ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در نروژ

بازار کار رشته NET Developer. در نروژ

روند فعلی بازار کار رشته NET Developer. در نروژ یک روند روبه رشد است که شانس اخذ اقامت اروپا را در اختیار متخصصان کامپیوتر قرار میدهد. منتها جهت ورود به بازار کاری این رشته متقاضیان می بایست از قبل آمادگی لازم را در خود فراهم کرده باشند. این بدان معناست که آنها قبل از پروسه کاریابی خود در کشور نروژ بایستی یک رزومه خیلی تاپی را ارائه دهند تا بدین طریق بتوانند نظر کارفرمای نروژی را به خود جلب کنند. تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله قصد دارند تا کل مطالب در خصوص بازار کار رشته NET Developer.، سطح درآمدی این متخصصان، فرآیند جستجوی کار در این بازار و نیز شرایط اخذ ویزای کار نروژ برای کارجویان این رشته را به متقاضیان و علاقه مندان ارائه دهند.

درباره بازار کار رشته NET Developer. در نروژ

رشته NET Developer. در نروژ به دلیل نیاز شدید شرکت های نروژی دارای بازار کاری پر رونقی است. بازار کاری که همه روزه شاهد آگهی شرکت های نروژی برای استخدام نیرو است. در حال حاضر متوسط درآمد ناخالص سالیانه متخصصان این رشته در نروژ حدود Kr945479 (کرون نروژ) معادل حدود $93204 (دلار) می باشد که به تعبیر دیگر این متخصصان در هر ساعت حدود Kr455 (کرون) دریافت می کنند. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، حداقل درآمد سالیانه این متخصصان در حدود Kr661757 (کرون) و حداکثر درآمدیشان نیز حدود Kr1174426 (کرون) می باشد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در نروژ

و اگر بازار کار رشته NET Developer. در نروژ را با روند فعلی در نظر بگیریم، پیش بینی می شود که در طی 5 سال آینده متوسط درآمدی این متخصصان تا 10% نیز افزایش پیدا کند. در این صورت میانگین درآمدی این متخصصان در نروژ به حدود Kr1043886 (کرون) می رسد. و شما این افزایش درآمدی را در قالب نمودار زیر می توانید مشاهده کنید:

افزایش سطح درآمد متخصصان NET Developer. در نروژ طی پنج سال آتی

برترین شرکتها در بازار کار رشته NET Developer. در نروژ

نروژ به مرکزیت شهر اوسلو یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته واقع در شمال اروپاست. این کشور به خاطر پیشرفت همه جانبه اش در بخش های مختلف از جمله در زمینه تکنولوژی جزء کشورهای سرآمد اروپا و جهان محسوب می شود. و اصلا به همین دلیل نیز اغلب شرکت های نروژی به دنبال جذب نیروهای متخصص در عرصه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) هستند تا از این طریق ضمن پیشرفت تکنولوژیکی سریع در امور مختلف همچنین به حداکثر رضایت کلاینت های خود برسند. از جمله این شرکتها مخصوصا در بازار کار رشته NET Developer. در نروژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکتمتوسط درآمد سالیانه متخصصان NET Developer. به دلار
Selby Jennings$166747
ApTask$142576
PwC$139040
NTT DATA$135733
Noir$131215

اما خود متخصصان NET Developer. در نروژ نیز با توجه به علاقه و نیز دانش و مهارتشان می توانند در پست های شغلی زیر استخدام شده و به کار مشغول شوند:

  • Full Stack Developer
  • Junior NET Developer.
  • Senior NET Developer.
  • C# Developer
  • Software Developer
  • Back End Developer
  • Web Developer
  • Application Developer

برترین شرکتها در بازار کار رشته NET Developer. در نروژ

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در نروژ

با توجه به فراهم شدن فرصت های شغلی زیاد برای مهندسان کامپیوتر و IT در کشور نروژ و نیز امتیازات مهاجرت به نروژ، خیلی از متخصصان به فکر ورود به بازار کار رشته NET Developer. در نروژ هستند. آنها بایستی بدانند که ورود به این بازار و استخدام در شرکت های نروژی مستلزم داشتن یک رزومه CV خیلی خوب است. در واقع آنها علاوه بر ارائه مدرک دانشگاهی در رشته های مذکور همچنین به سابقه کاری خوب و نیز مهارت در تکنولوژی های زیر نیازمند هستند تا از این طریق بتوانند در بازار کار رشته NET Developer. در نروژ جذب شوند:

مهارت های ضروری برای کار به عنوان NET Developer. در نروژ

همان طوری که در این نمودار نیز مشاهده می شود، کاربردی ترین و ضروری ترین مهارت برای کار به عنوان NET Developer. در کشور نروژ استفاده از NET Framework. می باشد.

نحوه کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در نروژ

در مجموع، جستجوی کار در نروژ برای اتباع خارجی نسبتا آسان ولی برای متخصصان و مهندسان رشته کامپیوتر خیلی آسانتر است. چرا که این رشته ها جزء رشته مشاغل مورد نیاز نروژ به حساب می آید. اما برای کاریابی در کشور نروژ بهترین راهکار ثبت نام در وب سایت جامع nav.no، بارگذاری CV در این سایت و نیز جستجوی کار می باشد. چراکه اغلب مشاغل مورد نیاز در نروژ در پایگاه داده این سایت arbeidsplassen.no یافت می شود. علاوه بر جستجوی کار به دو زبان نروژی و انگلیسی در این سایت خدمات دیگری مثل موارد زیر نیز به کارجویان رشته های مختلف ارائه می شود:

  • راهنمایی برای کارجویان
  • خدمات و مزایای NAV
  • فرم ها و درخواست ها

علاوه بر این متخصصان رشته NET Developer. می توانند از طریق وب سایت های کاریابی دیگری نیز به جستجوی کار بپردازند که از آن جمله می توان به سایت های زیر اشاره نمود:

  • Linkedin.com
  • Jobsinoslo.com
  • Indeed.com
  • Lifeinnorway.net
  • Workinnorway.no و غیره

ویزای کار متخصصان NET Developer. در نروژ چیست؟

برای کار در نروژ به عنوان متخصص NET Developer. شما نیازمند مجوز اقامتی هستید و برای اخذ این اقامت نیز شما به یک پیشنهاد کاری از سوی اسپانسر نروژی نیاز دارید. اقامت مخصوص متخصصان NET Developer. در نروژ نیز ویزای اقامت کارگران ماهر یا residence permit for skilled workers می باشد. پس شرایط اخذ ویزای اقامت کارگر ماهر نروژ 2022 از این قرار است که:

ویزای کار متخصصان NET Developer. در نروژ

از دیگر شرایط لازم برای درخواست ویزای اقامت کارگران ماهر نروژ این است که شغل مورد نظر یک شغل تمام وقت باشد. میزان درآمد آن شغل پایین تر از میزان درآمد یک شهروند نروژی در همان شغل نباشد. سن کارجو یا متقاضی نیز بالای 18 سال باشد. همچنین متقاضی هیچ گونه سوء سابقه ای نداشته باشد. در ضمن درخواست این ویزای اقامت نروژ به صورت آنلاین و از طریق وب سایت اداره مهاجرت نروژ (UDI) صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی تر درباب انواع اقامت نروژ برای ایرانیان با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *