ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در کانادا

بازار کار رشته Front End Developer در کانادا

امسال نیز بازار کار رشته Front End Developer در کانادا بهترین شرایط را برای استخدام و به کارگیری نیروهای متخصص در این رشته دارد. چرا که اولا این رشته جزء رشته مشاغل مورد نیاز کاناداست و تا حدودی نیز جزء فهرست مشاغل کمبود دار کانادا محسوب می شود. دوما میانگین سطح درآمدی متخصصان این رشته با حدود 101462 $ (دلار) باعث شده تا شاغلین این رشته شغلی جزء پردرآمدهای کشور کانادا محسوب شود. گذشته از این سطح رفاه این متخصصان و نیز امتیازاتی که آنها به خاطر کار در کانادا کسب می کنند قابل قیاس با خیلی از کشورهای جهان نیست.

اما برای ورود به بازار کار این رشته در کانادا متقاضیان بایستی اولا مدرک آکادمیک در یکی از گرایشات رشته علوم کامپیوتر داشته باشند. ثانیا دانش و مهارت های کافی در خیلی از زمینه ها مثل برنامه نویسی با انواع زبان های رایج، تسلط بر محیط های برنامه نویسی و غیره را داشته باشند. ثالثا در این رشته تخصصی داشتن یک سابقه کاری مناسب نیز جزء ضروریات محسوب می شود. در ادامه همین مطالب نیز با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با جزئیات کاملی از بازار کار این رشته در کانادا آشنا شوید.

شرایط متقاضیان ورود به بازار کار Front End Developer کانادا

همانند هر یک از رشته های علوم کامپیوتری، متقاضیان ورود به بازار کار رشته Front End Developer در کانادا برای این منظور نیازمند ارائه مدرک دانشگاهی معتبر در رشته های مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، IT و بیزینس و نیز داشتن سابقه کاری مفید در این خصوص هستند. اما علاوه بر موارد فوق متخصصان کار در رشته Front End Developer در کانادا برای اثبات صلاحیت خود لازم است حائز شرایط زیر نیز باشند:

  • سابقه کاری در برنامه نویسی با زبان های Java/C#/C/C++ و javascript
  • آشنایی کامل با HTML و css
  • توانایی کار مستقل با حداقل نظارت همزمان با دست یابی به معیارها
  • کار از راه دور، تایم کاری استاندارد 8 ساعت در روز از دوشنبه تا جمعه

آمارها خود گویای این واقعیت است که مدرک اغلب متقاضیان یا کارجویان رشته Front End Developer در کانادا مدرک کارشناسی است. همینطور سابقه کاری اغلب متقاضیان این رشته برای کار در کانادا معمولا بیش از 2 سال می باشد. چرا که بیشترین درصد افزایش حقوق نیز متعلق به متخصصانی است که سابقه کاری آنها بین 2 تا 4 سال باشد.

شرایط متقاضیان ورود به بازار کار Front End Developer کانادا

درباره بازار کار رشته Front End Developer در کانادا

یکی از اصلی ترین مزایای کار متخصصان رشته Front End Developer در کانادا این است که این رشته دارای بازار کاری خیلی مناسبی است. و تقریبا متقاضیان این رشته همه روزه می توانند شانس خودشان برای جذب در شرکت ها و سازمان های کانادایی را امتحان کنند. از همین رو درصد بیکاری متخصصان این رشته در کشور کانادا خیلی پایین تر است. از طرف دیگر شرایط کاری متخصصان Front End Developer در کانادا نیز بسیار رضایت بخش تر از دیگر کشورهای جهان است. همان طوری که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، میانگین درآمد سالیانه این متخصصان در کشور کانادا در حدود 101462 $ (دلار) می باشد.

در این بین برترین مشاغل کانادایی برای استخدام کارجویان Front End Developer عبارتند از:

عنوان شغلیمتوسط درآمد سالیانه به دلار
توسعه دهنده وب$47396
تکنسین خدمات$58750
دستیار فروش$42407
نمایندگی خدمات مشتری$39027
منشی$38582
نمایندگی خدمات$36020

همان طوری که در جدول فوق نیز ملاحظه می شود، در حال حاضر در بین شرکت های کانادایی استخدام کننده متخصصان Front End Developer نیز دو شرکت DISYS و MSi Corp بالاترین درآمد را به این متخصصان ارائه می دهند. در این میان برخی از استان های کانادایی نیز هستند که بیشترین سطح درآمدی متخصصان Front End Developer در این شهرها عاید می شود.

پس استان ها و مناطق کانادایی مطلوب برای استخدام متخصصان Front End Developer از این قرار می باشد:

بررسی میزان درآمد Front End Developer در کانادا

کاریابی در بازار کار Front End Developer در کانادا

پس از اطلاع از شرایط و ویژگی های بازار کار Front End Developer در کانادا بهتر است با شرایط کاریابی در این بازار کاری نیز آشنا شوید. برای شروع یک پروسه کاریابی یا Job finding در کانادا بهترین روش این است که متقاضی کار Front End Developer در کانادا ابتداء رزومه کاری خود را تنظیم و آن را در اختیار وب سایت ها کاریابی قرار داد.

از بهترین وب سایت های جستجوی کار در کانادا نیز می توان به سایت های زیر اشاره کرد:

  • Jobbank.gc.ca
  • Ca.indeed.com
  • Canadajobs.com
  • Monster.ca
  • Eluta.ca و غیره

پس از اخذ پیشنهاد کاری، انجام مصاحبه شغلی و در نهایت تنظیم قرار کار زمان آن می رسد که متقاضی خودش را برای درخواست ویزای کاری کشور کانادا مهیا کند و حتی از این طریق نیز به اقانت دائمی کانادا (PR) نائل شود.

وظایف اصلی در بازار کار رشته Front End Developer کانادا

یک توسعه دهنده در بازار کار رشته Front End Developer در کانادا باید با تمامی وظایف خود در این حرفه آشنا شود. برخی از مهمترین آنها در جدول زیر به طور دقیق ارائه شده است:

وظایف اصلی در بازار کار رشته Front End Developer در  کاناداتوضیحات
بهبود ناوبری وب سایتتوسعه دهندگان Front End Developer اغلب پیوند هایی ایجادد می کنند تا به کاربران کمک کنند در وب سایت ها یا سایت های خارجی حرکت کنند.
تبدیل طرح ها به صفحات وب کاربردیبه عنوان یک توسعه دهنده، از ایده های طراحان برای ایجاد صفحات وب کاربردی گرافیک استفاده می کنید.
حفظ تم ها و رنگ های مناسبشما در کنار طراحان وب و تیم های بازاریابی برای تعیین بهترین تم ها و طرح های رنگی کار می کنید.
بهینه سازی محتوادر بازار کار رشته Front End Developer باید ساختار صفحه وب را بهینه کنید، تا اطمینان حاصل کنید که محتوا به خوبی در وب سایت نمایش داده می شود.

جهت آشنایی بیشتر با دیگر وظایف اصلی در بازار کار رشته Front End developer به موارد ذکر شده در تصویر زیر مراجعه فرمایید:

وظایف اصلی در بازار کار رشته Front End developerما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی داریم تا اطلاعات مفید، کامل و به روزی درباره کانادا، اخذ ویزای کاری کانادا را در اختیار هموطنان قرار دهیم.

سوالات پرتکرار بازار کار رشته Front End Developer در کانادا

در این بخش از مقاله تصمیم گرفته ایم تا به برخی از مهمترین سوالات شما عزیزان در خصوص بازار کار رشته Front End Developer در این کشور پاسخ دهیم. این سوالات به شرح زیر می باشند:

  • محیط کاری در بازار کار رشته Front End Developer چگونه است؟ توسعه دهندگان بین المللی در بازار کار رشته Front End Developer در کانادا در شرکت های توسعه بازی و فناوری و همچنین سایر صنایعی که نیاز به توسعه وب دارند فعالیت می کنند.
  • چشم انداز شغلی در بازار کار رشته Front End Developer چگونه است؟ با افزایش تقاضا برای توسعه دهندگان وب در کانادا، بازار کار رشته Front End Developer در این کشورچشم اانداز شغلی امیدوار کننده ای را ارائه کرده است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *