ویزای کاری

بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند

بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند

آموزش زبان انگلیسی یک صنعت آموزشی بین المللی در کشور ایرلند به شمار می رود و بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند یکی از بازارهای کاری مناسب برای دبیران زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) محسوب می شود. کار آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) در ایرلند دارای یک بازار در حال رشدی است. در حقیقت، بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند به روی دبیران خارجی از کلیه کشورهای جهان باز است. به دیگر سخن، از آنجایی که ایرلند کشوری با اقتصاد جهانی رقابتی و سیستم آموزشی نخبه پرور است، دبیران زبان با استعداد و ماهر شانس خوبی برای استخدام و کاریابی در ایرلند دارند.

مسلما آموزش زبان انگلیسی در ایرلند کار آسانی نیست و دارای شرایط خاص خود می باشد. فرصت شغلی دبیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در ایرلند برای اکثر متقاضیان خارجی در مدارس زبان خصوصی، آموزش خصوصی و آموزش گروهی وجود دارد. مثل بسیاری از کشورهای جهان، شغل آموزش زبان انگلیسی در ایرلند مستلزم داشتن مدرک لیسانس زبان و مجوز کار آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) از شورای آموزش ایرلند می باشد. پس، دبیری زبان انگلیسی (ESL) در ایرلند به معنای داشتن یک گواهی TEFL می باشد که مستلزم 120 ساعت آموزش است. پس توصیه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان دبیری زبان انگلیسی در ایرلند، کسب گواهی TEFL برای افزایش شانس کاریابی آنها می باشد.

  • چگونه می توان در ایرلند در این حوزه فعالیت کرد؟
  • آیا در کشور ایرلند به مترجم زبان انگلیسی نیاز است؟
  • برای کار در بازار زبان انگلیسی در ایرلند به چه بودجه ای نیاز است؟

بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند در 2022

دبیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) معمولا عنوانی است که به دانشجویان زبان انگلیسی خارجی اطلاق می شود که زبان اول آنها زبان انگلیسی نیست. دبیری زبان انگلیسی یک صنعت آموزشی بین المللی است که نه تنها دبیران زبان انگلیسی از 7 کشور انگلیسی زبان دنیا را شامل می شود بلکه، شامل کلیه دبیران خارجی از اقصی نقاط دنیا است که زبان انگلیسی را در مدارس خصوصی و دولتی تدریس می کنند. لازم است بدانید که اگر شما پس از فارغ التحصیلی از رشته زبان انگلیسی مایل باشید به حرفه دبیری زبان انگلیسی در ایرلند بپردازید، شما برای انجام این کار نیازمند گواهی آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (TEFL) از شورای آموزش ایرلند می باشید.

وظیفه اصلی دبیران زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در ایرلند، آموزش انگلیسی به دانش آموزانی است که انگلیسی زبان بومی نیستند. این دبیران به دانش آموزان در جهت درک آداب و رسوم و فرهنگ انگلوامریکن و نیز درک مفاهیم درسی کمک می کنند. اما مهارت هایی که شما به عنوان دبیر زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) لازم دارید شامل مهارت زبان انگلیسی، ارتباط کلامی و برنامه ریزی درسی می باشد.

پذیرش از دانشگاه های ایرلندی

مسلما اخذ پذیرش و تحصیل در دانشگاه های ایرلندی همانند Trinity College Dublin, University College Dublin, Dublin city University, National University of Ireland و University College Cork به مانند نردبان ترقی کاری شما عمل خواهد کرد و شما حتی پس از فارغ التحصیلی می توانید در این دانشگاه ها به کار آموزشی خود ادامه دهید. آموزش زبان انگلیسی در مقطع دبیرستان و ابتدایی، کار در دوره های آموزش زبان انگلیسی کوتاه مدت و مدارس تابستانی از جمله فرصت های شغلی دیگر برای دبیران زبان در این کشور اروپایی محسوب می شود.

وضعیت بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند

وضعیت بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند

بازار کار رشته زبان انگلیسی یک بازار به شدت رقابتی است که کاریابی و یافتن شغل مناسب دبیری زبان انگلیسی در این کشور با وجود رقبای انگلیسی زبان کمی دشوار اما غیر ممکن نیست. دانشگاه ها، موسسات آموزشی خصوصی، آموزشگاه های زبان خارجه، مدارس زبان و غیره می توانند کارفرماهای بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایرلند باشند. شما می توانید با کسب صلاحیت های لازم وارد این بازار کار شده و به دنبال کار بگردید. اما در وهله اول بایستی این نکته را مدنظرتان قرار دهید که شرط ورود به بازار کار زبان انگلیسی در ایرلند، داشتن شرایطی است که منجر به دبیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در ایرلند می شود. شرایط کار به عنوان دبیر زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) و کاریابی در این کشور به شرح ذیل است:

  • مدرک آکادمیک level 7، معمولا مدرک لیسانس در هر رشته ای
  • گواهی TEFL از شورای آموزش ایرلند

معرفی دوره های زبان انگلیسی در ایرلند

در ایرلند، موسسات مختلفی شامل دانشگاه ها، کالج ها، مدارس زبان و مدارس تابستانی به امر آموزش زبان انگلیسی مشغول هستند. در حال حاضر، حدود 95 سازمان آموزش زبان انگلیسی با کیفیت تضمینی (ELTOS) در ایرلند وجود دارد که توسط وزارت آموزش و مهارت ها مورد تایید می باشند. اغلب موسسات آموزشی دامنه وسیعی از دوره های زبان انگلیسی را شامل انگلیسی عمومی برای بزرگسالان و جوانان، انگلیسی کسب و کار، انگلیسی برای اهداف تحصیلی و حرفه ای، انگلیسی در محیط کار و برنامه های اختیاری یک به یک می باشد.

آموزش زبان انگلیسی همچنین می تواند توام با انجام فعالیت های ورزشی همانند گلف یا تنیس صورت گیرد. مدارس زبان انگلیسی در ایرلند معمولا بسته کاملی از شهریه، هزینه اجاره منزل و حتی فعالیت های فوق برنامه را برای دانشجویان خود تهیه می کنند. در اینجا، به برخی از نمونه های نوع دوره های زبان انگلیسی که شما می توانید در ایرلند شرکت کرده و مدرک زبان دریافت کنید، اشاره می شود:

  • دوره های زبان انگلیسی عمومی برای بزرگسالان و جوانان
  • دوره های آزمون IELTS
  • دوره های کمبریج
  • دوره های TOEFL
  • زبان انگلیسی برای اهداف تحصیلی
  • دوره های آموزش دبیری
  • دوره های انگلیسی والدین و کودک
  • One-to-One Tuition
  • انگلیسی در کار
  • دوره های پیش دانشگاهی

در آخر، شما عزیزان می توانید برای اطلاع یابی در خصوص شرایط درخواست و اخذ ویزای تحصیلی یا ویزای کار ایرلند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *