ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در هلند

بازار کار رشته Front End Developer در هلند

با وجود موسسات معتبری که در بازار کار رشته Front End Developer در هلند وجود دارد و نیز مزایای فوق العاده آن، بسیاری به دنبال این موضوع هستند. به همین دلیل نیز تیم کارشناسان موسسه حقوی سفیران سروش سعادت در همین مقاله ضمن توضیح مفصل در خصوص وظایف و نقش های یک متخصص رشته Front End Developer در هلند همچنین به سوالات زیر نیز پاسخ می دهند:

  • برای استخدام در رشته Front End Developer در هلند چه مدارکی لازم است؟
  • متوسط درآمد سالانه متخصصان رشته Front End Developer در هلند چقدر است؟
  • آیا کاریابی در بازار کار این رشته در هلند خیلی دشوار است؟
  • شرایط ویزای متخصصان رشته Front End Developer در هلند به چه صورتی است؟
  • آیا کارجویان از این طریق می توانند به کارت آبی اتحادیه اروپایی (EU) نیز دست یابند؟

درباره بازار کار رشته Front End Developer در هلند

بازار کار این رشته در کشور هلند با وجود شرکت ها و موسسات پیشرو در عرصه فناوری یک بازار کاری رو به رشدی محسوب می شود. در حال حاضر متوسط حقوق سالیانه متخصصان Front End Developer در کشور هلند حدود €60606 (یورو) می باشد و به تعبیر دیگر متخصصان این رشته در هلند ساعتی €29 (یورو) کسب میکنند. در این میان منیمم دستمزد این متخصصان با حدود €42333 (یورو) مربوط به متخصصان تازه کار رشته Front End Developer می باشد که سابقه کاریشان به 1 تا 3 سال میرسد.

ولی ماکسیمم دستمزد سالیانه آنها در هلند به حدود €75239 (یورو) میرسد و داده های آماری نمودار زیر همین موضوع را نشان می دهد:

رنج درآمدی متخصصان Front End Developer در هلند

بر همین مبنا تجربه کاری متخصصان رشته Front End Developer هم در استخدام سریع و آسان آنها در کشور هلند و هم در دست یابی آنها به بالاترین سطح درآمدی موثر می باشد. از سوی دیگر بازار کار رشته Front End Developer در هلند سیگنال های مثبتی را به متقاضیان ارسال می کند. بر این مبناست که پیش بینی می شود متوسط درآمد سالیانه این متخصصان در هلند 2027 به حدود €66914 (یورو) برسد. پس همان طوری که در نمودار زیر مشاهده می شود، رشد درآمدی این متخصصان در 5 سال آینده به حدود 10% می رسد:

 درصد افزایش درآمد متخصصان Front End Developer در هلند

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در هلند

هلند از جمله برترین مقاصد کاری برای متخصصان و مهندسان رشته Front End Developer محسوب می شود. از همین رو نیز توجه اغلب متخصصان و فارغ التحصیلان رشته های IT و علوم کامپیوتر به هلند جذب شده است. تا از این طریق بتوانند به آرزوی خود جهت کار و زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان دست یابند. اما قبل از هر کاری این متخصصان بایستی با پروسه کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در هلند آشنا شوند. پروسه ای که برای شروع آن تهیه CV دقیق و کامل یک الزام محسوب می شود.

با این مقدمه اکنون به بررسی سه مرحله مختلف برای کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در هلند می پردازیم. مرحله یا فاز اول این کار مربوط به جستجوی کار JOB SEARCHING می باشد و بهترین و آسانترین شیوه برای این کار نیز استفاده از وب سایت های کاریابی و یا موسسات معتبر کاریابی در هلند می باشد. پس از این مرحله و یافتن شغل مورد نظر متقاضی می بایست درخواست استخدام خود را به شرکت (کارفرمای) هلندی تحویل داده و منتظر روز مصاحبه باشد.

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در هلند

ویزای مورد نیاز متخصصان Front End Developer در هلند

کلا قاعده و قانون اخذ انواع ویزای کاری هلند به این صورت است که متقاضی/ متقاضیان پس از پیدا کردن کار مطلوبشان می توانند اقدامات عملی در اینباره را شروع کنند. و از آنجایی هم که متخصصان Front End Developer جزء دسته مهاجرین با مهارت بالا یا Highly skilled migrants قلمداد می شوند، از همین رو آنها نیازی به اخذ ویزای کار هلند نداشته و کارفرمای هلندی از طرف آنها برای اخذ مجوز اقامتی با شرایط زیر اقدام می کند:

شروطتوضیحات
شرط اولکارفرما یا شرکت هلندی بایستی یک اسپانسر معتبری باشد
شرط دوممتقاضی خارجی بایستی دارای گذرنامه معتبری باشد
شرط سوممتقاضی نباید هیچ گونه سوء پیشینه ای داشته باشد
شرط چهارممتقاضی بایستی دارای گواهی سلامت پزشکی باشد
شرط پنجمدرآمد ناخالص ماهیانه متقاضی بایستی بالای €4840 (یورو) باشد
شرط ششممتقاضی می بایست دارای جاب آفر یا پیشنهاد کاری معتبری باشد

علاوه بر این متخصصان Front End Developer پس از کار در هلند می توانند با توجه به شرایط زیر نسبت به اخذ کارت آبی اتحادیه اروپایی نیز اقدام کنند:

شروطتوضیحات
شرط اولکارفرمای هلندی داشته باشند
شرط دومدارای حداقل مدرک لیسانس در رشته تخصصی باشند
شرط سومقرارداد کاری دستکم یک ساله داشته باشند
شرط چهارممتوسط درآمد سالیانه آنها بالای €5670 (یورو) باشد

اگر چنانچه مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به هلند هستید پس حتما با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

سوالات تخصصی در خصوص بازار کار رشته Front End Developer در هلند

در بخش پایانی مقاله پیشرو پاسخ گوی سوالات شما خواهیم بود:

  • کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در هلند چگونه است؟ هلند از جمله برترین مقاصد کاری برای متخصصان و مهندسان رشته Front End Developer محسوب می شود. از همین رو نیز توجه اغلب متخصصان و فارغ التحصیلان رشته های IT و علوم کامپیوتر به هلند جذب شده است. تا از این طریق بتوانند به آرزوی خود جهت کار و زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان دست یابند. اما قبل از هر کاری این متخصصان بایستی با پروسه کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در هلند آشنا شوند. پروسه ای که برای شروع آن تهیه CV دقیق و کامل یک الزام محسوب می شود.
  • درباره بازار کار رشته Front End Developer در هلند چه اطلاعاتی دارید؟ بازار کار این رشته در کشور هلند با وجود شرکت ها و موسسات پیشرو در عرصه فناوری یک بازار کاری رو به رشدی محسوب می شود. در حال حاضر متوسط حقوق سالیانه متخصصان Front End Developer در کشور هلند حدود €60606 (یورو) می باشد و به تعبیر دیگر متخصصان این رشته در هلند ساعتی €29 (یورو) کسب میکنند. در این میان منیمم دستمزد این متخصصان با حدود €42333 (یورو) مربوط به متخصصان تازه کار رشته Front End Developer می باشد که سابقه کاریشان به 1 تا 3 سال میرسد.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “بازار کار رشته Front End Developer در هلند

  1. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر آیا من میتوانم به عنوان راننده پایه یک ویا اپراتور پمپ بتن مهاجرت کنم به هلند

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی می تونید اقدام کنید که یک پیشنهاد کاری از این کشور داشته باشید. در حقیقت باید از سایت های کاریابی توی این کشور اقدام کنید به کاریابی تا یک پیشنهاد کاری دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *