ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در استرالیا

بازار کار رشته .NET Developer در استرالیا

با توجه به روال کنونی پیش بینی می شود که در طی 5 سال آتی بازار کار NET Developer. در استرالیا از یک روند رشد صعودی برخوردار باشد. علاوه بر این سطح درآمدی فوق العاده بالای NET Developer. ها در استرالیا و نیز کیفیت زندگی خیلی بالا در این کشور متخصصان این رشته را بر آن می دارد تا توجه ویژه ای به استرالیا داشته باشند. منتها برای موفقیت در امر کاریابی در این بازار کاری رقابتی توجه به 3 شرط زیر الزامی است:

  • داشتن یک رزومه کاری کامل و دقیق
  • آمادگی جهت شرکت در مصاحبه شغلی
  • تسلط کافی به زبان انگلیسی

و در نتیجه موفقیت در کاریابی و اخذ جاب آفر، شما این شانس را خواهید داشت تا برای درخواست سریع ویزای سابکلاس 482 اقدام نمایید. و یا بدون کاریابی در استرالیا و صرفا با تکیه بر دانش، مهارت و سابقه کاری اتان می توانید برای درخواست ویزای سابکلاس 189 استرالیا و نهایتا اخذ اقامت دائمی استرالیا اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط اخذ انواع ویزاهای کاری اساترالیا 2022 حتما با وکلای مجربمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

متخصص رشته NET Developer. در استرالیا و حیطه کاریش

یک متخصص NET Developer. در استرالیا یک توسعه گر نرم افزار است که تخصص ااو در زمینه ساخت نرم افزار برای پلاتفورم ویندوزهای مایکروسافت می باشد. این دسته از متخصصان همواره با زبان های برنامه نویسی سازگار با چارچوب NET. مایکروسافت مثل VB.NET، C# (C sharp) و F# (F sharp) کار می کنند. و با این توضیح اکنون با هم وظایف و مسئولیت های کاری متخصصان NET Developer. در استرالیا را مرور می کنیم:

  • برنامه نویسی اپلیکیشن های NET.
  • جمع آوری نیازمندی های پروژه بوسیله مشاوره با ذی نفعان
  • آنالیز نیازهای پروژ و طراحی راه حل ها و ویژگی ها
  • ایجاد وایرفریم ها و پیش نمونه های حقیقی برای نمایش اختصاصات پروژه
  • استفاده از نرم افزار کامپیوتر برای نوشتن و اصلاح کد برنامه نویسی
  • اصلاح و مستند سازی کد برنامه جهت اصلاح خطاها
  • تست کد به خاطر باگ ها و اجرای بهبودها و تثبیت ها
  • حل مسئله با استفاده از فرآیندهای تست منطقی و روشی
  • توسعه فرآیندهای تست و تایید و غیره

متخصص رشته NET Developer. در استرالیا و حیطه کاریش

الزامات کار به عنوان یک NET Developer. در استرالیا

متخصصان NET Developer. در استرالیا می توانند در مشاغل مختلفی مثل توسعه گر ارشد NET.، توسعه گر NET.، توسعه گر فول استاک وب، توسعه گر وب و غیره استخدام شوند. منتها برای استخدام و جذب در بازار کار رشته NET Developer. در استرالیا، آنها نیازمند اثبات صلاحیت خود از طریق ارائه 3 شرط مهم زیر هستند:

الزامات کار به عنوان یک .NET Developer در استرالیا

شاید علاقه مند باشید که بدانید کارفرماهای استرالیایی برای استخدام NET Developer به دنبال کدام متخصصان هستند. بهتر است بدانید که اغلب شرکت ها و سازمان های استرالیایی به دنبال جذب و استخدام متخصصانی هستند که دارای مهارت های زیر باشند:

مهارت های لازم برای متخصصان رشته .NET Developer در استرالیا

شرایط بازار کار در رشته NET Developer. در استرالیا

با توجه به افزایش کامپیوتریزه شدن اغلب شرکت ها و سازمان های کشور استرالیا، نیاز به برنامه نویسان کامپیوتر در این کشور افزایش شدیدی را نشان می دهد. آمارها و گزارشات نیز رشد تقاضای شرکت های استرالیایی به برنامه نویسان اپ و نرم افزار را برای حداقل 5 سال آتی پیش بینی می کند. همان طوری که در نمودار زیر هم نشان داده شده، رشد شغلی پیش بینی شده برای متخصصان NET Developer. در استرالیا از سال 2020 تا سال 2025 در حدود 30% می باشد:

رشد شغلی پیش بینی شده برای متخصصان .NET Developer در استرالیا

و جالب است بدانید که افزایش تقاضا برای استخدام برنامه نویسان کامپیوتر در استرالیا به حدی است که هم اکنون که ما در حال نگارش این مقاله هستیم حدود 2856 فرصت شغلی در بازار کار رشته NET Developer. در استرالیا وجود دارد و این خبر بسیار خوبی برای متخصصان NET Developer. است که به فکر مهاجرت کاری و اخذ ویزای کاری استرالیا هستند. بنابراین متقاضیان از این طریق حتی می توانند برای اخذ اقامت دائمی استرالیا با استفاده از ویزای سابکلاس 189 برسند. ویزایی که مهمترین مزیت آن عدم نیاز به اسپانسر استرالیایی (شرکت کارفرما) است. اما به شرط اینکه آنها مراحل زیر را طی کرده باشند:

مراحل اخذ ویزای کار رشته .NET Developer در استرالیا

شرایط کار در رشته NET Developer. در استرالیا

استاندارد ساعت کاری NET Developer. ها در کشور استرالیا همانند مشاغل دیگر 38 ساعت در هفته و به عبارتی 7.6 ساعت در روز است. معمولا نیز هفته کاری این متخصصان نیز در استرالیا از دوشنبه شروع و در روز جمعه به اتمام می رسد. در ضمن متخصصان End Developer. نیز مثل سایر مشاغل ملی در استرالیا دارای پوشش بیمه کامل بوده و از برنامه بازنشستگی نیز برخوردار می باشند. بر طبق آمار موثق سال 2022 نیز متوسط سطح درآمدی متخصصان End Developer. در کشور استرالیا بین 65000 الی A$ 200000 (دلار استرالیا) متفاوت است. و این تغییر درآمدی با توجه به سطح سوابق کاری این متخصصان می باشد:

میزان درآمد متخصصان .End Developer در استرالیا

کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در استرالیا؟

شرط اصلی و مرحله مهم برای جذب در بازار کار رشته NET Developer. در استرالیا این است که متقاضیان با قوانین و مقررات مربوط به جستجوی کار در استرالیا نیز آشنا باشند. چرا که کاریابی در کشوری مثل استرالیا آنهم با داشتن بازار کار رقابتی کار چندان ساده ای نیست. برای کاریابی NET Developer. و اخذ پیشنهاد کاری در استرالیا نیز برداشتن 2 گام اساسی زیر الزامی است:

  • تنظیم رزومه Resume کامل و دقیق جهت تحویل به کارفرمای استرالیایی
  • آمادگی برای انجام مصاحبه شغلی با شرکت های استرالیایی

و صد البته که تسلط کافی به زبان انگلیسی نیز از پیش نیازهای موفقیت در بازار کار رشته NET Developer. در استرالیا می باشد. اما برای یک جستجوی کار آسان و سریع در کشور استرالیا می توان از طرق مختلف مثل کاریابی حضوری، جستجوی کار از طریق سایت های کاریابی و نیز موسسات کاریابی بهره جست. در این بین بهترین شیوه کاریابی برای متخصصان NET Developer. در استرالیا استفاده از سایت های کاریابی تخصصی زیر می باشد:

  • Au.indeed.com
  • Glassdoor.com
  • Au.seek.com
  • Au.careerone.com و غیره

کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اند تا آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت به استرالیا را در اختیار هموطنان علاقه مند قرار داده و شما را در جریان خدمات مشاوره های مهاجرتی رایگان قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *