ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک

بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک

برای ورود به بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک مدرک دانشگاهی، سابقه کاری بالا و تسلط بر تکنولوژی های این رشته مورد نیاز است. از جمله این تکنولوژی ها می توان به Java، JavaScript، JSON، React، HTML و غیره اشاره کرد. کارجویان این رشته در دانمارک ضمن تهیه CV خود همچنین بایستی در جریان مراحل زیر نیز قرار گیرند:

  • جستجوی کار از طرق مختلف مثل وب سایت های کاریابی در دانمارک
  • ارسال درخواست شغل یا Job Application به کارفرمای دانمارکی
  • و نیز آمادگی برای حضور در جلسه مصاحبه استخدامی (آنلاین یا حضوری)

در ضمن فقط کارجویانی می توانند به مرحله اخذ ویزای کاری دانمارک 2022 برسند که با موفقیت به یک پیشنهاد کاری با شرکت کارفرمای دانمارکی دست یابند. در این صورت است که اداره مهاجرت و استخدام بین المللی دانمارک (SIRI) برای آنها ویزای کار دسته پوزیتیو لیست با اعتبار 4 ساله را صادر می کند. با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا در اینباره و شرایط مهاجرت کاری متخصصان Front End Developer در دانمارک به اطلاعات جامع و به روزی دست یابید.

درباره بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک

یکی از رشته های مورد نیاز بازار کار دانمارک رشته Front End Developer می باشد. رشته ای که متخصصان آن به با توجه به دانش و مهارت و تجربه کاری خودشان می توانند وظایف و مسئولیت های مختلفی در شرکت های دانمارکی بر عهده دارند. آنها مسئول طراحی، ایجاد، تست و مدیریت اپلیکیشن های وب می باشند. این متخصصان برای جذب در بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک نیازمند تامین یکسری شرایط هستند. این شرایط شامل ارائه مدرک دانشگاهی حداقل در سطح کارشناسی رشته های مهندسی علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، سابقه کاری 2 سال به بالا و نیز تسلط بر تکنولوژی های مربوط به توسعه و برنامه نویسی می باشد. همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، معروفترین و کاربردی ترین این تکنولوژی ها برای کار متخصصان Front End Developer شامل HTML5، CSS3، JavaScript، AngularJS و ReactJS می باشد:

درباره بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک

شرایط کاری متخصصان Front End Developer در دانمارک

همانند اغلب مشاغل موجود در کشور دانمارک، این متخصصان نیز ملزمند تا حداکثر 37 ساعت در هر هفته را مشغول فعالیت در شرکت دانمارکی باشند. و در ضمن آنها نیز از همگی حقوق و مزایای کار در این کشور برخوردارند. علاوه بر این متخصصان Front End Developer همچنین میتوانند در این رشته تخصصی در دانمارک به بهترین سطح دستمزدی نیز دست یابند. از این گذشته دانمارک از نظر سطح استاندارد زندگی نیز به عنوان دومین کشور برتر در کل جهان محسوب می شود و آنها به همراه خانواده اشان می توانند از این امتیاز مهم نیز برخوردار شوند.

دانمارک دومین کشور برتر جهان برای زندگی

اما بر طبق آمار سال 2022، میانگین سالیانه دستمزد این متخصصان در کشور دانمارک در حدود DKK501394 (کرون دانمارک) می باشد. این در حالی است که حداقل درآمدی آنها که مربوط به متخصصان کم سابقه است در حدود DKK350118 (کرون دانمارک) و حداکثر درآمدی این متخصصان نیز که متعلق به متخصصان با سابقه کاری بالای 8 سال است در حدود DKK622262 (کرون دانمارک) میباشد. نمودار زیر نشانگر این رنج درآمدی در بین متخصصان Front End Developer می باشد:

رنج درآمدی متخصصان Front End Developer در دانمارک

پس ناگفته پیداست که فاکتورهای مهم اثر گذار بر روی سطح درآمدی متخصصان Front End Developer در دانمارک یکی سابقه کاری آنها و دیگری نیز میزان تحصیلاتشان می باشد. دو فاکتوری که نقش خیلی مهمی در جذب کارجویان به بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک نیز ایفاء می کند.

ورود به بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک

کلا دانمارک یکی از کشورهای اروپایی با یک اقتصاد درآمد بالا و نرخ بیکاری بسیار پایین محسوب می شود. و به همین دلیل این کشور از یک بازار کاری پر رونق اما رقابتی برخوردار است به گئنه ای که کارجویان رشته های مختلف نه تنها از خود اروپا بلکه از سراسر جهان حاضر هستند. بنابراین شما به عنوان یک کارجوی خارجی بایستی جهت جلب نظر کارفرمای دانمارکی از یک ویژگی یا مشخصه برتری برخوردار باشد. این ویژگی برتر را نیز می توان در قالب CV تنظیم و در اختیار کارفرمای دانمارکی قرار داد.

همان طوری که در جریان هستید، اولین گام برای ورود به بازار کار رشته Front End Developer جستجوی کار در این کشور اروپایی است. منتها شما برای جستجوی کار در دانمارک نیز بایستی از یک روشی مناسب بهره گیرید. در این زمینه به کارجویان خارجی استفاده از وب سایت های مختلف کاریابی توصیه می شود. و تنها در صورت یافتن کار مناسب است که می توانید برای انجام مصاحبه شغلی یا Job interview مهیا شوید. معمولا نیز سوالات مصاحبه شغلی حول و حوش انگیزه کار در دانمارک، مهارت های کاری متقاضی، دانش تخصصی او، خصوصیات شخصی و غیره می باشد.

ورود به بازار کار رشته Front End Developer در دانمارک

ویزا برای متخصصان رشته Front End Developer در دانمارک

طبق قانون دانمارک، متقاضیان کار در دانمارک از هر رشته شغلی بایستی برای اخذ ویزای کار و اقامت این کشور اقدام کنند. و آنچه که پیش شرط اخذ ویزای کاری دانمارک است شامل پیشنهاد شغلی و نیز نامه استخدام رسمی از کارفرمای دانمارکی است. کارجویان رشته Front End Developer برای اخذ این ویزا ابتداء بایستی نوع ویزای خود را به عنوان ویزای کار پوزیتیو لیست تعیین کرده و سپس فرم درخواست مربوطه را تکمیل نمایند.

در ادامه نیز آنها بایستی اولا هزینه ویزای کاری دانمارک به مبلغ حدود DKK4405 (کرون دانمارک) معادل €591.92 (یورو) را پرداخت کنند. و در ثانی مجموعه مدارک مربوط به ویزای کار دانمارک را گردآوری کنند. سپس درخواست ویزای خود را به سفارت دانمارک تحویل داده و همزمان داده های بیومتریک را نیز ارائه نمایند. در نهایت پس از ارزیابی 1 تا 4 ماهه آنها می توانند به ویزای کاری دانمارک با اعتبار 4 ساله دست یابند. جهت آشنایی بیشتر با کشور دانمارک، شرایط مهاجرت به آن و نیز هزینه زندگی در دانمارک 2022 نیز می توانید از مشاوره های رایگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *