ویزای کاری

بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

یکی از مشاغلی که در نیوزلند جزو 20 شغل برتر محسوب می شود، مشاغل کامپیوتری و ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند است. مشاغل مرتبط با برنامه نویسی و طراحی نرم افزار، حفظ و نگهداری برنامه های کامپیوتری و همچنین وب سایت ها و برنامه های کاربردی از گرایش مختلف در این رشته هستند. در فهرست کمبود مهارت هایی که در کشور نیوزلند وجود دارد، مشاغل فراوانی در زمینه فناوری اطلاعات یا IT قرار دارد. این کمبود باید از طریق جذب مهاجرین برطرف گردد. دولت نیوزلند در زمینه های شغلی مختلفی با کمبود نیرو مواجه است که همواره در تلاش است تا این کمبود را رفع نماید. در مقاله پیش روی شما، جوانب این امر توسط پژوهش های انجام گرفته از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به صورت کاملا دقیق و ریز مورد بررسی قرار گرفته و ارائه می گردد.

شرایط اشتغال در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

پس از مهاجرت به نیوزلند، برای استخدام در مشاغل مرتبط مقررات ویژه ای وجود نداشته و به آسانی میسر است. چرا که صرفا دارا بودن مدرک تحصیلات عالیه که معمولا 3 سال تحصیل در این زمینه می‌باشد، کافی است. این مدرک باید در زمینه رشته کامپیوتر، مهندسی نرم افزار، سیستم‌های اطلاعاتی و محاسبات تجاری باشد که معمولا توسط کارفرمایان مورد جستجو و بررسی قرار می گیرد. در نیوزلند، در بسیاری از حوزه های تخصصی فناوری اطلاعات، تکنولوژی مدام در حال تغییر بوده که این امر باعث ایجاد شغل های جدید همراه با دستمزدهای بالا می شود. از سوی دیگر، شرکت های موجود نیز خود را با تکنولوژی های جدید به روز کرده و سازگار می نمایند.

البته در کنار نقاط قوت ذکر شده باید به این نکته اشاره کرد که در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند، ساعات کاری طولانی و تمرکز بیشتر مشاغل مرتبط با IT در شهرهای اصلی یعنی ولینگتون و اوکلند قرار دارند و در مناطق دیگر و در شهرهای کوچکتر، فرصت‌های شغلی محدودی در این زمینه می باشد. نمودار ذیل نرخ بیکاری در نیوزلند به طور کلی نشان داده شده است:

نرخ بیکاری در نیوزلند

گرایش ها و درآمد بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

در فهرست کمبود مهارت هایی که در کشور نیوزلند وجود دارد، مشاغل فراوانی در زمینه فناوری اطلاعات (IT) قرار دارد. این کمبود بایستی از طریق جذب مهاجرین متخصص برطرف گردد. از جمله مشاغلی که در این فهرست قرار دارد می توان به مهندس نرم افزار، مدیریت پایگاه های اطلاعات، مدیر سیستم، متخصص امنیت ICT و مدیر شبکه اشاره کرد. به دلیل کمبود در زمینه تخصص های مرتبط با فناوری اطلاعات، خارجی های زیادی برای پر کردن این مشاغل با هدف کار در نیوزلند به این کشور مهاجرت کرده اند. در سراسر جهان تقاضا برای استخدام برنامه نویسان، معماران IT و طراحان نرم افزار زیاد است و در این مورد نیز کشور نیوزلند مستثنی نمی باشد. براساس جدیدترین اخباری که از سوی دولت نیوزلند اعلام گردیده است، متوسط درآمد افرادی که به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند ورود پیدا کرده اند، معادل 57000$ (دلار نیوزلند) می باشد.

فرصتهای شغلی در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در نیوزلند (ICT) بسیار متنوع است؛ زیرا زیرساخت های بی سیم، سلامت فناوری اطلاعات، محتوای دیجیتالی، موقعیت مکانی، ارتباطات از راه دور، فناوری های کشاورزی و غیره را پوشش می دهد. لذا هر چقدر تخصص شما با این فناوری مطابقت داشته باشد، ورود شما به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند آسان تر خواهد بود. بخش فناوری در نیوزلند یک صنعت و تجارت بزرگ و در حال رشد محسوب می شود که زمینه شکوفایی نوآوری ها را فراهم کرده و باعث شده در صحنه جهانی با موفقیت به رقابت بپردازد. به طوری که، شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات نیوزلند به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت، سازگاری و کارآفرینی شهرت بین المللی کسب کرده اند.

رشد دیجیتالی شدن و استفاده بیشتر از فناوری اطلاعات و ارتباطات در سراسر اقتصاد موجب رشد اشتغال در طیف وسیعی از مجموعه مهارت ها از جمله مهندسی نرم افزار و توسعه، مدیران پروژه، بازاریاب ها، فروش، مدیران و تحلیلگران تجارت می شود. وزارت تجارت، نوآوری و اشتغال در سال 2014 میلادی گزارش داد تعداد زیادی از بنگاه های اقتصادی در این بخش اعلام کمبود نیرو كرده اند که این موضوع سبب بروز مشکل در این بخش اقتصادی شده است. لذا اداره مهاجرت نیوزیلند دارای فهرست هایی از کمبود مهارت در بخش های مختلف تجاری و اقتصادی کشور است.

ویزای کاری نیوزلند در 2021

اگر شغلی که به شما پیشنهاد شده باشد، در فهرست کمبود مهارت های مهاجرتی سال 2021 نیوزلند باشد و شما صلاحیت و تجربه لازم را برای آن شغل داشته باشید، بنابراین گرفتن ویزای کاری نیوزلند آسان تر خواهد بود. زیرا به تشخیص دولت نیوزلند کارفرمایان برای جبران کمبود متخصص در ساختار سازمانی خود به افراد خارجی نیاز دارند. با تمام این توضیحات مشاغلی هستند که در لیست کمبود مهاجرتی قرار ندارند. اما باز هم جای امیدواری وجود دارد که بتوان از گزینه های ویزای کاری دیگر و ویزای اقامتی استفاده کرد.

"فرصتهای

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری نیوزلند

در یک جمع بندی می توان گفت اگر پیش از مهاجرت به نیوزلند، شغلی را پیدا کردید که در آن صلاحیت کافی را داشته باشید یعنی دارای مدرک تحصیلی و 3 سال سابقه کار بعد از فارغ التحصیلی باشید، ممکن است بتوانید از طریق گرفتن ویزای متخصصان در نیوزلند وارد خاک این کشور شوید. شما می توانید جهت ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند صلاحیت های خود را توسط متخصصین فناوری اطلاعات در نیوزلند مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. از جمله مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری نیوزلند می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • پیشنهاد شغلی از کارفرمای دارای تاییدیه های لازم در نیوزلند که حداقل حقوق یعنی 23000$ (دلار نیوزلند) در سال یا بالاتر را ارائه کرده باشد
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • ترجمه رسمی مدارک به زبان انگلیسی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر از دید نیوزلند
  • ارائه نامه تمکن مالی
  • پر کردن فرم ویزای کاری نیوزلند
  • پرداخت هزینه سفارت نیوزلند

مزایا ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیزولند، دارای مزیت های ویژه ای برای تمامی اتباع کشورهای خارجی می باشد. به عبارت دیگر، سالانه بیش از صدها متخصص بین المللی با دلایل گوناگونی، برای ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند اقدام کی کنند. به طور مثال، بارزترین مزیت ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند، که این کشور تقاضای زیادی برای جذب متخصصین کامپیوتر دارد. البته لازم به ذکر است که در بسیاری از فرصت های شغلی در رشته کامپیوتر، متخصصین برای هر فرصت شغلی با یکدیگر رقابت می کنند.

در جدول زیر می توانید با برترین مزیت های ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند آشنا شوید:

مزیت های ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلندتوضیحات
تطبیق پذیری بالایکی دیگر از مزیت های ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند این است که، مهارت های متقاضیان قابل انطباق می باشد.
تحرک بالا در بازار کار رشته کامپیوتربر خلاف بسیاری از مشاغل دیگر در نیوزلند، مشاغل با رایانه به متقاضیان امکان تحرک بسیار زیادی را می دهد.
راحتی مشاغل کامپیوتریمشاغل کامپیوتری در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند به مراتب ساده تر می باشد.
خلاقیتحتی کارهای ساده نیز در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند همواره قابل بهبود می باشند.
دستمزد مطلوبیکی از اصلی ترین مزیت های ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند میزان حقوق و دستمزد مطلوب در این کشور می باشد.

کلیات مهاجرت کاری به نیوزلند

همان طور که دیدید شرایط کاری بسیار خوبی در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند وجود دارد که البته نیازمند مهارت های خاص خود می باشد. فردی که در رشته کامپیوتر دارای مهارت لازمه است، به آسانی می تواند با در نظر گرفتن شرایط کار در نیوزلند و شرایط زندگی و کاری خود به این کشور مهاجرت نموده و در زمینه شغلی مورد علاقه خود مشغول به کار شود. البته در این مسیر، راهکارهای دیگری نیز وجود دارد که بایستی از آنها آگاه باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعاتی که لازم خواهید داشت را در اختیار شما قرار داده و مراحل تصمیم گیری را برای شما آسان می نماید. بنابراین از راهنمایی ها و مشاوره های تلفنی و حضوری با وکلا و کارشناسان این موسسه بهره بگیرید.

سوالات متداول در خصوص بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

برخی از سوالات در باب بازار کار رشته کامپیوتر در زلاندنو شامل موارد زیر می شود:

  • مشاغل مرتبط با کامپیوتر که در نیوزلند پرطرفدار هستند کدامند؟ مشاغل مرتبط با برنامه نویسی و طراحی نرم افزار، حفظ و نگهداری برنامه های کامپیوتری و همچنین وب سایت ها و برنامه های کاربردی را می توان نام برد.
  • متوسط درآمد مشاغل مرتبط با کامپیوتر در نیوزلند چقدر است؟ متوسط درآمد افرادی که به یازار کار رشته کامیپوتر در نیوزلند ورود پیدا کرده اند، معادل 57000$ (دلار) است
  • فرصت های شغلی در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند چقدر است؟ بخش فناوری اطلاعات در نیوزلند بسیار متنوع است. زیرا زیرساخت های فناوری اطلاعات، محتوای دیجیتالی، موقعیت مکانی، ارتباطات از راه دور و غیره را پوشش می دهد. لذا هر چقدر تخصص شما با این فناوری مطابقت داشته باشد ورود شما به بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند آسان تر خواهد بود.
  • شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند به چه صورت است؟ برای دریافت ویزای کاری نیوزلند فرد متقاضی یا باید قرارداد کاری مناسب و درستی داشته باشد و یا از طریق نیروی کار ماهر که امتیازبندی است، امتیاز جمع آوری نماید.
  • نیوزلند در چه زمینه هایی دارای کمبود نیرو است و بازار کار خوبی دارد؟ طیف وسیعی از مجموعه مهارت ها از جمله مهندسی نرم افزار و توسعه، مدیران پروژه، بازاریاب ها، فروش، مدیران و تحلیلگران تجاری بازار کار خوبی در نیوزلند دارند.
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *