ویزای کاری

بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

یکی از بهترین روش های ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند کسب اطلاعات کامل درباره شرایط و قوانین بازار کار این کشور می باشد. متقاضیان و مهاجران زیادی هر ساله به فکر کسب اقامت و اشتغال در کشور نیوزلند می باشند. چه شهروند نیوزلند باشید و چه معلمی واجد شرایط از کشورهای خارجی، فرصت های مختلفی برای ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند خواهید داشت. جهت ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند متقاضیان و مدرسان خارجی می بایست شرایط خاصی داشته باشند و سطح و میزان دانش خود را در این زمینه اثبات کنند تا توسط مرکز آموزش و تحصیلی مختلف جذب شوند. در کشور نیوزلند مردم به دو زبان مائوری و انگلیسی صحبت می کنند. با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت کسب اطلاعات درباره بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند تا انتهای این نوشتار همراه باشید.

درباره بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

مشغول به کار شدن در بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند شرایط و مزایای خاص خود را به همراه دارد. با مشغول به کار شدن در مراکز آموزشی و تحصیلی کشور نیوزلند در زمینه آموزش زبان انگلیسی، متقاضیان می توانند از نظر شخصی و حرفه ای، فرصت یادگیری و پیشرفت را بدست بیاورند. متقاضیان و مدرسان بین المللی با اشتغال در زمینه تدریس زبان انگلیسی در کشور نیوزلند می توانند در بین اقشار مختلف مردم زندگی و کار کنند، با جامعه این کشور آشنا شوند و خود را در فرهنگ های جدید و مهیج غوطه ور کنند. در کشور نیوزلند آموزش در یک سیستم آموزشی متنوع فرهنگی که از همه جوانان برای تعالی پشتیبانی برخوردار است امکان پذیر می باشد.

شرایط بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند در 2021

در سال 2021 جهت مشغول به کار شدن در بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند، متقاضیان نیازی به داشتن مدرک دانشگاهی و یا آکادمیک خاصی نخواهند داشت؛ اما به یاد داشته باشید که داشتن 120 الی 160 ساعت آموزش و کسب مدرک TEFL جهت آموزش زبان انگلیسی الزامی می باشد. متقاضیان و مدرسان و معلمانی که سابقه کاری و تجربه تدریس قبلی را داشته دارند، شانس بسیار بهتری برای یافتن شغل مناسب در زمینه تدریس زبان انگلیسی در مراکز دولتی و مراکز خصوصی کشور نیوزلند خواهند داشت. در غیر این صورت، اگر متقاضیان و مدرسان بین المللی تجربه و سابقه کاری قبلی در زمینه تدریس زبان انگلیسی نداشته باشند، برای یافتن شغل مناسب می بایست بیش از 130 ساعت در کلاس های آموزشی کسب مدرک TEFL شرکت کنند و حداقل 20 ساعت به صورت آزمایشی و کارآموزی در کلاس های مختلف زبان انگلیسی را تدریس کنند.

فرصت های کاری رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

کشور نیوزلند دارای یک سیستم آموزشی عالی می باشد و به خاطر کیفیت سیستم آموزشی خود در بین 20 کشور برتر جهان قرار گرفته است. در حالی که تقاضا برای معلمان ابتدایی و متوسطه و مربیان دوره پیش دبستانی در کشور نیوزلند زیاد می باشد، می توان گفت که برای معلمان و مدرسان بین المللی یافتن شغل مناسب در این کشور دشوار خواهد بود. مگر اینکه متقاضیان خارجی دارای آموزش هایی باشند که در لیست کمبود مهارت های مهاجرت نیوزلند ذکر شده است و بتوانند مهارت ها و توانایی های خاص خود را جهت ورود به بازار کار زبان انگلیسی کشور نیوزلند اثبات کنند.

فرصت های کاری رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

درآمد مدرسان در بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

در کشور نیوزلند مدارس و مراکز تحصیلی معتبر وظیفه استخدام کارکنان و مدرسان خود را بر عهده دارند. از آنجا که هیچ آژانس مرکزی کارمندان یا بخش دولتی در نیوزلند جهت استخدام معلمان وجود ندارد، متقاضیان و مدرسان بین المللی باید مستقیماً به مدرسه یا مؤسسه مورد نظر خود برای استخدام و یا یافتن شغل مناسب اقدام کنند. توصیه می شود متقاضیان و مدرسان بین المللی که قصد دارند در کشور نیوزلند در زمینه تدریس زبان انگلیسی شغل مناسبی پیدا کنند، می توانند قبل از مهاجرت به نیوزلند، به تارنماها و سایت های آنلاین معتبر این کشور جهت کاریابی در زمینه تدریس زبان انگلیسی مراجعه کنند و شغل مناسبی بیابند.

مدرسان و معلمانی که قصد دارند یک شغل مناسب در زمینه تدریس زبان انگلیسی در بازار کار کشور نیوزلند پیدا کنند می بایست به عنوان یک یک مدرس، توانایی های زبان خود را اثبات کنند و در مصاحبه کاری در مرکز مربوطه حاضر شوند. مدارک تحصیلی و مدرک TEFL متقاضیان می بایست در این کشور ارزیابی و بررسی شوند تا متقاضیان بتوانند موفق به کسب مجوز کار در این کشور شوند. به طور کلی، متوسط میزان حقوق و درآمد مدرسان و معلمانی که در کشور نیوزلند زبان انگلیسی را تدریس می کنند از 800$ الی 3500$ (دلار نیوزلند) در ماه می باشد. سابقه کاری و تجربه کاری متقاضیان و مدرسان و همچنین مدرک تحصیلی آن ها در میزان درآمدشان موثر می باشد. جهت مطلع شدن از شرایط تحصیل داروسازی در نیوزلند می توانید به مقاله تحصیل داروسازی در نیوزلند مراجعه کنید.

دلایل ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

سالانه بیش از صدها تبعه خارجی از کشورهای مختلف جهان برای ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در زلاندنو به این کشور نقل مکان می کنند. زیرا بازار کار رشته زبان انگلیسی در زلاندنو، مزیت های بی شماری را برای تمامی متقاضیان بین المللی به همراه دارد. اتباع کشورهای خارجی با ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند می توانند با کسب تجربه های فراوان در این کشور، مسیر پیشرفت خود را برای ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی جهان هموار کنند. به طور کلی بازار کار رشته زبان انگلیسی در زلاندنو به عنوان پلی میان شما و آرزوهای شما برای مهاجرت به کشروهای پیشرفته جهان می باشد.

برخی از مهمترین دلایل ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در زلاندنو به شرح زیر می باشد:

دلایل ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در زلاندنوتوضیحات
اعتماد به نفسورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند، در اولین قدم اعتماد به نفس شما در زمینه های مختلف بالا می برد.
پیشنهادات گستردهشما با ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند با پیشنهادات ویژه ای از شرکت های مختلف مواجه خواهید شد.
روابط عالییکی از اصلی ترین مزیت های ورود به بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند، برقراری ارتباط با افراد گوناگون در این کشور می باشد.

بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند برای دانشجویان

برخلاف بعضی از کشورها که کار کردن را برای دانشجویان ممنوع نموده اند، در نیوزلند دانشجویان خارجی نیز امکان کار خواهند داشت. منتهی این اجازه کار به صورت پاره وقت است و دانشجویان تا 20 ساعت در هفته در نیوزلند اجازه کار خواهند داشت. مشاغل دانشجویی در 2 دسته عمده قرار می گیرند که عبارت هستند از:

  1. کار در محیط دانشگاهی در نیوزلند مثل کمک به اساتید در فعالیت های تحقیقی و غیره
  2. کار خارج از محیط دانشگاهی در نیوزلند مثل کار در رستوران، هتل و غیره یا تدریس زبان انگلیسی به مهاجران

درآمد کار دانشجویی در نیوزلند با توجه به نوع شغل ساعتی 10$ تا 17$ (دلار نیوزلند) خواهد بود البته شغل نوع دوم در نیوزلند، یعنی کار خارج از محیط دانشگاهی، ممکن است بعضا درآمد کمی بالاتری داشته باشد. یکی از مشاغلی که دانشجویان در نیوزلند به آن علاقمند هستند تدریس زبان انگلیسی به مهاجران است. هموطنان عزیز برای کسب اطلاعات درباره شرایط کار، تحصیل، سرمایه گذاری و ازدواج و یا سایر امور در کشورهای پیشرفته خارجی می توانند با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

سوالات پرتکرار در باب اشتغال زبان انگلیسی در زلاندنو

متقاضیان کاریابی در رشته زبان انگلیسی در کشور نیوزلند با سوالات زیر روبرو می شوند:

  • سیستم آموزشی نیوزلند در جهان چه رتبه ای دارد؟ نیوزلند، دوازدهمین سیستم آموزش عالی در جهان رتبه بندی شده است.
  • فرصت های کاری در رشته زبان انگلیسی در نیوزلند به چه صورت است؟ نیوزلند کمپ های تابستانی فراوانی برای یادگیری زبان انگلیسی دارد و مدرسان بین المللی شرایط خوبی برای تدریس زبان انگلیسی در این کشور خواهند داشت.
  • چه شرایطی برای تدریس زبان انگلیسی در نیوزلند وجود دارد؟ داشتن 120 الی 160 ساعت آموزش و کسب مدرک TEFL جهت آموزش زبان انگلیسی الزامی خواهد بود.
  • مدرسین زبان ماهیانه چه میزان در نیوزلند حقوق دریافت می نمایند؟ میزان حقوق و درآمد مدرسان و معلمانی که در نیوزلند تدریس می نمایند از 800$ تا 3500$ (دلار نیوزلند) در ماه خواهد بود.
امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “بازار کار رشته زبان انگلیسی در نیوزلند

  1. داريوش گفت:

    با عرض سلام و درود
    ٤٦ سال سن و ليسانس مترجمي زبان انگليسي دارم . نزديك به ٣ سال مقطع راهنمايي و دبيرستان سابقه تدريس دارم . ١٣ سال سابقه بيمه دارم ٢ سال مترجم بودم البته بيشتر نوشتاري ، متاهل ، پسرم ٩ سالشه خانمم ليسانس اقتصاد بازرگاني دارد ، امكان كار براي نيوزلند وجود دارد؟ باتشكر

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما، لطفا مقاله ویزای کاری نیوزلند را مطالعه فرموده و در صورت وجود ابهام با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *