ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

به علت سطح بالای نیاز به استخدام، نرخ بیکاری پایین و متوسط درآمدی بالا، بازار کار رشته Java Developer در آمریکا پر رونق است. فقط کافی است که شما مدرک تحصیلی تخصصی در یکی از رشته های علوم کامپسوتر را داشته باشید و در ضمن از سابقه کاری چند ساله در این رشته نیز برخوردار باشید. و صد البته که داشتن مهارت زبان انگلیسی و نیز برخورداری از مدارک تخصصی دیگر در همین رشته نیز می تواند در کاریابی رشته Java Developer در ایالات متحده کارساز باشد.

در یک کلمه آشنایی کامل و تسلط بر زبان Java مهمترین شاخصه برای کاریابی در آمریکا قلمداد می شود. در شرایط حاضر شاغلین رشته Java Developer در ایالات متحده به صورت رسمی ملزمند تا 40 ساعت در هفته را کار کنند. همچنین این شاغلین نیز همانند دیگر شاغلین رسمی آمریکا از کلیه حق و حقوق کار در آمریکا برخوردارند. در ضمن متوسط درآمد ماهیانه این متخصصان در آمریکا حدود 6600$ (دلار) می باشد در حالی که متوسط درآمد ماهیانه ملی در این کشور حدود 3828$ (دلار) می باشد. برای کسب اطلاعات جامع در خصوص شرایط فعلی اخذ ویزای کار ایرانیان از کشور آمریکا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

در مورد رشته Java Developer چه می دانید؟

یکی از گرایش های مهم علوم کامپیوتر، رشته Java Developer می باشد؛ رشته ای که به خاطر توسعه روز افزون فناوری های اینترنتی نوین نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر دنیا آینده شغلی خوبی دارد. در این رشته شغلی، متخصصان مسئول توسعه اپلیکیشن ها و نرم افزارها با استفاده از زبان برنامه نویسی Java هستند. اما برای استخدام در این رشته پر درآمد و آینده دار در کشور آمریکا علاوه بر داشتن مدرک لیسانس و فوق لیسانس در علوم کامپیوتر برخورداری از یکسری شرایط دیگر مثل موارد زیر جزء الزامات محسوب می شود:

شرایط بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

بنابراین برای ورود به بازار کار رشته Java Developer در آمریکا سه شرط اصلی مدرک تحصیلی تخصصی، داشتن سابقه کاری مربوطه و نیز برخورداری از مهارت ها و قابلیت های تخصصی از ضروریاتی است که هر متقاضی بایستی آنها را داشته باشد.

درباره بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

کلا رشته های مربوط به علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر از جمله رشته Java Developer جزء رشته مشاغل مورد نیاز آمریکاست. همانند اغلب مشاغل موجود در آمریکا، شاغلین رشته Java Developer در آمریکا نیز می توانند در هفته 40 ساعت کار کنند. این ساعت کاری در اصل ساعت کاری استاندارد در ایالات متحده است. مضاف بر اینکه این متخصصان نیز از همه امتیازات کار در آمریکا برخوردارند. ضمنا متوسط درآمد خالص ماهانه این متخصصان در آمریکا حدود 6600$ (دلار) می باشد.

در حالی که متوسط درآمد ماهیانه ملی در این کشور حدود 3828$ (دلار) می باشد:

مقایسه درآمد خالص Java Developer ها با متوسط درآمد ملی در آمریکا

 

و این درآمد ایده آلی برای متخصصان Java Developer در کشوری مثل آمریکا محسوب می شود. در ضمن متخصصان رشته Java Developer نیز همانند دیگر کارکنان و متخصصان در آمریکا از انواع بیمه خدمات درمانی و اجتماعی برخوردار هستند.

در جدول زیر می توان با برخی از شرکت های آمریکایی که بیشترین درآمد ماهیانه را به کارکنان Java Developer خود می دهند آشنا شد:

شرکت استخدام کنندهمتوسط درآمد سالیانه به دلار
USAA9018$
NTT DATA8279$
General Dyamics Information Technology8190$
Stefanini IT Solution7994$
Seven Seven Global Services Inc7386$

درباره بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

شرایط استخدام در بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

اما برای استخدام در شرکت های فناوری آمریکا در سیلیکون ولی متخصصان Java Developer بایستی حداقل شرایط لازم را داشته باشند. حداقل شرایط برای کاریابی و استخدام در این رشته شامل ارائه مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در رشته علوم کامپیوتر، داشتن بیش از 5 سال سابقه کاری در برنامه نویستی جاوا- پایه، تجربه کاری در زمینه طراحی، ساخت و تست اپلیکیشن های جاوا، برخوردار بودن از توانایی آنالیزی و حل مسئله و نیز تخصص در چارچوب های فعلی، API ها، SDK ها و غیره می باشد.

فلذا برای استخدام در رشته Java Developer طی مراحل زیر الزامی است:

شرایط استخدام در بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

بهترین شهرهای آمریکا برای کار متخصصان رشته Java Developer کدامند؟

بازار کار رشته Java Developer در آمریکا طوری است که متقاضیان این رشته با توجه به سطح دانش، مهارت و تخصص خود می توانند در شرکت مورد نظرشان در یکی از شهرهای آمریکا به راحتی استخدام شده و کار کنند. مثلا از برترین شرکت ها برای کار Java Developer ها می توان به شرکت های Selby Jennings، Verizon، Credit Suisse، HealthEdge Software و Capital One اشاره کرد.

اما از بهترین شهرهای آمریکا برای کار Java Developer ها به توجه به سطح درآمدی این متخصصان نیز می توان به شهرهای آمریکایی زیر اشاره کرد:

شهرهای آمریکامتوسط درآمد Java Developer ها (دلار  در ماه)
اروینگ7211$
اوستین6664$
جکسون ویل6430$
دالاس7298$
سن آنتونیو6427$
شیکاگو6702$
فرمونت6427$
نیویورک7874$
هیوستون6230$

اما از بهترین شهرهای آمریکا برای کار Java Developer ها به توجه به سطح درآمدی این متخصصان نیز می توان به شهرهای آمریکایی زیر اشاره کرد:

  • دالاس: $7236 (دلار) در ماه
  • سن آنتونیو: $7118 (دلار)
  • نیویورک: $7068 (دلار)
  • شیکاگو: $6812 (دلار)
  • شارلوت: $6598 (دلار)
  • اوستین: $6540 (دلار)
  • آتلانتا: $6507 (دلار)
  • کلیولند: $6329 (دلار)
  • سن جوز: $6196 (دلار)

رمز اصلی کسب موفقیت در هر مهاجرتی از جمله مهاجرت کاری، کار در آمریکا و یا مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا داشتن یک مشاور مسلط بر امر مهاجرت می باشد. این امر نیز با وجود وکلا و کارشناسان مهاجرتی مجرب و کارآزموده موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای هموطنان عزیز کاملا فراهم است.

سوالات تخصصی درباره بازار کار رشته Java Developer در آمریکا

در بخش موخره به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • شرایط استخدام در بازار کار رشته Java Developer در آمریکا چگونه است؟ اما برای استخدام در شرکت های فناوری آمریکا در سیلیکون ولی متخصصان Java Developer بایستی حداقل شرایط لازم را داشته باشند. حداقل شرایط برای کاریابی و استخدام در این رشته شامل ارائه مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در رشته علوم کامپیوتر، داشتن بیش از 5 سال سابقه کاری در برنامه نویستی جاوا- پایه، تجربه کاری در زمینه طراحی، ساخت و تست اپلیکیشن های جاوا، برخوردار بودن از توانایی آنالیزی و حل مسئله و نیز تخصص در چارچوب های فعلی، API ها، SDK ها و غیره می باشد.
  • درباره بازار کار رشته Java Developer در آمریکا چه اطلاعاتی دارید؟ کلا رشته های مربوط به علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر از جمله رشته Java Developer جزء رشته مشاغل مورد نیاز آمریکاست. همانند اغلب مشاغل موجود در آمریکا، شاغلین رشته Java Developer در آمریکا نیز می توانند در هفته 40 ساعت کار کنند. این ساعت کاری در اصل ساعت کاری استاندارد در ایالات متحده است. مضاف بر اینکه این متخصصان نیز از همه امتیازات کار در آمریکا برخوردارند. ضمنا متوسط درآمد خالص ماهانه این متخصصان در آمریکا حدود 6600$ (دلار) می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *