ویترین

ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان

ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان

نحوه دریافت ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان در 2024 نیز تابع قوانین خاصی است که پزشکان متقاضی باید اطلاعات خود در اینباره را تکمیل کنند. دوره های تطبیقی و گذراندن معادل در دیگر کشورها برای اقامت پزشکان، قوانین کشورها در مورد پزشک ایرانی، بهترین و مناسب ترین کشور برای مهاجرت پزشکان و خانواده پزشکان از جمله سوالاتی می باشند که در مقاله فوق که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است، پرداخته می شود.

  • بهترین کشور جهت تحصیل تخصصی پزشکی کجاست؟
  • کدام کشورها به پزشکان اقامت دائم می دهند؟
  • کدام کشور مدارک پزشکی ایران را قبول دارد؟
  • شرایط اخذ ویزا توسط پزشکان و دندانپزشکان چیست؟
  • آیا برای اخذ ویزا پزشکان و دندانپزشکان نیاز به مجوز کاری دارند؟
  • نیاز به معادل سازی مدرک چطور؟
  • آیا برای معادل سازی مدرک نیازی به شرکت در آزمون خاصی است؟
  • شرایط ویزای جستجوی کار در سال 2024 چیست؟

سوالات بالا مهمترین ابهامات پزشکان و دندانپزشکان جهت مهاجرت هستند که در همینجا به بررسی و پاسخگوئی به آنها پرداخته میشود.

شرایط تحصیل در رشته های پزشکی

فرصت تحصیل پزشکی در خارج نیز می تواند دیدگاه دانشجویان را شکل دهد و اهداف شغلی را در آبنده نیز در بر گیرد. تحصیل در کشورهای خارجی برای دانشجویان فرصتی عالی برای تجربه فرهنگ های سایر کشور جهان می باشد که مطالعه پزشکی نیز از این قانون مستثنی نمی باشد. شرایط تحصیل پزشکی 2 دسته بندی دارد که در این مقاله نیز به این موارد خواهیم پرداخت.


کلا رشته های معروف برای تحصیل پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی جهان عبارتند از:

  • رشته پزشکی
  • رشته دندانپزشکی
  • رشته داروسازی
  • رشته دامپزشکی
  • رشته پرستاری

مهاجرت پزشکان و دندانپزشکان

متقاضیانی که از مدرک دکترای حرفه ای برخودار هستند و خواهان کار در خارج از ایران نیز می باشند یا تمایل به تحصیل رایگان در خارج را دارند می بایست آگاهی خود را از شرایط کار و تحصیل برای پزشکان و دندانپزشکان تکمیل نمایند. وکلا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به قیاس و تحلیل این موضوع نیز پرداخته ایم تا اشخاص بتوانند با اطلاع از جمیع شرایط و مطالب به راحتی اتخاذ تصمیم نمایند. جدیدترین کشوری که برای ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان را صادر میکند کشور دانمارک است. کشورهای زیر به پزشکان راحت تر ویزا می دهند:

  • آلمان
  • اتریش
  • دانمارک
  • سوئد
  • کانادا
  • آمریکا
  • بلاروس

شرایط کار پزشکان و دندانپزشکان

معمولا متقاضیان برای کار پزشکی و دندانپزشکیدر خارج از کشور نیازمند طی یک فرآیند اداری- حقوقی خاصی هستند. آنها ابتداء بایستی مدرک پزشکی خودشان را معادل سازی کنند. در مرحله دوم نیز بایستی در انجمن پزشکی کشور مقصد ثبت نام کرده و کورس آموزشی و آزمون ویژه کار پزشکی را بگذرانند تا به مجوز پزشکی دست یابند. پس از آن نیز با کاریابی در کشور مقصد به ویزای کار آن کشور دست یابند:

شرایط کار پزشکان و دندانپزشکان

پس اولین اقدام در زمینه اخذ ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان معادل سازی مدرک است. آنها برای معادل سازی مدرک پزشکی یا دندانپزشکی خود بایستی با شرایط این کار در کشور مقصد آشنا شوند. مثلا در جدول زیر می توان با شرط اصلی معادل سازی مدرک پزشکی یا دندانپزشکی در کشورهای مطرح جهان آشنا شد:

شرط اصلی معادل سازی مدرکمقاصد معروف برای مهاجرت پزشکان و ندانپزشکان
قبولی در MCCQEکانادا
قبولی در USMLEآمریکا
قبولی در PLABانگلستان
قبولی در PLABانگلستان
قبولی در آزمون پزشکی به زبان آلمانی تحت نظر انجمن پزشکی+ معادلسازی مدرک پزشکی در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی اتریشاتریش
قبولی در آزمون MCQاسترالیا
ثبت نام در کلاسهای سیکل اول پزشکی فرانسه (PCEM)+ قبولی در آزمون پایان دوره به نام آزمون PACES + معادلسازی مدرک+ گذراندن دوره مطالعات تخصصی تکمیلی (DESC9)فرانسه
شرکت در آزمون حرفه ای پزشکی (OET)نیوزلند
شامل کاریابی و عقد قرارداد کاری، اخذ مجوز طبابت از ایالت مربوطه و مراجعه به اداره کار مقصد و دریافت اجازه کار (Arbeitserlaubnis)آلمان

ویزای جستجوی کار برای پزشکان و دندانپزشکان

در برخی از کشورهای اروپایی، پزشکان و دندانپزشکان خارجی قبل از دسترسی به ویزای کار از یک فرصت استثنائی برای یافتن کار ایده آلشان برخوردارند. این فرصت ایده آل نیز همان اخذ ویزای جستجوی کار یا Job Search Visa می باشد. ویزایی که امکان اخذ آن در سه کشور اروپایی آلمان، اتریش و سوئد برای متقاضیان فراهم است. منتها شرایط ویزای جستجوی کار در این 3 کشور کمی با هم متفاوت است. مثلا پزشکان و دندانپزشکان برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش (با اعتبار 6 ماهه) نیازمند گرفتن 70 امتیاز از 100 امتیاز کل و با توجه به معیارهای امتیاز دهی زیر هستند:

معیارهای امتیاز بندیماکسیمم امتیازات
مدارک تحصیلی یا مدارک حرفه ای معتبر40 امتیاز
تجربه کاری20 امتیاز
مهارت زبان آلمانی10 امتیاز
سن و سال متقاضی20 امتیاز
مدرک فارغ التحصیلی از دانشگاه ها و یا کالج های اتریش10 امتیاز

اما اخذ ویزای کاریابی آلمان (با اعتبار 6 ماهه) منوط به تامین شرایط ذیل توسط متقاضیان می باشد:

شرایط اخذ ویزای کاری آلمان

از طرف دیگر متقاضیان کار پزشکی و دندانپزشکی در سوئد 2024 نیز به شرط تامین شرایط زیر می توانند به ویزای جستجوی کار سوئد با اعتبار 3 تا 9 ماهه دست یابند:

  • اولا: دارای مدرک معتبری باشند.
  • دوما: دارای بیمه سلامت مورد تایید در کل اروپا باشند.
  • سوما: از تمکن مالی کافی ماهیانه به مبلغ SEK13000 (کرون) برخوردار باشند.

ویزا XG1 برای پزشکان و دندانپزشکان

افرادی که به عنوان یک پزشک یا دندانپزشک در کشوری غیر از دانمارک تحصیل کرده باشند، می توانند برای ویزای اقامتی در دانمارک اقدام کنند که یادگیری زبان دانمارکی و پشت سر گذاشتن آزمون های حرفه ای و غیره را که برای اخذ تاییدیه به عنوان پزشک یا دندانپزشک ضروری هستند، میسر می کند. مجوز اقامتی که به منظور اخذ تاییدیه صادر می شود به فرد حق و اجازه کار پزشکی نمی دهد. بنابرین برای کار باید برای یک مجوز کار مجزا در ارتباط با به اصطلاح اشتغال برای اهداف تطبیقی و آموزشی اقدام کرد که به طور کلی بخشی از فرایند اخذ تاییدیه خواهد بود.

شرایط کار پزشکان در کشور دانمارک به شرح زیر است:

شرایط اخذ ویزای XG1 دانمارک در سال 2024شرح
مدارک تحصیلیبه همراه ترجمه مدارک به زبان انگلیسی یا دانمارکی
رزومه (CV)مدارک دال بر حداقل یک سال سابقه کار پزشکی
مدارک هویتیپاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
فرم هافرم درخواست تکمیل و امضاء شده
مدرک زبان انگلیسی یا دانمارکیدر سطح B2

در صورتی که از پیش مجوز اقامت دانمارک را مثلا به عنوان همراه فردی که در این کشور اقامت کاری یا تحصیلی دارد، در اختیار داشتید نیازی به درخواست برای یک مجوز جدید نیست. می توانید از مجوز کنونی برای تکمیل فرآیند کسب مهارت مورد نیاز برای مرجع امنیت بیمار دانمارکی برای اخذ تاییدیه به عنوان پزشک یا دندانپزشک استفاده کنند.

ویزای کار پزشکان و دندانپزشکان در سال 2024

3 کشوری که ویزای اسکیل ورکر یا اصطلاحا ویزای مهارت تخصصی برای پزشکان صادر می کنند و ارزشمند هستند کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند می باشد. رشته پزشکی و دندانپزشکی از مشاغل مورد نیاز این کشورها به شمار می آید. مثلا پزشکان در کانادا با کد شغلی 3113 جزء فهرست مشاغل مورد نیاز کانادا 2024 می باشند. برای موفقیت در اخذ این نوع ویزاها می توان گفت از سخت ترین ویزاها به شمار می آید نیازمند مدرک زبان در سطح IELTS:7 و یا داشتن یک پیشنهاد کاری از کشور کانادا می باشد.

به همین جهت اگر پزشکی فکر می کند که با داشتن سابقه کار نسبی توانایی گرفتن IELTS:7 یا بالاتر را دارد می توان گفت شرایط گرفتن ویزای اسکیل وورکر استرالیا و نیوزلند را دارد چرا که این 2 کشور برای صدور این نوع ویزای نیازمند داشتن پیشنهاد کاری نیستند. این 3 کشور برای صدور ویزا نسبت به توانایی و مدارک فرد متقاضی امتیاز صادر میکند و صدور ویزا را منوط به رسیدن امتیاز مشخصی می داند.

از شرایط اصلی این امتیازبندی سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سابقه کار می باشد البته به غیر این موارد میتوان امتیازهای دیگری نیز اخذ کرد که هر کسی از آنها برخوردار نیست. پزشکان و دندانپزشکانی که مایل به مهاجرت به اروپا یا آمریکا هستند بایستی دقت نمایند که مدرک دکترای حرفه ای یا پزشکی و دندانپزشکی ایران در اکثر کشورهای دنیا مورد تایید قطعی نیست و مدرک ایشان به طور کارشناسی ارشد ارزیابی میگردد.

ویزا XG1 برای پزشکان و دندانپزشکان

بهترین کشور جهت کار پزشکی در خارج

پزشکان و دندانپزشکان زیادی در کشورمان هستند که علاقه مند کار در خارج از کشور هستند. در همین رابطه آنها ممکن است بخواهند بدانند که بهترین کشورهای جهان برای کار پزشکی کدامند؟ در واقع اطلاع از این واقعیت می تواند راهنمای خوبی برای اقامت پزشکان و دندانپزشکان در خارج از کشور باشد. بنا بر آخرین آمارهای موجود از سال 2023 پردرآمدترین پزشکان و دندانپزشکان جهان در 3 کشور هلند، استرالیا و آمریکا می باشند. چرا که میانگین درآمد ماهیانه پزشکان در این کشورها بسیار بالاتر از متوسط جهانی است.

نمودار زیر نشانگر 10 کشور جهان با بالاترین سطح درآمدی پزشکان و دندانپزشکان متخصص می باشد:

10 کشور برتر جهان برای اقامت پزشکان و دندانپزشکان جهان

 

تحصیل یا کار پزشکان در آمریکا

پزشکان و دندانپزشکان برای ویزا برای چه برای تحصیل یا کار در آمریکا، بایستی امتحان USMLE را پاس کنند. البته نکته بسیار مهم این است که در برخی ایالات و در قسمت های دور افتاده آنها، دکتر می تواند حتی بدون پشت سر گذاشتن امتحان USMLE وارد کار شوند اما در اکثر موارد پشت سر گذاشتن امتحان USMLE از موارد الزامی می باشد و طبیب مذکور باید این دوره را بگذراند.

چه برای امتحان USMLE تشریف ببرید یا چه برای کار درمناطق دور افتاده متقاضی باشید، هر دوی اینها راه درستی برای اقدام نیست زیرا اگر برای USMLE اقدام کنید یا برای ویزای کار (H1b) در هر دو صورت ویزای شما بسیار پر ریسک است. ما تصور میکنیم که عالی ترین کار برای شما این است که از راههای دیگر ویزای آمریکا را گرفته، وارد آمریکا بشوید و اولا ببینید همه چیز مورد دلخواه شما و همان طور که تصور می نمودید هست یا نه؟ ثانیا اگر افرادی تمایل به اقامت دارند می بایست پس از ورود در آمریکا در یک course آمادگی آزمون USMLE ثبت نام کنید و ویزا برای خود و خانواده نیز تغیر دهند، در نتیجه بعد از گذراندن دوره و انجام امور مقدماتی، امکان اقدامات بعدی برای اخذ اقامت کاری در آمریکا فراهم خواهد شد.

زیر و بم معادل سازی مدرک پزشکی در آمریکا

ویزای آمریکا برای پزشکان و دندانپزشکان

اساسا با ثبت نام USMLE افراد نمی توانند ویزای آمریکا را بگیرید یا به عباراتی شانس اخذ ویزا خیلی پائین است، همچنین شانس یافتن کار در مناطق محروم آمریکا که بدون USMLE اشخاص می توانند آن کارها را تقاضا کنند بسیار کم است و فرآیند اخذ ویزای H1b خود یک پروسه دشوار به شمار می رود که گاها تا 2 سال به طول می انجامد اما طرق آن در صورتی که در آمریکا باشند بسیار آسانتر است، بنابرین افراد می بایست ابتدا برای ویزای آمریکا اقدام کنند، به آمریکا بروید بعدا در آنجا برای سایر امور اقدام بفرمایید. شانس ویزای امریکا برای پزشکان و دندانپزشکان نسبت به رشته های دیگر برای ایرانیان بیشتر است.

اقامت پزشکان و دندانپزشکان در انگلستان

پزشکان و دندانپزشکان برای اخذ اقامت انگلستان در ابتداء بایستی به فکر اخذ مجوز کار پزشکی در این کشور باشند. برای این منظور نیز آنها بایستی شرایط زیر را تامین کنند:

اقامت پزشکان و دندانپزشکان در انگلستان

پس از اخذ مجوز کار طبابت است که پزشکان می توانند به دنبال پیشنهاد کاری در کشور انگلستان بگردند. و در صورت یافتن اسپانسر انگلیسی می توانند جهت اخذ ویزایی بنام ویزای اسکیل ورکر Skilled Workers Visa اقدام کنند. اما علاوه بر یافتن جاب آفر همچنین کسب حداقل 70 امتیاز لازم از 100 امتیاز کل با توجه به معیارهای زیر الزامی است.

بدین ترتیب پزشکان و دندانپزشکان می توانند به اقامت انگلستان 2024 دست یابند:

معیار امتیاز بندیامتیاز
ارائه تاییدیه اسپانسر (COS) از کارفرمای انگلیسی20 امتیاز
برخورداری از شغلی با سطح مهارتی مناسب20 امتیاز
ارائه نمره آزمون زبان انگلیسی در سطح لازم10 امتیاز
سطح درآمدی £20480 الی £23039 (پوند) یا حداقل 80% از سطح درآمدی آن شغلصفر امتیاز

شرایط تحصیل پزشکی در انگلستان در سال 2024

نیوزلند جزو بهترین مسیر مهاجرت برای پزشکان و پرستاران

یکی از بهترین مسیر مهاجرت برای پزشکان کشور نیوزلند است که به خاطر درآمد بالا و استاندارد زندگی برتر مورد توجه پزشکان و پرستاران قرار دارد. در حال حاضر، مشاغل درمانی در کشور نیوزلند در صدر فهرست مشاغل مورد نیاز این کشور قرار دارد. اما برای کار در کشور نیوزلند به عنوان یک پزشک یا پرستار، ابتدا باید صلاحیت خود را به عنوان یک دکتر به تایید برسانید. به همین منظور، اولا متقاضیان باید از طریق وب سایت شورای پزشکی نیوزلند ثبت نام کرده و ثانیا بتوانند در آزمون پزشکی این کشور قبول شوند.

میزان درآمد پزشکان در نیوزلند بسته به سابقه کار، ساعت، محل کار و تعداد بیماران متفاوت است و معمولا بین 80000$ الی 250000$ (دلار آمریکا) متغییر است. از جمله شرایط کار پزشکی در نیوزلند علاوه بر اتمام دوره 5 ساله تحصیل رشته پزشکی در نیوزلند، ارائه سابقه کار 2 ساله بیمارستانی یا کلینیکی جزو ضروریات مهاجرت پزشکان و پرستاران به این کشور قلمداد می شود. همچنین بایستی یادآوری کرد که جاب آفر یا پیشنهاد کاری از سوی کار فرمای احتمالی برای مهاجرت به نیوزلند الزامی است.

ویزا برای کار پزشکان و دندانپزشکان در آلمان

کشورهای دیگری که مدرک پزشک ایرانی در آنها از اعتبار بالایی برخوردار است کشور آلمان می باشد که از معاهده ای که در زمان رضاخان با کشور آلمان منعقد شد بر این شد که پزشک ایرانی با گذراندن دوره های کوتاه مدت بتواند به عنوان پزشک آلمانی طبابت کند. اما با همه این احوالات گرفتن پذیرش تخصص از کشور آلمان امری دشوار است و اکثر پزشکان و دندانپزشکان ایرانی جهت ورود به این کشور سمت ویزایی دیگر می روند و پس از آن با مکاتبات و تلاش نسبی موفق می شوند که پذیرش تخصص اخذ نمایند.

معمولا اکثر پزشکان ایرانی به سمت ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان در جستجوی کار کشور آلمان می روند و از آنجایی که رشته پزشکی در پازیتیو لیست (لیست رشته های مورد نیاز آلمان) می باشد بدون نیاز به داشتن قرارداد کاری و یا پیشنهاد کاری می توانند این ویزا را اخذ نمایند. به این صورت که اگر کسی بخواهد از اینجا برای پذیرش تخصص در آلمان اقدام کند باید مدرک زبان آلمانی در سطح C1 ارائه کند. همچنین از یک استاد راهنمای آلمانی از دانشگاه های معتبر آلمان پذیرش را اخذ کرده باشد که این از موانع اصلی گرفتن پذیرش تخصص از آلمان می باشد.

ویزای کار پزشکی در اتریش

دیگر کشوری که در این زمینه ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان توصیه می شود کشور اتریش است که البته تا 2 سال پیش یک کورس 3 ساله بسیار خوب در دانشگاه مدیکال وین ارائه می شد به عنوان دوره کلینیکال اتریش که پزشکان و دندانپزشکان به راحتی در این رشته ها اخذ پذیرش میکردند که در حال حاضر شدیدا نیاز به سوپروایزر و یا استاد راهنما دارد. می شود گفت برای گرفتن پذیرش از این رشته ها کار سخت شده است.

برای آگاهی از تحصیل رایگان پزشکی در اتریش نیز به لینک تحصیل پزشکی در اتریش مراجعه فرموده و آخرین اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید. برای رشته های داروسازی میتوان گفت هنوز شرایط فراهم است و اشخاصی که مدرک داروسازی ایران را دارند یک شانس فوق العاده جهت تحصیل و کار و اقامت دارند. امید بر این است که با به اتمام رسیدن مقاله فوق توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در اختیار شما نیز قرار دهیم. تیم وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مفتخر به در اختیار گذاشتن این اطلاعات نیز می باشد.

4.8/5 - (22 امتیاز)

41 دیدگاه برای “ویزا برای پزشکان و دندانپزشکان

  1. ملیکا گفت:

    ﮼ سلام من میخواستم بدونم بعد از فارغ تحصیلی در رشته دندان در المان میشه برایه زندگی و کار با اون مدرک به کانادا مهاجرت کرد و یعنی کانادا مدرک المان رو قبول داره؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مدرک شما رو قبول دارند اما شما باید هم سابقه کار داشته باشید هم مدرک زبان انگلیسی داشته باشید.
      اما مدرکتون مورد تایید هست

  2. آیدا گفت:

    سلام من دندانپزشک هستم و متاهل هستم میخواستم اقامت اتریش رو بگیرم چقدر امکان گرفتن اقامتم دائم دارم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا رزومه دقیقتون رو بفرمائید تا بتونیم پاسخ درستی به شما بدیم

  3. سهیل وثوقی فر گفت:

    سلام. من و همسرم دندانپزشک متخصص هستیم. مراحل معادل سازی مدرک برای کار در قبرس جنوبی به چه صورت است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  4. ندا گفت:

    با سلام
    كشور استراليا مقصد مناسبي براي دندانپزشكان ميتونه باشه؟ پروسه معادلسازي مدرك چقدر زمان و هزينه ميخواد؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بهتره برای کشورهایی اقدام کنید که شانس ویزا هم داشته باشید

  5. حمید گفت:

    سلام و عرض ادب، بنده ۲۳ سالمه در حال حاضر دانشجوی رشته ی دندانپزشکی در قبرس هستم، میخواستم بدونم بعد از پایان تحصیلم ، برای مهاجرت کاری به کانادا باید چه اقداماتی رو باید انجام بدم و اینکه چه اقداماتی لازمه که دوره ی تخصصی رو تو دانشگاه های کانادا بخونم ،
    تشکر .

    1. داوری گفت:

      سلام
      در چه دانشگاهی مشغول تحصیل در رشته دندانپزشکی هستید؟

  6. مهدی اعلا گفت:

    درود
    دانشجوی سال آخر دندانپزشکی در دانشگاه دولتی هستم و قصد مهاجرت دارم. ۲۳ سالمه، با این اوصاف بین سوئد و آلمان شما کدام را پیشنهاد میکنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      لطفا ابتدا مقالات معادل سازی مدرک دندانپزشکی در آلمان و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در سوئد رو بخونید اگر ابهامی بود در خدمتتون هستم

  7. رضا گفت:

    سلام.من پزشک عمومی هستم از دانشگاه خوب دولتی .۳۷ ساله با دو سال سابقه کار . میتونم توی کانادا کار کنم؟ اگه آره، اینکه کدوم شهرش بخوام کار کنم رو میتونم خودم انتخاب کنم یا نه؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      نیاز به معادلسازی مدرک خواهید داشت به همین منظور شرایط کار پزشکان در کانادا رو مطالعه فرمایید
      و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

  8. آبتین گفت:

    سلام میخواستم بدونم دانشگاه قبرس بهتره برای تحصیل یا ترکیه؟ (برای مهاجرت و تخصص خوندن در اروپا یا کانادا)
    شما خودتون کدام کشور رو برای تحصیل دندان در خارج از کشور که راحت تر باشه در کل(هزینه ها و سطح آزمون ورودی و …..) پیشنهاد میکنید؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      کشورهایی که میفرمائید تفاوتی با هم ندارن در این خصوص. اما ترکیه داتشگاه های بیشتر و بهتری داره که فکر میکنم شرایط تحصیل رو راحتتر میکنه برای شما

  9. علی گفت:

    سلام ببخشید می خواستم ببینم ایا میشه با مدرک دندان پزشکی روسیه بدون معادل سازی به امریکا برای کار مهاجرت کرد؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      طبیعتا امکانپذیر نیست شما بایستی بررسی کنید که کدوم کشورها الان ویزایی دارن که مدارکتون رو معادلسازی کنید
      برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

    2. سارا فرج گفت:

      سلام. من پذیرش دانشگاه طب باکو در رشته دندانپزشکی برای ژانویه ۲۰۲۱ دارم. میخواستم بدونم مدرکش برای کشورهای اروپایی و کانادا قابل معادلسازی هست؟ در مورد نمرات و مدرک زبان بفرمایید که اروپا گزینه راحت تری هست یا کانادا؟ ایا این با مدرک این دانشگاه امکان معادلسازی در کانادا برای تخصص یا کار هست؟

      1. داوری گفت:

        سلام
        دانشگاه های کشور آذربایجان مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست اما در این مورد که میتونید در کانادا معادلسازی کنید یا خیر رو باید از سازمانی که دانشگاه های علوم پزشکی این کشور زیرمجموعه اون هستن بپرسید تا به شما پاسخ درستی در این زمینه بدن

  10. فاطمه گفت:

    سلام من دندانپزشکم
    پروانه مطب دارم و پنج ساله که تو مطب خودم مشغول کار هستم و فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران هستم همسرم مهندس برق صنعتی و سرپرست بخشی از مترو
    برای اقامت می‌خوام برم کشور امارات شرایط و میفرمایید ؟ اگر بشه همسرم ابتدا بره و اونجا مشغول به کار بشه و بعد من و بچه هام بریم و اینکه با مدرک دانشگاه تهران آیا من میتونم مستقیم بدون آزمون خاصی وارد بازار کار بشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار در کشور امارات نیاز به قرارداد کاری و کفیل دارید الان شرایط کار در امارات وجود نداره متاسفانه
      و باید برای کشورهای دیگری اقدام کنید
      رشته شما در هر کشوری نیاز به معادلسازی داره
      برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه تماس بگیرید

  11. نیلوفر گفت:

    سلام من متخصص oral medicineهستم و ۵ سال سابقه تدریس دانشگاه دارم و ۸ساله مدرک دندانپزشک عمومیم رو گرفتم متاهل هستم و یک فرزند دارم میخواستم ببینم کدوم کشور رو پیشنهاد میدین که هم بشه زودتر به کاررسید هم باخانواده رفت و هم همسرم بتونه کارکنه

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام عرض ادب اکنون کشور آلمان با ویزای a17 که ارئه میده بهترین حالت برای پزشکان هست و از همون اول اجازه کار دارید برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیزید

  12. سارا گفت:

    با سلام. من درحال تحصیل در رشته دندانپزشکی از دانشگاه دولتی ترکیه هستم. سال آخر هستم و میخواستم بپرسم آیا برای مهاجرت به کانادا پروسه سخت و زمان بری پیش روی من هست؟ آیا نیاز به سابقه کار هست؟؟ مدرک من هم نیاز به معادل سازی داره؟ برای مهاجرت به امریکا چطور؟ شما کدوم کشور رو پیشنهاد میدید؟ ممنون

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بهتره با ویزای تحصیلی برای تخصص و یا معادل سازی مدرک اقدام کنید سپس در کانادا با امتیاز سن، سابقه کار مدرک تحصیلی ، مدرک زبان برای اقامت دائم اقدام نمایید

  13. بابک آرامش گفت:

    درود… من دندانپزشک عمومی هستم و ۱۸ سال سابقه کار در مطب خصوصی خودم را دارم. کدوم کشور را برای ادامه کار میتونید پیشنهاد بدید که زمان کم و ریسک پایین داشته باشد. لطفاً هزینه و مدت زمان تقریبی از شروع پروسه تا اخذ ویزا و مهاجرت را بهم بگید. متشکرم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اکنون سوئد به پزشکان با گذراندن دوره های زبان سوئدی و دوره های بیمارستان به راحتی ویزای می دهد

  14. سمیه گفت:

    سلام،من و‌همسرم‌ ۳۲ساله متخصص هستیم،امکانش هست کشور دانمارک مدرک تخصص رو قبول کنه یا باید به عنوان پزشک عمومی بریم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اول مدرکتونو از طریق سفارت بفرستید برای وزارت بهداشت دانمارک تا مشخص بشه

  15. مبینا گفت:

    سلام.
    من پزشک عمومی و همسرم داروساز ،30 سالمونه با 3 سال سابقه کار.همسرم آیلتس 6 داره.
    کجا راحتتر میتونیم معادل سازی کنیم و اجازه وار بگیریم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اکنون راحت ترین کشور سوئد هست که ویزای همراه همرمان نیز دارد

  16. sahar گفت:

    سلام.من دندانپزشکیم رو فروردین تموم کردم و 5 سال تعهد دارم تا مدرکم ازاد بشه.آیا جایی برای تخصص میتونم برم که مدرک عمومی رو نخوان ؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما هم مدرک عمومی میخوان و هم اینکه باید مدرکتون معادل سازی بشه

  17. Masoud گفت:

    با سلام من پزشک عمومی هستم از ایران و مقیم استرالیا و دارای مدرک phd تمایل به کار پزشکی در کشورهایی نظیر ترکیه گرجستان قزاقستان آذربایجان با سابقه کار ۱۵ سال و تدریس در دانشگاه و ۲ تا فوق لیسانس کاربردی لطفاً راهنمایی بفرمایید چه کار کنم

    1. ف.فرجی گفت:

      سبلام و عرض ادب خدمت شما بستگی داره مدرک پزشکیتونو از چه کشوری گرفته باشید که ببینم ایا نیازمند معادل سازی هست یا نه برای اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس بگیرید

  18. رضا جباری گفت:

    با سلام اینجانب رضا جباری 37 ساله (متاهل) فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه سنترو اسکولار فیلیپین دارای شماره نظام پزشکی از ایران و سابقه کاری 1/5 ساله درخواست ویزای تحصیلی برای تخصص دندانپزشکی در دانشگاه دولتی آلمان و اجازه کار در درمانگاه آلمان حین تحصیل با حقوق می باشم. با توجه به شرایطم آیا امکان پذیر است؟

  19. رضا جباری گفت:

    با سلام اینجانب رضا جباری 37 ساله (متاهل) فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه سنترو اسکولار فیلیپین دارای شماره نظام پزشکی از ایران و سابقه کاری 1/5 ساله درخواست ویزای تحصیلی برای تخصص دندانپزشکی در دانشگاه دولتی آلمان و اجازه کار در درمانگاه آلمان حین تحصیل با حقوق می باشم. با توجه به شرایطم آیا امکان پذیر است؟
    09171062259 (رضا جباری)

  20. ماهینی گفت:

    آیا همه کشورها برای پزشکان حتما باید مدرک زبان داشته باشیم؟

    1. بدری گفت:

      سلام من پزشک عمومی هستم با سابقه 14سال طبابت وهمسرم ارشد متالوزی و شاغل با دوفرزند
      کدام کشور رو برای کار به ما پیشنهاد میکنید باتوجه به وجود دوفرزند و شرایط کاری همسرم

      1. داوری گفت:

        سلام و درود
        اگر برای کار پزشکی میفرمائید بهتره ابتدا مقالهویزای A17 پزشکان آلمان رو مطالعه کنید
        چون شرایط بسیار مطلوبی داره
        و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *