ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

خرید ملک در سنگاپور

خرید ملک در سنگاپور

آیا خرید ملک در سنگاپور امری امکان پذیر است؟ اینها سوالات بسیار مهم در باب اخذ اقامت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک می باشند. که توسط کارشناسان خبره موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در همین مقاله به ارائه پاسخ به آنها می پردازند.

شرایط خرید ملک در سنگاپور 2024

متقاضیان خرید ملک از سنگاپور می توانند گام بزرگی برای اخذ اقامت سنگاپور نیز بردارند. اما قبل از هر چیزی بایستی با شرایط سرمایه گذاری در سنگاپور و خرید ملک در سال 2024 آشنا شوید. اولا بایستی بدانسد که کلا املاک در سنگاپور به دو دسته املاک خصوصی یا کوندوها (EC) و املاک دولتی (آپارتمان های HDB) دسته بندی می شود که توسط اداره توسعه مسکن سنگاپور طراحی و ساخته شده اند و قریب 80% از سنگاپوری ها هم در این مساکن ساکن هستند. پس انواع مسکن در سنگاپور عبارت است از:

انواع مسکن در سنگاپور

طبق قانون کشور سنگاپور نیز شهروندان خارجی از جمله هموطنان ایرانی فقط مجاز به خرید املاک خصوصی از این کشور هستند و حق خرید HDB نیز فقط برای اتباع سنگاپوری یا افراد مقیم این کشور فراهم می باشد. اما برای یافتن ملک خصوصی یا EC جهت خرید از کشور سنگاپور می توان از طریق وب سایت های معتبر زیر به جستجوی ملک مورد نظر پرداخت:

  • co
  • PropertyGuru
  • com.sg
  • STProperty
  • sg
  • SRX

شرایط خرید ملک در سنگاپور

قیمت املاک جهت خرید ملک در سنگاپور

مبحث مهم دیگر در باب مهاجرت به سنگاپور، قیمت املاک در این کشور آسیایی مدرن می باشد. در این زمینه نیز باید به اطلاع برسانیم که قیمت املاک در سنگاپور به عوامل مختلفی مثل نوع ملک مورد نظر، موقعیت جغرافیایی، متراژ و مساحت ملک، زیرساخت های منطقه، نرخ بهره، سیاست های دولتی و نیز فضای کلی اقتصادی بستگی دارد. مثلا هزینه آپارتمان های دولتی یا HDB در هر نقطه از سنگاپور بین 90000 الی $1 میلیون دلار اما قیمت وندو بسته به اندازه واحد از $600000 (دلار) به بالاست. اما مدارک لازم به منظور خرید ملک از این کشور و اخذ اقامت این کشور عبارتند از:

  • فرم تاییدیه امضاء شده
  • فرم درخواست الکترونیک امضاء شده
  • پاسپورت ملی معتبر
  • کلیه مدارک شناسایی از جمله سند ازدواج
  • گواهی اثبات تمکن مالی کافی
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری

شرایط اخذ شهروندی سنگاپور از طریق خرید ملک

ابتداء باید به این نکته بسیار مهم عنایت داشته باشید که دریافت شهروندی (پاسپورت) سنگاپور امتیازات فوق العاده ای درپی دارد. در باب کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور لینک فوق را مطالعه کنید. اولا همان طوری که در تصویر زیر هم نشان داده شد، پاسپورت سنگاپور دومین پاسپورت برتر جهان محسوب شده و امتیاز آن حتی بالاتر از پاسپورت های ملل اروپایی و آمریکایی است. ثانیا شما با اخذ پاسپورت دوم و قبول شهروندی سنگاپور می توانید ضمن دریافت حقوق شهروندی همچنین بدون نیاز به ویزا به حدود 192 کشور جهان سفر کنید:

رنکینگ پاسپورت سنگاپور

اما تحت برنامه سرمایه گذار جهانی (GIP) سنگاپور شما پس از زندگی پیوسته 2 ساله در این کشور می توانید جهت دریافت شهروندی سنگاپور نیز اقدام کنید. یقینا سنگاپور از بهترین گزینه ها جهت سرمایه گذاری و اخذ اقامت و تابعیت خارجی می باشد. به همین منظور نیز افراد علاوه بر خرید ملک در این کشور همچنین می توانند از طریق ثبت شرکت در سنگاپور نیز به این مهم دست یابند. در اینباره نیز کافی است با کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و درجریان شرایط سال 2024 برای ثبت شرکت در سنگاپور قرار بگیرید.

پرسش های کلیدی درباره خرید ملک در سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای ارزشمند جهان برای زندگی است. به همین دلیل ممکن است فردی تمایل داشته باشد در این کشور خانه ای برای خود خریداری کند. در چنین شرایطی می توان به این نکته اشاره کرد که باید از شرایط و امتیازهای آن نیز باخبر بود. برخی از مهم ترین پرسش هایی که درباره خرید ملک در این کشور مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا شهروندان خارجی می توانند در سنگاپور ملک خریداری کنند؟ بله این امکان برای شهروندان خارجی وجود دارد. با این حال باید توجه داشت که ملک خریداری شده باید مالک خصوصی داشته باشد. خرید املاک دولتی برای خارجی ها در سنگاپور ممکن نیست.
  • آیا خرید خانه در سنگاپور هوشمندانه است؟ این مسیر می تواند یک سرمایه گذاری بسیار خوب باشد. بازار ملک در این کشور با سرعت بسیار خوبی در حال پیشرفت است.
  • آیا مالیات برای خرید خانه در سنگاپور در نظر گرفته می شود؟ بله افرادی که خانه ای در این کشور خریداری می کنند، حداقل 7% قیمت آن را باید برای مالیات و مخارج دیگر هزینه کنند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *