ویزای کاری

بازار کار رشته پرستاری در امارات

بازار کار رشته پرستاری در امارات

کار کردن متقاضیان در بازار کار رشته پرستاری در امارات نیاز به داشتن مدرک تحصیلی معتبر از یک دانشگاه شناخته شده در جهان دارد. افرادی که دارای سابقه کاری و تجربه کاری بالاتری هستند شرایط بهتری برای اشتغال به عنوان یک پرستار در امارات متحده عربی خواهند داشت. در ادامه این نوشتار کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هموطنان عزیز را از شرایط اشتغال در بازار کار رشته پرستاری در امارات، وظیفه های اصلی در بازار کار رشته پرستاری در امارات، محل اشتغال در بازار کار رشته پرستاری در امارات، مسئولیت های یک پرستار در این کشور و سایر موارد مرتبط مطلع خواهند ساخت.

  • آیا امارات به نیروی کار پرستار نیاز دارد؟
  • شرایط مهاجرت پرستاران به کشور امارات چیست؟
  • آیا برای کار در بازار رشته پرستاری در کشور امارات نیاز به معادل سازی مدرک وجود دارد؟
  • درآمد پرستاران در امارات چقدر است؟
  • وظایف پرستاران در کشور امارات چیست؟

شرایط اشتغال در بازار کار رشته پرستاری در امارات

رشته پرستاری علاوه بر دلسوزی و فداکاری، حرفه ای کاملاً تخصصی است که برای رفع نیازهای جامعه مدام در حال تحول است. از حصول اطمینان از دقیق ترین تشخیص تا آموزش مداوم مردم در مورد مسائل مهم سلامتی، پرستاران برای حفظ سلامت عمومی ضروری هستند. با توجه به طیف گسترده ای از تخصص ها و مهارت های پیچیده در حرفه پرستاری، هر پرستار از نقاط قوت، اشتیاق و تخصص خاصی برخوردار خواهد بود. در ارزیابی یک بیمار، پرستاران فقط نتایج آزمایش را در نظر نمی گیرند بلکه براساس دانش و ذهن خود و همچنین با مشورت با همکاران خود و با استفاده از تجربه ذهنی نیازهای بیولوژیکی، جسمی و رفتاری یک بیمار را برطرف می کنند. مسئولیت های پرستاران می تواند از تصمیم گیری های حاد در زمینه درمان تا زدن واکسن در مدارس باشد. به طور کلی پرستاران باید مهارت های ارتباط و مراقبت از بیمار را داشته باشند.

یک پرستار نقش اساسی در بهبود سلامت عمومی دارد. آنها همیشه نیازهای بیماران خود را در اولویت قرار می دهند و یک ارتباط مهم بین افراد تحت درمان و تیم پزشکی برقرار می کنند. به عنوان یک پرستار متقاضیان این فرصت را خواهند داشت که در سطوح مختلف اشتغال، مانند یک پرستار یا پزشک پرستار پیشرفته و در تخصص های مختلف، به عنوان مثال یک روانپزشکی یا یک پرستار کودک کار کنند. شغل متقاضیان از مراقبت کاملاً بالینی گرفته تا حمایت عاطفی و اجتماعی متفاوت خواهد بود. پرستار ترکیبی از پشتیبانی بالینی، عاطفی و اجتماعی به بیماران و اغلب خانواده های آنها در زمان نیاز ارائه می دهد. شغل پرستاری شغلی است که به متقاضیان امکان می دهد هر روز در زندگی افراد تفاوت ایجاد کنند. پرستاران مراقبت و درمان از اندازه گیری فشار خون تا تمیز کردن زخم ها یا تزریقات را بر روی بیماران انجام می دهند.

وظایف اصلی در بازار کار رشته پرستاری در امارات

پرستاران وظیفه گسترده ای را بر عهده دارند که همه آنها در زمینه مراقبت از بیماران و برآورده کردن نیازهایشان است. آنها معمولا به عنوان بخشی از تیم های پرستاری و پزشکی کار می کنند، بنابراین انتظار می رود که با پزشکان، مشاوران و سایر متخصصین مراقبت در ارتباط باشند. پرستاران نقش مهمی در تدوین، ارائه و توضیح برنامه های مراقبت از بیماران و خانواده های خود دارند زیرا احتمالاً با آنها تماس زیادی برقرار می کنند.

آنها همچنین باید اطلاعات پزشکی محرمانه مانند سوابق پیشرفت و معالجه بیمار و همچنین سایر وظایف اداری را ضبط و اداره کنند. پرستاری یک مسئولیت بزرگ است، اما آموزش رسمی به پرستاران جدید کمک می کند تا برای اشتغال در این زمینه در بازار کار رشته پرستاری در امارات آماده شوند. برای اشتغال به عنوان یک پرستار در امارات بهتر است تا متقاضیان و دانشجویان مختلف حداقل مدرک لیسانس پرستاری داشته باشند.

کارفرمایان در بازار کار رشته پرستاری در امارات انتظار ندارند که شما از روز اول مهارت های لازم را داشته باشید، اما می خواهند مطمئن باشند که شما مایل به یادگیری، کسب تجربه و پذیرش مسئولیت های جدید هستید. وظیفه ها و مسئولیت های پرستارانی که در نقاط مختلف مشغول به کار می شوند متنوع خواهد بود زیرا وظایف یک پرستار از ارائه دارو و معالجه و استفاده از انواع تجهیزات و روش های پزشکی تا مراقبت از بیماران و خانواده و یا سرپرستان آنها متفاوت است.

این وظیفه یک پرستار است که بعنوان بخشی از یک تیم پزشکی، ارزیابی بیماران جدید و مداوم، بررسی و ضبط ثبت پیشرفت آنها و طراحی و پیگیری برنامه های مراقبت با سایر متخصصان پزشکی یا پشتیبانی را انجام دهد. بسیاری از مسئولیت های پرستاران در مورد همه نقش های این رشته مشترک است، اما در زمینه های تخصصی تر وظایف متفاوت آنها است.

وظایف اصلی در بازار کار رشته پرستاری در امارات

محل کار پرستاران در امارات

وقتی فکر می کنید که پرستاران در بازار کار رشته پرستاری در امارات در کجا مشغول به کار هستند، بیمارستان ها و کلینیک ها و مراکز درمانی خصوصی یا دولتی ممکن است اولین مکان هایی باشند که به ذهن شما خطور کند. اما اینها تنها مکان هایی نیستند که پرستاران در آن مشغول به کار هستند. پرستاران همچنین در محیط های بسیار متنوعی از جمله جراحی دندانپزشکی و پزشک عمومی، آسایشگاه ها، خدمات بهداشت روان، خدمات بهداشت حرفه ای و بخش های خیریه و نظامی و حتی در خانه بیماران مشغول به کار می شوند.

شرایط کار پرستاران در امارات در 2022

پرستاران با توجه به برنامه تحصیلی و مدرک تحصیلی خود، در زمان اشتغال در بازار کار رشته پرستاری در امارات با چالش های مختلفی روبرو خواهند شد و باید مهارت ها و توانایی های خود را در زمینه های گوناگون ارتقا دهند. برجسته ترین مسئولیت های پرستاران عبارتند از:

  • کمک به پزشکان در معاینات جسمی و برنامه های مراقبت
  • انجام ارزیابی اولیه از وضعیت بیمار
  • اطلاع رسانی به بیماران و نزدیکان آنها از اتفاقات و امور پزشکی
  • تمیز کردن و پانسمان زخم ها
  • بررسی دمای بدن بیماران و فشار خون و ضربان قلب آنها
  • تجویز دارو و تزریق
  • گرفتن نمونه خون (همچنین به عنوان عفونت شناخته می شود)
  • تنظیم قطره چکان و انتقال خون
  • استفاده از تجهیزات پزشکی مختلف
  • بررسی پیشرفت پیشرفت بیمار
  • دست زدن به اطلاعات حساس و محرمانه
  • آموزش پرستاران دانشجویی

نمودار ذیل متوسط درآمد پرستاران در 2022 با تعدادی از گرایش های پزشکی در امارات را مقایسه می نماید:

متوسط درآمد پرستاران با تعدادی از گرایش های پزشکی در امارات

معمولاً پرستارها دوست دارند در یک تیم یا گروه پزشکی و مراقبت بهداشتی و درمانی کار کنند. این در آموزش آنها تعبیه شده است و رشته پرستاری عموماً افرادی را که اجتماعی و دارای همدلی هستند جذب می کند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نکات کلیدی در رابطه با کار در امارات و مهاجرت کاری به امارات را در مقالات جداگانه تشریح کرده اند.

1/5 - (2 امتیاز)

10 دیدگاه برای “بازار کار رشته پرستاری در امارات

  1. M.B گفت:

    سلام و عرض ادب
    ببخشید من دانشجوی رشته پرستاری هستم و هنوز فارغ التحصیل نشدم فقط دارم درمورد اینده می پرسم.داشتن چه مدرک زبانی لازمه؟!در چ سطحی؟آزمون پرومتریک لازمه؟و اینکه آیا شرایط دبی از لحاظ اقامت و سکونت مثل قطره؟!یعنی خودشون خونه میدن یا نه؟!
    لطفا راهنمایی کنید مرسی

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      فعلا امارات از این طریق اقامت نمیده برای کشور قطر میتونید اقدام کنید و باید در آزمون پرومتریک اقدام کنید

  2. عزیزه طایفی گفت:

    سلا من پرستارم و12 سال سابقه کار دارم برای مهاجرت به امارات،دبی راهنمایی میفرمائید.مدرک زبان ندارم

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      هم نیاز به قرارداد کاری دارید و هم نیاز به کفیل تا بتونید در این کشور کار کنید
      البته در حال حاضر یه مقدار مشکله. باز در این حوزه کشور عمان یا حتی آلمان شرایط بهتری دارن

  3. Mehrnaz گفت:

    سلام ارشد پرستاری دارم و سابقه تدریس در دانشگاه و پست های مدیریتی دارم ۱۰ سال سابقه کار قصد دارم به در امارات مشغول به کار بشم و

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      برای کار در امارات نیاز به قرارداد کاری و کفیل خواهید داشت

  4. محدثه گفت:

    سلام خسته نباشید منم پرستارم و مدرک زبان دارم ،طرحمم تمام میشه ب زودی ،قصد مهاجرت به دبی دارم،ممنون میشم راهنمایی کنید ،

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما چه مدرک زبانی دارید ؟

  5. طارمی گفت:

    سلام.من کارشناس اتاق عمل با ۹ سال سابقه کار و بیمه هستم.قصد مهاجرت ب دبی دارم فقز مشکلم زبان هست.۳۵ سالمه و متاهل و داری ۱ فرزند ۶ ماهه .لطف راهنمایی بفرمایید.در ضمن من شنیدم ک امارات ب ایرانیها ویزای کار نمیده تحت هیچ شرایطی

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما باید از امارات کارفرما داشته سپس اقدام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *