ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در نیوزلند

بازار کار رشته NET Developer. در نیوزلند

امسال نیز بازار کار رشته NET Developer. در نیوزلند فرصت های ایده آلی برای جذب متخصصان این رشته و علاقه مندان دارد. بازاری که همه روزه پیشنهادهای شغلی جدیدی به کارجویان رشته NET Developer. ارائه می دهد. منتها این متقاضیان نیز برای کاریابی در این بازار به شدت رقابتی بایستی مجهز به یک رزومه CV قوی باشند. از این گذشته آمادگی لازم برای انجام مصاحبه شغلی نیز بر سختی کار این دسته از متقاضیان کار در نیوزلند می افزاید.

اما این شیوه کاریابی در نیوزلند به خاطر مزایا و امتیازات پس از استخدام ارزش زیادی دارد. چرا که کارجویان از این طریق می توانند به یک درآمد رویایی دست یافته، همزمان با کار به تجربه کاری خودشان اضافه کنند، از کیفیت بالای زندگی در کشور نیوزلند بهره گیرند، از حقوق و مزایای برتر کار در نیوزلند مثل بیمه های مختلف و غیره بهره مند شوند. پس اگر شما هم جزء کارجویان و یا علاقه مندان کار NET Developer. در نیوزلند هستید تا انتهای این مقاله با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید.

معرفی رشته NET Developer. در نیوزلند

رشته NET Developer. در نیوزلند رشته ای از علوم کامپیوتری است که متخصصان آن کاری فراتر از یک برنامه نویس معمولی را بر عهده دارند و اصلا به همین دلیل نیز حقوق آنها به مراتب بیشتر از برنامه نویسان است. این متخصصان وظیفه دارند تا نرم افزار برای وب سایت ها تست کنند و یا ایجاد کنند. با سایر طراحان و تولیدکنندگان محتوا (کانتنت) همکاری کنند. همچنین آنها وظیفه دارند که نرم افزار لازم برای وب سایت ها را نگارش و یا اصلاح بکنند. و بالاخره متخصصان NET Developer. مسئول نگارش کد برای تولید صفحات وب، دسترسی به پایگاه های داده و غیره هستند و آنچه که بیشتر از همه بر سطح حقوق آنها تاثیر می گذارد سابقه کاری و نیز مهارت تخصصی آنها در موضوعات زیر است:

  • برنامه نویسی C#
  • NET Framework
  • SQL
  • NET.
  • Microsoft SQL Server و غیره

شرایط بازار کار رشته .NET Developer در نیوزلند

شرایط بازار کار رشته NET Developer. در نیوزلند

ابتداء بایستی به این نکته مهم اشاره ای داشته باشیم که کلا رشته های مربوط به توسعه گیم، نرم افزار و وب سایت از جمله رشته NET Developer. جزء مشاغل مورد نیاز نیوزلند (Immigration New Zealand’s Skill Shortage lists) محسوب می شود. این رشته ها تحت دسته مشاغل IT و ارتباطات قرار می گیرند. و اصلا به همین دلیل نیز این رشته تخصصی مورد توجه اغلب شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی نیوزلندی قرار دارد. از جمله شرکت های معتبری هم که در حال حاضر به دنبال استخدام NET Developer. در نیوزلند هستند می توان به شرکت های زیر اشاره نمود:

شرکتمتوسط درآمدی متخصصان NET Developer. به دلار
Fiserv New Zealand Limited
Arlo Software Ltd
ReadyTech
DXC Technology Australia & New Zealand
Robert Half Technology90000$ تا $130000
Torutek Ltd75000$ تا $95000

و از جمله مشاغلی که متخصصان NET Developer. می توانند در نیوزلند در آنها مشغول به کار شوند می توان به مشاغل تخصصی زیر اشاره نمود:

  • NET Developer.
  • Full-Stack NET Developer
  • Microsoft Full-Stack Developer
  • Software Developer
  • Microsoft Developer
  • Senior Front-end Developer
  • Full Stack Developer (C# SQL MVCNET.)
  • Graduate Developer, Intermediate
  • Systems Developer
  • Technology Analyst و غیره

شرایط کاری متخصصان NET Developer. در نیوزلند؟

این بحث را ابتداء با ساعت کاری این متخصصان در کشور نیوزلند شروع می کنیم. استاندارد ساعت کاری نیوزلند برای کلیه مشاغل حرفه ای در این کشور بین 7.5 تا 8 ساعت می باشد و از همین رو نیز متخصصان NET Developer. به طور استاندارد تا 40 ساعت در هفته حق کار در کشور نیوزلند را دارند. این متخصصان در کشور نیوزلند از همه نوع امتیازات مثل بیمه و حقوق بازنشستگی نیز برخوردار هستند. از این گذشته متوسط درآمد سالیانه متخصصان NET Developer. در حدود $100000 (دلار) و یا حدود $51.28 (دلار) می باشد.

متوسط درآمد سالیانه متخصصان .NET Developer در نیوزلند

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، حداقل سطح درآمدی متخصصان NET Developer. در نیوزلند در حدود $71875 (دلار) و حداکثر سطح درآمدی آنها نیز حدود $130000 (دلار) می باشد.

مزایا و امتیازات کار به عنوان متخصص NET Developer. در نیوزلند

آنچه که تا کنون گفته شد، خلاصه ای از وضعیت بازار کار رشته NET Developer. در نیوزلند بود. ولی در پایان این نگارش بد نیست کمی هم درباره مزایا و امتیازات کار در این رشته نیز بگوییم. اهم امتیازات کار به عنوان متخصص NET Developer. در نیوزلند این است که اولا شما به عنوان متخصص NET Developer. در این کشور به سطح درآمدی خیلی مطلوبی دست می یابید. از این گذشته تمامی شرایط، حقوق و قوانین کار در نیوزلند نیز مشمول شما می شود.

از این گذشته شما با کار در کشور نیوزلند آنهم یک کار تخصصی می توانید به راحتی به اقامت نیوزلند دست یافته و حتی برای مهاجرت دیگر اعضای خانواده اتان برای آنها اسپانسر شوید. مضاف بر اینکه از این طریق خود و خانواده اتان می توانید از کیفیت زندگی عالی در نیوزلند برخوردار شده و همچنین در آینده خودتان را برای اخذ اقامت دائم و نیز شهروندی نیوزلند آماده کنید. برای اطلاع از جزئیات درخواست و دریافت ویزای کاری نیوزلند 2022 حتما به وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

سوالات متداول بازار کار رشته .Net Developer در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص بازار کار رشته .Net Developer در نیوزلند پاسخ دهیم. مهمترین سوالات شما در این حوزه عبارت اند از:

  • آیا در شرایط ورود به بازار کار رشته .Net Developer در نیوزلند، موانع زبان وجود دارد؟ تمامی افرادی که قصد ورود به بازار کار رشته .Net Developer در نیوزلند را دارند، باید به زبان رسمی نیوزلند و زبان انگلیسی به طور کامل آشنا شوند.
  • آیا ورود به بازار کار رشته .Net Developer در نیوزلند کار ساده ای است؟ به طور کلی، ورود به بازار کار رشته .Net Developer در نیوزلند، برای اتباع کشورهای اروپایی و استرالیایی به مراتب ساده تر از کشورهای ثالث یا غیر اروپایی می باشد.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *