ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در اتریش

بازار کار رشته Front End Developer در اتریش

بسیاری از متخصصان علوم کامپیوتر هستند که برای اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش چشم به بازار کار رشته Front End Developer در اتریش دوخته اند. اما چرا اتریش؟ پاسخ این سوال خیلی هم سخت نیست چون که اولا این رشته نیز همانند اغلب رشته های علوم کامپیوتری جزء رشته مشاغل مورد نیاز اتریش محسوب می شود. دوما سطح درآمدی متخصصان Front End Developer بالاتر از سطح متوسط ملی است. و از همه مهمتر نیز اینکه اتریش در زمره 10 کشور جهان از نظر کیفیت زندگی قرار دارد. و حالا اگر علاقه مند دانستن اطلاعات کاملتری از کاریابی، استخدام و نیز شرایط کاری متخصصان Front End Developer در کشور اتریش هستید پس تا آخر این مقاله با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید.

شرایط کار رشته Front End Developer در اتریش

مطابق آمار روز، متوسط عایدی ماهیانه متخصصان Front End Developer در اتریش حدود €3250 (یورو) می باشد. بر این مبنا حقوق ماهیانه متخصصان مبتدی این رشته در شرکت های اتریشی در حدود €1720 (یورو) اما متوسط حقوق ماهیانه متخصصان مجرب و باسابقه این رشته در اتریش در حدود €4940 (یورو) می باشد. در واقع به طور متوسط هر متخصص Front End Developer ساعتی حدود €19 (یورو) در اتریش کسب درآمد دارد!

در این زمینه باید به این نکته مهم توجه کنید که سطح تحصیلات و نیز سوابق کاری تاثیر زیادی بر روی سطح عایدی متخصصان Front End Developer در اتریش دارد. اما سوال اینجاست که آیا در بین متخصصان و مهندسان علوم کامپیوتر، متخصصان Front End Developer در اتریش بیشترین سطح درآمدی را دارند؟ نمودار زیر به وضوح به این سوال پاسخ می دهد:

مقایسه سطح درآمدی متخصصان Front End Developer در اتریش

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، متوسط درآمد ماهیانه متخصصان Front End Developer حدود 6% کمتر از توسعه دهندگان و برنامه نویسان است. همچنین، متوسط درآمدی توسعه دهندگان و برنامه نویسان نیز در حدود 9% کمتر از میانگین درآمد متخصصان فناوری اطلاعات (IT) می باشد. اما نباید فراموش کرد که متخصصان Front End Developer قادرند در طیف وسیعی از پست های شغلی در اتریش به کار گماشته شوند که برخی از معروفترین و پردرآمدترین این مشاغل عبارتند از:

عنوان شغلیمیانگین درآمد ماهیانه (یورو)درصد افزایش درآمد %
C++ Developer€4080+26%
C# Developer€4000+23%
Business Intelligence Developer€4050+25%
IOS Developer€4060+25%

شرکتهای معروف در بازار رشته Front End Developer در اتریش

همان طوری که گفته شد، در کشور اتریش شرکت و سازمان های مختلفی هستند که به استخدام متخصصان در رشته Front End Developer می پردازند. به همین دلیل هم بازار کار این رشته جزء بهترین بازارهای شغلی متخصصان و مهندسان کامپیوتر به حساب می آید. از جمله معروفترین شرکت های اتریشی جذب کننده این متخصصان عبارت است از:

شرکتمتوسط حقوق سالانه متخصصان Front End Developer
Bitpanda48000€ الی €54000
Erste Group50000€ الی €55000
Austraian Airlines31000€ الی €34000
MED-EL3100€ الی €3400

شرکتهای معروف در بازار رشته Front End Developer در اتریش

شرایط ورود به بازار کار Front End Developer در اتریش

متقاضیانی که قصد ورود و کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در اتریش را دارند بایستی به چند نکته مهم توجه کنند. نکته اول اینکه برای کاریابی و استخدام در این رشته متقاضیان بایستی مدرک معتبر دانشگاهی در رشته علوم کامپیوتر داشته باشند. نکته دوم در این خصوص اینکه هر چقدر سابقه کاری متقاضیان در این رشته بیشتر باشد به همان مقدار نیز شانس استخدام آنها بالا رفته و از سوی دیگر سطح درآمدی اشان به طور صعودی بالا می رود. و نکته سوم نیز اینکه برخورداری از دانش و مهارت توسعه دهی اپلیکیشن ها و یا تسلط بر زبان های برنامه نویسی مثل موارد زیر نیز از جمله ضروریات مهم برای ورود به بازار کار رشته Front End Developer در اتریش محسوب می شود:

  • C#
  • C++
  • CMS
  • BizTalk
  • Angular
  • AS400
  • AValoq
  • ABAP
  • Android
  • AS400
  • Java

نحوه کاریابی در بازار کار Front End Developer در اتریش

طبق اصول سه گانه زیر، متخصصان و مهندسان Front End Developer برای کاریابی در اتریش ابتداء بایستی به جستجوی کار مناسسب و ایده آل خود بپردازند. آنها برای این منظور می توانند از انواع سایت های کاریابی و نیز پورتال های موسسات کاریابی اقدام کنند. پس از یافتن کار مناسب نیز می توانند جهت ارایه درخواست استخدام خود به شرکت کارفرمای اتریشی اقدام کنند. بدیهی است که این درخواست می تواند شامل CV، کپی از مدارک آکادمیک، تاییدیه ها و نیز نمونه کار باشد. و به دنبال تایید کارفرما نیز می توانند جهت انجام مصاحبه آماده شوند:

  • اصل اول: جستجوی کار در اتریش
  • اصل دوم: ارائه درخواست به کارفرمای اتریشی
  • اصل سوم: انجام مصاحبه استخدامی با شرکت کارفرما

پس از مراحل فوق و نیز عقد قرارداد کاری است که متقاضیان می توانند خودشان را برای اخذ کارت قرمز سفید- قرمز اتریش مهیا کنند. این کارت یک کارت اقامت کاری است و اجازه کار و اقامت 2 ساله را به متخصصان Front End Developer در اتریش را می دهد. منتها به شرطی که آنها:

  • اولا پیشنهاد کاری از شرکت اتریشی داشته باشند.
  • دوما حداقل 70 امتیاز از 100 نمره گزینش را کسب کنند.

برای اطلاع از شرایط مهاجرت به اتریش (اخذ اقامت و تابعیت اتریشی) در سال 2022 می توانید با وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *