ویترین

افتتاح حساب خارج از کشور

افتتاح حساب خارج از کشور

افتتاح حساب خارج از کشور عملکردی مشابه بیمه دارد و نه تنها وجوه شما را از گزند موارد امنیتی مثل سرقت وغیره محافظت میکند بلکه زندگی شما را نیز آسان می سازد. بنابراین از این طریق شما می توانید به راحتی و آسانی هر چه تمامتر به امور زندگی خود پرداخته و از امتیازات داشتن کارت بانکی نزد خود بهره مند شوید. معمولا گشودن حساب خارجی هم به صورت آنلاین و هم به صورت فیزیکی هم برای افراد مقیم و هم غیرمقیم ممکن است. ما در این مقاله به بررسی آخرین شرایط و مقررات افتتاح اینگونه حساب ها در خارج پرداخته و به سوالات ذیل پاسخ می دهیم:

  • شرایط لازم جهت افتتاح یک حساب خارجی چیست؟
  • آیا راهی برای گشایش حساب خارجی در ایران وجود دارد؟
  • آیا افرادیکه ویزای اقامت خارجی دریافت کرده اند مجاز به افتتاح حساب خارجی هستند؟
  • بهترین بانک های خارجی که پذیرای شهروندان ایرانی هستند کدامند؟
  • آیا افتتاح حساب در خارج از کشور دارای مزایای مالی است؟
  • هزینه افتتاح حساب در خارج از کشور چقدر است؟
  • مدارک مورد نیاز برای گشودن حساب خارج از کشور چیست؟
  • بهترین سیستم بانکی سال 2024 متعلق به کدام کشور است؟

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بنابر رسالت همیشگی خود علاوه بر ارائه همه نوع خدمات مشاوره ویزایی به هموطنان عزیز آماده است تا زمینه افتتاح حساب بانکی و دریافت مستر کارت یا ویزا کارت مدنظر را از برترین بانک های جهان برای این عزیزان فراهم نماید.

دلایل افتتاح حساب خارج از کشور

هنگامی که شما به عنوان یک شهروند خارجی قصد مسافرت به دیگر کشورها را دارید، شما علاوه بر اخذ ویزا کارهایی دیگری نیز دارید که بایستی به آنها نیز برسید. از جمله این امور می توان به اجاره خانه و نیز افتتاح حساب بانکی و اخذ کارت بانکی اشاره کرد. دلیل این امر نیز کاملا واضح است. چراکه شما برای انجام کلیه امور زندگی و اقامت خود در خارج از انجام خرید روزانه گرفته تا پرداخت قبوض نیازمند داشتن یک حساب بانکی خارج از کشور هستید. در کلیه کشورهای جهان مخصوصا در اروپا و آمریکا سیستم های بانکی مختلفی وجود دارند که با توجه به شرایطی برای مشتریان خود امکان افتتاح حساب خارجی را فراهم می کنند. اما آیا شما از برترین سیستم های بانکی در جهان باخبرید؟ سالم ترین سیستم های بانکی جهان از نظر گزارش مجمع جهانی اقتصاد یا World Economic Forum عبارتند از:

نمودار سالم ترین سیستم های بانکی جهان

بر این اساس، برترین سیستم بانکی در جهان به ترتیب متعلق به کانادا (6.8)، سوئد (6.7) و لوکزامبورگ (6.7) می باشد. در پایان لازم به ذکر است که معیار امتیاز دهی مجمع اقتصاد جهانی به کشورهای مختلف از امتیاز کل 7 می باشد.


حساب فیزیکی در برابر حساب آنلاین

یکی از سوالات پیرامون افتتاح حساب خارج از کشور ممکن است همین باشد که تفاوت حساب فیزیکی با حساب آنلاین چیست و مزایا و معایب این دو حساب برای دارنده آن چه می تواند باشد. برای تعیین مزایا و معایب این دو حساب، شما ابتداء باید نیازها و اهداف خود را مشخص کنید. بانک ها نیز بنابر اقتضای تکنولوژی و سیاست های خود هر دو نوع افتتاح حساب فیزیکی و حساب آنلاین را ساپورت می کنند.

حساب های فیزیکی با مراجعه حضوری در بانک ها و اخذ کارت بدهی یا کارت اعتباری افتتاح شده و مدت زمان اتمام اعتبار آنها بسیار طولانی و در صورت اتمام اعتبار نیز قابل تمدید هستند. این حساب ها معمولا به صورت نامحدود شارژ شده و چون تحت نظارت بانک ها می باشد پس از ضریب امنیت بالایی برخوردار هستند. اما حساب های مجازی که اخیرا به دلیل انعطاف پذیری و آسانی کاربرد مورد استقبال همگانی قرار گرفته باعث تسریع و تسهیل انواع تراکنش های روزانه مثل خرید آنلاین می شود. اما از محدودیت های آن می توان به محدودیت اعتبار و یا امنیت پایین و قابل ریسک حساب های آنلاین اشاره کرد.

مراحل افتتاح حساب خارجی

پس از اینکه شما اطلاعات شخصی مورد نیاز برای افتتاح حساب خارجی را جمع آوری کردید اکنون نوبت شروع فرآیند افتتاح حساب خارجی است. این فرآیند بسیار ساده و آسان است و افراد مقیم (موقتی یا دائمی) به راحتی می توانند با مراجعه حضوری یا آنلاین به شعب بانک خارجی از عهده آن برآیند. فرآیند مذکور بترتیب دارای مراحل ذیل است:

نمودار مراحل افتتاح حساب خارجی

در مرحله اول از افتتاح حساب شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین فرم خود را تکمیل نموده و به بانک مربوطه تحویل دهید. مرحله دوم مربوط به اعتبار سنجی یا credit check می باشد. این کار معمولا توسط بانک ها انجام شده و در صورت عدم وجود اعتبار کافی فرآیند افتتاح حساب با مشکل مواجه می شود. پس از این مرحله افراد می توانند مبالغ دلخواه خود را به حساب شخصی خود واریز کنند. افراد می توانند با افتتاح حساب کنترلی یا checking account به کارت اعتباری یا کارت بدهی دست یابند.

شرایط افتتاح حساب خارج از کشور (افراد مقیم)

اصولا و قانونا بانک ها به کسانی خدمات بانکی و امور مالی ارائه می دهند که جزء افراد مقیم باشند. پس دانشجویان و کارگران در هر کشور خارجی در صورت احراز شرایط اقامت خود می توانند متقاضی افتتاح حساب خارج از کشور باشند. معمولا هر بانکی هم شرایط خاص خود را برای افتتاح حساب دارد ولی در مجموع بانک ها برای افتتاح حساب فیزیکی از مشتریان خود 3 مورد را طلب می کنند:

نمودار شرایط افتتاح حساب خارجی

در حال حاضر، ثبت شرکت در انگلستان یکی از بهترین راه های رسیدن به یک حساب بانکی قانونی است که کمترین حاشیه را به همراه داشته باشد.

شرایط افتتاح حساب خارج از کشور (افراد غیرمقیم)

در حال حاضر مهاجرت به استرالیا، آمریکا، اروپا و کشورهای دیگر بدون داشتن حساب بانکی بسیار سخت خواهد بود. اگرچه سیستم بانکداری بین المللی مخصوصا در اروپا از نظر خدمات مالی و بانکداری مشترک عمل می کند اما تفاوت هایی در نحوه عملکرد آنها وجود دارد. یکی از این تفاوت های مهم و قابل توجه درباره افراد غیرمقیم و فرآیندهای لازم جهت دسترسی آنها به خدمات بانکی است. در داخل پرانتز اینکه غیرمقیم یعنی فردی که حضور فیزیکی در آن کشور ندارد. پس اگر شما شهروند خارجی بوده و مقیم قانونی هیچ کشور اروپایی نباشید، شما معمولا می توانید یک حساب بانکی اروپایی داشته باشید. برای انجام این کار شما می توانید از گزینه بانکداری دیجیتال یا موبایل بانک ها در خارج استفاده کنید (البته شوربختانه برای هموطنان ایرانی در داخل کشور چنین امکانی فراهم نیست).

پس بهترین گزینه برای افراد غیرمقیم استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک بانک هایی مثل Revolut، Monzo، N26، Monese، Treansferwise، Chime وغیره هستید. از جمله امتیازات مهم این بانک ها نیز عدم دریافت هزینه ماهیانه، هزینه ATM، هزینه تبدیل ارز و هزینه انتقال پول می باشد. اما از بین این حساب های آنلاین توصیه کارشناسان افتتاح حساب بدون مرز چند ارزی ترانسفروایز (TransferWise multi-currency borderless account) به دلایل زیر می باشد:

  • مدیریت آسان دریافت و پرداخت وجوه در سطح بین المللی
  • چک سریع و آنلاین حساب
  • استفاده از خدمات چند ارزی
  • بدون دریافت هزینه پرداخت از کشورهای ناحیه یورو، آمریکا، انگلستان، استرالیا و نیوزلند
  • عدم انجام پرداخت ها با استفاده از شبکه سویفت SWIFT
  • دسترسی به نرخ تبادل ارزی بازار-متوسط
  • اتصال به کارت بدهی (Debit card)

شرایط افتتاح حساب خارج از کشور (افراد غیرمقیم)

تعریفی از حساب شرکتی

حساب شرکتی یا Business Account در واقع حسابی تخصصی و ویژه تجار یا صاحبان شرکت های تجاری است تا بدینوسیله امور مالی و پول های بدست آمده از شرکت را مدیریت بکنند. بنابراین شما از طریق افتتاح حساب شرکتی خارج از کشور می توانید بالانس نقدینگی، هر گونه پول متعلق به شرکت ، هر طلبکار و نیز پرداختی ها به کارکنان شرکت را پیگیری و چک کنید. در افتتاح حساب شرکتی بایستی بدنبال برترین بانک ها بود و اینکار صرفا بر اساس توجه به یکسری معیارها انجام می گیرد. توجه نمائید که با وجود تکمیل کلیه اسناد و مدارک شما، فرآیند افتتاح حساب شرکتی معمولا 1 تا 4 هفته به طول می انجامد.

شرایط افتتاح حساب شرکتی خارج از کشور

یکی از اشتباهات صاحبان شرکت ها و صنایع این است که آنها معمولا برای افتتاح حساب شرکتی یا بیزینس اکانت به سراغ همان بانکی می روند که در آنجا حساب شخصی افتتاح کرده اند. اما واقعیت این است که در مورد انتخاب بانک برای افتتاح حساب شرکتی بایستی به ملاک ها و معیارهای مختلفی توجه کرد تا به حداکثر مزایا و امتیازات دست یافت. فاکتورهای زیر جزء موارد لازم در بررسی و انتخاب بهترین بانک ها برای افتتاح حساب شرکتی خارج از کشور می باشد:

  • پیشنهادات اولیه
  • نرخ های بهره برای حساب پس انداز و حساب جاری
  • نرخ های بهره برای خطوط اعتباری
  • هزینه های تراکنشی
  • هزینه های فسخ اولیه
  • حداقل بهره موجودی (تراز) حساب

بهترین بانک ها برای افتتاح حساب شرکتی

اگر شما مایل به ثبت و راه اندازی شرکتی در یک کشور خارجی هستید، مسلما شما در راستای پیشبرد اهداف شما نیازمند افتتاح حساب شرکتی خارج از کشور هستید. چراکه شما تنها از این طریق است که می توانید امور مالی شرکت خود را سروسامان داده و از عهده کار برآیید. در این رابطه بانک های مختلفی در سطح دنیا وجود دارند که علاوه بر گشایش انواع حساب های دیگر برای تجار و صاحبان صنایع حساب شرکتی هم افتتاح می کنند. با این مقدمه حالا اگر به دنبال اطلاع از بهترین بانک ها برای افتتاح حساب شرکتی خارج از کشور در سال 2024 می باشید، توصیه می شود که لیست بانک های بین المللی زیر را مدنظر قرار دهید:

بانک های برترویژگی ها
Wells Fargoبهترین بانک برای اعطای وام به شرکت های کوچک
Chaseبهترین بانک برای کردیت کارت شرکت کوچک
Capital Oneبهترین بانک برای موجودی های هنگفت و حجم بالا و تراکنش های ماهیانه بسیار زیاد
Bank of Americaبهترین بانک برای حساب های جاری هزینه پایین
Azloبهترین بانک برای حساب های جاری رایگان دیجیتالی
NBKCبهترین بانک برای حساب های پس انداز و جاری رایگان دسترس پذیر
Citibankبهترین بانک برای دامنه گسترده ای از گزینه های جاری
Axos Bankبهترین بانک برای حساب های جاری و پس انداز با بهره
First Home Bankبهترین بانک برای وام های SBA
Santander Bankبهترین بانک ویژه شرکت هایی که مشغول واردات و صادرات هستند
Revolutبهترین بانک برای شرکت های بین المللی

افتتاح حساب در اروپا و آمریکا

معمولا کشورهای اروپایی و آمریکایی جزء مقاصد برتر مهاجرتی ایرانیان محسوب می شود. به طوری که همه ساله افراد زیادی از ایران برای تحصیل، کار، تجارت، سرمایه گذاری و غیره به این کشورها مهاجرت می کنند. اما آنها در مسیر مهاجرتی خود نیازمند داشتن یک حساب بانکی معتبری هستند تا بتوانند اقامت آسانی در آن کشورها داشته باشند. اما تفاوت افتتاح حساب در آمریکا و اروپا چیست؟ افراد درصورت اقامت در اروپا به آسانی می توانند نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند و برای این کار تنها نیازمند اثبات اقامت و هویت خود هستند. در آمریکا نیز شرایط افتتاح حساب برای افراد مقیم کاملا مهیا است و آنها برای افتتاح حساب خارج از کشور نیازمند ارائه مدارک ذیل هستند:

  • ID صادره توسط دولت فدرال شامل پاسپورت یا کارت شناسایی دیگر
  • شماره تامین اجتماعی (SSN) یا ITIN برای شهروندان خارجی
  • مدرک آدرس فیزیکی مثل قبوض اشتراک خانگی
  • هر گونه مدرک یا فرم مهاجرتی مثل ویزای مهاجرتی یا غیرمهاجرتی یا گرین کارت (برای اطلاع از شرایط اخذ اقامت دائم آمریکا حتما مقاله اخذ گرین کارت آمریکا را مطالعه نمائید)

جهت دسترسی به اطلاعات روز درباره نحوه و شرایط افتتاح حساب یورویی و دلاری و نیز دریافت انواع کارت اعتباری (MasterCard یا Visa Card) همانند دریافت مستر کارت اروپا حتما از مشاوره های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

5/5 - (2 امتیاز)

126 دیدگاه برای “افتتاح حساب خارج از کشور

  1. ماهان گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت آقای داوری
    من یه پسر 16ساله هستم.من میخوام در22 سالگی به کشور انگلستان یا فرانسه سفر کنم و تبعیت اون کشور رو بگیرم.من الان 2 ماه ی میشه که پاسپورت گرفتم.من الان مقداری پس انداز دارم نزدیک30میلیون تومان،میخواستم بدونم میشه از الان یه حساب بانکی توی یکی از این دو کشور باز کنم و پساندازم رو توی اون حساب بریزم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان در شرایط خاص وجود داره.
      حتما با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  2. کاظم کریمی عباسپور گفت:

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم برای باز کردن حساب بین‌المللی در مالزی چه مدارکی لازم، و هزینه نهاییش چقدر هست، ممنون میشم پاسختون رو به ایمیلم ارسال کنین، یه دنیا ممنون از لطفتون پیشاپیش

    1. امیر جلالی گفت:

      با سلام و احترام، همکاران ما به زودی به شما پاسخ خواهند داد

  3. سهیل ستوده گفت:

    سلام
    من و خانواده پاسپورت دومنیکا داریم و میخوام برای راحتی و سهولت مسافرت های آتی حساب بانکی باز کنم. ولی برای این کار نیاز به ادرس proof دارم به چه صورت میتونید به من کمک کنید و ایا کشوری هست که بتونید کمک کنید حساب اونجا باز کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ما این امکان رو داریم که یک حساب بانکی در کشورهای مطرح اروپایی باز کنیم که در سراسر جهان از اون استفاده کنید.
      در صورت تمایل با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  4. ماریا گفت:

    سلام. من نیاز به حسابی دارم که پولهام رو از بروکری که در ان ترید میکنم به اون حساب انتقال بدم. لطفا من رو راهنمایی بفرمایید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید یا کارت برای خودتون دریافت کنید یا این که از صرافی ها استفاده کنید.
      با مشاورین ما با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند

  5. طاهر نصرتی گفت:

    سلام من می‌خواهم غیر حضوری تو رویال بانک کانادا حساب بانکی افتتاح کنم چه‌مدارکی لازمه چه شرایطی نیاز هستش لطفا راهنماییم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با شماره 02191003232 با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو راهنمایی کنند

  6. اسماعیل گفت:

    سلام
    من پدرم خارج کشور حساب دارن متاسفانه ناگهانی فوت شدن الان چجوری میشه که ب حساب دسترسی داشته باشیم یا انتقال بدیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو در صورت امکان راهنمایی کنند.

  7. سیامک گفت:

    سلام. من نیاز به یک حساب بین المللی دارم. از انگلیس هر چند وقت یکبار شارژ میشه و من بتونم از تو ایران ازش برداشت کنم. ضمنا کشوری که حساب درش افتتاح میشه نباید انگلیس باشه. ایا موسسه شما امکان باز کردن چنین حسابی رو داره؟ اگر جواب مثبت هست افتتاح چتیت حسابی چه مدت طول میکشه؟
    ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رابطه با مشاورین ما در تماس باشید تا اطلاعات کافی رو در اختیار شما قرار بدن

  8. علی نوری گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    من با توجه به کارم نیاز به یک حساب بانکی متصل به ویزا یا مستر کارت دارم بخاطر این می خواستم اطلاعاتی درباره کشوری که شما افتتاح حساب می کنید و هزینه های مربوطه برای من اطلاعاتی را ایمیل کنید و همچنین حسابهایی که بصورت غیر حضوری افتتاح می شوند در ادامه توسط بانک مربوطه بلوکه نشود؟چون در بانکهای ترکیه همچین شرایطی هست.ممنون از راهنمایی شما

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در اولین فرصت همکاران من با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

  9. پژمان گفت:

    سلام خسته نباشید
    من در ایران هستم و میخوام در یکی از بانک های کره جنوبی حساب باز کنم آیا امکان پذیر هست؟ نمیخواد به اون کشور رفت؟
    هزینه چقد میشه؟
    ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در کره جنوبی خدماتی نداریم اما اگر بخواهید در برخی از کشورهای اروپایی می تونیم واستون حساب باز کنیم به طوری که در تمامی کشورهای جهان اعتبار داره و می تونید واحدهای مختلف پولی رو در اون معامله کنید

  10. صنم گفت:

    سلام وقت بخیر و خسته نباشید
    میخواستم بدونم اگر من در آمریکا یا کانادا حسابی باز کنم و مدارک من وریفای بشن و آدرسی به نام من ثبت بشه و درآمدم این حساب واریز بشه آیا به دلیل آدرس ثبت شده و این حساب بانکی اگر بعداً بخوام ویزای دانشجویی بگیرم مشکلی برای ویزام پیش نمیاد؟ آفیسر به خاطر این درآمد و ادرس ردم نمیکنه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      منظورتون رو من متوجه نشدم.
      قصد دارید از آدرسی در این دو کشور استفاده کنید که حقیقی نیست؟

  11. علی گفت:

    سلام .. خسته نباشید .. من به حساب بانکی برای وصل کردن ان به پی پال نیاز دارم..سوالم اینکه با حساب از نوع Treansferwise میتونم برای این کار استفاده کنم ؟ و سیم کارت و قبض ادرس کشور خارجی رو میتونم بصورت جدا ازتون خریداری کنم؟ که برای وریفای کردن پی پال نیاز دارم…
    ممنون میشم به 2 سوالم جواب بدین…

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله شما می تونید با ما تماس بگیرید تا همکاران من شما رو در زمینه خرید سیمکارت راهنمایی کنند

  12. پویا گفت:

    درود. من یک محصول دارم که میخوام روی آمازون بفروشم.آیا این حساب روی آمازون قابل ثبت هست و با حسابی که شما برای من باز میکنید، وجوه دریافتی به حسابم واریز خواهد شد؟ با توجه به اینکه شما حساب را افتتاح میکنید، آیا یوزر نیم و پسورد، کاملا در اختیار من خواهد بود؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قطعا همینطور هست. شما حسابی رو دارید که در سراسر دنیا معتبر هست و می تونید از اون استفاده کنید.
      اطلاعات حساب کاملا در اختیار شما قرار می گیره چون یک مسئله شخصی هست. از روز اول همه دسترسی ها در اختیار شما خواهد بود و ما هیچ اطلاعاتی امنیتی اون رو در اختیار نداریم. مستقیما شما هستید که این حساب رو کنترل می کنید.
      با مشاورین ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند.

  13. احمد گفت:

    با درود،
    لطفاً اطلاعات مربوط به افتتاح حساب بین المللی، اخذ کارت فیزیکی، حداقل مبلغ افتتاح حساب در بانک مورد نظر شما، حق العمل شرکت شما و میزان سایر هزینه های احتمالی را برایم ارسال بفرمایید.
    با سپاس

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که با شماره 02191003232 تماس بگیرید، مشاورین ما به صورت رایگان این مسائل رو برای شما تشریح خواهند کرد

  14. سما گفت:

    سلام. من ایران زندگی می کنم و قصد دارم کارهامو بصورت دیجیتال در سایت اتسی بفروشم.اما برای داشتن یه شاپ اطلاعات حسابی مثل swift bicو account id و همینطور آدرس و کدپستی محل سکونت میخواد. شما میتونید در این زمینه هم کمک کنید؟ یعنی علاوه بر افتتاح حساب، در این زمینه هم امکان کمک هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله این امکان برای شما هست که در کشورهای اروپایی برای شما این مراحل پیگری بشه.
      حتما با مشاورین ما در تماس باشید

  15. Nargess گفت:

    سلام وقت بخیر من افغانستانی هستم و در اتریش زندگی می کنم می خوام یک حساب در ایران داشته باشم آیا امکانش هست اگه هست میشه راهنماییم کنید خیلی ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به صورت عادی اتباع خارجی نمی تونن حساب بانکی داشته باشند اما اگر اقامت ایران رو داشته باشید می تونید حساب بانکی افتتاح کنید

  16. الهه گفت:

    سلام وقتتون بخیر…
    میخواستم ببینم اگه کسی توی ایران زندگی میکنه و می‌خواد حساب بانکی الکترونیکی (مثلا با بانک monzo یا هر بانک اینترنتی دیگه) باز کنه میشه؟ امکانش هست…؟؟
    اگه هست در اونصورت شرایطش چیه؟ و چه مدارکی رو باید داشت و ارایه داد؟؟
    خیلی خیلی منمنون و سپاسگذار..????

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله از ایران شما می تونید در برخی از کشورهای خاص به راحتی حساب باز کنید.
      توصیه می کنم با مشاورین ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تری در اختیار شما قرار بدن.
      شماره تماس با مشاورین ما 02191003232

  17. علی گفت:

    سلام وقت شما بخیر میخواستم بدونم اتباع خارجی که تو ایران اقامت دارد میتونه حساب بین الملی داشته باشه ؟؟ مثلآ طرف از انگلستان یا اندونزی بتونه به حساب خودم پول واریز کنه ؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله مشکلی نداره با ما تماس بگیرید تا کارهاش رو انجام بدیم

  18. علیرضا گفت:

    سلام وقت شما بخیر
    من نیاز به یک حساب بانکی که کاملا وابسته به نظام بانکی کشور باشد و اختیار صدرصد حساب با خودم باشه شرایطش چیه لطفا توضیح دهید .

    1. داوری گفت:

      سلام
      اینکه وابسته به نظام بانکی ایران باشه باید در ایران حساب باز کنید اما در غیر این صورت با افتتاح حساب بین المللی اختیار حسابتون کامل به عهده خودتونه و پیشنهاد میکنم که برای اطلاعات بیشترر با ما تماس بگیرید

  19. مهسا گرجی گفت:

    سلام خدمت شما من گرافیست هستم و نیازه برای درامد دلاری و یورو و مهاجرت کاری در اینده حسابداشته باشم شرایط چی هست و چه مدارکی میخواد و سن خاصی داره ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای شما میتونیم مثل خیلی از موکلینمون در این سال ها حساب باز کنیم که مشکلی بابت کار نداشته باشید
      سن و مدرک خاصی هم نیاز نیست

  20. خالی amir گفت:

    سلام خسته نباشید. من 15 سالمه اگر بخوام پاسپورت بگیرم میتونم تو یکی از بانک های ترکیه حساب باز کنم و اون حساب رو بدم به یوتیوب تا از یوتیوب کسب درآمد کنم. ممنون میشم جواب بدید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      من افتتاح حساب در ترکیه رو به هزاران دلیل توصیه نمیکنم چون مشکلات زیادی داره
      اگر به حساب بین المللی احتیاج دارید حساب رو در کشورهای درجه یک باز کنید

  21. شیما دهقانی گفت:

    سلام خسته نباشین،جسارتا برای قسمت استخدام به چه رزومه ای نیاز هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا با قسمت اداری تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن

  22. سید نعیم گفت:

    من برای ثبت نام در یک سایت و دریافت وجه نیاز به یک حساب کریدیت دارم و در فرم ثبت حساب بانکی اطلاعات زیادی همانند ادرس محل سکونت و شماره id و … می خواد میخواستم بدونم شما میتونید همچنین حسابی برام واریز کنید اگه نیاز باشه میتونم از فرم اسکرین بگیرم و براتون ارسال کنم که چه اطلاعاتی نیاز داره لطفا از طریق ایمیل به من اطلاع دهید خیلی حیاتیه واسم

    1. داوری گفت:

      سلام جناب کیایی نسب
      بله ما در زمینه مدتهاست که فعالیت میکنیم و میتونیم برای شما یک حساب بانکی در این زمینه افتتاح بکنیم
      در صورت تمایل با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  23. Reza گفت:

    سلام من می‌خوام یه حساب بین المللی باز کنم نه پاسپورت دارم و نه ویزا .آیا میشه بدون اونا کاری کرد

    1. داوری گفت:

      سلام
      حساب بین المللی که ما برای شما باز میکنیم نیازی به ویزا نداره اما باید پاسپورت رو بگیرید که دو هفته ای میتونید پاسپورتتون رو دریافت کنید

  24. m گفت:

    سلام وقت بخیر به خاطر شرکت در یک مسابقه ژاپنی برای انتقال جایزه چطور می تونم یه حساب تو یکی از بانکهای کشور ژاپن داشته باشم ؟ایا امکان افتتاح حساب هست؟هزینه و شرایطش چطور هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما میتونید یک حساب بین المللی افتتاح کنید که در ژاپن هم میشه با اون کار کرد

  25. zzz گفت:

    سلام لطفا بروشور اففتاح حسابو به ایمیلم ارسال کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیلی از موارد بروزرسانی و آپدیت شدن که پیشنهاد میکنم در ابتدا با مشاورین ما در تماس باشید

  26. علی ندری گفت:

    سلام من میتونم یه حساب خارجی باز کنم که درآمد های حاصل از یوتیوب را از بانک خارجی یه حساب خودم در ایران واریز کنم

    باتشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله میتونید امکانپذیره

  27. مهران گفت:

    باسلام خسته نباشید خدمت شمابزرگواران،اگر از بانک لندن مبلغی بخوان برای من واریزکنند میخواهم بدونم که ایا میتونم درهمان بانک حسابی بازکنم و مبلغ رو به حساب بنده انتقال دهندو اگه این کار عملی شد برای من چه خواهند داد تابتونم بااون نقل و انتقال وجه داشته باشم؟؟؟باتشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله میشه در این کشور حساب باز کرد و ما براتون این کاررو انجام داد که بتونید به راحتی پول رو به حساب خودتون انتقال بدید

  28. farshid گفت:

    میخواهم یک احساب خارجی باز کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای افتتاح حساب با ما تماس بگیرید 02191003232

  29. علی گفت:

    سلام
    من میخام یک حساب خارجی توی کشور ترکیه باز کنم میشه ایا ؟ برای یوتیوب باید حساب خارجی داشت امکانش هست شرایط رو بگید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله ما برای شما افتتاح حساب خارجی رو انجام میدیم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  30. محمدعلي گفت:

    سلام وقت بخير حساب بين المللي در كدوم كشور باز ميشه و ايا سيم كارت هم نياز هست براي خدمات sms و اينترنت بانك

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهترین کشوری که میشه برای اون اقدام کرد کشور انگلستان هست که در حال حاضر بهترین نظام بانکی در دنیا رو داره
      و نیازی به سیم کارت نیست و پنل اون روی موبایل شما ثبت خواهد شد

  31. hossein گفت:

    سلام بنده 19 سال دارم و ن ویزا دارم ن پاسپورت
    ولی نیاز به یک حساب خارجی دارم ک ارز جا به جا کنم(از اینجا ب حساب فردی پول بریزم و بلعکس)
    میخواستم ببینم ایا میتوانم حسابی داشته باشم یا خیر
    اگر میشود راهنمایی کنید اگرم نمیشود دیگر باید از حساب یک.فرد دیگر استفاده کنم

    و ی سوال
    من میتوانم پول را ب تومان ب حساب خارجی بریزم و اگر کسی خواست برایم واریز کند آن ب دلار باشد
    اگر میشود یک توضیح کلی برایم ایمیل کنید با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله این راه وجود داره اما در ابتدا نیاز به توضیح مفصل داره لذا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  32. حمیدرضاسلیمی گفت:

    با سلام و عرض ادب
    چه راه هایی برای افتتاح حساب در بانک کشورهایی که سود بانکی بیشتری پرداخت میکنن مثل ارژانتین وجود داره.
    اگه این کار توسط شما انجام میشه لطفا از طریق شماره تماس یا ایمیل بنده بفرمایید?

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران سروش سعادت در کشورهایی که نظام بانکی اون اعتبار بالایی داره افتتاح حساب میکنه که در آینده حساب شما به مشکل برنخوره اگر به دنبال سود بیشتر هستید صرفا با سپرده بانکی به یورو، بعد از مدتی با توجه به نوسانات نرخ ارز قطعا سود خوبی خواهید کرد ضمن اینکه حساب بانکی نامطمئن برای شما مشکلات عدیده ای به وجود میاره از جمله بلوکه شدن حساب… برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  33. حامد گفت:

    سلام
    لطفا شرایط افتتاح حساب در خارج از ایران رو بفرمایید
    من نیاز به حسابی دارم که بشه از امریکا بهش پول واریز شه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای افتتاح حساب نیازی به مدرک خاصی نیست و داشتن پاسپورت معتبر برای شما کفایت میکنه باقی کار رو به ما بسپرید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. مهدی گفت:

        سلام
        میشه با افتتاح حساب انلاین بانکی در خارج ، در گوگل اد سنس برای کسب در امد از یوتوب تو ایران اقدام کرد؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          بله همه افرادی که این کار رو از ایران انجام میدن افتتاح حساب بین المللی کردند

  34. بهمن گفت:

    سلام، لطفا اطلاعات را برای افتتاح حساب در خارج برای من بفرستید، تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار اگر مقاله رو کامل مطالعه کردید برای اطلاعات بیشتر با ما (02191003232) تماس بگیرید

  35. محمدعلی امیان گفت:

    سلام . من میخوام در مورد افتتاح حساب در خارج از کشور اطلاعاتی داشته باشم . لطفا بروشور موسسه خودتون رو برام ایمیل کنید . تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      در مورد افتتاح حساب، بروشوری که وجود داره قدیمی شده و هنوز بروشور جدید متناسب با شرایط فعلی و موارد مورد نیاز تهیه نشده به همین خاطر پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه ابتدا با کارشناسان ما در ارتباط باشید

  36. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر لطفا راهنمایی میکنید برای افتتاح حساب متشکر

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      در صورتی که اطلاعات مقاله رو کامل مطالعه کردید ما برای شما افتتاح حسابی میکنیم که IBAN number داره و تمامی ویژگی های یک حساب بین المللی رو
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  37. محمد گفت:

    سلام
    لطفا جزئیات مورد نیاز برای فعالیت در بورس نیویورک رو توضیح بدین!

    1. داوری گفت:

      سلام
      فعالیت در بورس نیویورک در حیطه فعالیت ما نیست بزرگوار اما اگر تمایل داشته باشید میتونیم برای شما جهت فعالیت های بین المللی افتتاح حساب بین المللی رو داشته باشیم

      1. محمد گفت:

        امکانش هست جزئیات اینطور حسابی رو ایمیل کنین؟!

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          برای اطلاعات بیشتر بهتره که با کارشناسان ما در این مورد صحبت بفرمائید چون خیلی از مواردی که وجود داره در این مقاله کوتاه نمیگنجه
          برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  38. مهناز محمدی گفت:

    سلام خسته نباشید پسرم در ایتالیا دانشجوی یکی از دانشگاهاست و جدیدا بورسیه شده که نیاز به حساب بانکی داره ولی به بانکی مراجعه کرده با توجه به اینکه هنوز اقامتش درست نشده براش حساب باز نکردن و از اونجایی که شرایط بورسیه اش دارای تاریخ ددلاینه بی زحمت منو راهنمایی کنید متشکرم.

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما میتونیم براشون افتتاح حساب کنیم در صورت نیاز با شماره 02191003232 تماس بگیریم

  39. حسین نگراوی گفت:

    سلام..لطفا برای افتتاح حساب بانکی معتبر در کانادا یا هر کشور اروپایی که از موجودی حساب بانکی هزینه یا مالیات اخذ نکند؛ بنده را راهنمایی بفرمایید که چگونه اقدام کنم چون قصد دارم ی خدمات بین المللی راه اندازی کنم که بصورت آنلاین و غیر حضوری در سراسر دنیا خدمات میدهد و مبلغی دریافت میکند..

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      موسسه سفیران مدت هاست که در زمینه افتتاح حساب بین المللی به شهروندان ایرانی خدمات خوبی رو ارائه میده در این زمینه کار شما به هر شکلی که باشه ما میتونیم به شما در زمینه کار با کشورهای دیگه از طریق افتتاح این نوع حساب کمک کنیم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  40. erfan گفت:

    سلام خسته نباشید
    یه سوال داشتم
    من ادیتور هستم و یه حساب در خارج از کشور برای دریافت هزینه نیاز دارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      در خصوص افتتاح حساب خارج از کشور موسسه سفیران خدمات بسیار خوب و درجه یکی داره که بهتون پیشنهاد میکنم که ابتدا با شماره 02191003232 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما رو کامل راهنمایی کنن

  41. رحمان گفت:

    سلام من قصد افتتاح یک حساب بانکی در خارج کشور را دارم . لطفا شرایط ارسال کنید.

    1. داوری گفت:

      سلام
      موسسه سفیران در خصوص افتتاح حساب خارجی سال هاست که در حال اقدامه و بهتون پیشنهاد میکنم که در این خصوص با شماره 02191003232 تماس بگیرید دوست من
      ضمن اینکه برای شما هم در ایمیل بروشوری رو ارسال میکنم که مطالعه کنید

  42. محمد گفت:

    با سلام و عرض ادب ، چطور میتونم از داخل کشور حساب تو بانکهای خارجی باز کنم ، ویزای هیچ کشوری رو ندارم و فقط پاسپورت دارم ، لطفا راهنماییم کنید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای افتتاح حسابب بین المللی که موسسه سفیران برای شما انجام میده هیچ احتیاجی به سفر خارجی و اخذ ویزا نخواهید داشت و ما بدون اینکه شما کوچک ترین هزینه ای در این بابت کنید حساب بین المللی رو همراه با مستر کارت یا ویزا کارت فیزیکی به نام شما دریافت میکنیم

  43. پدرام گفت:

    سلام، لطفاً شریط افتتاح حساب خارجی رو برای بنده ایمیل بفرمایید.

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله برای شما ارسال میکنم لطفا در ادامه برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  44. مهدی گفت:

    با درود، ممنون میشم بروشور افتتاح حساب خارجی رو برایم ارسال کنید. با تشکر.

    1. داوری گفت:

      سلام
      حتما براتون ارسال خواهم کرد ضمنا میتونید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید 02191003232

  45. رضا گفت:

    سلام ، با تشكر از خدمات مفيدتان
    من در زمينه فاركس و معاملات طلا فعاليت ميكنم ، در حال حاضر گردش مالي در حدود ٢٠ هزار دلار در ماه دارم كه از وب ماني و بيت كوين استفاده ميكنم و دچار مشكل هستم . آيا ميتوانم از خدمات شما استفاده كنم و ويدا كارت يا مستر داشته باشم ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      بله با افتتاح حساب بین المللی برای شما همراه با اون برای شما ویزا کارت یا مستر کارت هم صادر میشه و پنل اون بر روی خط شما نصب میشه که بتونید با اون کار کنید

      1. رضا گفت:

        لطفا” شرايط و كاتالوگ خدمتتان را بفرستد

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          من برای ایمیل شما ارسال میکنم مطالعه کنید و برای اطلااعات بیشتر با ما تماس بگیرید در خدمتتون هستیم

  46. مجید گفت:

    با سلام چگونه می توان در ایران با مستر کارت پرداخت های بین المللی را اعم از دریافت و یا پرداخت انجام داد؟ و آیا در این زمینه هزینه ای هم دارد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این امکان وجود داره که واریز یا پرداخت داشته باشید
      و مستر کارت شخصی هزینه ای نداره

  47. طاهری گفت:

    با سلام بنده خاضعانه از پاسخگویی محترمانه و جامع موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که در زمینه افتتاح حساب انجام داده اند خصوصا آقای داوری و خانم احسانی کمال تشکر را دارم. موفق باشید

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      خواهش میکنم جناب طاهری انجام وظیفه است

  48. فاطمه گفت:

    سلام من میخوام کار در یوتیوب رو شروع کنم و به یک حساب در خارج کشور نیاز دارم و همچنین به یه آدرس. میتونید تو این زمینه کمکم کنید؟
    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در این زمینه خیلی از افراد هستند که براشون افتتاح حساب بین المللی رو انجام دادیم تا در این زمینه بتونن کار کنن. من برای شما در ایمیلتون بروشور افتتاح حساب رو ارسال میکنم مطالعه کنید سوالی بود در خدمتتون هستم

      1. فاطمه گفت:

        سلام ممنون میشه لطفا دوباره به ایمیلم ارسال کنید
        راستش من هنوز 18 سالم نشده میخواستم ببینم الان مشکلی داره یا صبر کنم تا به 18 سال برسم
        با تشکر

        1. داوری گفت:

          سلام
          بله براتون ارسال میکنم

  49. آرمان گفت:

    با درود، ممنون میشم بروشور افتتاح حساب خارجی رو برایم ارسال کنید. با تشکر.

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله برای جنابعالی ارسال میکنم البته این بخش کوچیکی از اونهاست که برای اطلاعات بیشتر شماست و سوالی بود در خدمتتون هستیم

  50. مسعود گفت:

    سلام
    حساب ویزا کارت یا مسترکارتی ک افتتاح میشه، دارای کارت فیزیکی هست یا فقط دیجیتال؟
    و اگر کارت فیزیکی داره باید خودمون برای دریافتش ب بانک خارجی مراجعه کنیم؟
    مرسی

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      حسابی که برای شما افتتاح میشه دارای کارت فیزیکی است که مستقیم از کشور مبدا به آدرس شما پست میشه و برای دریافت اون نیاز به هیچگونه سفر خارجی نخواهید داشت و ما این کار رو برای شما در کمتر از یک ماه انجام میدیم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  51. مجید گفت:

    با سلام بنده در ایران زندگی می کنم و میخواهم با شرکت آمازون آمریکا کار کنم و احتیاج به افتتاح حساب در کانادا دارم اگر ممکن است بنده را اهنمایی فرمائید. ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      بزرگوار ما براتون میتونیم افتتاح حساب بین المللی بکنیم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. مجید گفت:

        سلام جناب آقای داوری در مورد افتتاح حساب اعلام داشتید یک شرکت بنام شما به ثبت می رسانیم و حساب شرکتی باز میکنیم می خواستم بدونم اساس نامه این شرکت چی هست و میزان مالیات آن چگونه محاسبه می شود؟ ممنون

        1. داوری گفت:

          سلام و درود
          این شرکت یک شرکت با مسئولیت محدود خواهد بود که به نام جنابعالی به ثبت میرسه
          لطفا در خصوص اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با شماره 02191003232 تماس بگیرید درخدمتتون هستیم

      2. مرتضی گفت:

        من میخواستم تو آذربایجان حساب بانکی باز کنم چیکار کنم؟

        1. داوری گفت:

          سلام و عرض ادب
          برای افتتاح حساب اگر مقالات ما رو مطالعه کردید لطفا برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

    2. مجید گفت:

      منظور شما افتتاح حساب بین المللی در کانادا است؟ البته نیاز به کردیت کارت و دبیت کارت هم دارم – جسارتا اگر میشه هزینه را هم بفرمائید که این افتتاح حساب ها چقدر هزینه در بر دارد؟ با تشکر از لطف شما

      1. داوری گفت:

        بزرگوار وقتی حساب بین المللیه کشورش تفاوتی نمیکنه چه در کانادا چه امریکا یا اروپا وقتی شما حساب بین المللی با ویزا کارت یا مستر کارت داشته باشید در تمام این کشورها قابل استفاده خواهد بود و میتونید واریز و برداشت وجه داشته باشید حتی از ایران. و شما در ابتدا بایستی یک دبیت کارت داشته باشید و با اعتبار حسابی که کسب میکنید کم کم به شما کردیت میدن. در هیچ جای دنیا همون ابتدا به هیچ فردی کردیت نمیدن شما دبیت کارت میگیرید و بر اساس خوش حسابی که خواهید داشت و توان مالی تون کردیت دریافت خواهید کرد. به ایمیل شما بروشور افتتاح حساب رو ارسال میکنم ملاحظه بفرمایید و سوالی بود با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  52. محمد گفت:

    با سلام من احتیاج دارم تو یکی از بانکهای کشور کانادا حساب باز کنم و من مقیم ایران هستم آیا میتوانید کمک کنید ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما میتونیم برای شما حساب بین المللی برای شما افتتاح کنیم که در کانادا هم بتونید از اون استفاده کنید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  53. محمدرضا گفت:

    سلام من حساب خارج از کشور نیاز دارم شما میتونید ارائه کنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله با شماره 02191003232 تماس بگیرید در خدمتتون هستم

  54. حمیدی گفت:

    چطور می تونم یه حساب تو یکی از بانکهای کشور دیگه ای داشته باشم من در ایران هستم و میخوام سرمایه ام رو به دلار یا ارزهای دیگه در بانکهای خارج نگهدارم و هروقت تونستم بهشون دسترسی داشته باشم و یا بتونم سرمایه گذاری کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما میتونیم با افتتاح حساب به نام شما و اخذ مستر کارت یا ویزا کارت این کار رو برای شما انجام بدیم
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  55. حمید گفت:

    چطور می تونم یه حساب تو یکی از بانکهای کشور دیگه ای داشته باشم من در ایران هستم و میخوام سرمایه ام رو به دلار یا ارزهای دیگه در بانکهای خارج نگهدارم و هروقت تونستم بهشون دسترسی داشته باشم و یا بتونم سرمایه گذاری کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      ما برای شما میتونیم افتتاح حساب داشته باشیم تا از این طریق بتونید به حساب های خارجیتون دسترسی داشته باشید
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  56. ZB گفت:

    سلام آیا میشه با داشتن حساب بانکی در اروپا بشه در ایران پول برداشت کرد؟(اما مقیم اروپا نباشیم و در ایران زندگی می کنیم)

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله از طریق افتتاح حسابی که براتون انجام میدیم این اتفاق میفته. من داوری هستم اگر سوالی داشتید در این زمینه با 02191003232 تماس بگیرید در خدمتتون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *