ویزای کاری

بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس

بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس

انگلیس یکی از پیشرفته ترین کشورها از لحاظ آموزش می باشد و ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس به سطح دانش بالا نیاز دارد. بریتانیا اغلب می تواند به عنوان مقصد تدریس انگلیسی نادیده گرفته شود، اما با افزایش مهاجران اروپایی و همچنین اردوهای آموزشی تابستانی که برای دانشجویان بین المللی برگزار می شود، نیاز به معلمان و مدرسان زبان انگلیسی وجود دارد.

آموزش زبان انگلیسی و ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس ممکن است سخت به نظر بیاید اما متقاضیان و مدرسان بین المللی باید در نظر داشته باشند که ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس با داشتن شرایط مورد نیاز امکان پذیر می باشد. این نوشتار توسط کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است و هدف آن مطلع سازی هموطنان عزیز و گرامی جهت تدریس زبان انگلیسی در انگلیس میباشد.

  • آیا انگلستان به مترجمین زبان های خارجه نیاز دارد؟
  • شرایط کار در بازار کار زبان انگلیسی در این کشور چگونه است؟
  • متوسط درآمد مترجمین زبان انگلیسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان معلم زبان انگلیسی در این کشور فعالیت داشت؟

درباره بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس

تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی کشور انگلستان برای متقاضیان و مدرسان خارجی شرایط خاصی دارد. متقاضیان و مدرسان بین المللی نمی توانند بدون داشتن مدرک تدریس یا PGCE در یک مدرسه دولتی انگلستان تدریس کنند. اما مطمئناً تدریس در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی زبان کشور انگلستان با مجوز TEFL معتبر امکان پذیر می باشد. تقریباً تمام مدرسان TEFL متقاضی مشاغل آنلاین هستند. زیرا همه موسسات اصلی در حال حاضر در اینترنت تبلیغ می کنند. حتی برخی از آن ها حتی وب سایت استخدام شده خود را میزبانی می کنند.

ساعات کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس در سال 2022

متقاضیان و مدرسانی که قصد دارند در سال 2022 وارد بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس شوند و در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی کشور انگلستان زبان انگلیسی را تدریس کنند، می توانند درخواست خود را به محض حضور در انگلستان انجام دهند. زیرا حضور در مصاحبه رو در رو آسانتر می شود.

شغل های زیادی برای تدریس زبان انگلیسی در انگلستان وجود دارد و پس از گذراندن دوره های آموزش تدریس زبان انگلیسی متقاضیان می توانند با مراجعه به موسسات معتبر کاریابی در انگلستان و همچنین آموزشگاه ها و موسسه های معتبر شغل مناسبی در زمینه تدریس زبان انگلیسی بیابند. آموزش زبان انگلیسی یک شغل بسیار انعطاف پذیر می باشد. زیرا متقاضیان می توانند تمام وقت کار کنند و یا کلاس های شبانه یا هر چیز متناسب با برنامه خود را ارائه دهند. در ادامه با شرایط کار تدریس زبان در انگلیس آشنا خواهید شد.

شرایط کار مدرسان زبان در کشور انگلیس

با در نظر گرفتن کشورهای اروپایی تقاضا برای معلمان و مدرسان زبان انگلیسی در آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی انگلستان نسبتاً کم می باشد؛ اما در انگلستان نیز تقاضا برای مدرسان زبان انگلیسی وجود دارد. به همین دلیل، رقابت در بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس زیاد نمی باشد.

بیشتر مشاغل تدریس زبان در کشور انگلیس در مدارس تابستانی مانند سفارت و اردوهای تابستانی می باشند. جایی که دانشجویان بین المللی چند هفته را در یادگیری انگلیسی در انگلستان می گذرانند. همچنین در مدارس زبان خصوصی مانند Experience English فرصت هایی وجود دارد که مهاجران تازه وارد انگلستان برای یادگیری زبان انگلیسی به آنجا می روند.

تجربه قبلی برای کار در رشته زبان انگلیسی در انگلیس

بسیاری از معلمان TEFL دروس خصوصی را به عنوان اضافه کاری و کسب درآمد اضافی ارائه می دهند و حدوداً 40$ الی 60$ (دلار آمریکا) در هر ساعت کسب می کنند و به طور کلی این تبلیغات را از طریق انجمن های انگلستان مانند Gumtree انجام می دهند. برای تدریس زبان انگلیسی آموزشگاه ها و موسسه های معتبر خصوصی و دولتی کشور انگلستان، متقاضیان و مدرسان بین المللی به یک مدرک و حداقل 120 ساعت آموزش آنلاین و یا حضوری TEFL نیاز دارند.

علاوه بر این، متقاضیان نیاز به داشتن تجربه تدریس قبلی دارند. در صورتی که متقاضیان و مدرسان خارجی شرایط ذکر شده را نداشته باشند، به سختی شغل مناسب پیدا خواهند کرد؛ زیرا سطح و استانداردهای آموزش در انگلستان در زمینه های مختلف بالا می باشند.

تدریس در بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس

تدریس در بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس

برای تدریس در یک مدرسه دولتی در انگلستان، شما باید مدرک دانشگاهی مورد نظر خود را دریافت کرده و با پیروی از برنامه آموزش اولیه مدرسان، شرایط معلم واجد شرایط را بدست آورید. اگر می خواهید در سطح مقدماتی تدریس کنید باید در زمینه های درسی انگلیسی، ریاضیات و علوم به نمرات بالایی را کسب کنید و تایید صلاحیت شوید.

همچنین قبل از شروع دوره های تربیت و آموزش معلمان و مدرسان، باید مهارت های حرفه ای خود را اثبات کنید و در آزمون های تایید صلاحیت شرکت کنید و نمرات کافی کسب کنید. شما می توانید در آکادمی ها و مدارس آزاد در انگلستان بدون داشتن شرایط معلم واجد شرایط مشغول به تدریس شوید؛ اما به طور کلی داشتن شرایط مورد نیاز با مزایای مختلفی همراه می باشند و متقاضیان می توانند از آن ها بهره مند شوند.

بهترین شهرها برای بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس

تقاضا در تمام شهرهای انگلیس که مدارس زبان تابستانی در آن قرار دارند، تقریباً یکسان می باشد. اگر چه بیشتر فرصت های شغلی جهت تدریس زبان انگلیسی در لندن، ادینبورگ و آکسفورد یافت می شود. متقاضیان و مدرسان خارجی جهت یافتن بهترین فرصت های شغلی می توانند در ماه های مه و ژوئن، هنگامی که فرصت های شغلی مدارس و مراکز آموزش زبان تابستانی مختلف تبلیغ می شود، اقدام به درخواست کار کنند.

مدارک لازم برای کار در رشته زبان انگلیسی در انگلیس

متقاضیان و مدرسان بین المللی که قصد دارند در آموزشگاه ها و موسسه های آموزش خصوصی زبان انگلستان مشغول به کار شوند، می توانند با داشتن شرایط و تجربه کاری مورد نیاز، در تمام سال اقدام به یافتن شغل مناسب کنند. از جمله مدارکی که برای ورود به انگلیس برای کار در این رشته مورد نیاز است می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • قرارداد کاری برای حداقل 12 ماه
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری که ترجمه رسمی شده باشد.
  • پاسپورت معتبر برای حداقل 6 ماه پس از پایان قرارداد کاری
  • بلیت رفت و برگشت
  • مدرکی دال بر تهیه محل اقامت در انگلیس
  • واکسن های لازم و گواهی سلامت برای ساکنان برخی از کشورها
  • مدرک زبان انگلیسی معتبر
  • پرداخت هزینه های سفارت

مهاجرت کاری به کشور انگلیس در 2022

مهاجرت کاری به کشور انگلیس و ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس در سال 2022 با داشتن پیشنهاد کاری و یا یافتن شغل مناسب از طریق تارنماها و موسسات کاریابی در این کشور امکان پذیر می باشد. متقاضیان و مهاجران خارجی قبل از مهاجرت به انگلستان می بایست از شرایط مهاجرت به انگلستان اطلاعات کافی کسب کنند و توان مالی کافی برای ورود به خاک این کشور داشته باشند.

شما عزیزان اگر قصد دارید از دانشگاه های معتبر دنیا فارغ التحصیل شوید، در بهترین شرکت های بین المللی مشغول به کار شوید و یا در کشورهای مختلف سرمایه گذاری کنید، می توانید برای کسب اطلاعات مورد نیاز با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

امتیاز دهید

4 دیدگاه برای “بازار کار رشته زبان انگلیسی در انگلیس

  1. مهیا گفت:

    سلام ..من فوق لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و دارای مدرک Celta هستم که سابقه کار ۵ ساله دارم آیا من میتونم برای کار در انگلستان اقدام کنم؟‌مننون میشم راهنمایی کنین

    1. داوری گفت:

      سلام
      بررای کار در این کشور نیاز به جاب آفر دارید لطفا روزمه خودتون رو برای سایت های کاریابی ارسال کنید

  2. ساناز گفت:

    سلام من تو اموزشگاه زبان كار ميكنم

    مدرك تي تي سي دارم
    ليسانس زبان انگليسي هستم
    ولي مدرك آيلس ندارم
    ميتونم براي ويزاي كار اقدام كنم مثل تدريس
    يا كار اداري در اموزشگاه زبان

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در کشوری مثل انگلستان و در رشته زبان انگلیسی کار بسیار سختی رو در پیش دارید و احتمال بسیار کمی هم داره که بشه اقدام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *