهی باشند و نیز سابقه کاری آنها بالای 5 سال باشد. بنابراین مشخصات مهم ویزای کار آلمان 2022 را به صورت زیر با هم مرور می کنیم:

مشخصات مهم ویزای کار آلمان 2022
عنوان ویزاویزای کار آلمان
اعتبار ویزا2 ساله
شرط اصلیارائه پیشنهاد شغلی (قرارداد کار)
قابلیت تمدیددارد
هزینه درخواست این ویزا€90 (یورو)

همچنین به منظور اخذ ویزای کار آلمان ارائه برخی مدارک مهم از قبیل پاسپورت، عکسهای پاسپورتی، قرارداد کاری، گواهی اسکان در آلمان، گواهی تمکن مالی مناسب، گواهی عدم سوء پیشینه، تاییدیه اداره کار فدرال و غیره ضروری است. برای کاریابی تخصصی در آلمان و پاسخگوئی به سوالاتتان می توانید از خدمات مشاوره ارائه شده توسط کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *