ویزای کاری

بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی

بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی

کسب اطلاعات در رابطه با بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی پیش از انجام اقدامات لازم می تواند به متقاضیان در انتخاب راهی درست کمک کند. در کشور اندونزی شرکت های معتبر و بزرگ بین المللی وجود دارد که به استخدام مهندسان الکترونیک متخصص و ماهر می پردازند. به منظور دریافت پاسخ پرسش های خود در رابطه با بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی پیشنهاد می شود این مقاله که از سوی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به نگارش درآمده است را با دقت مطالعه کنید. کشور اندونزی به عنوان یکی از کشورهای پهناور در دنیا از تعدادی جزیره تشکیل شده است. از نظر اقتصادی کشور اندونزی در بین کشورهای دنیا در جایگاه هفدهم جای گرفته است.

  • شرایط کار در کشور اندونزی چگونه است؟
  • آیا اندونزی به نیروی کار متخصص در رشته الکترونیک نیاز دارد؟
  • شرایط تحصیل رشته الکترونیک در اندونزی چیست؟
  • هزینه تحصیل در اندونزی چگونه است؟
  • آیا تحصیل در اندونزی شانس کار در بازار کار رشته الکترونیک در این کشور را افزایش می دهد؟

شرایط بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی

رشته مهندسی الکترونیک یکی از شاخه های رشته های فنی و مهندسی است که از دانش علمی رفتار و اثر الکترون استفاده شده و به توسعه دستگاه ها، قطعات، سیستم ها و تجهیزات پرداخته می شود که انرژی الکترونیکی یکی از فاکتورهای آن می باشد. در رشته الکترونیک مهندسان به طراحی مدارها می پردازند و از خواص الکترومغناطیسی قطعات الکتریکی مانند: مقاومت، خازن، دیود، سلف و ترانزیستور برای رسیدن به عملکردی خاص استفاده می کنند. با توجه به توسعه همه جانبه کشور اندونزی و رشد اقتصادی، بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی همانند سایر بخش ها نیاز مبرمی به استخدام مهندسین ماهر و متخصص الکترونیک دارد. برای ورود به بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی لازم است متقاضیان دارای مدرک تحصیلی مرتبط از دانشگاهی معتبر باشند، همچنین لازم است فرد برای برقراری ارتباط با زبان رسمی این کشور تسلط داشته باشد.

متقاضیان خارجی که قصد ورود به بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی را دارند باید از کارفرما یا موسسه ای در این کشور دعوت نامه شغلی یا قرار داد کاری دریافت کنند. برای این منظور فرد باید مدارک تحصیلی، مدرک معتبر زبان، انگیزه نامه، گواهی تمکن مالی و روزمه و سوابق کاری خود را به شرکت یا کارفرما مورد نظر ارسال نماید.

شرایط بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی

ویزای کار و بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی

طبق قوانین وضع شده در این کشور متقاضیان خارجی که قصد مهاجرت کاری به کشور اندونزی را دارند باید ویزای کار این کشور را دریافت کنند. در جهت اخذ ویزای کار اندونزی لازم است فرد مدارک ذیل را در زمان تعیین شده برای مصاحبه به سفارتخانه کشور اندونزی ارائه نماید.

  • دریافت فرم مربوط به اخذ ویزا کار و تکمیل آن
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای کار و ارائه رسید آن
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • پاسپورت معتبر با حداقل 12 ماه اعتبار و 2 صفحه خالی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی جدید و تمام رخ
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • رزومه (CV) کاری
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • مدرک معتبر زبان

تحصیل رشته الکترونیک در کشور اندونزی

متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار رشته الکترونیک در اندونزی را دارند می توانند ابتدا برای تحصیل در این رشته با دریافت ویزای تحصیلی وارد کشور اندونزی شوند و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه با تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار وارد بازار کار شوند. متقاضیانی که در دانشگاه های اندونزی تحصیل کرده باشند شانس بیشتری برای ورود به بازار کار خواهند داشت. برای اطلاع از شرایط اخذ ویزای تحصیلی این کشور به مطالعه مقاله ویزای تحصیلی اندونزی بپردازید. امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای دانشجویان واجد شرایط یکی از مزایای تحصیل مهندسی الکترونیک در کشور اندونزی است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند باید برای معادل سازی مدرک تحصیلی خود 2 فرم ثبت نام را تکمیل نمایند این در حالی است که در سایر رشته های تحصیلی نیاز به تکمیل تنها یک فرم می باشد.

برای تحصیل در رشته های مهندسی در کشور اندونزی دانشجویان باید پس از تایید شدن اولیه درخواستشان برای ارزیابی مهارت در آزمون در نظر گرفته شده شرکت نمایند. معادل سازی مدرک در این کشور بر اساس هر دانشگاه متفاوت می باشد، به طور مثال در برخی از دانشگاه ها لازم است دانشجو در آزمون ورودی شرکت نماید. بهتر است متقاضیان پیش از انتخاب دانشگاه با مراجعه به وب سایت دانشگاه ها اطلاعات کاملی در رابطه با معادل سازی و شرایط اخذ پذیرش بدست آورند. اگر قصد ورود به بازار کار رشته الکترونیک در کشورهای مطرح دنیا را دارید و نیاز به مشاوره های تخصصی و جامعی در این خصوص دارید می توانید همه روزه با کارشناسان و وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *