ویزای کاری

بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی

بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی

بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی برای متقاضیان تحصیل کرده شرایط خوبی دارد و می تواند یکی از انتخاب های ایده آل فرد باشد. این کشور در جنوب قاره آفریقا قرار گرفته است و با کشورهای لسوتو، موزامبیک، سوازیلند، نامیبیا، زیمبابوه و بوتسوانا همسایه بوده و دارای مرزهای مشترکی می باشد. مساحت این کشور 1221037 کیلومتر مربع می باشد، جمعیت کشور آفریقای جنوبی 57725600 نفر می باشد. با توجه به درخواست های شما عزیزان کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در نوشتار پیش رو سعی دارند اطلاعاتی در باب بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی در اختیار شما عزیزان قرار دهند، تا با مطالعه این مقاله پاسخ برخی از سوالات خود را به دست آورید.

  • شرایط کار مهندسان الکترونیک در کشور آفریقای جنوبی چیست؟
  • آیا آفریقای جنوبی به مهندس الکترونیک نیاز دارد؟
  • متوسط درآمد مهندسان الکترونیک در آفریقای جنوبی چقدر است؟
  • آیا این کشور شرایط مناسبی برای تحصیل در رشته مهندسی الکترونیک دارد؟

بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی در 2022

اگر قصد ورود به بازار کار رشته مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی را دارید باید بدانید که در این کشور نیز همانند سایر کشورهای دنیا قوانین و شرایطی برای کار در نظر گرفته شده است. با توجه به قوانین کار در این کشور کارمندان باید از روز دوشنبه تا روز جمعه و از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر مشغول به کار باشند. سطح درآمد گرایش های محبوب مهندسی در آفریقای جنوبی در سال 2022 به شرح نمودار ذیل است:

سطح درآمد گرایش های محبوب مهندسی در آفریقای جنوبی

برای کار در این کشور لازم است مدارک تحصیلی و رزومه کاری خود را ارائه نمایید، اگر فرد دارای تخصص و مهارت در رشته الکترونیک باشد و همچنین دارای مدرک زبان انگلیسی معتبری باشد، شانس بیشتری برای یافتن کار در این کشور خواهد داشت. جهت کار در کشور آفریقای جنوبی لازم است از کارفرمایی در این کشور دعوتنامه شغلی دریافت کنید. مهندسان پس از آمادگی برای ورود به بازار کار می توانند موقعیت های مختلفی را متناسب با استعدادهای خاص خود دنبال نمایند.

شغل این افراد محدود به فروش و خدمات تجهیزات الکترونیکی، طراحی، شبکه ارتباطی و تحقیق و توسعه نمی باشد. مهندسین با سوابق بالا کاری و با داشتن مهارت و تخصص می توانند به عنوان مدیر پروژه مشغول به کار شوند. بسیاری از افراد تصمیم به خود اشتغالی دارند، همچنین متقاضیان می توانند در بخش های مختلفی مانند: آزمایشگاه های تحقیقاتی، موسسات مالی، شرکت های IT، شرکت های ارتباطات از راه دور و غیره مشغول به کار شوند. پس متقاضیان می توانند با توجه به گرایش و تخصص خود در مشاغل مربوطه مشغول به کار شوند.

ویزای ورود به بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی

پس از اخذ دعوتنامه شغلی متقاضیان باید اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای کاری انجام دهند، یکی از مزایای اخذ ویزای کاری آفریقای جنوبی این است که فرد می تواند برای اعضای خانواده خود مانند همسر، فرزندان با سن کمتر از 18 سال و والدین تحت تکفل خود مجوز اقامت در این کشور را دریافت نمایند. ویزای کاری آفریقای جنوبی در انواع مختلف و با توجه به درخواست و شرایط فرد صادر می شود که برای مطالعه بیشتر در این رابطه می توانید به مقاله مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ویزای کار مراجعه نمایید. برای ارائه درخواست خود مبنی بر دریافت ویزا باید مدارک زیر را تهیه و ارائه نمایید:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه دعوتنامه شغلی دریافت شده
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا و ارائه رسید آن
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ارائه 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 24 ماه اعتبار
  • ارائه مدرک معتبر زبان
  • ارائه مدارک پزشکی

ویزای ورود به بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی

مزایای کار در کشور آفریقای جنوبی

متقاضیانی که تلاش می کنند وارد بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی شوند، باید بدانند که با کار در این کشور از مزایایی برخوردار خواهند شد. که این مزایا عبارتند از:

  • جهت اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی نیازی به ارائه مدرک زبان IELTS یا TOEFL نمی باشد
  • متقاضیان می توانند در طول مدت کوتاهی ویزای کار این کشور را کسب نمایند (معمولا طول مدت لازم برای ارائه ویزای کار 90 روز می باشد)
  • متقاضیانی که برای ادامه تحصیل در رشته الکترونیک به کشور آفریقای جنوبی مهاجرت می کنند می توانند پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل نمایند و با اخذ مجوز وارد بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقای جنوبی شوند.
  • افرادی که از طریق مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی، مهاجرت کرده اند می توانند پس از گذشت 5 سال از اقامت مستمر اقدامات لازم را جهت اخذ اقامت دائم این کشور انجام دهند.
  • اجازه کار حین تحصیل در این کشور بیشتر از 35000 فرصت شغلی برای 70 رشته تحصیلی وجود دارد.
  • امکان همراهی اعضای خانواده با متقاضی

پس از مطالعه این مقاله اطلاعات مختصری در رابطه با بازار کار مهندسی الکترونیک در آفریقا به دست آوردید، برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط کار در آفریقای جنوبی می توانید با کارشناسان و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با دریافت وقت قبلی به صورت حضوری به موسسه مراجعه نمایید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *