ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در استرالیا

بازار کار رشته Java Developer در استرالیا

در حال حاضر بازار کار رشته Java Developer در استرالیا حدود 3288 فرصت شغلی آماده را برای متخصصان این رشته ارائه کرده است. چرا که با پیشرفت روز افزون انواع تکنولوژی های کامپیوتری در استرالیا اهمیت استخدام و به کارگیری متخصصان این حوزه نیز بیش از پیش آشکارتر می شود. حتی پیش بینی می شود که رشته Java Developer در 5 سال آتی در کشور استرالیا تا 30% نیز رشد داشته باشد.

اما قبل از هر اقدامی برای کاریابی در این بازار رقابتی باید دید که کارفرماهای استرالیایی برای استخدام متخصصان Java Developer بیشتر به دنبال چه کسانی هستند. مطالعات نشان می دهد که شرکت ها و سازمان های استرالیایی اصلا مدرک گرا نیستند بلکه بیشتر تخصص گرا بوده و اهمیت زیادی به رزومه متقاضیان می دهند. بنابراین افرادی می توانند در بازار کار این رشته در استرالیا جذب شوند که از دانش، تخصص و سابقه کاری خوبی در زمینه زبان برنامه نویسی Java برخوردار باشند. پس برای آشنایی کامل با چند و چون جستجوی کار در این بازار کاری در استرالیا 2022 با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

درباره رشته Java Developer در استرالیا

یک کارشناس یا متخصص Java Developer در استرالیا یک توسعه دهنده نرمافزار است که در طراحی، تست و اجرای نرم افزار با استفاده از زبان برنامه نویسی JAVA تبحر دارد. اگرچه زبان Java با JavaScript نیز شباهت اسمی دارد ولی این دو زبان کاملا از هم متمایز هستند. این متخصصان پس از استخدام در شرکت ها و سازمان های استرالیایی وطایف و مسئولیت های متعددی بر عهده می گیرند که از اهم آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جمع آوری نیازمندی های پروژه با استفاده از تشریح اهداف پروژه با کلاینت ها و ذی نفعان
  • آنالیز نیازمندی های پروژه و طراحی کلیه راه حل ها و مشخصه ها
  • حل مسائل با بهره گیری از پروسه های تست منطقی و روش شناسی
  • به کارگیری نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر به منظور نگارش و اصلاح کد برنامه نویسی
  • اصلاح کد برنامه به منظور تصحیح خطاها
  • توسعه دادن به پروسه های تست و تایید و غیره

شرایط کار در رشته Java Developer در استرالیا

شرایط کار در رشته Java Developer در استرالیا

استاندارد کار در استرالیا برای کلیه مشاغل یکسان است و به همین دلیل نیز متخصصان رشته Java Developer در استرالیا نیز مجاز هستند تا 38 ساعت در هفته کار کنند. علاوه بر این متخصصان رشته مذکور نیز همانند اغلب مشاغل موجود در استرالیا از این حق برخوردارند تا خود و اعضای خانواده اشان را بیمه کنند و از مزایای طرح های کاری دیگر در استرالیا نیز برخوردار شوند. و نکته آخر هم اینکه میانگین درآمد سالیانه متخصصان رشته Java Developer در استرالیا حدود AUS125000 (دلار استرالیا) می باشد. با این توضیح اکنون به معرفی برترین شرکت های استرالیایی برای استخدام متخصصان Java Developer می پردازیم:

شرکت استخدام کنندهعنوان شغلی
Management Advantage Pty Ltdتوسعه دهنده ارشد نرم افزار- فول استاک
Udio Systemsتوسعه دهنده نرم افزار
NABآنالیزور، مهندس Java
Opus Recruitment Solutionsمهندس ارشد- Kafka و Java
Co Talent IT Recruitment Pty Ltdتوسعه دهنده جاوا

شرایط کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در استرالیا

کاریابی و جستجوی کار در بازار کار رشته Java Developer در استرالیا که یکی از بازارهای پر رونق ولی رقابتی این کشور است چندان هم امر آسانی نیست. اما کارجویان برای موفقیت در امر کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در استرالیا بایستی از عهده تامین یکسری شرایط برآیند. مثلا آنها نیز همانند اغلب همکاران خود در رشته های برنامه نویسی در استرالیا بایستی دارای مدرک لیسانس معتبر باشند و همچنین سابقه کاری آنها در زمینه Java Developer حداقل بیش از 2 سال باشد. مضاف بر اینها داشتن مهارت ها و تخصص های زیر نیز جزء اصول موفقیت در کاریابی در بازار کار رشته Java Developer استرالیاست:

مهارت های لازم در بازار کار رشته Java Developer در استرالیا

مشاغل بازار کار رشته Java Developer در استرالیا چیست؟

قبل از هر چیزی بایستی بدانید که رشته Java Developer جزء لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (SOL) محسوب می شود و از همین رو نیز هم اکنون بازار کار استرالیا نیاز شدیدی به استخدام متخصصان این رشته دارد. پیش بینی می شود که رشته Java Developer در 5 سال آتی تا 30% نیز رشد داشته باشد. اما در بازار کار رشته Java Developer در استرالیا می توان به مشاغل مختلفی برخورد که هر یک بسته به شرایط و نیازمندی هایی که دارد مناسب یکی از کارجویان است. این دسته مشاغل در استرالیا عبارتند از:

  • Java Developer ارشد
  • مهندس نرم افزار
  • Java Developer فارغ التحصیل
  • نیروی فروش/ Java Developer
  • Fullstack developer
  • Application and Software Developer
  • مهندس نرم افزار و غیره

جالب است بدانید که هم اکنون حدود 3288 فرصت شغلی آماده برای متخصصان رشته Java Developer در کشور استرالیا وجود دارد. و همین امر نیز نشانگر نیاز شدید بازار کار این کشور به استخدام متخصصان Java Developer می باشد. شما عزیزان و سروران گرامی برای اطلاع کافی در خصوص موضوعات مهمی مثل جستجوی کار در استرالیا و یا شرایط اخذ ویزای کاری استرالیا 2022 نیز می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *