ویزای توریستی

برترین رستوران های آرژانتین

برترین رستوران های آرژانتین

افرادی که به آرژانتین سفر می کنند، به هیچ وجه نباید غذاهای عالی برترین رستوران های آرژانتین را از دست بدهند. برخی از شگفت ‌انگیزترین و برترین رستوران‌ های آرژانتین، بهترین غذاهای این کشور را سرو می‌کنند که ارزش امتحان کردن را دارد. با این حال، انتخاب از بین طیف گسترده ای از رستوران ها یک کار سخت می باشد که متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار آن را ساده تر کرده اند. آرژانتین سرزمین شگفتی های طبیعی و همچنین ساخته دست بشر است. از یخچال‌ های طبیعی و قله‌ های آسمان ‌خراش رشته کوه ‌های آند گرفته تا تاکستان ‌های مندوسا و شلوغی بوئنوس آیرس، چیزهای زیادی برای دیدن و کاوش در اینجا وجود دارد. این منطقه دارای بزرگترین آبشارها، مرتفع ترین قله های قاره آمریکا و برخی از خارق العاده ترین مناظر است که مسافران به سختی می توانند در هر جایی پیدا کنند.

آرژانتین یکی از مقاصد برتر غذا در قاره آمریکا است و واقعاً همه چیز در این کشور در دسترس می باشد. نوشیدنی های مختلف در آرژانتین در سطح بین المللی معروف هستند و استیک های این کشور سرفصل آشپزی هستند، اما این تازه شروع ماجرای غذاخوری در آرژانتین می باشد و گردشگران می توانند امپاناداهای لذیذ، میلانزاها و چوریپان را در میان دیگر غذاهای خوشمزه بیابند. آرژانتین کشوری عالی برای غذاهای ارزان است و همچنین هیچ کمبودی برای تجربه غذاخوری با کیفیت بالا وجود ندارد. آرژانتین به خاطر استیک خود مشهور است و بوئنوس آیرس نیز از این قاعده مستثنی نیست. پاریلاها، استیک‌ خانه ‌های کباب ‌باز، پرطرفدار هستند، اما در بوئنوس آیرس چیزی بیش از استیک صرف غذا وجود دارد. در این راهنما متخصصان ما بهترین مکان برای غذا خوردن در آرژانتین را فهرست کرده اند و اطلاعات کاملی در این زمینه جمع آوری کرده اند.

آشنایی با شرایط کار رستوران های آرژانتین

قبل از سفر به آرژانتین، آشنایی با شرایط کار در رستوران های این کشور الزامی می باشد. رستوران ‌های آرژانتین برای ناهار ظهر باز می‌ شوند، هرچند افراد کمی قبل از ساعت 13:00 می ‌نشینند تا غذا بخورند. در شب، رستوران‌ ها از ساعت 21:00 شب و نه قبل از آن شروع به پر شدن می ‌کنند، بنابراین گردشگرانی که می‌خواهند در صف منتظر نمانند، حتما باید قبل از ساعت 20:50 به رستوران بروند. (رزرو به ندرت ضروری است). در تعطیلات آخر هفته، رستوران ‌های آرژانتین تا دیروقت شلوغ می مانند و بسیاری از آنها در نخستین ساعات روز دوشنبه تعطیل می شوند. مکان‌ های خانوادگی کوچک ممکن است برای چند هفته در ژانویه یا فوریه در حالی که مالکان در تعطیلات هستند بسته شوند. در همه رستوران ‌های سنتی آرژانتین از کودکان و نوزادان استقبال می ‌شود، در حالی که مکان ‌های مدرن امروزی بیشتر به بزرگسالان گرایش دارند.

آشنایی با شرایط کار برترین رستوران های آرژانتین

پیشخدمت ها در رستوران ‌های آرژانتین انتظار دارند 10% انعام دریافت کنند و گردشگران ممکن است متوجه هزینه اضافی برای قبض خود شوند. این در اصل هزینه پوششی است که هزینه آن از مکانی به مکان دیگر متفاوت است. آرژانتین بیشترین مصرف گوشت را در جهان دارد و در طول صدها سال آنها هنر پختن استیک را به کمال رسانده اند. به طوری که از پایتخت این کشور، بوئنوس آیرس، به عنوان پایتخت استیک جهان یاد می شود زیرا در رستوران های بوئنوس آیرس بهترین استیک های جهان سرو می شوند. در ادامه به معرفی برترین رستوران های آرژانتین در شهرهای مختلف این کشور می پردازیم.

برترین رستوران های آرژانتین در بوئنوس آیرس

بوئنوس آیرس در انواع رستوران های آرژانتینی و بین المللی غذاها و غذاهای درجه یک را ارائه می دهد. کافه، پاریلا، پاستا و وینو و سایر موارد تقریباً همان چیزهایی هستند که صحنه غذاخوری پرهیاهوی بوئنوس آیرس برای دهه ‌ها در مورد آنها بوده است. بوئنوس آیرس، سرزمین استیک، شاهد تولد دوباره آشپزی است. دیگر رستوران ‌ها به پاریلا (کباب)، پاستا، پیتزا و سیب ‌زمینی محدود نمی ‌شوند. نسل جدیدی از آشپزی در شهر وجود دارد، گروهی از سرآشپزهای جوان که به دنبال ایجاد تنوع و تعریف مجدد صحنه غذاخوری سنتی هستند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، با تلاش عمدی برای تهیه محصولات و تامین کنندگان منحصر به فرد محلی آرژانتین، توجه به مواد اولیه تولید داخل از سراسر کشور می تابد. از کلاسیک ها گرفته تا ترندها و همه چیز در این بین، به بوئنوس آیرس در سال 2023 خوش آمدید.

شرایط دریافت ویزای توریستی آرژانتین

در جدول زیر به برترین رستوران های آرژانتین در بوئنوس آیرس براساس رتبه بندی اشاره شده است:

رتبه بندینام رستوران
1Fogon Asado
2A Fuego Fuerte Restaurant
3El Mercado
4Alberto’s Lobby Bar
5Hierro Parrilla San Telmo
6The Argentine Experience
7La Dorita del Botanico

این کلان شهر آمریکای جنوبی خانه افرادی است که عاشق بیرون رفتن برای خوردن و نوشیدن هستند. از بسیاری جهات، غذا خوردن در پایتخت آرژانتین ضروری است و بوی کباب پزهای شعله باز خیابان های سراسر شهر را پر کرده است.

معروف ترین غذاهایی که می تواند در بوئنوس آیرس میل کرد عبارتند از:

  • استیک
  • بستنی ایتالیایی
  • Empanadas
  • Milanesa
  • Choripan
  • Medialunas

مندوسا و برترین رستوران های آرژانتین در این شهر

مندوسا، پایتخت تولید نوشیدنی های بی نظیر آمریکای لاتین، شهری است که نوشیدنی های سنتی نه تنها یک سرگرمی مهم است، بلکه بخشی از فرهنگ آن می باشد. غذا و نوشیدنی در مندوسا مانند سفر و پاسپورت با هم ترکیب می ‌شوند و در مندوسا در هر قدمی این ترکیب را قابل دسترسی می باشد. در کشور تولید کننده نوشیدنی های عالی سنتی مانند آرژانتین، داشتن بهترین نوشیدنی ها به همراه با غذا به عنوان یک حق خدادادی تلقی می شود. مندوسا در درجه اول برای ساخت نوشیدنی های مختلف و منطقه معروف Malbec شناخته شده است. علاوه بر این، غذاهای محلی شگفت ‌انگیز زیادی را نیز در این شهر قابل دسترسی هستنند که در برترین رستوران های آرژانتین در مندوسا سرو می شوند. بخش غذای منطقه ای مندوسا در کل غذاهای آرژانتینی شامل parrillas، tomaticán، humitas و غیره است.

در حالی که طعم گوشت در برترین رستوران های مندوسا قابل توجه است، عاشقان شیرینی می توانند انواع دسرهای Dulce de leche را نیز میل کنند.

در لیست زیر به برترین رستوران های مندوسا اشاره شده است:

  • Casa Vigil
  • Abrasado Restaurante
  • Tucson Steak House & Bar
  • Diplomatic Restaurante
  • Casarena Restaurante
  • Atipana

Parrilla در منوی رستوران های مندوسا محبوب است. این یک غذا با تاریخچه ای غنی در آرژانتین است که قدمت آن به دوران گائوچوها، به اصطلاح گاوچران آمریکای جنوبی می رسد. کلمه parrilla کلمه اسپانیایی برای گریل است. اگرچه در آرژانتین، به روش کباب کردن انواع گوشت ها مانند تکه های بزرگ گوشت گاو، مرغ، گوشت خوک، سوسیس و غیره اشاره دارد. در برترین رستوران های مندوسا، گوشت‌ ها معمولاً روی آتش پخته می‌شوند و اغلب با غذاهای سنتی آرژانتینی مانند سس چیمی‌ چوری، سیب ‌زمینی سوخاری و سالاد سرو می ‌شوند.

آشنایی با بهترین رستوران های روساریو

یکی دیگر از بهترین شهرهای آرژانتین روساریو می باشد که خانه برخی از برترین رستوران های آرژانتین می باشد. شهر روساریو، تنها چند ساعت در شمال بوئنوس آیرس، برای مسافرانی که به دنبال فرهنگ و فضای شهری شلوغ و بدون وسعت و وسعت عظیم پایتخت آرژانتین هستند، عالی است. این دنیای آبی شهری شهری با رشد سریع است که در خم رودخانه پارانا در حدود 186 مایلی شمال غربی بوئنوس آیرس قرار گرفته است. روساریو به دلیل جمعیت بالای دانش ‌آموزان و جوانان، جذب هنرمندان، نوازندگان و کسانی که به زادگاه چه گوارا هجوم می ‌آورند، در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ ترین مقاصد مسافران می باشد. آرژانتین ممکن است به عنوان سرزمین استیک شناخته شود، اما موقعیت روساریو در پارانا به این معنی است که تا زمانی که افراد در اینجا هستند، باید ماهی تازه رودخانه بخورند.

چهار نوع ماهی آب شیرین در رستوران های روساریو موجود است:

  • Surubi
  • Pacu
  • Boga
  • Dorado

در رستوران های روساریو، ماهی ها به به ‌طور سنتی، روی آتش چوب، که به سادگی به نام پسکادو آلا پاریلا شناخته می‌ شود، پخته و سرو می شوند. در اکثر رستوران های برتر روساریو ماهی تازه به عنوان محبوب ترین غذا شناخته می شود و گردشگران زیادی برای میل کردن ماهی های مختلف به روساریو سفر می کنند. مردم محلی در روساریو عاشق بیرون رفتن هستند و خود شهر صحنه آشپزی رو به رشدی دارد، با غذاهای سنتی آرژانتینی عالی مانند استیک و مالبک در یکی از پریلاهای متعدد شهر. روساریو که به خاطر ساختمان‌ های نئوکلاسیک، غذای عالی و آب ‌نمای فوق ‌العاده‌ خود معروف است، برخی از برترین رستوران های آرژانتین را در خود جای داده است که آماده پذیرش مهمانان از تمامی نقاط دنیا می باشند.

در نمودار زیر به برترین رستوران های روساریو و رتبه کلی آنها اشاره شده است:

رتبه بندی برترین رستوران های روساریو آرژانتین

معرفی اوسوایا و رستوران های آن

اوسوایا جنوبی ترین شهر جهان می باشد که در کانال بیگل، بین کوه های مارتیال و انتهای جهان واقع شده است. این نقطه دسترسی کلیدی به اسکی در Cerro Castor و Glaciar Martial، ماجراجویی ‌های حیات وحش با پنگوئن ‌ها و اورکاها در کانال بیگل و پارک ملی Tierra del Fuego است. البته، نزدیک ترین بندر قطب جنوب نیز می باشد و مقصدی منحصر به فرد برای کایاک سواری، قایقرانی یا نوشیدن نوشیدنی در بهترین کافه ها و رستوران های آرژانتین است. در اوسوایا، خرچنگ بسیار محبوب می باشد و گردشگران آن را در همه منوها، به همراه سایر غذاهای دریایی عالی، مانند باس دریایی و صدف، خواهند یافت. به طور کلی، غذاخوری در اوسوایا در مقایسه با سایر نقاط آرژانتین بسیار گران ‌تر است. ده ها کافه در سن مارتین، بین گودوی و روزاس قرار دارند که همگی ساندویچ و غذای سریع ارائه می دهند.

شایسته بهترین هتل های آرژانتین هستید

از امپانادا و پیتزا گرفته تا غذاهای دریایی لذیذ، استیک های لطیف و گوشت بره پاتاگونیا، منوی متنوعی را در اوسوایا قابل دسترسی هستند.

در لیست زیر به برترین رستوران های اوسوایا جهت صرف غذاهای بی نظیر اشاره شده است:

  • Puerto Pirata Aldea de Pescadores
  • Restaurant Le Martial
  • Restaurant Orange
  • Kalma Resto
  • La Mesita de Almanza
  • Paso Garibaldi RestoBar
  • La Sirena y El Capitan
  • Chez Manu

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده یاری هموطنان عزیز در تمامی امور حقوقی جهت اخذ ویزا و سفر به کشورهای مختلف و همچنین اخذ اقامت بهترین کشورهای دنیا می باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *