ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا

بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا

برای بررسی وضعیت بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا بایستی بدانید که این رشته شغلی جزء مشاغل مورد نیاز کشور ایتالیا به شمار می رود. از این گذشته متخصصان این رشته از این طریق می توانند به سطح درآمدی بالاتر از متوسط ملی ایتالیا دست یابند. و از زندگی و کار در یکی از برترین کشورهای اروپایی برخوردار شوند. اما برای موفقیت در این بازار کاری کارجویان خارجی بایستی شرایط لازم مثل مدرک دانشگاهی مرتبط و سابقه کاری چند ساله را داشته باشند. به منظور اطلاع از جزئیات این بازار کاری و تحلیل شانس کارجویان برای جستجوی کار در ایتالیا 2022 با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

شرایط کاری متخصصان رشته NET Developer. در ایتالیا

کلا ایام کاری ایتالیایی ها از روز دوشنبه تا روز جمعه بوده و ساعت کاری آنها نیز از ساعت 9 صبح تا ساعت 1 بعد از ظهر و مجددا از ساعت 2:30 تا 6 بعد از ظهر می باشد. و این درباره متخصصان رشته NET Developer. نیز صدق می کند. علاوه بر این Developer ها در ایتالیا نیز از حقوق و مزایای کاری مثل بیمه نیز برخوردارند. و نکته پایانی هم اینکه متوسط درآمد سالیانه متخصصان رشته NET Developer. در کشور ایتالیا در حدود €61230 (یورو) می باشد. و همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود حداقل درآمدی آنها حدود €42818 (یورو) و حداکثر درآمدیشان نیز در حدود €75990 (یورو) می باشد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در ایتالیا

وضعیت بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا

ایتالیا Italy کشوری مدرن، پیشرفته و با درآمد ملی بالاست که در قسمت جنوبی قاره اروپا در کنار سواحل زیبای مدیترانه قرار دارد. این کشور که به خاطر شکل جغرافیایی اش به کشور چکمه پوشان هم معروف است برای کارگران ماهر خارجی یک بازار کاری پر رونقی نیز محسوب می شود. چرا که کلا رشته های علوم کامپیوتر و IT جزء مشاغل مورد نیاز این کشور محسوب می شود و خیلی از شرکت های ایتالیایی مثل شرکت های لیست شده در زیر خواستار استخدام برنامه نویسانی مثل NET Developer. هستند:

شرکتشغل مربوطه
IRIS Business ServicesDOT NET Developer
Softeam S.P.A.Junior Developer
CaruiHR & Co. Srl UnipersonaleNET Software Developer.
React ConsultingNET Developer.

پس با وجود اینکه نرخ بیکاری کشور ایتالیا با 8.4% بالاتر از متوسط اتحادیه اروپا با 6.2% است ولی با این حال به جرات می توان گفت که بازار کار برخی از رشته ها از جمله رشته های برنامه نویسی و توسعه نرم افزار مثل رشته NET Developer. در این کشور از نرخ بیکاری 0% برخوردارند.

وضعیت بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا

نحوه ورود به بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا

رشته NET Developer. در ایتالیا جزئی از رشته های برنامه نویسی محسوب می شود و در لیست مشاغل مورد نیاز این کشور قرار می گیرد. بنابراین طبیعی است که کارجویانی از سراسر جهان بخواهند که بخت خود را در این بازار کاری پر رونق امتحان کنند. اما ورود به بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا چندان هم آسان نیست و فقط برنامه نویسانی می توانند برای ورود به این بازار کاری آماده شوند که:

اولا دارای مدرک کارشناسی در رشته هایی مثل علوم کامپیوتر و یا رشته های مرتبط باشند.

دوما در زمینه کار برنامه نویسی و توسعه نرم افزاری دارای سابقه کاری بالای 2 سال باشند.

و سوما دارای مهارت های کافی هم در زمینه زبان های برنامه نویسی و هم در زمینه توسعه نرم افزاری باشد. همان طوری که در تصویر زیر نیز مشاهده می شود، شما برای کار به عنوان NET Developer. در ایتالیا نیازمند مهارت در HTML، CSS، JS و غیره هستید:

مهارت های متخصصان NET Developer. در ایتالیا

اگرچه برای کار در ایتالیا متخصصان و مهندسان NET Developer. نیازی به دانش زبان ایتالیایی ندارند اما نباید فراموش بکنیم که دانش زبان ایتالیایی هم در محیط کاری و هم در زندگی شخصی کمک حال آنها خواهد بود!

کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در ایتالیا

اما به عنوان متخصص رشته NET Developer. برای جستجوی کار در ایتالیا چه باید کرد و از کجا باید شروع کرد؟ به منظور استارت فرآیند کاریابی در کشور ایتالیا اولین کار تهیه و تنظیم یک CV یا رزومه کاری قدرتمند و در کنار آن تنظیم یک کاور لتر می باشد. به طوری که در این رزومه علاوه بر اشاره به سطح تحصیلات و یا انواع مدارک شغلی و تحصیلی همچنین بایستی به مهارت ها و نیز پروژه های انجام شده توسط متخصص NET Developer. نیز بایستی اشاره شود. پس از آن می توان از طریق وب سایت های زیر به کاریابی در ایتالیا پرداخت:

  • Infojobs: از بزرگترین وب سایت های جستجوی کار در ایتالیا
  • Linkedin: یک فرصت بزرگ برای ارتباط کارجویان و کارفرماها نه تنها در ایتالیا بلکه کل جهان می باشد
  • Bakeca: از معروفترین وب سایت های ایتالیایی برای کاریابی
  • Kigigi: این وب سایت بخشی از Ebay بوده که در زمینه کاریابی در ایتالیا نیز معروف است
  • it: از دیگر وب سایت های کاریابی در کشور ایتالیا می باشد

پس از کاریابی و یافتن کار ایده آل خود اکنون زمان آن است که کارجوی رشته NET Developer. برای ارسال درخواست خود به شرکت ایتالیایی اقدام کند. و تنها در صورت بررسی و تایید کارفرمای ایتالیایی است که او میتواند برای شرکت در جلسه مصاحبه شغلی مهیا شود.

ویزا برای متخصصان NET Developer. در ایتالیا

قبل از هر چیزی بایستی این را بدانید که ویزای کاری ایتالیا نوعی ویزای بلند مدت است که با عنوان ویزای ملی یا ویزای تایپ D نیز معروف است. این ویزا به منزله مجوز ورود به ایتالیاست ولی متخصصان رشته NET Developer. برای اقامت قانونی در ایتالیا نیازمند اخذ مجوز اقامتی یا به زبان ایتالیایی permesso di soggiorno هستند. و این مجوز در عرض 8 روز کاری پس از ورود به ایتالیا از طرف متقاضیان درخواست می شود. بنابراین فرآیند اخذ ویزا و مجوز کار در ایتالیا برای متقاضیان خارجی شامل 3 مرحله زیر می باشد:

ویزا برای متخصصان NET Developer. در ایتالیا

بنابراین با این فرض هم کارفرمای ایتالیایی و هم کارمند خارجی هر دو در اخذ ویزا و مجوز کار دخیل هستند. و متقاضی برای اخذ ویزای کاری خود از سفارت ایتالیا به مدارکی از قبیل پاسپورت، عکس های پاسپورتی، فرم درخواست تکمیلی، قرارداد کاری و غیره نیاز دارد. به منظور دریافت اطلاعات تکمیلی و به روز درباب ویزای کاری یا ویزای تحصیلی ایتالیا نیز می توانید با تیم مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *