ویزای کاری

بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند

بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند

یکی از راه های مهاجرت به کشور فنلاند، مهاجرت کاری می باشد، هر ساله افراد زیادی که از رشته تحصیلی زبان انگلیسی فارغ التحصیل شده اند برای کار در شرایط مناسب تصمیم به مهاجرت می گیرند. در سالهای اخیر بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند برای فارغ التحصیلان مورد توجه قرار گرفته و درخواست برای آن با رشد همراه بوده است. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فعالیت موفق در عرصه مهاجرتی در این نوشتار سعی دارند به بررسی موضوع بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند بپردازند. اگر قصد کار در این کشور را دارید پیشنهاد می شود تا پایان این نوشتار ما را همراهی نمایید تا پاسخ برخی از سوالات خود را به دست آورید.

اطلاعات عمومی در رابطه با کشور فنلاند

این کشور با نام رسمی جمهوری فنلاند با مساحتی بالغ بر 338145 کیلومتر مربع در شمال قاره اروپا قرار گرفته است. از نظر مساحت این کشور هشتمین کشور بزرگ در قاره اروپا می باشد. هلسینکی یکی از شهرهای مهم کشور فنلاند بوده که به عنوان پایتخت این کشور نیز شناخته می شود.

جمعیت کشور فنلاند 5325642 نفر می باشد، مردم این کشور به زبان سوئدی و فنلاندی به مکالمه می پردازند. از نظر جمعیت کشور فنلاند یکی از کم تراکم ترین کشورها در اتحادیه اروپا می باشد. بیشتر مردم این کشور پیرو مذهب مسیحیت می باشند. کشور فنلاند یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد، به همین دلیل واحد پول رایج در این کشور یورو می باشد. کیفیت زندگی در این کشور در بالاترین سطح قرار دارد به طوری که هر ساله نام این کشور در صدر جدول کیفیت زندگی در دنیا جای گرفته است.

بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند در 2021

فنلاند یک گزینه عالی برای تدریس در خارج از کشور برای آموزگاران است که می خواهند مرزهای فکری و خلاق خود را تحت فشار قرار دهند. یکی از حرفه های معتبر در کشور فنلاند تدریس می باشد، برای ورود به بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند شرایطی وجود دارد. متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی از دانشگاه معتبر، ارائه مدرک زبان، ارائه سوابق شغلی مرتبط باشند، همچنین فرد از لحاظ صلاحیت برای آموزش نیز ارزیابی خواهد شد. در این کشور از مدرسین خواسته می شود تا نقش فعالی در شکل گیری برنامه های درسی ملی نقش فعالی داشته باشند.

کشور فنلاند در 2021 مکانی فوق العاده برای تنظیم خود به عنوان یک معلم زبان انگلیسی می باشد. این کشور با داشتن یکی از بهترین و موفق ترین سیستم های آموزشی در جهان به عنوان یک مرکز برای آموزش و پرورش محسوب می شود. در نتیجه دانش آموزان و دانشجویان تمایل زیادی به یادگیری دارند و مشتاق هستند و معلمان نیز به خوبی مورد احترام می باشند. تعدادی از گزینه های مختلف برای تدریس زبان انگلیسی در فنلاند وجود دارد، از مراکز دولتی یا خصوصی گرفته تا مراکز یادگیری بزرگسالان تا دانشگاه ها، همچنین متقاضیان می توانند به تدریس خصوصی بپردازند.

دستمزد بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار کشور فنلاند

برای ورود به بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند لازم است فرد ابتدا از کارفرمایی در این کشور دعوت نامه شغلی دریافت نماید، با توجه به این موضوع که این کشور عضو اتحادیه اروپا می باشد قوانین ارائه ویزای کار به افراد خارجی و بین المللی همانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. پس از اخذ دعوت نامه شغلی باید اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای کاری فنلاند انجام دهید، مدارک مورد نیاز ویزای کار در فنلاند به شرح ذیل می باشد. متقاضی باید این مدارک را آماده کرده و در زمان مصاحبه به سفارتخانه یا کنسولگری فنلاند ارائه نماید.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا و ارائه رسید آن
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 24 ماه اعتبار
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده از کارفرما
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • ارائه مدارک پزشکی
  • 2 قطعه عکس پاسپورتی
  • ارائه رزومه (CV) کامل و دقیق
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه سوابق کاری

دستمزد در بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند

یکی از سوالات متداول متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند را دارند در رابطه با میزان دستمزد و حقوق در این کشور می باشد. اگر قصد دارید به عنوان معلم زبان انگلیسی مشغول به کار شوید باید بدانید که قرار داد کاری شما برای یک ترم تا یک سال تحصیلی می باشد و بسته به نوع تدریس ماهانه مبلغی بین 1000€ تا 3000€ (یورو) دریافت خواهید کرد. اگر قصد کار در مدارس دولتی این کشور را دارید حقوق هر ماه شما بین 2600€ تا 4300€ (یورو) و اگر قصد کار در مدارس خصوصی این کشور را دارید سالانه 30000€ تا 40000€ (یورو) به عنوان حقوق دریافت خواهید کرد.

متقاضیان برای تحصیل زبان انگلیسی در دانشگاه های فنلاند ماهانه بین 3000€ تا 4300€ (یورو) به عنوان حقوق دریافت خواهند کرد. البته چون نرخ تورم در این کشور پایین است، قدرت خرید مردم به مرور کاهش پیدا نمی کند. نرخ تورم در فنلاند به شرح نمودار ذیل است:

نرخ تورم در فنلاند

اگر فردی قصد داشته باشد به تدریس خصوصی زبان انگلیسی بپردازد به ازای هر ساعت مبلغی بین 30€ تا 40€ (یورو) به عنوان دستمزد دریافت خواهد کرد. افرادی که برای کار و زندگی به این کشور مهاجرت می کنند باید از هزینه های زندگی در این کشور اطلاع داشته باشند، بدین منظور می توانید با مطالعه مقاله هزینه زندگی در فنلاند اطلاعات کاملی در این رابطه کسب نمایید.

با مطالعه این مقاله اطلاعات مختصری در رابطه با بازار کار آموزش زبان انگلیسی در فنلاند به دست آوردید، اگر با مطالعه این مقالات پاسخ سوالات خود را به دست نیاوردید می توانید با کارشناسان و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید و یا با دریافت وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *