ویزای کاری

بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند

بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند

بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند به سبب وجود مدارس چند زبانه در این کشور و نیز سطح درآمد خوب دبیران از رونق خوبی برخوردار است. از جمله مزایا و امتیازات کار در ایسلند را می توان به وجود فرصت های کاری فراوان و درآمد خوب و پایدار، شرایط آسان کاریابی و بدون رقابت و امکان مهاجرت سریع و آسان به این کشور اشاره کرد.

در کل، سطح درآمد دبیران زبان انگلیسی در کشور ایسلند متناسب با سابقه کاری آنها افزایش می یابد به طوری که بالاترین سطح درآمدی از آن دبیران مجرب با سابقه بیش از 5 سال می باشد. دبیران رشته زبان انگلیسی در ایسلند می توانند در مدارس دولتی و خصوصی، مدارس بین المللی زبان یا به طور خصوصی مشغول تدریس شوند. اما شرط انجام کار آموزشی در رشته زبان انگلیسی برای دبیران خارجی داشتن مدرک زبان و اخذ مجوز دبیری زبان انگلیسی(TEFL) می باشد. کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همواره آماده راهنمایی هموطنان عزیز در راه رسیدن به اهداف مهاجرتی آنها می باشند.

  • شرایط کار در ایسلند به عنوان مترجم زبان انگلیسی چگونه است؟
  • آیا می توان به عنوان معلم زبان انگلیسی در ایسلند فعالیت کرد؟
  • متوسط درآمد نیروی کار زبان انگلیسی در این کشور چقدر است؟
  • متخصصین زبان انگلیسی در ایسلند در چه حوزه هایی می توانند فعالیت کنند؟

زندگی در کشور ایسلند

ایسلند کشوری در بخش شمالی قاره اروپا و حوزه کشورهای اسکاندیناوی می باشد. این کشور اروپایی دارای شرایط آب و هوایی، مناظر طبیعی بکر و اقتصادی پویا می باشد که در سال های اخیر، در همه بخش های اقتصادی از جمله بخش انرژی و معدن، بخش کشاورزی و بخش خدماتی به پیشرفت های عظیمی دست یافته است. به همین دلیل بازار کار ایسلند به نیروهای کاری متخصص و ماهر خارجی در بخش های مختلف از جمله در بخش فناوری اطلاعات (IT) و آموزش نیازمند است و دولت ایسلند تسهیلاتی را برای جذب این متقاضیان قایل است.

بازار کار دبیران رشته زبان انگلیسی در ایسلند در 2022

دبیران زبان انگلیسی در ایسلند موظفند که با توجه به برنامه آموزشی مدون به دانش آموزان یا دانشجویان ایسلندی مهارت های زبان انگلیسی را در 4 سطح ریدینگ، رایتینگ، لیسینیگ و اسپیکینگ آموزش دهند. علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، مدرسان زبان در ایسلند بایستی از عهده دیگر وظایف و کارهای روزمره همانند امتیازدهی، امتحانات، اصلاح اوراق امتحانی و غیره برآیند. معمولا میانگین ساعت کاری دبیران آموزش زبان انگلیسی (ESL) در کشور ایسلند در حدود 25 تا 30 ساعت در هفته می باشد و ماهانه به طور میانگین درآمدی در حدود 2500$ الی 5000$ (دلار آمریکا) دارند.

اما سوالی که ممکن است در اینجا به ذهن شما برسد این سوال باشد که در سال 2022 شرایط دبیری رشته زبان انگلیسی در ایسلند چگونه است؟ شما برای ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند بایستی قبل از هر چیزی، صلاحیت لازم برای این کار را پیدا کنید. پس بنابر قوانین ایسلند، به منظور آموزش زبان انگلیسی در ایسلند، شما نیازمند اخذ مدرک کارشناسی از دانشگاهی معتبر و دریافت گواهی یا تاییدیه TEFL یا گواهی آموزشی ESL می باشید. تجربه نشان می دهد که بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند در پایتخت این کشور یعنی شهر Reykjavik برای متقاضیان صلاحیت دار خارجی فراهم است و افراد می توانند با اخذ قرارداد کاری، علاوه بر کسب درآمد و مزایای دیگر از بیمه سلامت نیز برخوردار باشند.

بازار کار دبیران رشته زبان انگلیسی در ایسلند

کاریابی بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند

علی رغم عدم وجود شرایط کاری رقابتی در بازار کار رشته زبان انگلیسی در ایسلند، شما بایستی خود را برای کاریابی در ایسلند آماده کنید. چرا که اصولا کار در این کشور اروپایی منوط به دریافت پیشنهاد کاری یا Job Offer می باشد تا از این طریق کارفرمای شما بتواند از طرف شما نسبت به درخواست ویزای اقامت و کار ایسلند مبادرت نماید. پیش نیاز و لازمه اصلی برای موفقیت در بازار کار رشته زبان انگلیسی نیز تنظیم یک رزومه یا CV کامل و دقیق است. برای داشتن پیشنهاد کار در ایسلند، شما می توانید از طرق مختلف کاریابی در این کشور استفاده کنید که یکی از سریع ترین و آسان ترین آنها، روش کاریابی در ایسلند از طریق وب سایت های معتبر کاریابی در کشور ایسلند می باشد که به برخی از آنها در زیر اشاره می شود:

  • EURES- The European Job Mobility Portal
  • Eurojobs.com
  • www.indeed.com
  • Astone Recruitment
  • glassdoor.com
  • www.eurpeanengineerjobs.com

تحصیل رشته زبان انگلیسی در ایسلند

رشته زبان انگلیسی یکی از رشته های جذاب و شیرین برای ادامه تحصیل در ایسلند می باشد که شما از این طریق می توانید علاوه بر اخذ مدرک و تجربه کاری ارزشمند همچنین سطح زبان انگلیسی خود را ارتقاء دهید. مدارک لازم جهت تحصیل در رشته زبان انگلیسی در ایسلند بدین شرح می باشد:

  • پاسپورت بین المللی یا مدارک هویتی دیگر
  • فرم درخواست پذیرش تکمیل شده
  • گواهی اثبات تمکن مالی کافی
  • CV یا رزومه
  • توصیه نامه

ایسلند سرزمینی با فرصت های کاری و تحصیلی بکر در قاره اروپا است؛ کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه مشاوره و ارزیابی پرونده مهاجرتی دبیران و دانشجویان زبان انگلیسی نیز هستند که تمایل به اخذ ویزای کار ایسلند یا ویزای تحصیلی این کشور را دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *