ویزای کاری

بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور

بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور

فارغ التحصیلان زبان انگلیسی به بررسی شرایط کار رشته خود می پردازند که یکی از آنها بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور می باشد. سنگاپور کشوری جزیره ای بوده که در مالزی قرار دارد، این کشور به سبب قوانین سختگیرانه، یکی از امن ترین کشورها جهت زندگی و کار محسوب می شود. این کشور از نظر اقصادی نیز دارای رونق بوده و یکی از مراکز مهم مالی در آسیا محسوب می شود.

از نظر فرهنگی سنگاپور همانند کشور مالزی، ترکیبی از چینی ها، مالایی ها، هندی ها و سایر مهاجران از سراسر جهان می باشد و زبان انگلیسی در کشور سنگاپور به طور معمول به عنوان زبان کاری شناخته می شود و در تجارت های مالی و گردشگری از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است به بررسی بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور می پردازیم.

  • شرایط کار مترجمان در سنگاپور چگونه است؟
  • آیا مترجمان زبان انگلیسی در سنگاپور درآمد خوبی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته زبان انگلیسی در سنگاپور چقدر است؟
  • آیا بازار کار زبان انگلیسی در سنگاپور به تدریس ختم می شود؟

بررسی بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور در 2022

در کشور سنگاپور فرصت های بسیاری برای رشته زبان انگلیسی وجود دارد اما این مشاغل آشکار نبوده و به مهارت متقاضیان جهت کاریابی و انتخاب متناسب ترین شغل برای آن ها وابسته می باشد. وزارت آموزش و پرورش در کشور سنگاپور از متقاضیان جویای کار در زمینه رشته زبان انگلیسی استقبال می نماید و فرصت های فراوانی در موسسات دولتی و خصوصی برای متقاضیان فراهم است. دارا بودن مدرک یا گواهینامه های مرتبط با رشته که نشان دهنده سپری نمودن دوره های 120 ساعته می باشد، کمک می کند تا فرد با متقاضیان محلی کشور سنگاپور رقابت نموده و از موقعیت شغلی بهتری برخوردار شود.

هزینه های زندگی در سنگاپور یکی از بزرگترین موضوعاتی است که معلمان با آن روبه رو هستند، به همین منظور برای کمک به هزینه های مربوط به اجاره ملک، انجمن های مسئول برای اقامت متقاضیان، محل های اقامتی مشترک را مدنظر قرار داده است. حمل و نقل و خوراک در کشور سنگاپور تقریبا ارزان بوده و متقاضیان با این شرایط می توانند به راحتی در این کشور زندگی نمایند. لازم است متقاضیان کار در کشور سنگاپور، دو ماه قبل از عزیمت به این کشور، از امنیت شغلی خود اطمینان داشته باشند. توجه نمایید که این مشاغل در تمام طول سال در دسترس می باشند و وزارت آموزش و پرورش از ژانویه نسبت به اخذ نیرو در این زمینه اقدام می نماید. در نمودار ذیل سطح کلی درآمد در سنگاپور طی سال 2022 بیان شده است:

سطح کلی درآمد در سنگاپور

شرایط بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور

متقاضیان کار در بازار کار رشته زبان انگلیسی به حداقل مدرک لیسانس در این رشته نیازمند می باشند و باید رزومه و تجربه کاری مطلوبی را ارائه دهند. در این صورت می توانند سالیانه (12 ماهه) مرتبط با رشته خود با کارفرمایان یا موسسات دولتی یا خصوصی قرارداد منعقد نمایند. به استثنای مشاغل دولتی، تقریبا در تمام طول سال امکان کاریابی برای متقاضیان وجود داشته و جهت کاریابی باید اقدامات لازم برای اخذ ویزای کار انجام گردد. بهتر است متقاضیان پیش از اقدام برای ویزا به دنبال پیشنهاد کاری یا مجوز کار از کشور سنگاپور باشند تا بتوانند با دریافت ویزا از سفارت این کشور به کار مشغول شوند.

شرایط بازار کار رشته زبان انگلیسی در سنگاپور

اخذ ویزای کار سنگاپور جهت ورود به بازار کار

جهت اخذ ویزای کاری سنگاپور باید از کارفرمایی در کشور سنگاپور پیشنهاد کاری دریافت نمایید. جستجو در سایت ها و موسسات کاریابی کشور سنگاپور به شما در یافتن شغل مورد نظر خود کمک می کند، همچنین برای دریافت ویزا باید نسبت به آماده سازی مدارک اقدام نمایید. مدارک مورد نظر جهت دریافت ویزای کار کشور سنگاپور عبارتند از:

  • مدارک تحصیلی
  • مدارک کاری و گواهینامه های فنی
  • انگیزه نامه
  • 2 قطعه عکس
  • پاسپورت
  • رزرو بلیط
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو هتل یا اجاره نامه
  • گواهی تمکن مالی
  • گواهی سلامت
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزا

اخذ پاسپورت کشور سنگاپور

دریافت پیشنهاد شغلی و ویزای کار کشور سنگاپور با دشواری هایی همراه است و نیاز است پیش از هر گونه اقدام جهت اخذ ویزا، از شرایط و قوانین مربوط به آن اطلاع کامل را دریافت نمود. لازم به ذکر است سنگاپور با چند سال کار و پرداخت مالیات به کسانی که در زمینه های قانونی از جمله زبان انگلیسی فعالیت داشته اند و مورد تایید دولت این کشور بوده اند، پاسپورت هم اعطا می نماید. در نمودار ذیل شرایط پاسپورت سنگاپور در سال 2022 بیان می شود:

شرایط پاسپورت سنگاپور

علاوه بر ویزای کار، بسیاری از متقاضیان مهاجرت به سنگاپور، راه های تحصیل، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و غیره را نیز مورد بررسی قرار می دهند تا بهترین و آسان ترین گزینه را انتخاب نمایند. برای بررسی رزومه و شرایط خود و آگاهی از قوانین و راه های مهاجرت به برترین کشورهای جهان پیشنهاد می کنیم با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید و به صورت تخصصی مشاوره دریافت کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *