ویزای کاری

بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا

بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیابازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا

یافتن شغل مناسب در بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا به عوامل مختلفی بستگی دارد که پیش از اقدام باید مورد توجه قرار گیرد. متقاضیان و مدرسان بین المللی که قصد تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر کشور اسپانیا را دارند می بایست مدارک و شرایط مورد نیاز را جهت ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا را داشته باشند. در بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا فرصت های شغلی مختلفی در مراکز دولتی و مراکز خصوصی وجود دارد و متقاضیان و مدرسان خارجی می توانند با مشغول به کار شدن در این مراکز از حقوق و مزایای مختلف بهره مند شوند.

کشور اسپانیا در قاره اروپا قرار گرفته است و از اعضای اتحادیه اروپا نیز می باشد و لازم به ذکر است که زبان رسمی این کشور اسپانیایی می باشد. با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا از شرایط ورود و اشتغال در بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا آگاه شوید.

  • شرایط کار در اسپانیا به زبان انگلیسی چیست؟
  • آیا می توان با زبان انگلیسی در بازار کار اسپانیا مشغول به کار شد؟
  • شرایط تحصیل رشته زبان انگلیسی در اسپانیا چیست؟
  • آیا می توان به عنوان معلم با زبان انگلیسی در مدارس اسپانیا کار کرد؟
  • برای کار در بازار زبان انگلیسی در اسپانیا به چه مدارکی نیاز است؟

درباره بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای مشهور جهان برای آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور می باشد. معلمان انگلیسی در اسپانیا به طور معمول در ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر و سپس دوباره در ژانویه کار پیدا می کنند. بیشتر قراردادها برای آموزش انگلیسی در اسپانیا در اواخر ماه ژوئن به پایان می رسد. برای کسانی که به دنبال آموزش زبان انگلیسی در اسپانیا در تابستان هستند، فرصت هایی در اردوهای تابستانی زبان انگلیسی در اسپانیا و سراسر اروپا وجود دارد. موقعیت های کاری در اردوهای تابستانی در اسپانیا به طور معمول از اواخر ژوئن و اوایل ژوئیه آغاز می شود.

با توجه به تقاضای روز افزون کشور اسپانیا برای معلمان و مدرسان زبان انگلیسی، طیف وسیعی از موقعیت های کاری در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی این کشور برای متقاضیان و مدرسان بین المللی وجود دارد. برای تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی اسپانیا، بیشتر مدرسان و معلمان به گواهی و مدرک تدریس شناخته شده مانند TEFL ، TESOL یا CELTA نیاز دارند. متوسط ​​حقوق برای تدریس در اسپانیا 800$ تا 2250$ (دلار آمریکا) در ماه است. وزارت آموزش و پرورش کشور اسپانیا یک فرصت عالی برای متخصصان جوانی که به دنبال کسب تجربه تدریس و گذراندن زمان در خارج از کشور هستند در نظر گرفته است و متقاضیان می توانند با فرهنگ و زبان آمریکای شمالی با حضور در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی کشور اسپانیا آشنا شوند.

از مدرسان زبان انگلیسی در اسپانیا انتظار می رود به محض ورود به اسپانیا به صورت حضوری مصاحبه کنند و همچنین مسئولیت امور اقامت و سکونت خود را انجام دهند. محل اقامت مدرسان زبان انگلیسی در اسپانیا به دو صورت آپارتمان های شخصی و یا خانه های مشترک با سایر مدرسان می باشد.

الزامات بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا

می خواهید وارد بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا شوید و در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی این کشور زبان انگلیسی را تدریس کنید، نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی خاصی نخواهید داشت. با این حال، شما به توانایی های بالا در صحبت کردن به زبان انگلیسی با یک استاندارد بالا احتیاج خواهید داشت. شرط های اصلی آموزش زبان انگلیسی در اسپانیا عبارتند از:

گواهینامه های TESL، CELTA و TESOL گواهینامه های اصلی هستند. هزینه و طول دوره ها بستگی به دوره شما، محل تحصیل و اساتید آموزش شما بستگی دارد. برای صرفه جویی در وقت و هزینه می توان به صورت آنلاین در دوره های کسب مدارک ذکر شده شرکت کرد. با این حال، اگر می خواهید بهترین شغل ها را در زمینه تدریس زبان انگلیسی پیدا کنید، بهتر است از آکادمی های شناخته شده مدرک معتبر دریافت کنید.

ویزای مناسب و اجازه کار مدرس زبان در اسپانیا

در صورت داشتن گذرنامه اتحادیه اروپا، نیازی به مجوز آموزش انگلیسی در اسپانیا نخواهید داشت. با این حال، بیشتر اتباع غیر اتحادیه اروپا برای انجام هر نوع اشتغال به ویزای کاری احتیاج دارند. افراد کمتری در اسپانیا نسبت به کشورهای اروپای شمالی به زبان انگلیسی مسلط می باشند. متقاضیان و مهاجران خارجی ممکن است در شهرهای بزرگ کشور اسپانیایی نیاز خاصی به صحبت کردن به زبان اسپانیایی نداشته باشند؛ اما لازم به ذکر است که در شهرهای کوچکتر متقاضیان حتما باید تسلط کامل بر زبان اسپانیایی داشته باشند. توانایی صحبت به زبان اسپانیایی موجب یافتن شغل های مناسب تر و بهتر در کشور اسپانیا خواهد شد. به یاد داشته باشید که متقاضیان می توانند بری کاریابی در کشور اسپانیا به موسسات کاریابی در اسپانیا و تارنماهای معتبر مراجعه کنند.

الزامات بازار کار رشته زبان انگلیسی در اسپانیا

آموزش زبان انگلیسی در کشور اسپانیا در 2022

مراکز مختلفی وجود دارد که می توانید طی 2022 در اسپانیا به آموزش زبان انگلیسی بپردازید. در این بخش برخی از متداول ترین آن ها ذکر می کنیم. کار در اسپانیا در مدارس زبان فرصت مناسبی را برای کسب درآمد پایدار و مطمئن ارائه می دهند. صدها معلم و مدرس زبان انگلیسی در سراسر اسپانیا به دانش آموزان در سنین مختلف و با پیشینه های مختلف آموزش ارائه می دهند. در مدارس به دانش آموزان در مقاطع مختلف (از پایه تا پیشرفته) و در ساعات مختلف زبان انگلیسی آموزش داده می شود. از آنجا که اکثر مدارس مشاغل ساعتی را به طور کامل در هفته ارائه نمی دهند، می توانید یک بار به تدریس در مدارس چند زبانی بپردازید. نکته منفی این است که دستمزدها در مدارس زبان کشور اسپانیا به اندازه سایر مشاغل تدریس زیاد نیست.

مدارس خصوصی در کشور اسپانیا

اگر مدرک زبان انگلیسی برای تدریس دارید و به دنبال شغلی هستید که حقوق بیشتری کسب کنید، می توانید در یک مدرسه خصوصی در کشور اسپانیا مشغول به کار شوید. این مشاغل معمولاً شامل حقوق ماهانه، مزایا و مرخصی می شوند. با این حال، اکثر مدرسان و معمان زبان انگلیسی که قصد یافتن شغل در مدارس خصوصی در کشور اسپانیا را دارند باید تجربه تدریس قبلی و تسلط بر زبان اسپانیایی را داشته باشند.

مدارس بین المللی در کشور اسپانیا

مدارس بین المللی برای کسانی که مایل به تدریس زبان انگلیسی در اسپانیا هستند، انتخابی محبوب تر از مدارس خصوصی می باشد؛ زیرا این مدارس معمولاً دو زبانه هستند. به این معنی که توانایی صحبت به زبان اسپانیایی خوب جهت اشتغال در این مدارس چندان مهم نیست. همچنین میزان حقوق در این مدارس کافی می باشد و تعداد کلاس ها نسبت به سایر مدارس کم تر می باشد و محیط مدرسه معمولاً کاملاً آرام است. با این حال، از آنجا که درصد بیشتری از دانش آموزان در مدارس بین المللی زبان انگلیسی را به عنوان زبان اول یاد می گیرند، فرصت های شغلی کمتری جهت ورود به این مدارس وجود دارد.

هموطنان عزیز و گرامی می توانید برای مطلع شدن از شرایط ورود به خاک کشورهای پیشرفته از طریق ویزاهای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و سایر موارد، با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *