ویزای کاری

بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان

بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان

در سال های اخیر افراد زیادی برای کار به کشور لهستان مهاجرت می کنند، متقاضیانی که قصد ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان را دارند، معمولا شرایط کار مهندسی کامپیوتر در این کشور را بررسی می کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با فعالیت در عرصه مهاجرت در ادامه مقاله پیشرو سعی دارند اطلاعاتی در باب بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان و تحصیل در رشته کامپیوتر در دانشگاه های این کشور در اختیار متقاضیان قرار دهند. اگر قصد کار و یا تحصیل در کشور لهستان را دارید ما را همراهی نمایید.

اطلاعات عمومی درباره کشور لهستان

این کشور با نام رسمی جمهوری لهستان و با حکومت نظام دو گانه جمهوری- دولتی شناخته می شود. لهستان با مساحت 311904 کیلومتر مربع در قلب قاره اروپا جای گرفته است. این کشور دارای مرزهای مشترکی با آلمان، جمهوری چک، اسلوواکی، لیتوانی، روسیه، بلاروس، اوکراین و دریای بالتیک می باشد. کرکوس- ورشو یکی از شهرهای مهم این کشور بوده و به عنوان پایتخت لهستان نیز شناخته می شود. جمعیت کشور لهستان 38623000 نفر می باشد.

زبان لهستانی به عنوان زبان رسمی این کشور شناخته می شود. واحد پول رایج در این کشور Zloty (PLN) می باشد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است نرخ بیکاری در لهستان هم نشان داده شده که نشان دهنده اقتصاد و بازار کار قوی این کشور است:

نرخ بیکاری در لهستان

شرایط بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان در 2021

مهاجرت کاری به لهستان در سال 2021 یکی از روش های رایج برای مهاجرت به این کشور می باشد و هر ساله افراد زیادی از سراسر دنیا تلاش می کنند برای کار و اقامت به این کشور مهاجرت کنند. برای کار در این کشور شرایط و قوانینی وضع شده است که رعایت آن ها برای متقاضیان الزامی می باشد. برای ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان لازم است متقاضی دارای مهارت و تخصص، مدرک تحصیلی از دانشگاه معتبر، مدرک زبان و سوابق کاری مربوطه باشد. اگر متقاضی دارای سوابق کاری و مهارت و تخصص در این حرفه باشد شانس بیشتری برای پذیرفته شدن درخواستش وجود دارد.

این کشور هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز را ارائه می دهد، مهندسی کامپیوتر یکی از آن مشاغل مورد نیاز در لهستان می باشد، بنابراین بازار کار مهندسی کامپیوتر در این کشور پر رونق می باشد. برای شغل مهندسان کامپیوتر در این کشور وظایفی تعیین شده است، که عبارتند از:

  • تست و مستند سازی نرم افزار برای برنامه های مشتری
  • ترجمه الزامات تجاری به مشخصات فنی
  • کمک به مدیریت اولویت ها و زمان بندی پروژه
  • نوشتن، اصلاح و رفع مشکل نرم افزار
  • تحلیل نیازهای کاربردی و ایجاد راه حل نرم افزاری
  • مشاوره با مشتری ها درباره طراحی و نگهداری سیستم های نرم افزاری
  • نظارت بر کار برنامه نویسان، تکنسین ها، فناوران و سایر کارکنان فنی

ویزا جهت ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان

یکی از شرایط برای ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان داشتن ویزای کار این کشور می باشد. ویزای کار در این کشور در انواع مختلفی و با توجه به شرایط فرد صادر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید مقاله ویزای کار لهستان را مطالعه نمایید. متقاضیان پس از اخذ دعوت نامه شغلی از کارفرمایی در کشور لهستان می توانند اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای کار این کشور انجام دهند. جهت دریافت ویزای کاری لهستان لازم است مدارکی را آماده و به سفارت خانه این کشور ارائه نمایید، که این مدارک عبارتند از:

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه دعوت نامه شغلی دریافت شده
  • ارائه گواهی تمکن مالی جهت اثبات توانایی فرد در پرداخت هزینه ها
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه تایید شده
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • ارائه گواهی سلامت تائید شده
  • پرداخت هزینه های مربوطه و ارائه رسید
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه 4 قطعه عکس پاسپورتی

ویزا جهت ورود به بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان

تحصیل در رشته کامپیوتر در کشور لهستان

یکی از روش های رایج و آسان برای مهاجرت و اقامت در کشور لهستان مهاجرت تحصیلی می باشد. برای ادامه تحصیل در این کشور لازم است گواهی پذیرش یکی از دانشگاه های لهستان را بدست آورد و پس از آن اقدامات لازم را جهت اخذ ویزا تحصیلی این کشور انجام داد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه متقاضی می تواند با تغییر ویزای دانشجویی خود به ویزای کاری و دریافت مجوز در این کشور مشغول به کار شود. دقت نمایید دانشجویانی که در این کشور تحصیل کرده اند به راحتی می توانند وارد بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان شوند و با پرداخت مالیات و رعایت قوانین اقامت دائم این کشور را بدست آورند.

هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی 2000€ (یورو) و در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری 3000€ (یورو) می باشد. با مطالعه مقاله هزینه تحصیل و زندگی در لهستان می توانید از ریز هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور آگاه شوید. با مطالعه این مقاله اطلاعات مختصری در رابطه با بازار کار رشته کامپیوتر در لهستان به دست آوردید، پیشنهاد می شود پیش از انجام اقدامات لازم برای مهاجرت کاری یا تحصیلی به کشور لهستان با مشاورین متخصص در این حوزه مشورت کرده و اطلاعات کامل را بدست آورید. کارشناسان و وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همه روزه آمادگی دارند تا اطلاعات لازم در رابطه با شرایط مهاجرت به کشور لهستان را اختیار شما عزیزان قرار دهند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *