ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان

بازار کار رشته .NET Developer در انگلستان

با توجه به رشد شرکت ها و سازمان های فناوری محور، امسال نیز بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان به شدت نیازمند استخدام متخصصان می باشد. اما اگر شما هم متقاضی ورود به این بازار کاری هستید از همین الان بایستی بدانید که بازار کار انگلستان نیز یک بازار رقابتی است و به متخصصانی نیاز دارد که اولا مدرک دانشگاهی معتبری در رشته علوم کامپیوتری داشته باشند. دوما آنها دارای سابقه کاری بالای 5 سال باشند. و سوما مجهز به مهارت های تخصصی مثل زبان های برنامه نویسی مثل C#، JQuery، MVC، WCT، SQL، Server، ASP.NET، HTML، AJAX و JavaScript باشند. بنابراین شما پس از یافتن جاب آفر می توانید برای اخذ ویزای کاری انگلستان 2022 اقدام کنید که در ادامه تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به توضیحات بیشتری در اینباره خواهند پرداخت.

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان

اولین و مهمترین موضوعی که در خصوص بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان باید بدانید، شرایط متقاضیان برای ورود به این بازار کاریاست. اگر مایل به کاریابی رشته NET Developer. در انگلستان هستید، حداقل شرایط لازم برای این کار از قرار ذیل است:

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان

در واقع کارجوهای ایده آل برای کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان کسانی هستند که چندین سال سابقه کاری مفید در امر معماری های .NET- پایه دارند که ممکن است شامل XML و SOAP باشد. همچنین برای استخدام در این رشته در انگلستان سابقه کاری SharePoint و آشنایی گذرا با انواع ساختارها و زبان های برنامه نویسی مثل C#، JQuery، MVC، WCT، SQL، Server، ASP.NET، HTML، AJAX و JavaScript الزامی است.

همچنین متقاضیان بایستی با ساختارهای پایگاه داده ارتباطی بزرگ آشنا باشند و نیز در زمینه طراحی وب سایت و توسعه سرویس های وب- پایه فرونت- اند و بک- اند نیز سابقه کاری داشته باشند. ضمنا مهارت کافی در زمینه نرم افزارهای شرکت مایکروسافت آفیس مثل نرم افزارهای اکسل، وورد و پاورپوینت نیز از جمله ضروریات مهم برای کار و کاریابی در رشته NET Developer. در انگلستان محسوب می شود.

شرایط کار متقاضیان بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان

ابتداء از استاندارد زمان کاری در انگلستان شروع می کنیم. ساعات کاری در انگلستان مطابق قوانین زمان کاری سال 1998 میلادی می باشد. بر این اساس ساعت کاری در انگلستان به طور میانگین حدود 48 ساعت در هفته بوده و روز کاری هم در این کشور به طور میانگین حدود 8 ساعت می باشد و این در مورد متخصصان NET Developer. در انگلستان نیز صدق می کند. از این گذشته تمامی نیروهای کار رسمی و شرکتی در انگلستان از حقوق و امتیازات کار نیز برخوردار هستند. و نکته آخر هم اینکه طبق آمار سال 2022، متوسط درآمدی متخصصان NET Developer. در انگلستان در حدود £46000 (پوند) می باشد.

در حالی که حداقل درآمدی آنها £36000 (پوند) و حداکثر درآمدیشان نیز در حدود £65000 (پوند) می باشد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود فقط 10% متخصصان درآمدی کمتر از £46000 (پوند) دارند در حالی که 90% این متخصصان دارای درآمدی بالای £46000 (پوند) هستند. موضوعی که نشانگر آن است که اغلب متخصصان NET Developer. در انگلستان جزء افراد نخبه در رشته اشان هستند:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در انگلستان

کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در انگلستان

حالا که با شرایط ورود و نیازمندی های استخدام در بازار کار رشته NET Developer. انگلستان آشنا شدید بهتر است با ساختار و نحوه کاریابی در این بازار رقابت گرا نیز آشنایی پیدا کنید. برای شروع یک کاریابی موفق در انگلستان شما ابتداء بایستی رزومه یا همان CV به روز و کاملی از خودتان تهیه کنید. سپس در ادامه برای کاریابی در انگلستان بایستی از یکی از روش های مرسوم کاریابی مثل سرویس کاریابی دولت انگلستان GOV.UK، بوردهای شغلی، بخش نیازمندی های مجلات و روزنامه ها، آژانس های کاریابی معتبر، رسانه های اجتماعی و از همه راحتتر وب سایت های جستجوی کار در انگلستان استفاده کنید. و در ادامه نیز به محض یافتن کار مناسب خودتان بایستی درخواست داده و در صورت تایید اولیه از طرف کارفرمای انگلیسی خودتان را برای انجام یک مصاحبه کاری جدی آماده کنید.

کاریابی در بازار کار رشته .NET Developer در انگلستان

پس از تایید نهایی کارفرمای انگلیسی و عقد قرارداد کاری است که شما به عنوان متخصص NET Developer. می توانید برای اخذ ویزای کاری خود اقدام کنید. اما نکته پایانی در این مورد اینکه آسانترین و راحتترین شیوه کاریابی برای کارجویان NET Developer. در انگلستان استفاده از وب سایت های کاریابی معتبری است که ما در لیست زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • Indeed.com (از محبوب ترین سایت های کاریابی در انگلستان با 63% کاربرد توسط کارجویان)
  • Linkedin.com
  • Reed.co.uk
  • Snaphunt.com
  • Totaljobs.com
  • Monster.com
  • Neuvoo.com و غیره

شرایط درخواست ویزای کار انگلستان برای متخصصان NET Developer.

به منظور درخواست ویزای کاری انگلستان، شما به عنوان متخصص NET Developer. بایستی از اسپانسر انگلیسی (کارفرمای مستقر در انگلستان) پیشنهاد کاری یا به قول خود انگلیسی ها جاب آفر به دست آورید. پس این کارفرماست که اسپانسر شما برای ورود، اقامت و کار در انگلستان محسوب می شود. نکته مهم اینجاست که خود کارفرما نیز بایستی مورد تایید وزارت کشور انگلستان باشد و همچنین نام آن در لیست کارفرماهای صلاحیت دار ذکر شده باشد.

در ضمن با توجه به کار تخصصی NET Developer. ها، آنها برای درخواست ویزا در دسته ویزای کارگر ماهر (Skilled Worker Visa) انگلستان قرار می گیرند. ویزایی که جایگزین ویزای تایر 2 (عمومی) قبلی شده است. ویزایی که به متخصصان و مهندسان NET Developer. اجازه می دهد تا به مدت حدود 5 سال در انگلستان کار کنند. متخصصان NET Developer. علاوه بر اخذ حداقل 70 امتیاز از طریق سیستم امتیازبندی انگلستان همچنین بایستی مدارک زیر را هم تهیه کنند:

  • پاسپورت فعلی یا مدرک مسافرتی دیگر
  • عکس پاسپورتی
  • قرارداد کاری معتبر
  • مدرک دانش زبان انگلیسی
  • صورتحساب بانکی برای اثبات تمکن مالی در حدود £1270 (پوند) برای یک ماه
  • گواهی آزمایش بیماری سل
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • رسید پرداخت هزینه ویزای کار انگلستان

شرایط درخواست ویزای کار انگلستان برای متخصصان NET Developer.

امتیازبندی ویزای کار انگلستان برای متخصصان NET Developer.

همان طوری که گفته شد، ویزای کارگر ماهر انگلستان ویزایی با اعتبار 5 ساله بوده و در ضمن از مهمترین شرایط اخذ این ویزا نیز این است که اولا متقاضی دارای پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای انگلیسی باشد. دوما متقاضی مسلط به زبان انگلیسی (سطح B1) باشد و سوما متقاضی در رشته مورد نظر از دانش و مهارت کافی برخوردار باشد. مضاف بر اینکه او بایستی از سیستم امتیاز- محور انگلستان حداقل 70 امتیاز به صورت زیر کسب کند:

شرایط کارگر ماهرامتیازاتاجباری یا اختیاری؟
پیشنهاد کاری از اسپانسر معتبر20 امتیازاجباری
دانش زبان انگلیسی10 امتیازاجباری
سطح مهارتی RQF3 یا بالاتر20 امتیازاجباری
درآمد £20480 تا £23039 (پوند) یا حداقل 80% نرخ فعلی برای آن شغل0 امتیازاختیاری
درآمد £23040 تا £25599 (پوند) یا حداقل 90% نرخ فعلی برای آن شغل10 امتیازاختیاری
درآمد £25600 (پوند) یا بالاتر یا حداقل نرخ فعلی برای آن شغل20 امتیازاختیاری
شغل در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان20 امتیازاختیاری
مدرک تحصیلی: PhD در رشته مربوط به شغل10 امتیازاختیاری
مدرک تحصیلی: PhD در علوم پایه مرتبط با رشته شغلی20 امتیازاختیاری

با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید مشاوره ها و راهنمایی های لازم برای اخذ ویزای کار انگلستان 2022 را به دست آورید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *