ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در کانادا

بازار کار رشته Java Developer در کانادا

همه روزه می توان از بازار کار رشته Java Developer در کانادا انتظار داشت تا متخصصان این رشته را از سراسر جهان جذب شرکت های کانادایی بکند. حالا چرا کاناد؟ اولا سطح درآمدی متخصصان Java Developer در کانادا خیلی بالاست و آنها از انواع مزایا و امتیازت کار در کانادا برخوردار هستند. دوما کیفیت زندگی در کانادا بالاتر از استاندارد جهانی است. سوما متخصصان Java Developer از این طریق می توانند به اقامت دائمی (PR) کانادا دست یابند.

ضمنا برای کار در این رشته و ورود به بازار کاری کانادا داشتن مدرک دانشگاهی دررشته های IT، علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر و نیز سابقه کاری مفید در این رشته الزامی است. از جمله شرکت های معتبر برای استخدام متخصصان این رشته نیز می توان به شرکت های Tecsys، Zenith System Solutions Inc.، Avant Techno Solutions، Levio، Siemens و غیره اشاره کرد. در ادامه نیز با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا با اطلاعات کامل و مفیدی در خصوص کار به عنوان Java Developer آشنا شوید.

درباره بازار کار رشته Java Developer در کانادا

یکی از مهمترین و اصلی ترین مشخصه بازار کار رشته Java Developer در کانادا این است که این بازار همواره نیازمند استخدام نیروهای تازه می باشد. بنابراین همه روزه می توان شرکت ها و سازمان های مختلفی را دید که در پی استخدام کارجویان این رشته هستند.

از جمله برترین شرکت های کانادایی برای استخدام متخصصان Java Developer در کانادا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • CGI
  • Synechron
  • Genpact
  • TELUS International
  • Insurity
  • Propel Holdings
  • Digital Shovel
  • Telna
  • Quantum World Technologies Inc.
  • iPartner Staffing

درباره بازار کار رشته Java Developer در کانادا

شرایط ورود به بازار کار رشته Java Developer در کانادا

یکی از رشته های پر طرفدار و پر متقاضی برای کار در کانادا، رشته Java Developer می باشد. رشته ای که برای کار در این رشته در کانادا متقاضیان نیازمند یکسری شرایط و الزامات مهم هستند. یکی از مهمترین این شرایط داشتن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات می باشد. علاوه بر این داشتن سابقه کاری مفید در این رشته تخصصی نیز از دیگر شرایط کار در رشته Java Developer در کانادا می باشد.

علاوه بر این از شرایط مهم استخدام و ورود به بازار کار رشته Java Developer در کانادا این است که متقاضی دارای مهارت ها و تخصص های زیر باشد:

  • دانش و تخصص کافی در زمینه برنامه نویسی java-based
  • دانش و تخصص کافی در زمینه طراحی، ساخت و آزمایش برنامه های java
  • داشتن قابلیت حل مسائل و نیز توانایی در زمینه آنالیزی ها
  • مهارت کافی در زمینه فریم ورک ها، SDK ها و نیز API ها و غیره

شرایط کاریابی رشته Java Developer در کانادا

پس از اطلاع در خصوص شرایط لازم برای ورود به بازار کار رشته Java Developer در کانادا، اکنون زمان آن است که با شرایط و الزامات کاریابی متخصصان رشته Java Developer در کانادا بپردازیم. این دسته ز متخصصان برای انجام کاریابی در کانادا ابتداء بایستی در فکر تدوین و تنظیم یک رزومه قوی باشند. و سپس برای انجام آزمون یا مصاحبه آماده شوند. و در صورت قبولی در آزمون استخدامی است که آنها وارد عقد قرارداد با کارفرمای کانادایی می شوند و از این طریق نیز می توانند نسبت به اخذ ویزای کاری کانادا اقدام کنند.

در نمودار زیر می توان با 4 مرحله ضروری برای ورود به بازار کار رشته Java Developer در کانادا آشنا شد:

مرحله ضروری برای ورود به بازار کار رشته Java Developer در کانادا

 شرایط بازار کار رشته Java Developer در کانادا

متخصصان رشته Java Developer در کانادا از طریق اثبات مهارت ها و دانش خود در رشته مربوطه می توانند به استخدام شرکت های مختلف درآیند. چرا که بازار کار رشته Java Developer در کانادا به این متخصصان نیاز شدیدی دارد. از طرف دیگر میزان درآمد این متخصصان در کشور کانادا وضعیت را به گونه ای کرده که متخصصان این رشته از سراسر جهان در آرزوی استخدام در شرکت های کانادایی هستند.

همان طوری که در نمودار زیر هم مشاهده می شود، متوسط درآمد سالیانه این دسته از متخصصان در کشور کانادا در حدود 123375$ (دلار) میباشد:

بررسی میزان درآمد توسعه دهندگان وب در کانادا

همان طوری که در نمودار فوق نیز مشاهده می شود، حداقل سطح درآمد سالانه این متخصصان در حدود 118986$ (دلار) و حداکثر سطح درآمدی آنها نیز در حدود 152984$ (دلار) می باشد. در واقع عامل مهم در تعیین حداقل و حداکثر سطح درآمدی متخصصان Java Developer در کانادا نیز سابقه کاری آنهاست. بدیهی است که متخصصان با سابقه کاری بالا می توانند انتظار کسب درآمد بالاتری هم داشته باشند.

با توجه به سطح درآمدی نیز برترین شرکت های کانادایی برای متخصصان Java Developer عبارتند از:

شرکتعنوان شغلیسطح درآمدی به دلار
Liberated Networks Incتوسعه دهنده ارشد نرم افزار$43000
AOT Technologiesتوسعه دهنده جاوا55000$ الی $93000
Simensتوسعه دهنده ارشد کد پایین پاره وقت64000$ الی $73000
Zenith System Solutions Inc.توسعه دهنده ارشد جاوا50$ الی $60 در ساعت
Talenتوسعه دهنده جاوا72000$ الی $82000

برای کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص کار در کانادا با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکراری که در خصوص بازار کار رشته Java Developer در کانادا پرسیده می شود عبارتند از:

  • شرایط ورود به بازار کار رشته Java Developer در کانادا چگونه است؟ یکی از رشته های پر طرفدار و پر متقاضی برای کار در کانادا، رشته Java Developer می باشد. رشته ای که برای کار در این رشته در کانادا متقاضیان نیازمند یکسری شرایط و الزامات مهم هستند. یکی از مهمترین این شرایط داشتن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در یکی از رشته های علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر و یا فناوری اطلاعات می باشد. علاوه بر این داشتن سابقه کاری مفید در این رشته تخصصی نیز از دیگر شرایط کار در رشته Java Developer در کانادا می باشد.
  •  شرایط بازار کار رشته Java Developer در کانادا به چه صورت است؟ متخصصان رشته Java Developer در کانادا از طریق اثبات مهارت ها و دانش خود در رشته مربوطه می توانند به استخدام شرکت های مختلف درآیند. چرا که بازار کار رشته Java Developer در کانادا به این متخصصان نیاز شدیدی دارد. از طرف دیگر میزان درآمد این متخصصان در کشور کانادا وضعیت را به گونه ای کرده که متخصصان این رشته از سراسر جهان در آرزوی استخدام در شرکت های کانادایی هستند.
5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *