ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در نروژ

بازار کار رشته Java Developer در نروژ

برای موفقیت در امر کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در نروژ کارجویان این رشته بایستی از قبل با پروسه جستجوی کار آشنا باشند. به عبارت دیگر آنها بایستی زمینه و شرایط لازم برای اثبات صلاحیت های کاری و استخدامی خود را فراهم کنند تا اینکه کارفرمای نروژی برای به کارگیری و جذب آنها متقاعد شود. بنابراین آنها بایستی با فرآیند سه مرحله ای کاریابی در نروژ، وب سایت های جستجوی کار در این کشور، نحوه ارسال درخواست و انجام مصاحبه شغلی در نروژ و بالاخره درخواست اقامت کاری از طریق اداره مهاجرت نروژ (UDI) آشنا باشند.

پس در یک کلام برای کسب موفقیت در این بازار کاری و نیز اخذ ویزای اقامت کاری نروژ، شما به عنوان کارجوی رشته Java Developer بایستی به پیشنهاد کاری job offer دست یابید. چرا که شرط مهم و اصلی برای اخذ اقامت کاری نروژ صرفا داشتن جاب آفر می باشد. شما با مطالعه این مقاله نه تنها با ساز و کار و روند بازار کار بلکه با شرایط کار و کاریابی متخصصان رشته Java Developer در نروژ نیز آشنا خواهید شد. در پایان نیز کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شما را با جزئیات درخواست ویزای کار نروژ (مجوز اقامت کارگران ماهر) آشنا خواهند کرد.

شرکتهای معروف در بازار کار رشته Java Developer در نروژ

قبل از ذکر نام شرکت های معروف در استخدام متخصصان Java Developer بهتر است با شرایط کاری این متخصصان در نروژ آشنا شویم. همانند تمامی نیروهای کار و متخصصین کشور نروژ، متخصصان Java Developer نیز از شرایط و حقوق کاری یکسانی برخوردارند. در حال حاضر میانگین دستمزد یک متخصص Java Developer در نروژ حدود NOK912838 (کرون) می باشد. اما درآمد متخصصان تازه کار با کمتر از 3 سال سابقه در نروژ حدود NOK644482 (کرون) و درآمد متخصصان با بیش از 8 سال سابقه در نروژ نیز حدود NOK1131094 (کرون) است که این واقعیت آماری را در نمودار زیر هم می توان مشاهده کرد:

رنج درآمد ماهیانه متخصصان Java Developer در نروژ

با روند افزایشی کنونی نیز پیش بینی می شود که سطح متوسط درآمد متخصصان Java Developer در سال 2027 به حدود NOK1007847 (کرون برسد. یعنی همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، درآمد این متخصصان در نروژ در طی 5 سال آتی تا 10% نیز افزایش خواهد یافت:

افزایش سطح درآمد متخصصان Java Developer در نروژ

اما از معروفترین شرکت ها در بازار کار رشته Java Developer نیز می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:

  • شرکت NETS
  • شرکت Ciber
  • شرکت Hyper
  • شرکت Infront
  • شرکت Accountflow
  • شرکت Experis و غیره

نحوه ورود به بازار کار رشته Java Developer در نروژ

نحوه ورود به بازار کار رشته Java Developer در نروژ

با اینکه شرکت های زیادی در نروژ هستند که به دنبال جذب و استخدام متخصصان رشته Java Developer هستند اما نباید فراموش بکنیم که این شرکت ها به دنبال جذب بهترین نیروها هستند. بنابراین اثبات صلاحیت برای این شرکت ها جزء اصلی ترین نیازهای کارجویان می باشد. برای این منظور نیز کارجویان بایستی یک رزومه یا CV قوی را به شرکت کارفرما ارسال کنند. رزومه ای که حتما موارد زیر بایستی در آن قید شود:

نحوه ورود به بازار کار رشته Java Developer در نروژ

کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در نروژ

آنچه که بیشتر از همه درباره جستجوی کار Java Development در نروژ بایستی مورد توجه کارجویان این رشته قرار قرار گیرد، تنظیم یک رزومه (CV) قوی و کارآمد می باشد. در واقع پیش درآمد مهم و اساسی برای کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در نروژ ارائه یک CV عالی از طرف کارجویان این رشته می باشد. با تنظیم این رزومه است که کارجویان رشته Java Developer به راحتی می توانند وارد فاز کاریابی در نروژ شوند. بر این اساس آنها می بایست 3 مرحله زیر را در کانون توجهاتشان قرار دهند:

کاریابی در بازار کار رشته Java Developer در نروژ

با این حساب کارجویان رشته Java Developer برای ورود به بازار کار این رشته و موفقیت در امر استخدام و اخذ ویزای کاری نروژ یک پروسه چند مرحله ای را در پیش روی خود دارند. در ضمن با وجود اینکه برای کاریابی در بازار کار رشته Java Developer نیز می توان از شیوه های مختلفی استفاده کرد اما ساده ترین، راحتترین و معروفترین شیوه کاریابی متخصصان خارجی در این کشور استفاده از وب سایت های جستجوی کار می باشد.

ویزای کاری متخصصان رشته Java Developer در نروژ

آخرین مرحله از مراحل کاریابی و استخدام به عنوان متخصص رشته Java Developer در کشور نروژ، درخواست ویزای کاری این کشور می باشد که با عنوان ویزای اقامت کارگران ماهر شناخته می شود. این ویزا در اصل توسط اداره مهاجرت نروژ (UDI) برای متقاضیان صادر می شود. منتها شرط اصلی جهت درخواست این ویزای اقامت این است که اولا کارجو یا همان متخصص Java Developer دارای پیشنهاد کاری معتبری از یک کارفرمای نروژی باشد و در ثانی دارای مدرک لیسانس در یک رشته تخصصی نیز باشد. از جمله امتیازات اخذ این نوع اقامت نروژ برای متخصصان رشته Java Developer نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویزای کاری متخصصان رشته Java Developer در نروژ

معمولا این ویزا به مدت ماکسیمم 2 سال برای متقاضیان صادر می شود ولی امکان تمدید آن نیز فراهم است. به منظور درخواست این ویزا نیز متقاضی ابتداء بایستی فرم درخواست اقامت کاری نروژ را از طریق مراجعه به وب سایت UDI تکمیل کرده و سپس به همراه مدارک ضروری برای این کار شامل پاسپورت، عکس پاسپورتی، قرارداد کاری، مدارک تحصیلی، CV یا رزومه و غیره به سفارت نروژ در تهران تحویل دهد. به منظور طرح سوالات خود درباره نروژ و مهاجرت سریع و آسان با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *