ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در ایتالیا

بازار کار رشته Front End Developer در ایتالیا

آیا بازار کار رشته Front End Developer در ایتالیا یک بازار کاری ایده آلی برای متخصصان برنامه نویسی محسوب می شود؟ میانگین درآمد سالیانه متخصصان این رشته در کشور ایتالیا چقدر است؟ امتیازات کار به عنوان متخصص Front End Developer در کشور ایتالیا چیست؟ وضعیت بازار کار این رشته در ایتالیا به چه صورتی است؟ شانس استخدام متخصصان خارجی در این رشته به چه میزانی است؟ ویزای تعلق گرفته شده به متخصصان Front End Developer چیست؟ و آیا امکان تبدیل آن به کارت آبی اتحادیه اروپا وجود دارد یا خیر؟ اینها سوالاتی است که کارجویان Front End Developer در همین مقاله به پاسخ آنها دست می یابند. پس در ادامه نیز با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

ورود به بازار کار رشته Front End Developer در ایتالیا

رشته ای که کارجویان آن از سراسر جهان می باشند. متخصصین برای موفقیت در ورود به بازار کار رشته Front End Developer در ایتالیا بایستی برخی شرایط را مدنظرشان قرار دهند. این شرایط عبارتند از:

مدرک تحصیلی: از اولین و اساسی ترین شرایط جهت استخدام Front End Developer داشتن یک مدرک آکادمیک (لیسانس یا فوق لیسانس) می باشد که بایستی با مدرک ایتالیایی معادلسازی شود. تاثیر مدرک تحصیلی را نیز هم می توان در بالا رفتن شانس کاریابی و استخدام و هم در افزایش درآمد متخصصان این رشته مشاهده کرد. مثلا همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده میشود، بیشترین % افزایش درآمدی Developer ها در ایتالیا مربوط به متخصصان دارای مدرک فوق لیسانس است:

تاثیر میزان تحصیلات بر افزایش حقوق متخصصان Front End Developer در ایتالیا

سابقه کاری: یکی از مهمترین معیارهای کاریابی و استخدام در رشته Front End Developer برخورداری از یک سابقه کاری بالاست. بطوری که خیال متخصص رشته Front End Developer هم از شانس خوبش برای استخدام راحت باشد و هم اینکه شاهد افزایش سطح درآمدی اش باشد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود بیشترین درصد افزایش حقوق متخصصان Front End Developer در ایتالیا با 36+% مربوط به متخصصانی با بیش از 5 سال سابقه کاری است:

تاثیر سابقه کار بر افزایش حقوق متخصصان Front End Developer در ایتالیا

مهارت های تخصصی برتر: برای شرکت های ایتالیایی نیز خیلی مهم است که کارمند آنها به دانش و مهارت کافی برای کار مسلط باشد. از جمله این مهارت های ضروری و مهم برای متخصصان Front End Developer می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

مهارت های متخصصان Front End Developer در ایتالیا

وضعیت کاری Front End Developer ها در ایتالیا

مطابق آمار سال 2022 از بازار کار ایتالیا، میانگین درآمدی متخصصان رشته Front End Developer در ایتالیا سالانه حدود €44967 (یورو) می باشد. بر همین مبنا نیز حداقل درآمد سالیانه این متخصصان با حدود €31400 (یورو) مربوط به کارمندان کم سابقه (با سابقه کمتر از 3 سال) و حداکثر درآمد سالیانه آنها نیز با حدود €55807 (یورو) متعلق به کارکنان مجرب با سابقه کاری بیش از 8 سال در ایتالیاست. حقیقی که مبین آن نمودار تحلیلی زیر می باشد:

رنج درآمدی متخصصان Front End Developer در ایتالیا

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در ایتالیا

بهترین شیوه برای کاریابی در هر رشته ای در کشور ایتالیا 2022 این است که کارجو در همان آغاز کار رزومه و کاور لتر خودش را تهیه کند. پس از این مرحله کارجوی رشته Front End Developer در ایتالیا با خیال آسوده و راحتی می تواند مراحل بعدی کاریابی را ادامه دهد. همان طوری که در نمودار پایینی هم مشاهده می شود، مراحل کاریابی متخصصان رشته Front End Developer در ایتالیا از این قرار است:

مراحل کاریابی متخصصان Front End Developer در ایتالیا

با توجه به نمودار فوق اکنون می توان شمای کلی از شرایط جستجوی کار در ایتالیا را داشت. به این ترتیب اولین کاری که متقاضیان کار به عنوان Front End Developer بایستی انجام دهند این است که از طریق روش هایی که در زیر به آنها اشاره میشود در ایتالیا به دنبال کاری مناسب باشند. پس از یافتن کار مناسب در ایتالیاست که کارجو درخواست کارش را به کارفرمای ایتالیایی فرستاده و منتظر مصاحبه استخدامی می ماند:

روش های کاریابی در ایتالیا 2022
روش اولموسسات معتبر کاریابی در ایتالیا
روش دومروزنامه ها و مجلات ایتالیایی
روش سوموب سایت ها و پورتال های کاریابی
روش چهارمشبکه های اجتماعی

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در ایتالیا

ویزای کاری ایتالیا برای متخصصان/ مهندسان Front End Developer

به محض عقد قرارداد کاری است که کارجوی رشته Front End Developer می تواند مهیای اخذ ویزای کاری ایتالیا شود. منتها نباید فراموش کنید که برای کار در ایتالیا، کارجو و یا متقاضی علاوه بر ویزای کاری نیازمند اخذ مجوز اقامت نیز می باشد. به این منوال که ابتداء کارفرمای ایتالیایی برای اخذ مجوز کار از طرف کارمند خارجی اش اقدام می کند. و همزمان نیز متقاضی برای اخذ ویزای کاری اش از سفارت ایتالیا تلاش می کند.

و به محض اخذ این ویزا و ورود به کشور ایتالیا، متقاضی بایستی برای درخواست مجوز اقامتی اش تلاش کند. برای این منظور نیز داشتن مدارکی از جمله فرم تکمیلی ویزای کاری ایتالیا، گذرنامه معتبر، عکس پاسپورتی، گواهی اسکان در ایتالیا، گواهی عدم سوء پیشینه، بیمه سلامت، قرارداد کاری الزامی است. نحوه درخواست ویزای کار ایتالیا نیز به این صورت است که متقاضی به همراه مدارک فوق بایستی به سفارت ایتالیا مراجعه کند. برای اطلاعات تکمیلی تر در خصوص مهاجرت به ایتالیا و انواع شیوه های رایج آن با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *