ویزای کاری

بازار کار Java Developer در سوئیس

بازار کار Java Developer در سوئیس

کم نیستند فارغ التحصیلان و متخصصان رشته علوم کامپیوتر که به دنبال کسب اطلاعات دقیق و کاملی از بازار کار Java Developer در سوئیس هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا این دسته از عزیزان را از وضعیت بازار کاری رشته Java Developer آشنا کرده و فرصت های موجود برای استخدام در این رشته را همراه با مزایا و امتیازات سوئیس برای کار و زندگی برشماریم. و صد البته که آنها را با شرایط و مدارک لازم جهت کار به عنوان یک متخصص Java Developer در سوئیس 2022 آشنا می کنیم. پس به این دسته از متخصصان عزیز توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشند.

شرایط بازار کار Java Developer در سوئیس

واقعیت معلوم این است که در کل اروپا کمبود توسعه دهندگان نرم افزار وجود دارد. در این بین سوئیس یکی از کشورهای اروپایی با شکاف فوق العاده بزرگ بین عرضه و تقاضای توسعه دهنده نرم افزار می باشد. بنابراین هم اکنون بازار کار Java Developer در سوئیس تشنه استخدام نیروهای جدید در این رشته می باشد. اما علاوه بر نیاز بازار سوئیس به چند دلیل نیز مورد توجه متخصصان و مهندسان Java Developer از سراسر جهان قرار می گیرد. اولا سوئیس برترین کشور جهان از نظر شاخص کیفیت زندگی در جهان محسوب می شود و این در نمودار زیر پیداست:

برترین کشورهای جهان از نظر شاخص کیفیت زندگی

دلیل مهم دیگر در انتخاب سوئیس برای کاریابی متخصصان Java Developer به دلیل درآمد بالایی است که این متخصصان دریافت می کنند. در حال حاضر میانگین درآمد متخصصان Java Developer در سوئیس سالیانه حدود CHF137000 (فرانک سوئیس) می باشد. این در حالی است که متوسط درآمد ملی در سوئیس در حدود CHF124000 (فرانک سوئیس) می باشد:

مقایسه متوسط درآمد متخصصان Java Developer با متوسط درآمد ملی

علاوه بر این امکان دریافت انواع خدمات و امتیازات کاری مثل بیمه سلامت عمومی و نیز حقوق و مزایای بازنشستگی سبب جلب توجه متخصصان java developer از سراسر جهان به کشور سوئیس شده است. از این گذشته نیروهای کار در سوئیس از مزایای مهم زیر نیز برخوردارند:

مزایای اشتغال در سوئیس

شرایط ورود به بازار کار رشته Java Developer در سوئیس

برای کاریابی و استخدام در بازار کار رشته Java Developer در سوئیس، متخصصان این رشته بایستی در ابتداء به فکر تهیه یک رزومه کاری خوبی باشند که در سوئیس با عنوان CV شناخته می شود. پس از آن می توان با استفاده از وب سایت های جستجوی کار به کاریابی در این کشور پرداخت. و در صورت یافتن پست شغلی مورد نظر می توان برای ارائه درخواست استخدام اقدام کرد. درخواست استخدام نیز بایستی شامل CV+ کپی مدارک تخصصی باشد. و در این صورت متقاضی بایستی خودش را برای مصاحبه استخدامی در سوئیس مهیا کند.

شرکتهای استخدام کننده در بازار کار Java Developer در سوئیس

برای جذب نیروهای متخصص در رشته Java Developer در کشور سوئیس، شرکت های خصوصی و دولتی زیادی وجود دارد. این شرکت ها در پست های شغلی مختلف و به صورت تمام وقت و نیمه وقت اقدام به استخدام متخصص Java Developer می کنند که از جمله این شرکت های سوئیسی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

شرکتپست شغلی
SynpulseJunior Java Developer
Wallee AGJava Developer- Scrum Master
S-GATE SARLTechnical Developer & Application support
NamicsJunior Java Developer
TALISTJava/Angular Developer
RrivadisSenior Full Stack Java Developer
MerkleSenior Java Developer
Die MobiliarJava Fullstack Developer

شرکتهای استخدام کننده در بازار کار Java Developer در سوئیس

وضعیت کار متخصصان Java Developer در سوئیس؟

کلا استاندارد کار در سوئیس به گونه ای است که آنها معمولا از روز دوشنبه تا جمعه از سعت 8 صبح تا 17:30 عصر مشعول کار هستند. و همگی کارکنان در سوئیس از مزایای مختلف کار در این کشور مرفه برخوردارند. ضمنا میانگین حقوق سالیانه متخصصان Java Developer در سوئیس حدودا CHF137000 (فرانک سوئیس) میباشد. منیمم درآمدی این متخصصان در سوئیس در حدود CHF71300 (فرانک) و ماکسیمم درآمدی آنها هم در حدود CHF210000 (فرانک) میباشد. در این میان نیز سابقه کاری و نیز میزان تحصیلات اثر زیادی بر سطوح درآمدی دارند. اما برترین پست های شغلی در این رشته از قرار زیر می باشد:

عنوان شغلیمتوسط درآمد سالیانه به فرانک سوئیسدرصد افزایش سطح درآمدی
مدیر توسعه نرم افزارCHF16000017+%
توسعه دهنده OracleCHF1360001-%
توسعه دهنده NodejsCHF1360001-%
توسعه دهنده LeadCHF1370000%
توسعه دهنده JavaCHF1370000%

شاید این سوال در ذهن شما نیز مطرح شود که آیا سطح درآمد متخصصان Java Developer در سوئیس بالاتر از بقیه مشاغل مرتبط با رشته علوم کامپیوتر است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال نیز از داده های آماری موجود در نمودار زیر استفاده می کنیم. همان طوری که در این نمودار هم پیداست، میانگین درآمد سالیانه متخصصان Java Developer در سوئیس به مراتب بیشتر از سایر برنامه نویسان و توسعه دهندگان و حتی متخصصان فناوری اطلاعات (IT) می باشد:

مقایسه درآمد متخصصان Java Developer با سایر مشاغل کامپیوتری

بنابراین اگر شما هم به عنوان مهندس یا متخصص علوم کامپیوتر به فکر استخدام در رشته Java Developer در سوئیس هستید بدانید که بهترین و پردرآمدترین رشته شغلی را در این کشور انتخاب کرده اید. اما ابدا در این مسیر عجله ای به خرج ندهید و به صورت توضیح داده شده و گام به گام پیش بروید.

ویزا برای متخصصان و مهندسان Java Developer در سوئیس

شرط اصلی و مهم برای اخذ ویزای کاری کشور سوئیس این است که شما به عنوان متخصص/ مهندس Java Developer دارای پیشنهاد کاری از شرکت کارفرمای سوئیسی باشید. ویزایی که مقدمه آن جستجوی کار و یافتن جاب آفر از سوئیس می باشد. و به محض یافتن پیشنهاد کاری و عقد قرارداد کاری، متقاضی یا کارجو می تواند برای درخواست ویزای کار خود از سفارت سوئیس اقدام نماید. به منظور درخواست این ویزا از سفارت سوئیس نیز ارائه مدارک زیر به آفیسر سفارت الزامی است:

  • 3 فرم درخواست ویزای بلند مدت تکمیل و امضاء شدبه زبان انگلیسی، آلمانی یا فرانسه
  • پاسپورت معتبر با حداقل 2 صفحه خالی
  • 3 کپی از صفحات مربوطه پاسپورتتان
  • 4 قطعه عکس پاسپورتی جدید و تمام رخ
  • قراردادکاری به همراه دو کپی از آن
  • مدرک فعالیت حرفه ای
  • کپی از مدارک
  • رزومه CV
  • رسید واریز هزینه ویزای سوئیس

کلیه اطلاعات به روز و مشاوره های تکمیلی در خصوص مهاجرت به اروپا 2022 را می توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *