ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در اتریش

بازار کار رشته Java Developer در اتریش

با توجه به متوسط درآمد ماهیانه بالاتر از متوسط ملی، مسلما ورود به بازار کار رشته Java Developer در اتریش برای متخصصان این رشته ایده عال است. از طرف دیگر متخصصان این رشته از طریق استخدام به عنوان توسعه دهنده یا مهندس نرم افزار Java می توانند به کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش نیز دست یابند. کارتی که مزایای زیادی از جمله اقامت 2 ساله (24 ماهه) اتریش را به این متخصصان اعطاء می کند. آنها با این کارت اقامتی می توانند اسپانسر اعضای خانواده خود نیز باشند. همچنین در ادامه امکان تبدیل این کارت به کارت آبی اتحادیه اروپایی نیز برای دارندگانش فراهم می شود.

منتها پیش شرط اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش 2022 این است که متخصصان Java Developer از قبل پیشنهاد کاری در اختیار داشته باشند. ضمنا با توجه به معیارهای گزینش از جمله مدارک خاص، سابقه کاری، سن، سطح دانش زبان و نیز تحصیلات در اتریش بتوانند دستکم 70 امتیاز از 100 امتیاز کل را کسب کند. شما عزیزان پس از مطالعه این مقاله هر گونه سوال یا ابهامتان را می توانید با تیم کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جریان بگذارید.

شرایط بازار کار رشته Java Developer در اتریش

واقعیت این است که کلیه رشته های علوم کامپیوتری از جمله رشته Java Developer در زمره رشته های مورد نیاز کشور اتریش محسوب می شوند. اما قبل از توضیح درباره نحوه ورود به این بازار کاری بهتر است کمی درباره شرایط کاری متخصصان Java Developer گفته شود. در حال حاضر متوسط درآمد ماهیانه یک متخصص Java Developer در کشور اتریش در حدود €3960 (یورو) می باشد. این درحالی است که حداقل سطح درآمدی آنها در حدود €2100 و حداکثر درآمدی اشان نیز حدود €6020 (یورو) می باشد. نمودار زیر نشانگر رنج درآمدی این متخصصان در کشور اتریش می باشد:

رنج درآمدی متخصصان Java Developer در اتریش

عوامل مختلفی نیز بر روی سطح درآمدی متخصصان Java Developer در اتریش تاثیر می گذارند که یکی از این عوامل سابقه کاری این متخصصان می باشد. سابقه کاری تا بدان حد در اتریش اهمیت دارد که متخصصان دارای سابقه کاری بالا از بیشترین درصد افزایش حقوق بهره می برند. و همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، بالاترین درصد افزایش حقوق متخصصان Java Developer در اتریش با بیش از 42% مربوط به متخصصان با سابقه کاری 5 تا 10 سال می باشد:

تاثیر سابقه کار بر سطح درآمد Java Developer در اتریش

از این گذشته سطح تحصیلات نیز عامل مهمی در افزایش سطح درآمدی متخصصان Java Developer محسوب می شود. همانگونه که در نمودار پایین هم مشاهده می شود، بیشترین درصد افزایش حقوق در بین متخصصان Java Developer مربوط به دارندگان مدرک فوق لیسانس با بیش از 43% می باشد:

تاثیر تحصیلات بر سطح درآمد Java Developer در اتریش

شرایط ورود به بازار کار رشته Java Developer در اتریش

کلا رشته های علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) جزء رشته مشاغل مورد نیاز اتریش محسوب می شود و دولت اتریش و شرکت های عمومی و خصوصی این کشور در پی جذب این متخصصان هستند. به همین دلیل نیز بازار کار رشته Java Developer در اتریش جزء یکی از بازارهای استخدامی داغ اتریش محسوب می شود. اما این دسته از متقاضیان جهت استخدام در این بازار کاری نیازمند یکسری مدارک و تامین یکسری شرایط هستند. اولا آنها برای برای کاریابی در اتریش نیازمند ارایه مدرک آکادمیک خود در یکی از رشته های علوم کامپیوتری میباشند. همچنین آنها برای این کار بایستی علاوه بر تسلط بر انواع مهارت های Java Developer همچنین سابقه کاری خوبی در این رشته داشته باشند.

شرایط ورود به بازار کار رشته Java Developer در اتریش

کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در اتریش

همانند هر موضوع مهاجرتی دیگری، کاریابی در اتریش توسط متخصصان Java Developer نیز تابع یکسری مراحل است. مرحله نخست از این کار این است که متقاضی یک CV کامل و منسجمی از خودش تهیه کند تا از این طریق بتواند نظر کارفرمای اتریشی را به خود جلب کند. با این کار او می تواند برای جستجوی کار ازطریق وب سایت های معتبر اقدام کند. و پس از کاریابی از این طریق متقاضی درخواست خود شامل رزومه، کپی مدارک تحصیلی، گواهی های سابقه کاری و نیز نمونه کارش را تهیه کرده و به دست کارفرمای مربوطه می رساند. در ادامه نیز در صورت تایید کارفرما او می تواند برای مصاحبه استخدامی آماده شود. با این توضیح اکنون می توان پروسه کاریابی متخصصان Java Developer در اتریش را به صورت نمودار زیر نشان داد:

پروسه کاریابی متخصصان Java Developer در اتریش

ویزا برای متخصصان Java Developer در اتریش

پس از کاریابی در اتریش اکنون زمان آن رسیده تا متقاضیان برای اخذ ویزای کاری اتریش 2022 مهیا شوند. این ویزا که مخصوص کارگران و نیروهای متخصص خارجی می باشد با عنوان کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش شناخته می شود. در واقع کارت قرمز- سفید- قرمز به دارندگان آن اجازه می دهد تا 2 سال در اتریش زندگی و کار بکنند. منتهای مراتب برای اخذ این ویزا شرایط چندی لازم است. از مهمترین شرایط برای اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش برای متخصصان Java Developer می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

  • داشتن پیشنهاد شغلی یا job offer از شرکت اتریشی
  • داشتن تمکن مالی کافی جهت زندگی در اتریش
  • کسب حداقل 70 امتیاز از طریق معیارهای پذیرش

این معیارها نیز شامل مدارک و مهارت های خاص، سابقه کاری، مهارت های زبان (انگلیسی یا آلمانی)، سن و سال و تحصیلات در اتریش می باشد. گذشته از شرایط و مدارک درخواست این کارت، همچنین دریافت کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش مزایا و امتیازات مختلفی برای دارندگان آن دارد که از آن جمله می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

امتیازات دارندگان کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش

وکلای مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آمادگی دارند تا ضمن ارزیابی امتیازی متقاضیان کار در اتریش همچنین آنها را در جریان کلیه مراحل اخذ کارت قرمز- سفید- قرمز اتریش 2022 قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *