ویزای کاری

بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا

بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا

همه چیز گویای این واقعیت است که بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا فرصت های خوبی پیش پای متخصصان علوم کامپیوتر قرار داده است تا آنها بتوانند به راحتی به مهاجرت به استرالیا فکر کنند. اما برای جذب و استخدام در یک چنین بازار رقابتی چه چیزهایی برای متقاضیان مورد نیاز است؟ اول از همه داشتن یک مدرک آکادمیک معتبر از دانشگاه های استرالیا و یا دانشگاه های خارجی لازمه این کار است. در درجه دوم نگارش و تنظیم یک رزومه منسجم و قوی برای اقناع کارفرما (شرکت استرالیایی) است که اهمیت دارد.

در ادامه نیز آشنایی با انواع روش های کاریابی در کشور استرالیا و نحوه کار با این روش ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. علاوه بر این کسب آمادگی برای انجام مصاحبه شغلی از دیگر فاکتورهای تعیین کننده برای موفقیت در بازار کار این رشته تخصصی است. و در اینجا دو عامل تسلط بر زبان انگلیسی و نیز داشتن مهارت های لازم در رشته Front End Developer است که حرف اول را می زند. در ادامه این مطالب تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما عزیزان را با شرایط ویزای متخصصان Front End Developer نیز آشنا میکنند و همچنین پاسخگوی سوالاتتان نیز می باشند.

شرایط بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا

متخصصان رشته Front End Developer در استرالیا ملزم به کار تا 38 ساعت در هفته بوده و آنها نیز همانند اغلب نیروهای کار استرالیایی می توانند از مزایا و امتیازات بی شماری برخوردار شوند. از این گذشته سطح درآمدی این متخصصان به قدری بالا است که باعث شده تا سطح رضایتمندی شغلی این متخصصان در کشور استرالیا به حد اعلای خود برسد. در حال حاضر، متوسط سطح درآمد سالیانه یک متخصص رشته Front End Developer در استرالیا در حدود $117985 (دلار استرالیا) یا $60.50 (دلار) در هر ساعت است. همان طوری که در نمودار پایین هم ملاحظه می شود، میانگین درآمدی متخصصان مبتدی در این رشته حدود $100000 (دلار) و متوسط درآمدی متخصصان کار کشته نیز تا سقف $160000 (دلار) هم می رسد

متوسط درآمدی رشته Front End Developer در استرالیا

پس طبیعی است که سطح درآمدی متخصصان رشته Front End Developer در استرالیا بسته به دانش، مهارت و نیز سوابق کاری آنها در این رشته متفاوت باشد. از سوی دیگر سطح درآمدی Front End Developer ها در استرالیا بسته به پست شغلی که دارند نیز متغیر است و این را می توان با توجه به جدول زیر کاملا متوجه شد:

سطح درآمدی متخصصان رشته Front End Developer در استرالیا بسته به سوابق کاری

شرکتهای بزرگ در بازار کار Front End Development در استرالیا

بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا یک بازار کاری بزرگ، پر رونق و همراه با یک وجهه بین المللی است چراکه متقاضیان استخدام در این بازار از همه جای دنیاست. در این خصوص جالب است بدانید که هم اکنون در بازار کاری این رشته تخصصی و پر متقاضی حدود 3253 فرصت شغلی در اختیار متخصصان Front End Developer قرار دارد. از جمله شرکت های معروف استرالیایی در استخدام متخصصان این رشته نیز می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

شرکتمحل/ شهرعنوان شغلیمتوسط درآمد سالیانه (دلار استرالیا)
Just Digital PeopleملبورنLead Front End Developer$150000
OPUS TALENT SOLUTIONSسیدنیFront End Developer ارشد130000$ تا $160000
Just Digital PeopleکوئینزلندFront End Developer100000$ تا $140000

شرکتهای بزرگ در بازار کار Front End Development در استرالیا

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا

مسلما جستجوی کار در استرالیا آنهم در بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا کار خیلی آسانی نیست. چرا که این بازار یک بازار کاملا رقابتی است که برای جذب و استخدام در آن متخصصانی از سراسر جهان درخواست می دهند. بنابراین به منظور کاریابی یا جاب فایندینگ آسان و سریع به عنوان یک منخصص Front End Developer در استرالیا، شما بایستی اولا از قبل رزومه کاری (شامل مشخصات+ سوابق تحصیلی+ سوابق کاری) را تهیه کنید. ثانیا از طریق وب سایتهای کاریابی مثل Au.indeed.com و یا Glassdoor.com و نیز Au.seek.com استفاده کنید و ثالثا خودتان را برای انجام مصاحبه شغلی با یک شرکت استرالیایی آماده کنید. پس یکبار دیگر این مراحل را در قالب نمودار گرافیکی زیر مرور می کنیم:

کاریابی در بازار کار رشته Front End Developer در استرالیا

اخذ ویزا برای متخصصان رشته Front End Developer در استرالیا

در واقع رشته Front End Developer در استرالیا جزء یکی از گرایشات رشته برنامه نویسان نرم افزار و اپلیکیشن بیا کد 261399 محسوب می شود. از همین رو نیز رشته مذکور نیز جزئی از فهرست مشاغل مورد نیاز استرالیا قلمداد می شود. و این بدان معناست که متخصصان Front End Developer می توانند بسته به شرایط خودشان برای دریافت ویزای کاری استرالیا اسپانسر دار یا بدون اسپانسر (مستقل) اقدام کنند. بر این اساس این دسته از متخصصان واجد شرایط هستند تا برای اخذ یکی از ویزاهای زیر اقدام نمایند:

  • ویزای سابکلاس 186
  • ویزای سابکلاس 189
  • ویزای سابکلاس 190
  • ویزای سابکلاس 407
  • ویزای سابکلاس 485
  • ویزای سابکلاس 491
  • ویزای سابکلاس 494

و بایستی به این نکته مهم نیز توجه کنید که شما به عنوان متخصص Front End Developer از طریق برنامه ویزای سابکلاس 189 (ویزای مستقل مهارتی) به راحتی می توانید برای اخذ اقامت دائمی استرالیا نیز ثبت نام کنید. برنامه ای که نیازی به اسپانسر استرالیایی هم نداشته و در ضمن می توانید تمام اعضای خانواده خود را نیز مشمول این برنامه بکنید. اطلاعات کامل در خصوص مهاجرت کاری به استرالیا 2022 را می توانید از کارشناسان مجربمان در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به دست آورید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *