ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در سوئد

بازار کار رشته NET Developer. در سوئد

سوالات مختلفی در خصوص شرایط بازار کار رشته NET Developer. در سوئد و الزامات جذب و استخدام در این بازار کاری مطرح است. مثلا اینکه برای ورود به این بازار کاری چه شرایط و مدارکی مور نیاز است؟ چگونه می توان شانس خود برای استخدام در رشته NET Developer. را افزایش داد؟ آیا متقاضیان کار در این رشته از سطح درآمدی اشان راضی هستند؟ آنها چگونه می توانند دراین بازار به دنبال یک کار ایده عالی باشند؟ ویزای مورد نیاز یک متخصص NET Developer. چیست؟ پس تا انتهای این مقاله با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا به آخرین اخبار و اطلاعات در خصوص استخدام متخصصان رشته NET Developer. در سوئد 2022 دست یابید.

درباره بازار کار رشته NET Developer. در سوئد

حقیقت این است که مشاغل برنامه نویسی و IT از جمله مشاغل مورد نیاز سوئد محسوب می شوند. بازار کاری داغ برای متخصصان و کارشناسان رشته های علوم کامپیوتر که سخت به دنبال اخذ ویزای کاری و اقامت سوئد هستند. منتها برای جذب و استخدام متخصصان NET Developer. در سوئد، این متخصصان بایستی دارای یکسری شرایط باشند که در لیست زیر به توضیحات بیشتری در این خصوص اشاره می شود:

  • مدرک لیسانس: شرط اولیه و اصلی جهت استخدام از طریق بازار کار رشته NET Development. در سوئد این است که کارجوی خارجی حتما بایستی مدرک کارشناسی در یکی از رشته های زیر مجموعه علوم کامپیوتر داشته باشد.
  • سابقه کاری: برخورداری از یک سابقه کاری چندین ساله هم در استخدام متخصصان/ مهندسان NET Developer. و هم در افزایش درصد درآمدی آنها اثرگذار می باشد.
  • مهارت: یکی از اصلی ترین شروط برای جذب نیرو در بازار کار رشته NET Developer. در سوئد تسلط کارجویان به NET، Microsoft SQL Server، زبان برنامه نویسی C#، توسعه نرم افزار Agile و CSS میباشد. اشراف به این مهارت ها نیز هم در افزایش شانس استخدام و هم در ارتقاء درآمدی این متخصصان نقش تعیین کننده ای دارد.

شرایط کاری متخصصان رشته NET Developer. در سوئد

همانند سایر مشاغل ملی سوئد، متخصصان رشته NET Developer. در سوئد نیز تا ماکسیمم 40 ساعت در هفته را کار می کنند و از تمامی مزایا و امتیازات کاری در سوئد نیز برخوردارند. فعلا متوسط دستمزد دریافتی یک متخصص ASPNET Developer. در سوئد SEK555115 (کرون سوئد) میباشد. این در حالی است که متخصصان تازه کار یا مبتدی این رشته در سوئد در حدود SEK395083 (کرون) دریافت کرده ولی متخصصان مجرب به درآمد خیلی بالا یعنی حدود SEK686316 (کرون) دست می یابند. نمودار زیر نیز نشانگر رنج دستمزدی متخصصان NET Developer. در سوئد می باشد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در سوئد

نحوه ورود به بازار کار رشته NET Developer. در سوئد

باید قبول کنیم که تنها متقاضیانی می توانند در بازار کار رشته NET Developer. در سوئد می توانند موفق باشند که دارای یک سابقه تحصیلاتی و کاری خوبی باشند. بنابراین قبل از شروع کاریابی در سوئد ابتداء بهتر است یک رزومه یا CV کاملی توسط کارجویان تنظیم شود. اما برای جستجوی کار در سوئد نیز می توان از طرق مختلفی مثل موسسات کاریابی در سوئد، روزنامه ها و مجلات، وب سایت های کاریابی و نیز شبکه های اجتماعی اقدام کرد. در این بین آسانترین و راحتترین روش کاریابی در سوئد بهره گیری از وب سایت های کاریابی از جمله وب سایت های زیر می باشد:

  • Simplycareer.com
  • Swedworks.se
  • Sweden.se
  • Jobboardfinder.com
  • Nordicwrk.com و غیره

گام بعدی در کاریابی متخصصان NET Developer. در سوئد ارائه درخواست به کارفرمای سوئدی است البته مشروط به اینکه کارجو بتواند کار ایده آل خود را پیدا کند. در این مرحله نیز او بایستی CV و کاور لتر خودش را به کارفرمای سوئدی ارسال کند. پس از ارزیابی های لازم نیز دو احتمال وجود دارد. احتمال اول ارسال دعوتنامه برای انجام مصاحبه و احتمال دوم عدم ارسال دعوتنامه مصاحبه می باشد. به هر حال متقاضیان بایستی خودشان را برای هر دو احتمال آماده کنند.

نحوه ورود به بازار کار رشته NET Developer. در سوئد

روش اخذ ویزای کاری توسط متخصصان NET Developer. در سوئد

طبق قوانین کشور سوئد، کلیه متقاضیان کار در این کشور نیازمند اخذ ویزای کاری هستند. ویزایی که با مرحله جستجوی کار و یافتن پیشنهاد کاری شروع می شود. از همین رو نیز تاکید می شود که لازمه اصلی اخذ ویزای کار سوئد، داشتن کارفرمای سوئدی است. این ویزا یک نوع ویزای بلند مدت یا تایپ D سوئد محسوب می شود و از شروط مهم و اصلی برای دریافت آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرایط اخذ ویزا (مجوز) کاری سوئد 2022
شرط اولداشتن قرارداد کاری امضاء شده توسط هر دو طرف کارفرما و کارجو
شرط دومداشتن پاسپورت معتبر
شرط سومداشتن شغلی با شرایطی مطابق قوانین وضع شده توسط توافقات جمعی سوئد
شرط چهارمکسب حداقل درآمد ماهیانه در حدود SEK13000 (کرون)
شرط پنجمبرخورداری از بیمه سلامت، عمر، کار و بازنشستگی که توسط کارفرمای سوئدی تهیه شده است

ضمنا ناگفته نماند که درخواست مجوز کار سوئد Sweden Work Permit توسط کارفرمای سوئدی پیگیری شده ولی درخواست ویزای ورود Entry Visa توسط خود متخصص NET Developer. انجام می شود. درخواست اول توسط اداره مهاجرت سوئد (Migrationsverket) ولی درخواست دوم توسط سفارتخانه یا کنسولگری سوئد در تهران مورد بررسی قرار می گیرد. از طریق ارتباط با مشاورین مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید در جریان کلیه مراحل اخذ ویزای کار سوئد برای ایرانیان قرار گیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *