مهاجرت

ازدواج با دختران روسی

ازدواج با دختران روسی

تصمیم به ازدواج با دختران روسی و برنامه ریزی برای مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت این کشور پهناور از جمله دغدغه های برخی افراد است. سنت کشور روسیه در خصوص مراسم عروسی متفاوت از سایر کشورهای جهان می باشد که از قوانین مختص به خود برخوردار میباشد. در نگارش حاضر ما به موضوع ازدواج با دختران روسی در راستای اخذ اقامت روسیه می پردازیم. امیدواریم که این مقاله بتواند به سوالات شما در این رابطه پاسخ درخور و شایسته ای دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعاد به علاقمندان مهاجرت تحصیلی به روسیه در سال 2024 مشاوره می دهد ولی در زمینه ازدواج یا پناهندگی خدماتی ندارد.

  • بزرگترین مزیت ازدواج با دختران روسی چیست؟
  • آیا با ازدواج صوری در روسیه می توان به اقامت این کشور دست پیدا کرد؟
  • بهترین راه برای ازدواج با دختران روسی چیست؟
  • آیا هرگونه ازدواج در روسیه منجر به اخذ اقامت خواهد شد؟

ازدواج در روسیه در 2024

اشخاص خارجی که در سال 2024 به روسیه مهاجرت می کنند می توانند حقوق مختلفی کسب نمایند. درخواست مجوز کار و اقامت و همچنین امکان افتتاح شرکت و کاریابی در شرکت های روسیه از جمله موارد حائز اهمیت در همین باب است. بر اساس قانون، حداقل سن برای ازدواج در روسیه 18 سال است. ازدواج در روسیه می بایست که در اداره ثبت شهری محلی، ZAGS ثبت شود. روند ثبت ازدواج در روسیه به مدت 32 الی 60 روز به طول می انجامد. برای اینکه ازدواج در روسیه مجاز تلقی شود، شهروند خارجی می بایست که پاسپورت معتبری داشته باشد که به کارمند ZAGS ارائه دهد.


ارتباط با دختر روسی

بسیاری از خانم های تنها به همسران پستی روسی تبدیل می شوند و شروع به جستجوی مردانی از خارج می کنند. یعنی خارجی هایی مثل شما این شانس را دارند که با یکی از آنها آشنا شوند و ازدواج کنند. با این حال، شما باید چیزهای زیادی در مورد معشوق آینده خود بیاموزید. قرار ملاقات با یک زن روسی مزایا و معایب خود را دارد مانند قرار ملاقات با هر زن خارجی دیگری اگر آمریکایی هستید. استفاده از اپلیکشن های دوست یابی روسی می تواند به شما کمک کند تا با برای ارتباط با دختر روس بیشتر آماده شوید. تسلط به زبان انگلیسی و یا روس یکی از مهم ترین الزامات در این مسیر است.

چگونه با یک دختر روس ازدواج کنیم؟

روسیه با اعطای اقامت و کمک هزینه های مالی به مهاجران در ازای ازدواج با دختران روسی، توجه بخش زیادی از مهاجران را به خود جلب کرده است. در واقع یک سوال رایج و پرتکرار از سوی متقاضیان مهاجرت به روسیه پرسیده می شود که چگونه با یک دختر روس ازدواج کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت برای ازدواج با یک دختر روس باید در اولین قدم زبان روسی خود را تقویت کنید. سپس می توانید برای آشنایی با فرهنگ روس ها و ارزش و خرده فرهنگ آن ها اقدام کنید. سپس می توانید با جستجو در شبکه های مجازی در خصوص روابط و نوع سلایق و علایق آن ها تحقیق کنید. در مرحله بعد می توانید از راه دور از اپلیکشن های دوست یابی هم استفاده کنید و در نهایت با آشنایی با یک دختر روس و گذراندن دوره های آشنایی جهت ازدواج و اقامت اقدام کنید.

مسیر ازدواج در روسیه

اولین نکته در این فرآیند دریافت اجازه ورود شریک زندگی به خاک روسیه است. اشخاص متقاضی باید از طریق یک راه قانونی وارد کشور روسیه شوند، ویزای توریستی روسیه نیز می تواند مورد پذیرش باشد. در مرحله بعد شخص متقاضی می بایست اثبات نماید که مجرد است. در کشور روسیه، ازدواج مجدد افراد متاهل به طور کامل ممنوع است. در صورتی فرد خارجی سابقه ازدواج دارد باید ثابت نماید که در تعهد قبلی قرار ندارد. راه اثبات این مسئله، ارائه گواهی نامه ای دال بر فوت همسر یا طلاق قانونی می باشد. در گام بعدی شخص متقاضی باید همه مدارک خود را به تایید رسمی برساند. بسیاری از شهروندان کشورهای اروپایی از انجام این کار معاف هستند. پس از تایید مدارک، زمان سفر به روسیه فرا خواهد رسید.

پس از ورود به کشور روسیه افراد می بایست ویزای خود را به مقامات قانونی محل اقامت خود تحویل دهند. در صورتی که افراد در هتل ساکن شوند، مسئولین هتل این کار را برای افراد انجام خواهند داد. در غیر این صورت شخص متقاضی می بایست به اداره مهاجرت کشور روسیه مراجعه کنند. حال می بایست همه مدارک را در دفتر اسناد رسمی در کشور روسیه، ترجمه و ثبت کنند. صفحه اول گذرنامه افراد نیز باید به زبان روسی ترجمه شود. افراد می بایست توجه داشته باشند که تمامی مراحل قانونی می بایست توسط وکیل صورت گیرد.

اخذ اقامت از طریق ازدواج با دختران روسی

در راستای اخذ اقامت روسیه از طریق ازدواج، نوع اقامت دریافتی از نوع اقامت موقتی یا Temporary Residence می باشد که در مطالب پایین به تفصیل شرح داده می شود. فدراسیون روسیه یک سهمیه بندی سالانه برای تعداد مجوزهای اقامت موقتی که می تواند صادر کند، در نظر می گیرد. این سهمیه بندی همه ساله تعیین می شود. با این وجود، اشخاص خارجی که با شهروندان روسی ازدواج کرده اند در واقع خارج از این سهمیه بندی می باشند؛ آنها ممکن است اقامت موقتی را درخواست و اخذ نمایند حتی در صورتی که سهمیه بندی قبلا پر شده باشد.

به منظور بهره مندی از مزیت ازدواج با دختران روسی، فرد خارجی می بایست که گواهی ازدواج و پاسپورت همسر را ارائه دهد که اگر زوج در خارج ازدواج کرده باشد، گواهی ازدواج می بایست که در کشوری که صادر شده به تایید برسد. علاوه بر روش ازدواج، تحصیل در روسیه برای ورود به این کشور، گزینه ای مطلوب برای دریافت اقامت این کشور محسوب می شود.

اخذ اقامت از طریق ازدواج با دختران روسی

پاکت درخواست ازدواج با دختران روسی

از همه متقاضیان احتمالی درخواست می شود که به اداره محلی مراجعه و در آنجا از نیازمندی ها و دستورالعمل های جزئی مطلع شوند. پاکت درخواست شامل اسناد و مدارک زیر می باشد:

  • فرم های تکمیل شده (به زبان روسی)
  • گواهی ازدواج
  • ترجمه های تایید شده از پاسپورت فرد متقاضی
  • اصل پاسپورت
  • اسناد و مدارک از وضعیت قانونی و مالی آپارتمان یا خانه ای که فرد متقاضی ثبت خواهد کرد
  • نتایج تست پزشکی درمورد طیفی از بیماری ها و امراض تصریح شده در قانون
  • عکس های متعدد متناسب با پاسپورت

روند رسیدگی به درخواست اقامت در روسیه

درخواست ها ممکن است که به اداره محلی امور مهاجرتی روسیه تحویل داده شود که در منطقه ای ارائه خدمت می کند که فرد خارجی ثبت نام می کند. در بررسی درخواست، ادارات ذی ربط استعلام هایی را به گروهی از موسسات روسی و سازمان های دولتی شامل FSB ،دفتر ثبت ازدواج، ادارات مالیاتی، موسسات تامین اجتماعی، ادارات بهداشت، وزارت داخله و سایر نهادها ارسال می کنند که ممکن است دارای اطلاعاتی راجع به متقاضی باشند. به این موسسات 2 ماه از تاریخ درخواست استعلام فرصت داده می شود تا هرگونه اطلاعاتی را تهیه نمایند که مانع صدور اقامت موقتی برای فرد متقاضی می گردد.

شرایط اخذ تابعیت روسیه از طریق ازدواج

ازدواج با شهروند روس، شریک زندگی را فورا قادر به دریافت تابعیت روسیه نخواهد کرد. اشخاص تنها می توانند اجازه اقامت موقت در این کشور را بدست آورند. پس از گذشت 1 سال می توانند اجازه اقامت خود را تمدید کنند. اشخاصی که قصد اخذ اقامت کشور روسیه را دارند می بایست کمی صبور باشند، زیرا حداقل می بایست 3 سال در کنار همسر زندگی مشترک داشته باشند که اگر در این مدت زوجین جدا از هم زندگی کرده باشند، قادر به دریافت تابعیت روسیه نخواهند بود. دریافت تابعیت این کشور از طریق ازدواج پس از گذشت 3 سال نیز قطعی نخواهد بود. این امکان وجود دارد که درخواست شریک زندگی بنا بر دلایل مختلف رد شود. در صورتی ردی درخواست افراد می بایست حداقل یک سال برای ثبت درخواست مجدد صبر کنند.

مزایای دریافت پاسپورت روسیه با ازدواج

از جمله مزایای دریافت تابعیت کشور روسیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از گذرنامه کشور روسیه
  • اجازه کار دائم در کشور روسیه
  • اجازه کار در همه نهادهای دولتی و قانون گذاری روسیه
  • اجازه استفاده از خدمات بیمه درمانی
  • اجازه استفاده از کلیه خدمات اجتماعی در کشور روسیه
  • از بین رفتن کلیه محدودیت های زمانی زندگی در کشور دیگر
  • امکان شرکت در انتخابات رسمی کشور روسیه

دلایل رد مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج

افرادی که روسیه را به عنوان مقصد اقامتی خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که این کشور ممکن است شرایط خوب خود در عصر حاضر را به دلیل تنش های موجود میان این کشور با اتحادیه اروپا از دست دهد. از همین رو است که به افراد توصیه می شود تا مهاجرت به کشورهایی را انتخاب کنند که شرایط مهاجرت به آن ها از طرق مختلف امکان پذیر باشد. برای مثال ثبت شرکت در انگلستان می تواند یک گام رو به جلو باشد  در حالی که مسیرهای مهاجرت به انگلستان بسیار زیاد هستند.

از سوی دیگر مهاجرت به کانادا نیز یک برگ برنده است و افراد از طرق مختلفی می توانند به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند و زندگی مناسبی را در این کوشر برای خود به ارمغان آورند. برای این که فردی بتواند هوشمندانه در مسیر مهاجرتی قرار گیرد باید اطلاعات خود در زمینه های مختلف را افزایش دهد.

 دختر روس برای ازدواج

یکی از راه های اقامت روسیه ازدواج است. از طرفی دختر روس برای ازدواج شرایط بهتری دارد و به دلیل اخذ مبلغ معینی می توانید با یک دختر روس ازدواج و اقامت این کشور را اخذ کنید. تنها استثنا حق شرکت در انتخابات و همه پرسی است. شهروندی برای این امر لازم است. اما، به هر حال، اجازه اقامت مداوم به عنوان مبنایی برای درخواست شهروندی ضروری است. و اگر این سند پس از باطل اعلام شدن ازدواج قابل فسخ باشد، محرومیت از تابعیت یک روش بسیار پیچیده تر و نادر است. اجازه اقامت در روسیه از طریق ازدواج برای خارجی ها سندی است که در آن اطلاعات شخصی دارنده، تاریخ صدور و مدت اعتبار ذکر شده است. از نوامبر 2019، برای اکثر اتباع خارجی سند نامحدود صادر شده است، اگرچه اخیراً، اعتبار مجوز برای اقامت مداوم به 5 سال محدود شده است.

تبدیل اقامت موقتی به دائمی و اخذ تابعیت روسی

پس از اقامت در روسیه برای حداقل یک سال تحت وضعیت اقامت موقتی، دارندگان ممکن است، درخواست اقامت دائمی یعنی Permanent Residence دهند. لازم است که افراد خارجی که با دختران روسی ازدواج کرده اند قبل از درخواست تابعیت روسی، اقامت دائمی روسیه را به مدت 5 سال حفظ نمایند. آن دسته از افرادی که نسبت به ازدواج با دختران روسی اقدام کرده اند و اقامت موقت را دریافت کرده اند نیز می توانند تابعیت روسیه را درخواست دهند.

در واقع، برای آن دسته از افرادی که بدنبال راه حل دائمی مطلق برای اقامت در روسیه هستند، اخذ تابعیت روسی ممکن است گزینه ای مناسب باشد. اخذ اقامت روسیه از طریق ازدواج از جمله راه های مهاجرت و در انتها تابعیت این کشور محسوب می گردد. انتخاب طرق مهاجرت به روسیه برای واجدین شرایط نیز متغیر می باشد. توجه نمایید موسسه هیچ گونه خدماتی در این خصوص ندارد ولی افراد می توانند با تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به روسیه مشاوره نمایند. علاوه بر مبحث ازدواج روش های دیگری چون ویزای تحصیلی و کاری نیز مطرح می باشد که از پرتقاضاترین آن ها می توان به ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا، ویزای تحصیلی انگلستان و غیره یا مهاجرت به کشورهای اروپایی از طرق پرتقاضا اشاره کرد که ویزای تحصیلی هلند یا ویزای کار آلمان مثالی از آن ها است.

4.9/5 - (114 امتیاز)

153 دیدگاه برای “ازدواج با دختران روسی

  1. رحمت الله گفت:

    من می‌خواهم با دختر روسی ازدواج کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      امیدواریم به خواسته خودتون برسید

  2. محمد گفت:

    لطفا اگر سایت یا پیج و آدری در مورد ازدواج با دختران روسی کسی سراغ داره برام بفرستید ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در گوگل جستجو کنید، اطلاعات زیادی در این رابطه هست

  3. حمیدرضا گفت:

    سلام شما پیشنهاد میکنید اولین قدم واسه ازدواج چی باشه من هیچی نمیدونم میخام از الان اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک نفر رو پیدا کنید که پاسپورت روسی داشته باشه تا بتونید باهاش ازدواج کنید.
      برخی از سایت های دوستیابی شاید بتونن کمک کنن به شما

  4. از ایران گفت:

    ممنون از اطلاع رسانی شما خیلی کار آمد بود
    موفق باشید

    1. امیر جلالی گفت:

      ممنون از حسن توجه شما

  5. علی گفت:

    سلام مثلا نمیشه بریم روسیا واسه یه سفر اونجا واس خودمون زوج پیدا کنیم بعد از همونجا تابعیت و اقامت رو بگیریم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید اقامت بگیرید ولی تابعیت زمان می بره

  6. مبارز گفت:

    سلام من اقامت به دختر روسی ازدواج کنم بعید چی کار کنم اطلاع بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هر کاری دوست دارید بکنید دیگه!
      اقامت دارید

      1. امیر مهدی گفت:

        سلام لیدر میخواستم برای ازدواج و تشکیل خانواده به روسیه مهاجرت کنم و نمیدونم اولین اقدام چی باشه مشاوره می‌دین

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          سایت های دوستیابی در روسیه رو جستجو کنید تا به خواسته خودتون برسید.
          ما در این زمینه خدماتی نداریم

  7. عاشق الله رحیمی گفت:

    باسلام خدمت شما من علاقه مند ازدواج با دختر روس هستم و میخواستم بپرسم چگونه میتوانم از طریق این راه به روسیه رفت ممنون میشم جواب بدید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      زمانی که ازدواج کردید، می تونید از طریق دعوتنامه همسرتون وارد این کشور بشید

  8. milad گفت:

    سلام خوبی وقتتون بخیر میخوام بدونم ازکجا میتونم پارانتردختر روسیه پیدا کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در فضای مجازی یا سایت های دوست یابی

  9. محمدی گفت:

    سلام
    من ۳۳ سالمه و ماسور هستم و مدرک بین الملی گرفتم
    برای اقامت و ازدواج چطور باید اقدام کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما یا از طریق کار می تونید اقدام کنید و با پیدا کردن کار توی روسیه وارد این کشور بشید، یا این که ازدواجتون رو رسمی کنید و از این طریق اقامت بگیرید

  10. مرتضی عشقی گفت:

    🤣🤣والا فقط همین مونده بود که بپرسن شما موردروسی برای ازدواج سراغ ندارد که اونم من پرسیدم؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      قطعا خیر

  11. علی وفا گفت:

    سلام من میخاهم که مهاجرت کنم در کشور روسیه و اگر کدام دوختر باشه همرایش ازدواج میکونم اگر ازدواج کنم باز چی مزایای داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما فقط می تونید یک همسر روسی داشته باشید و برید این کشور زندگی کنید.
      هیچ مزیت دیگه ای نداره

  12. علی گفت:

    سلام من میخوام پر کشور روسیه ازدواج کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از اپلیکیشن ها و سایت هایی استفاده کنید که در این زمینه خدمات ارائه می کنند

  13. Keywan گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید جهت پیدا کردن دختران روسی برای آشنایی و ازدواج آیا هیچ منابع و یا سایت یا پیجی دارید معرفی کنید؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اطلاعاتی در این زمینه نداریم. اگر در گوگل سرچ کنید اطلاعات کافی به دست میارید.

  14. ابراهیم گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما
    ببخشید اقامت در روسیه موقتی هست
    یا اگر ازدواج کردی میتوانیم همیشه در آن
    کشور بمانیم؟؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما در صورتی که ازدواجتون برای مدت مشخصی پایدار باشه، می تونید اقامت خودتون رو دائمی کنید

  15. ناصر گفت:

    سلام
    ایا ازدواج با دختران روس مزایایی هم داره؟ بجز اقامت

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر

  16. جواد گفت:

    سلام جناب جلالی میشه راهنمایی کنید تو چه برنامه ای اینستا گرامی گروه دارن چی دارن ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      اطلاعاتی در این زمینه در اختیار نداریم متاسفانه

  17. جواد گفت:

    با سلام جوانی ۳۲ ساله قصط ازدواج با یه دختر روسی دارم شقلم جوشکار اسکلت در زمینه جرثقیل هم تجربه ۱۰ ساله دارم ممنون ار راهنمایتون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یک خانمی رو که بهشون علاقه دارید در این کشور پیدا کنید

  18. آرش گفت:

    سلام
    من ۵۳ سال سن دارم متاهل و دارای فرزند
    آشنایی به برق صنعتی،سیم پیچی الکتروموتور و کارهای فنی و بیشتر کارهای فنی آشنایی دارم به قولی که در ایران بهش میگن آچار فرانسه میخواستم بدونم به چه صورت میتونم با کمترین هزینه مهاجرت داشته باشم به روسیه و اقامت دائم دریافت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به شرایط سنی که دارید تقریبا می شه گفت امکانش برای شما وجود نداره

  19. ناشناس گفت:

    سلام .من یک نطامی بازنشسته هستم کشور روسیه را دوست دارم و میخواهم انجا زندگی کنم کارشناس بیهوشی هم هستم ۴۸ ساله..لطفا راهنمایی بفرمایید .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با مشاورین ما در تماس باشید تا شما رو در این زمینه راهنمایی کنند

  20. Mojtaba fazeli گفت:

    سلام وقتتون بخیر من دیپلم گرفتم وارد دانشگاه شدم منتها انصراف دادم ایا امکانش هست جهت تحصیل به روسیه برم و اینک برای تحصیل هزینه تقریبی مهاجرت چقده و بدون تحصل یعنی مهاجرت برای کار و زندگی هزینش تقریبی دوتا چقده اگ اطلاع دارین یه لطفی کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید برای ادامه تحصیل به این کشور برید.
      هزینه تحصیل و زندگیتون به طور متوسط ممکنه در حدود 700$ تا 1000$ دلار در ماه باشه ولی بستگی به دانشگاه و رشته تحصیلیتون هم داره

  21. احد اصلانی گفت:

    سلام من اگه بخوام برم روسیه و کارم راننده تریلر هستم میتونم اونجا شغلمو ادامه بدم و ازدواجم بکنم اگه میشه کمکم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مشکلی برای ازدواج نیست.
      برای ادامه کارتون باید پیشنهاد کاری داشته باشید

  22. امیر گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    ببخشید من یه سوالی داشتم
    من ۱۸ سالمه و میخوام به روسیه مهاجرت کنم . و با یه دخر روسی ازدواج کنم .
    میخواستم ببینم که چه شرایطی باید داشته باشم ؟
    و اینکه اگر اونجا ازدواج کنم ، به دلیل کمبود مرد ، بهم شغل هم میدن ؟ یا اینکه خبری از شغل نیست ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هیچ کمبودی از این بابت وجود نداره و این شایعه هست

  23. لمیر مهدیزاده گفت:

    سلام
    من یک مرد ۴۸ ساله هستم، میخوام یک زن روس هم بگیرم و بیارم ایران زندگی کنه؟
    میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید با خودشون صحبت کنید اگر راضی باشن بیان ایران.

  24. ایمان آریازاده گفت:

    سلام من فوق لیسانس مدیریت آموزشی و۲۱ سال سابقه دبیری در آموزش وپرورش رو دارم آیا جهت ادامه تحصیل دکترا و داشتن شغل مناسب میتوانم اقدام کنم و اقامت بگیرم و چقدر سرمایه نیاز هست باتشکر

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      برای این که بتونید از این مسیر عبور کنید باید پذیرش دریافت کنید و محدودیتی برای شما نداره
      در مقطع دکترا شما می تونید با استادتون صحبت کنید و بورسیه دریافت کنید که نیازی به کمک هزینه نباشه

  25. علی گفت:

    علی سعیدی هستم
    من یک ماساژور هستم‌ من به خاطر مریضی سرع
    نتونستم مدرک تحصیلی بگیرم
    اما مدرک ماساژ دارم
    امکان اقامت‌ برای من هست
    ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید در این کشور پیشنهاد کاری داشته باشید و بمونید

  26. علیرضا گفت:

    سلام من یک جوان 22 ساله هستم دارای مدرک تعمیر و نگهداری هواپیما، قصد مهاجرت دارم چه کشوری بهتر از روسیه و شرایطی که برای دختراش گزاشتن، چگونه میتونم با یک دختر روسیه ای آشنا شم یا چگونه میتونم از طریق تحصیلی اقدام کنم، میشه کمکم کنید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      دوست عزیز این قانونی که شما می فرمایید وجود نداره!
      هر کسی که در هر کشوری ازدواج کنه می تونه به دلیل این ازدواج توی اون کشور بمونه و پس از 3 الی 5 سال زندگی مشترک، اقامت به دست بیاره.

  27. پوریا حسنی گفت:

    سلام من طراح لباسم و قصدم از رفتن به روسیه اول از همه کار کردنه و بعد ازدواج و توی کارمم حرفه اییم مبلغ زیادیم ندارم و حتی پایان خدمتم ندارم که بخوام ویزا یا پاسپورت بگیرم من میتونم برم؟!

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما تا زمانی که پاسپورت نداشته باشید نمی تونید از کشور خارج بشید یا به کشور دیگه ای وارد بشید

  28. نیما گفت:

    سلام وقتتون بخیر داداش میشه کمکم کنی چطور با یه دختر روسیه اشنابشم و باهاش ازدواج کنم تورو خدا کمکم کن ممنونت میشم
    سایتی برنامه ایی چیزی ندارن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر دوست عزیز شما باید در این رابطه جسنجو کنید

  29. هیوا گفت:

    سلام من ۲۱ سالمه میخوام برم روسیه و با یه دختر روسی ازدواج کنم .و ترک تحصلیل هم کردم که برای تصحیلات برم میتونم پنهاهندگی رو دریافت کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر می خواهید ازدواج کنید دیگه نیازی به تحصیل ندارید.
      برای تحصیل هم باید دیپلم داشته باشید وگرنه نمی تونید وارد بشید

  30. SHAYAN گفت:

    من می‌خوام برم روسیه یا اوکراین از طریق کار و سرمایه گذاری برای این پاسپورت دائم چقدر پول میخواد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی به روش مهاجرت شما به روسیه یا اوکراین داره.
      اگر به خرید بیزینس رو بیارید باید مبلغ مورد نیاز خرید بیزینس رو تامین کنید ولی بد نیست مقاله استارت آپ روسیه رو مطالعه کنید.

  31. محمد گفت:

    سلام.یه کنکوری میتونه ویزای تحصیلی بگیره؟؟یا باید دانشجو بشه؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام ویزای تحصیلی روسیه رو می شه بدون نیاز به دانشجو بودن دریافت کرد

  32. masoud گفت:

    سلام هزینه اقامت دایم چقدره تور تفریحی اگه دارین هزینه چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هزینه دریافت اقامت بستگی به شیوه مهاجرتی شما داره اگر به دنبال ورود به سوئد هستید، حتما با ما تماس بگیرید تا رزومه شما بررسی بشه.
      در حال حاضر موسسه ما خدماتی روی تورهای تفریحی نداره

  33. صحبت الله بسمل گفت:

    راهی وجود دارد که با یک دختر روسی آشنا شده ازدواج کنیم چون فعلا با هیج دختر روسی آشنایی ندارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید از سایت های دوستیابی در این کشور استفاده کنید

  34. محمد گفت:

    سلام
    دادن خونه رایگان و پول نقد به کسی که با دختر روس ازدواج کنه حقیقت داره یا دروغه؟ هیچ مزیتی بجز اقامت بعد از ازدواج نداره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله دروغ هست. بله مزیتش همین هست که می تونه منجر به اخذ پاسپورت این کشور بشه.

  35. آریا شفیعی گفت:

    سلام من ۴۳ سال دارم چطور میتونم اقامت روسیه دریافت کنم.ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید پیشنهاد کاری از این کشور دریافت کنید و یا طبق مقاله ای که در اون پیغام گذاشتید با یکی از شهروندان این کشور ازدواج کنید.

  36. تنها گفت:

    سلام من ۱۶ سالمه خواستم بپرسم میشه ازالان با یه دختر روسی درارتباط باشم وزمانی که به سن قانونی رسیدم با هاش ا دواج کنم وحداقل سن ازدواج چقدره

    1. داوری گفت:

      سلام
      من پیشنهاد میکنم از طریق تحصیلی اقدام کنید که راحتتر و نزدیک تر به شرایط شماست

  37. سینا گفت:

    سلام ،من یه مرد ۴۷ ساله ام و میخوام با یه دختر روس ازدواج کنم ،آیا راهی هست برای ارتباط،ممنون?

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی به این کشور سفر داشته باشید

  38. رسول موسایی گفت:

    چطور میتونم با یه دختر روسی آشنا بشم برای ازدواج ۳۹ سالمه مجرد تو رو خدا راهنمایی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای ازدواج باید کیس مناسب داشته باشید بزرگوار راهکار خاصی نداره

  39. Eisakhan گفت:

    سلام میشواد معلومات بدهید کی چطو میتوانم اقامت روسیه را دریافت کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا برای اطلاعات بییشتر با ما تماس بگیرید

  40. فرزاد گفت:

    سلام
    چگونه میشه کیس مورد نظر انتخاب کرد واینکه بعد از ازدواج در ایران چه کاری برای تابعیت و اقامت باید انجام داد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بایستی با شخصی در ارتباط باشید تا بتونید با اون فرد ازدواج کنید

  41. علی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من تو ایران سابقه کیفری دارم میتونم تو روسیه ازدواج بکنم؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      نمیشه با دو جمله راجع به این قضیه اظهارنظر کرد چون باید توسط وکیل در اونجا بررسی شه اما بطور کلی اگر امکان اخذ ویزا رو داشته باشید قاعدتا نباید مشکلی وجود داشته باشه

  42. حسین گفت:

    سلام میخواستم بدونم برای اقامت گرفتن روسیه چه مبلغی هزینه دارد

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اقامت روسیه بسته به روشی که مدنظر شماست هزینه های متفاوتی خواهید داشت
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  43. امین گفت:

    سلام من در حال حاضر در ایران زندگی میکنم با یک دختر روسیه ای آشنا شدم و پیشنهاد ازدواج دادم و قبول کرده برای همیشه به ایران بیاید از نظر دولت ایران مشکلی نیست

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای شما آرزوی خوشبختی دارم

  44. سلمان گفت:

    سلام من میخوام با خانوم روسی ازدواج کنم چیزی هست بهشون راحت وصل شم پیدا کنم کیس خانوم رو

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما باید ابتدا کیس ازدواج داشته باشید تا بتونید از این طریق اقدام کنید

  45. بهروز گفت:

    آیا سایت همسریابی روسی می‌شناسید معرفی کنید

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

  46. شهراز گفت:

    سلام ، قصد باز کردن و راه اندازی یک رستوران جم و جور ایرانی در مسکو رو دارم ، آیا تعداد ایرانیان پاسخگو و استقبال کننده هست برای این موضوع و آیا مردم روسیه علاقه ای به طعم و غذاهای ایرانی دارند ؟
    سپاس

    1. داوری گفت:

      سلام
      این رو باید با یک سفر حضوری به روسیه امکان سنجی کنید دوست من

  47. محمدهادی گفت:

    سلام.من،یه جوان 31ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم لیسانس حسابداری دارم ولی کارگر میکنم،اگر با این شرایط کسی با من ازدواج می‌کنه.تو را خدا اگر خیر میشناسید من بهش معرفی کنید یا شماره عابرم بهش بدهید
    .متشکرم.من سنم رفته بالا دیگه من اگر کسی شرایطم مالی م قبول کن با بزرگتر از خودمم ازدواج میکنم

    1. داوری گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا برای ازدواج با سایت های ازدواج مشورت نمایید

  48. رامین گفت:

    سلام وقتتون بخیر بنده ۳۲ سالمه و میخوام با دختر روس ازدواج کنم و مهاجرت کنم به کشور روسیه
    لطفا نحوه آشنایی با دختران روسیه را به من معرفی کنین.ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      شما خودتون باید کیس جهت ازدواج داشته باشید

  49. امیر گفت:

    سلام
    من یه دختر روسی رو پسند کردم بعد فارسی رو بلده
    میشه اوردتش ایران و هم حقوق ازدواج اینا رو بدن

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      متوجه سوالتون نمیشم “هم حقوق ازدواج اینا رو بدن”
      لطفا واضح تر بپرسید

  50. رسول حیدری گفت:

    باسلام محل اخذ ویزا تحصیلی روسیه کجاست؟وشرایط برای ازدواج در روسیه هزینه دارد یا نه

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      شما بایستی کیس ازداوج داشته باشید تا بتونید اقدام کنید

  51. سامی گفت:

    دلم برای تیم شما سوخت چون علاوه بر کار ویزا و… باید برای همسریابی هم زیاد تلاش کنید ?????

    1. رهنما گفت:

      دوست عزیز ما در خصوص همسریابی و ازدواج خدماتی ارائه نمیکنیم.

    2. داوری گفت:

      سلام
      بله کار همسریابی خیلی مشکله :))) ولی خیالتون راحت ما همسریابی نمی کنیم
      در خصوص مهاجرت سوالی داشتید در خدمتتون هستم

  52. Jl گفت:

    من شنیدم اگ خارجی ها با دخترای روس ازدواج کنن دولت روسیه شغل مسکن و … رو متقبل میشه

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیر اینطور نیست متاسفاته

  53. Hassan گفت:

    ایا اگه پناهنده بشی بازم میتونی اقامت بگیری

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      ما برای پناهندگی خدماتی نداریم متاسفانه

  54. رضا گفت:

    سلام ببخشید من خودم کارمند هستم میتونم با یه دختر روس ازدواج کنم البته متاهل هستم .ممنون از راهنمائی شما.

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر شما به هیچ وجه نمیتونید اقدام کنید

  55. سیامک گفت:

    سلام ببخشید من خودم کارمند هستم میتونم با یه دختر روس ازدواج کنم البته متاهل هستم .ممنون از راهنمائی شما.

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر امکانش نیست

  56. محمدرضامینائی گفت:

    سلام.
    یه سوال داشتم درباره ازدواج در روسیه من ۲۶ سالمه الان هم دارم ورزش mmaکار میکنم چندتا مقام و کمربند قهرمانی از مسابقات کوچیک و نسبتا بزرگ دارم راستیتش میخواستم پیشرفت کنم حالا در کنار پیشرفت ازدواج هم میکنم
    لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم یا هزینه ای که باید خرج کنم چقدره
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما این شرایطی که شما میخواین برای کشور اوکراین مناسب است که ازدواج کنید لطفا مقاله اقامت اوکراین از طریق ازدواج را مطالعه بفرمایید

  57. امید گفت:

    سلام من 17سالمه زبان خوبه رشته کامپیوتر.گرافیک.هستم اگه خواسته باشم برای 1یا2سال دیگه برای ادامه تحصیل برم روسیه کاملا چقدر هزینه میخاد.شاید هم اونجا ازدواج کردم و ماندگار شدم میشه راهنماهی کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید قیمت ها را همون ۱الی ۲ سال دیگه سوال بفرمایید

  58. مهرداد گفت:

    سلامو عرض ادب من یه پسر ۱۷ساله هستم و تصمیم گرفتم در روس مشغول کار و اقامت کنم یکی از اهدافم ازدواج با دختر روسی هست آیا برایه آشنایی با دخترایه روسی فقط باید مهاجرت کرد یا مجازی هم امکان آشناییش هست منو راهنمایی کنید با تشکر.

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما از هر دو روش شدنی هست اما حضوری فیزیکی بهتر است ولی میتونید ویزای تحصیلی برای روسیه بگیرید که راحت تر است

  59. علیرضا گفت:

    سلام . ببخشید من تقریبا ۱۹ سالمه و میخوام با یک دختر ۱۸ ساله ی روسی ازدواج کنم . الان نمدونم چیکار کنم آیا فقط باید از فضای مجازی یک نفرو پیدا کنم و باهاش آشنا بشم یا راه دیگه ای هم هست؟ خواهشاً سریعتر و یه مقدار بیشتر توضیح بدید .آیا امکان داره قبل از مهاجرت با یک دختر روسی آشنا بشم؟ آیا کسی هست که اینطور افراد رو به هم معرفی کنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر متاسفانه

  60. حسین گفت:

    سلام ببخشید چجوری میشه یه زن روس برای ازدواج پیدا کرد…. حتما باید برم روسیه یا راه دیگه ای هم دارد

    1. داوری گفت:

      سلام
      از راه های متداولی که برای ازدواج وجود داره

  61. وحید گفت:

    سلام من پاسپورت دارم و میخوام با دختر روسی ازدواج کنم از ایران برم اگه کمکم بکنی خدب میشه

    1. مرتضی گفت:

      سلام من پاسپورت دارم و می خواهم با دختر روسیه ازدواج نمایم کمکم نمایید با تشکر از راهنمایی تون

      1. داوری گفت:

        سلام و عرض ادب
        تشریف ببرید روسیه و با کیس مورد نظرتون ازدواج کنید

    2. داوری گفت:

      سلام
      میتونم در این زمینه فقط براتون آرزوی موفقیت کنم

  62. آرش گفت:

    من حرفه کاریم دندانسازیه و میخواستم از طریق ازدواج اقدام کنم ، چه کنم ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید طرف مقابل شما تمامی کارها را از روسیه انجام دهند

  63. منان علیزاده گفت:

    سلام ببخشید من یک افغانی هستم ومیخام به روسیه سفرکنم میشه هزینه وشرایط رو یکم بهتر توضیح بدین ببخشید من توی رشته نظامی ساخت سلاح هم مهارت دارم میگن توی روسیه به این جور شغل اهمیت میدن ممنون متشکر
    ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه نوع مهاجرتی به روسیه مد نظرتون هست

  64. منان علیزاده گفت:

    سلام ببخشید من یک افغانی هستم ومیخام به روسیه سفرکنم میشه هزینه وشرایط رو یکم بهتر توضیح بدین ببخشید من توی رشته نظامی ساخت سلاح هم مهارت دارم میگن توی روسیه به این جور شغل اهمیت میدن ممنون متشکر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه نوع مهاجرتی به روسیه مد نظرتون هست

    2. امیر گفت:

      سلام من دیپلم برق .و مهارت در سیم بیچی الکترو موتور دارم ایا برای من شغلی هست.لطفا کمکم کنید.ممنونم

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        شما هم می تونید توی این کشور کار کنید ولی باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به این کشور باید پیشنهاد کاری داشته باشید

  65. محمد گفت:

    آیا این موضوع صحت داره اگه داره چرا اطلاع رسانی نمیکنن؟کجا باید اقدام کرد ممنون میشم اطلاع بدین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب بله فقط باید خودتون دنبال این موضوع باشید و با وکیلی در روسیه کارتون جلو ببرید

  66. بهروز گفت:

    سلام تا باحال ازدواج نکردم و دوست دارم با ی دختر روسی ازدواج کنم

    1. داوری گفت:

      سلام
      موفق باشید

  67. علیرضا لاری گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بپرسم که ادامه تحصیل در روسیه امکانش هست یا نه من 19 سالمه دانشجو کاردانی رشته معماری هستم از دانشگاه ازاد خواستم بدونم دانشگاه های روسیه واسه کارشناسی بخواهیم ادامه بدیم هزینه ها به چه صورته (گرونه>ارزونه)یه راهنمایی بکنید و ایا میشه بعد از تحصیل اقامت دائم گرفت و کار کرد در حال حاضر روی مقاله isi هم دارم کار میکنم هنوز اماده نشده ایا واسه دانشگاه های روسیه مقاله به دردم میخوره یا خیر زبانم زیاد خوب نیست راستی اگر رشته شهرسازی باشیم تو روسیه چطوره ایا خوبه یا نه .
    اگر میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما در ابیتدا باید دوره های پات فک را پشت سر بگذارید سپس مهاجرت تحصیلی داشته باشید با ازدوج با فرد روسیه ای میتونبد اقامت دائم بگیرید ، هزینه دانشگاه ها بسته به رشته و نوع دانشگاه میباشز از ۵ تا ۱۰ هزار دلار میباشد برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگییرید

  68. سخت کوش گفت:

    ولا از مقاله ی عالی تان خیلی ممنونم.
    ببخشید من راجب ادواج صوری میخواستم بدانم برای من امکان پذیر می تواند باشد(تا1 یا 2 سال آینده)من حدودا 1 تا 2 سال وقت دارم:
    من 17 سال سن دارم و رشته انسانی میخوانم و انگلیسی را حدودا 60% میدانم و می توانم در 1 تا دو سال آینده کاملا در کانون زبان مدرک رسمی بگیرم_
    من در یک رشته ورزشی رزمی دان 1 دارم و می توانم تا 1.5 سال آینده دان 2 را هم بگیرم_
    و می توانم مدرک کامپیوتر (در سطح بالا) را هم بگیرم.
    و اگر لازم باشد می توانم کار ها دیگری را هم در این 1 تا 2 سال آینده انجام دهم.
    ({و ضمنا مهم تر از همه من یک مردی با تفکر اقتصادی بالا و علاقه زیادی به اقتصاد دارم.)}
    {لطفا خیلی زود جواب دهید و من را راهنمایی کنید_ آینده ی زندگی من در دستان شماست}

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر که به دنبال راه راحت و بدون ریسک مهاجرت هستید ویزاهای تحصیل و کار کم هزینه ترین و راحت ترین هستند پیشنهاد میکنم برای اطلاع بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  69. قاسمی گفت:

    خیلی وقت بود که مقاله ای در ارتباط با موضوع به این خوبی نخونده بودم
    به به

  70. سحر گفت:

    سلام و خسته نباشید

    لطفا در مورد خرید ملک توضیح دهید.
    ممنون از سایت به روزتون

  71. کمال گفت:

    یه آقایی پارسال یه مبلغی گرفت که با ازدواج صوری با یه دختر روس برام اقامت بگیره که بعد از اون غیبش زد ایا میشه با یه وکیل ازش شکایت کرد ؟ شما کسی رو معرفی می کنید؟

  72. Hp گفت:

    ممنون از سایت مفیدتون

  73. امیرحسین گفت:

    با سلام
    مقاله خوبی بود.

  74. طلایی پور گفت:

    دختران روس چقدر از لحاظ فرهنگی شبیه به ایرانیان هستند؟

    1. علی گفت:

      اصلا شبیه نیستند. پیشنهاد من به شما اینه که اگر فرهنگی بجز فرهنگ ایران رو نمیتونید تحمل کنید فقط با دختر ایرانی ازدواج کنید.

  75. فرهاد کوهپایه گفت:

    ازدواج با دختران روسی میتونه تابعیت رو برای ما به ارمغان بیاره؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      در صورت واقعی بودن ازدواج بله امکانپذیره

  76. قراری گفت:

    ویزای اقامت روسیه اصولا بعد از چند سال باید تمدید شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *