ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در کانادا

بازار کار رشته .NET Developer در کانادا

آنچه که از وضعیت بازار کار رشته NET Developer. در کانادا پیداست سازمان های کانادایی امسال نیز نیازمند استخدام متخصصان علوم کامپیوتری هستند. اما کاریابی و جستجوی کار در بازار رقابتی کانادا به این آسانی نیست و شما برای اثبات صلاحیت خود لازم است تا از قبل رزومه خوبی دست و پا کرده باشید. چرا که این بازار کار نیازمند متخصصانی با دانش بالا و سابقه کاری بیشتر هستند. بنابراین به متقاضیان علاقه مند ورود به بازار کاری این رشته توصیه می شود که اولا دارای حداقل مدرک لیسانس در یکی از رشته های علوم کامپیوتر باشند و ثانیا دارای سابقه کاری بیش از 2 سال در این رشته تخصصی باشند. نهایتا سوالاتی که در اینباره مطرح بوده و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به آنها پاسخ می دهند.

شرایط کار متخصصان رشته NET Developer. در کانادا

درباره شرایط کار رشته NET Developer. در کانادا ابتداء از ساعت کاری متخصصان NET Developer. شروع می کنیم. عموما ساعت کاری استاندارد در کانادا دوشنبه تا جمعه هر هفته بین ساعت 8 صبح یا 8:30 تا 5 بعد از ظهر می باشد. بر همین اساس نیز کانادایی ها کلا 37.5 تا 40 ساعت در هفته را کار می کنند. میانگین درآمد سالیانه متخصصان NET Developer. در کانادا در حدود 140000$ (دلار) می باشد و با این حساب متوسط درآمد ماهیانه آنها نیز در حدود 11666 $ (دلار) می باشد. حالا باید در بازار کار رشته NET Developer. در کانادا سرچی کرد تا بفهمیم که کدامیک از شرکت های کانادایی بیشترین درآمد را به متخصصان NET Developer. اختصاص می دهند.

برای این منظور می توان به جدول زیر مراجعه کرد:

شرکت هامتوسط درآمد ماهیانه به دلار
DISYS$135101
KUMARAN SYSTEMS$87635
SI SYSTEMS$78890

پس اینها برترین شرکت های کانادایی برای متخصصان NET Developer. می باشد و در بین آنها نیز شرکت DISYS بالاترین حقوق را به متخصصان NET Developer. پرداخت می کند. علاوه بر این برخی از مناطق و استان های کانادا نیز وجود دارد که NET Developer. ها در آن استان ها از حقوق بالاتری برخوردارند.

این استان های کانادایی عبارتند از:

میزان درآمد نت دولوپرها در کانادا

 

درباره بازار کار رشته NET Developer. در کانادا

کلا رشته های علوم کامپیوتری از جمله رشته NET Developer. جزء مشاغل به شدت مورد نیاز کاناداست و متخصصان این رشته می توانند در طیف وسیعی از مشاغل مثل توسعه دهنده نرم افزار NET.، Lead Developer، توسعه دهنده ارشد NET.، توسعه دهنده ارشد فول استاک NET./C# و غیره جذب بازار کار رشته NET Developer. در کانادا شوند. بنابراین شرکت های زیادی در کشور کانادا وجود دارد که به صورت فول تایم یا پارت تایم خواستار استخدام متخصصان NET Developer. می باشند. شرکت ها و سازمان هایی که اغلب آنها از نوع شرکت های تکنولوژی محور هستند.

برخی از معروفترین این شرکت ها در کانادا برای استخدام متخصصان NET Developer. عبارتند از:

  • Life Works
  • Derivative Path
  • Valtech
  • Parsonify
  • Capgemini و غیره

اما قبل از شروع فرآیند کار در کانادا به عنوان یک متخصص NET Developer.لازم است با شرایط تبدیل شدن به یک متخصص NET Developer. کار کشته آشنا شد. برای دست یابی به تخصص در این رشته و ورود به بازار کار رشته NET Developer. در کانادا شما می بایست شرایط زیر را داشته باشید:

شرایط بازار کار رشته .NET Developer در کانادا

بنابراین برای کار به عنوان NET Developer. در کانادا شما نیازمند برخورداری از یکسری مهارت های اساسی هستید که از آنجمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مهارت های لازم برای کار به عنوان NET Developer. در کانادا
FrameworkNET Framework.
Javascript/jquerySQL Server
HTML AND CSSAsp.net MVC
ASP NetWebAPI

روش های کاریابی در بازار کار رشته .NET Developer در کانادا

روش های کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در کانادا

همانند هر شغل دیگری در کانادا، متقاضیان کار در رشته NET Developer. در کانادا برای شروع فرآیند کاریابی خود ابتداء بایستی بدانند که رشته شغلی آنها مورد نیاز کشور کاناداست یا خیر. پس از اطمینان از این موضوع است که متقاضیان می توانند برای جستجوی کار در کانادا اقدام کنند. چرا که بدون داشتن پیشنهاد کاری امکان اخذ ویزای کاری کانادا و کار در این کشور برای متقاضیان فراهم نمی گردد. برای جستجوی کار در بازار کار رشته NET Developer. در کانادا نیز بهترین و آسانترین روش استفاده از وب سایت های معتبر کاریابی مثل Indeed، LinkedIn، glassdoor، Monster و غیره می باشد.

پس از کاریابی و اخذ پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای کانادایی نیز نوبت به اخذ مجوز کار و نیز ویزای کار می رسد. مجوز کار یا تاییدیه کار مجوزی است که کارفرمای کانادایی بایستی برای اخذ آن از طریق اداره کار کانادا اقدام کند. در حقیقت کارفرمای کانادایی بایستی ثابت کند که برای تصدی پست شغلی مورد نظر هیچ شهروند کانادایی واجد شرایطی وجود ندارد. اما برای اخذ ویزای کاری کانادا متقاضیان دو روش زیر را در اختیار خواهند داشت: روش اول منجر به اخذ اقامت موقت کانادا شده ولی روش دوم منجر به اخذ اقامت دائمی این کشور می گردد. شما می توانید هر گونه سوال یا ابهاماتان درباره شیوه مهاجرت به کانادا را با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درمیان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *