ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در اتریش

بازار کار رشته NET Developer. در اتریش

بازار کار رشته NET Developer. در اتریش در لیست مشاغل مورد نیاز اتریش به حساب می آید و یک بازار پر رونق است. به همین دلیل نیز دولت اتریش از این متقاضیان با کارت قرمز- سفید- قرمز با اعتبار 24 ماهه استقبال می کند. منتها به این شرط که آنها از کارفرمای اتریشی پیشنهاد کاری داشته باشند و نیز با توجه به معیارهای منتخب نیز از 100 امتیاز کل حداقل 70 امتیاز لازمه را کسب کنند. پس با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا به اطلاعات کاملی در خصوص شرایط کاریابی، استخدام و کار در رشته NET Developer. در اتریش دست یابید. اما سوالات مطرح در اینباره عبارتند از:

  • متخصصان NET Developer. برای ورود به بازار کاری این رشته به چه مدارکی نیاز دارند؟
  • شرایط کاری این متخصصان در کشور اتریش به چه صورتی است؟
  • متخصصان NET Developer. برای کاریابی در اتریش از کجا باید شروع کنند؟
  • شرایط اخذ ویزای کاری برای متخصصان NET Developer. در اتریش چیست؟

شرایط بازار کار رشته NET Developer. در اتریش

اتریش یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که در تمامی زمینه های علم و فناوری جزء سرآمدهای این قاره به حساب می آید. از همین رو نیز شرکت های اتریشی برای سروپا نگه داشتن صنایع تکنولوژی بالای خود نیازمند استخدام متخصصان هر رشته هستند. یکی از این متخصصان در اتریش ، NET Developer. ها می باشند. در حال حاضر رشته کاری این متخصصان در اتریش جزء رشته های مورد نیاز اتریش به حساب می آید. اما مهندسان و متخصصان NET Developer. برای ورود به بازار کار این رشته نیازمند ارائه شرایط زیر هستند:

شرایط بازار کار رشته NET Developer. در اتریش

شرکتهای معتبر در بازار کار رشته NET Developer. در اتریش

همان طوری که در مطالب فوق نیز گفته شد، رشته شغلی توسعه نت یا .NET Development یکی از رشته های مورد نیاز اتریش محسوب می شود. از همین رو نیز شرکت های دولتی و خصوصی مختلفی به دنبال استخدام این متخصصان هستند. ما در این بخش به برخی از معروفترین شرکت های اتریشی حاضر در بازار کار رشته .NET Developmer در اتریش اشاره می کنیم. شما در جدول زیر می توانید با این شرکت ها و متوسط دستمزد پرداختی آنها به متخصصان .NET Developmer آشنا شوید:

شرکت هامتوسط درآمد به یوروماهیانه/ سالیانه
OBB4300€ الی €4600ماهیانه
Global Blue62000€ الی €68000سالیانه
arithmetica44000€ الی €47000سالیانه
Applicantz65000€ الی €70000سالیانه
Entain78000€ الی €84000سالیانه

مدارک لازم برای ورود به بازار کار NET Developer. در اتریش

یکی از رویاهای کارشناسان و متخصصان علوم کامپیوتر از سراسر جهان، استخدام و کار در کشور اتریش می باشد. چرا که اتریش یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی است که از جمله امتیازات کار در آن می توان به سطح درآمدی فوق العاده بالا، کیفیت زندگی فراتر از استاندارد جهانی، اخذ سریع اقامت اروپایی، مسافرت آزاد به کل اروپا و غیره اشاره نمود. فلذا یکی از رشته های مورد نیاز اتریش، رشته NET Developer. می باشد. منتها برای ورود به بازار کار رشته NET Developer. در اتریش و ارائه درخواست استخدام، متقاضیان بایستی مورد زیر را برای کارفرمای مورد نظرشان ارسال کنند:

مدارک لازم برای ورود به بازار کار NET Developer. در اتریش

و قبل از ارسال درخواستشان نیز آشنایی آنها با شیوه کاریابی در اتریش می تواند راهگشای آنها باشد. در واقع کاریابی در اتریش با تهیه و تنظیم یک CV کامل و دقیق شروع می شود. متقاضیان پس از تنظیم رزومه خود می توانند از طریق سایت های معتبر زیر به جستجوی کار در رشته NET Developer. در اتریش بپردازند:

  • Jobsinvienna.com
  • Linkedin.com
  • Indeed.com
  • Glassdoor.com
  • Workinaustria.com
  • At.jooble.org و غیره

پس از یافتن کار در اتریش نیز متقاضیان بایستی درخواست کارشان را به کارفرمای اتریشی تحویل دهند و سپس با تایید کارفرما باید در جلسه مصاحبه استخدامی همان شرکت حاضر شوند. و در صورت تایید نهایی می توانند قراردادشان را با شرکت اتریشی منعقد کرده و خودشان را برای کار در اتریش مهیا کنند.

ویزا برای متخصصان رشته NET Developer. در اتریش

ویزا برای متخصصان رشته NET Developer. در اتریش

بر طبق قوانین مهاجرتی اتریش پیش شرط اصلی اخذ ویزای کار اتریش این است که کارگران خیلی ماهر از قبل پیشنهاد کاری یا employment offer داشته باشند. و فقط در این صورت است که آنها می توانند برای اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش اقدام کنند. در حقیقت کارت قرمز- سفید- قرمز هم یک مجوز اقامتی و هم مجوز کاری در اتریش محسوب می شود که در ابتدا به مدت 24 ماه اعتبار دارد. منتها علاوه بر پیشنهاد شغلی، متقاضیان بایستی با توجه به معیارهای زیر حداقل 70 امتیاز لازم را از 100 امتیاز کل به دست آورند:

معیارهاحداکثر امتیاز
مدارک تخصصی و توانایی ها40 امتیاز
سابقه کاری20 امتیاز
دانش زبان آلمانی20 امتیاز
سن10 امتیاز
تحصیلات در اتریش10 امتیاز
کل امتیازات100 امتیاز

وضعیت کاری متخصصان NET Developer. در اتریش

متخصصان NET Developer. نیز بمانند اکثر شاغلین در کشور اتریش از مزایا و امتیازات کار مثل بیمه برخوردارند. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، میانگین عایدی سالیانه یک متخصص NET Developer. در کشور اتریش حدود €50000 (یورو) می باشد. مینیمم عایدی این متخصصان در حدود €15000 (یورو) و ماکسیمم عایدی آنها نیز€74000 (یورو) می باشد:

رنج درآمد سالیانه متخصصان NET Developer. در اتریش

در این سطح درآمدی و افزایش یا کاهش آن نیز عوامل مختلفی مثل سطح تحصیلات، سابقه کاری و حتی مهارت های متخصصان NET Developer. اثرگذار است. جالب است بدانید که در حدود 90% از مهندسان و متخصصان این رشته در اتریش درآمدی بیش از €50000 (یورو) در سال دارند. با اخذ مشاوره های تخصصی از کارشناسان مجربمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید خودتان را برای کاریابی و اخذ ویزای کار اتریش 2022 آماده کنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *