ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان

بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان

بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان بدین سبب برای متخصصان برنامه نویسی مهم است که این رشته جزء لیست مشاغل مجارستان 2022 محسوب میشود. دوما شرکت های بین المللی مختلفی مثل Sonrisa، BlackBelt Technology، EPAM System، Atos و غیره نیز در کشور مجارستان وجود دارند که به دنبال جذب نیرو در این رشته کاربردی هستند. و سوما اینکه متوسط درآمد سالیانه این متخصصان در مجارستان فعلا با حدود HUF9659176 (فورینت) بیشتر از متوسط ملی با حدود HUF5757966 (فورینت) می باشد.

اما از دیگر امتیازات استخدام در رشته NET Developer. در مجارستان می توان به اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی و از آن طریق اقامت در اتحادیه اروپایی (EU) اشاره کرد. چرا که از این طریق متخصصان رشته NET Developer. علاوه بر اسپانسری اعضای خانواده خود همچنین می توانند از کلیه حقوق و مزایای کار در مجارستان، سفر آزادانه به هر نقطه از اروپا، دسترسی به سطح قابل قبولی از استاندارد زندگی و غیره برخوردار شوند. پس برای آشنایی با شرایط حاکم بر بازار کاری این رشته از مجموعه رشته های برنامه نویسی و توسعه نرم افزاری در مجارستان 2022 با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

درباره بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان

مجارستان یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته مرکز اروپا محسوب می شود که در بین مهاجران خارجی بیشتر به خاطر اقتصادی پایدار، کسب درآمد نسبتا خوب، رفاه زندگی نسبتا راضی کننده و از همه مهمتر کیفیت زندگی برتر معروف است. این کشور به خاطر نیاز به اسکیل ورکرها از یک بازار کاری خوبی نیز برای نیروهای کار خارجی برخوردار است. دلیل این ادعا را نیز می توان با توجه به نمودار نرخ بیکاری در این کشور اروپایی ثابت کرد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، نرخ بیکاری این کشور در سال 2020 به حدود 4.3% رسیده است:

نرخ بیکاری مجارستان تا سال 2020

در حال حاضر شرکت های زیادی برای استخدام متخصصان خارجی از جمله متخصصان رشته NET Developer. در مجارستان وجود دارد که برخی از این شرکت ها نیز از نوع شرکت های بین المللی هستند. از جمله این شرکت ها می توان به شرکت های MentorWorks Education Capital، Ledgent Technology، Insight Global، The Hartford، Cognizant Technology Solutions و غیره اشاره نمود. این یک طرف قضیه و طرف دیگر قضیه اینکه رشته NET Developer. زیر دسته برنامه نویس و توسعه دهنده نرم افزار دسته بندی شده و جزئی از رشته مشاغل مورد نیاز این کشور محسوب می شود.

لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان 2022:

  1. صندوقدار
  2. کارگر ماهر
  3. برنامه نویس و توسعه دهنده نرم افزار
  4. حمل مواد و مصالح
  5. دفتردار
  6. مدیریت پروژه (IT، صنعت ساخت، تولید و مهندسی)
  7. اپراتور دستگاه
  8. مدیر اسناد
  9. نمایندگی فروش
  10. سایر مشاغل مهارتی

بنابراین در یک کلام می توان چنین گفت که رشته NET Developer. در مجارستان از یک بازار کاری برتری نسبت به بازارهای کاری دیگر رشته ها برخوردار است.

درباره بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان

همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، بخت کارجویان رشته NET Developer. برای کاریابی در این کشور بسیار بالاست. منتها دانش آموختگان و یا متخصصان رشته NET Developer. بایستی برای ورود به بازار کار این رشته با شرایط لازم این کار آشنا باشند:

اولا برای ورود به بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان، متقاضیان نیازمند اخذ مدرک کارشناسی در رشته هایی مثل علوم کامپیوتر و یا فناوری IT می باشند. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، حدود 61% از متخصصان رشته NET Developer. در مجارستان دارای مدرک لیسانس هستند:

سطح تحصیلات متخصصان رشته NET Developer. در مجارستان

اما آنچه که مسلم است اینکه دارند مدرک فوق لیسانس هم شانس خوبی برای استخدام در مجارستان را دارند و هم اینکه بیشترین درصد افزایش دستمزد را که با توجه به نمودار زیر در حدود 24% است به خود اختصاص می دهند:

تاثیر تحصیلات بر سطح درآمد متخصصان رشته NET Developer. در مجارستان

دوما این دسته از کارجویان برای هم افزایش بخت کارجویی خود و هم جهت ارتقاء سطح درآمدی اشان نیازمند یک سابقه کاری خوبی هستند. تا جایی که بیشترین افزایش سطح درآمدی با 42+% مربوط به متخصصانی با بیش از 5 سال سابقه کاری است:

تاثیر سوابق کاری بر سطح درآمد متخصصان رشته NET Developer. در مجارستان

و سوما کارجویانی که قصد ورود به بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان را دارند حتما و حتما بایستی در زمینه تکنولوژی های این رشته مهارت کافی را داشته باشند. چرا که تسلط بر این تکنولوژی های برنامه نویسی و توسعه دهی نرم افزار شانس آنها برای استخدام شدن در شرکت مجاری را افزایش می دهد. برخی از مهمترین این مهارت ها برای NetDev. ها عبارتند از:

مهارت های متخصصان رشته NET Developer. در مجارستان

نحوه کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان

در کل کاریابی در کشور مجارستان آنچنان هم پروسه سختی نیست. فقط کافی است که کارجوی رشته NET Developer. در مجارستان با شرایط و مدارک لازم برای این امر و نیز مراحل جستجوی کار در کشور مجارستان آشنا باشد. قبل از هر چیزی بایستی بدانید که جهت کاریابی در مجارستان بهترین ابزار داشتن یک CV یا رزومه کاری کامل و به روز می باشد. پس از اطمینان از داشتن یک رزومه قابل قبول است که شما می توانید برای کاریابی از طرق مختلف مثل وب سایت های زیر اقدام کنید:

نحوه کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در مجارستان

مسلما سایت های جستجوی کار معروف دیگری نیز وجود دارد که کارجویان رشته NET Developer. می توانند در این سایت ها رزومه خود را به ثبت رسانده و به دنبال کار دلخواه خود باشند. از جمله این سایت ها می توان به سایت های معروفی مثل Indeed، glassdoor، jobcareer و غیره اشاره نمود. در پایان پس از یافتن کار مناسب است که کارجوی خارجی می تواند مراحل استخدام خود را به صورت زیر دنبال کند:

  • مرحله اول: ارسال درخواست کار به شرکت مجاری
  • مرحله دوم: حضور در جلسه مصاحبه استخدامی
  • مرحله سوم: درخواست مجوز و ویزای کاری مجارستان

ویزای لازم برای متخصصان رشته NET Developer. در مجارستان

مطابق قوانین وزارت کار مجارستان، استخدام متخصصان خارجی تنها در صورتی امکان پذیر است که کارفرما مجوز کاری برای کارمندش اخذ کند. بر طبق قوانین کشور مجارستان نیز بهترین، سریعترین و آسانترین روش مهاجرتی کارگران ماهر یا اسکیل ورکر مثل متخصصان رشته NET Developer. به این کشور اخذ کارت آبی اتحادیه اروپا (EU) می باشد. اما شرط اصلی و اساسی برای اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی 2022 نیز این است که متقاضی توسط دولت مجارستان به عنوان کارگر ماهر شناخته شود. اما از شرایط دیگر اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی این است که:

  • اولا سن متقاضی حداقل 18 سال باشد.
  • دوما متقاضی دارای پاسپورتی معتبر باشد.
  • سوما هدف از ورود و خروجش را بیان کند.
  • چهارما دارای شرایط استخدام قانونی باشد.
  • پنجما بیمه سلامت معتبری داشته باشد.
  • و نهایتا آدرس معتبری برای اسکن در مجارستان اعلام کند.

با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید تا با سایر روش ها و شرایط مهاجرت به مجارستان 2022 از جمله تحصیل در این کشور آشنا شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *