ویزای توریستی

برترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی

برترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی

خیابان‌ ها، سواحل و تاکستان‌ ها در آفریقا جنوبی مملو از برترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی هستند که محدود کردن آنها در فهرستی کوتاه کار سختی است. با توجه به این که آشنایی با تمامی رستوران های برتر آفریقای جنوبی به تنهایی کار آسانی نمی باشد، این راهنما تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهترین و بروزترین اطلاعات را برای آشنایی با برترین رستوران های آفریقایی ارائه می دهد. برای تکمیل یک سفر عالی در آفریقای جنوبی، گردشگران حتما باید غذاهای محلی آفریقای جنوبی را تجربه کنند و رستوران های محبوب آن را کاوش کنند. شهرهای محبوب آفریقای جنوبی با رستوران های مختلف تزئین شده اند که غذاها و دستور العمل های مختلفی را از محلی تا قاره ای، آمریکایی تا مکزیکی سرو می کنند. با کاوش در رستوران های با رتبه برتر آفریقای جنوبی، گردشگران خارجی می توانند غذای مورد علاقه خود را پیدا کنند.

انقلاب لذیذ کیپ تاون در میان تاکستان‌های فراتر از شهر آغاز شد، اما این روزها به همان اندازه در خیابان‌ های پرهیاهو و بین‌ المللی زیر کوه تیبل و لبه اقیانوس مشهود است. غذای محلی برترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی در نهایت دارای هویتی اصیل و بومی است، که تحت تأثیر جنبش جهانی مزرعه به چنگال مبتنی بر منشأ است و در عین حال میراث آشپزی منطقه ‌ای و طعم ‌های بومی و اغلب علوفه ‌ای را در خود جای داده است. سرآشپزها در برترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی خلاقیت خود را به اندازه چاقوهایشان تیز می کنند، بنابراین می توان انتظار داشت که برای حضور در برترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی، باید میز خود را زودتر رزرو کرد. خوشبختانه، با توجه به سختی انتخاب بهترین رستوران برای صرف غذا در آفریقای جنوبی، ما لیستی از برترین رستوران‌ های آفریقای جنوبی را برای هموطنان عزیز تهیه کرده ایم.

La Colombe در صدر لیست برترین رستوران های آفریقای جنوبی

La Colombe یکی از نمادین ترین و مشهورترین رستوران های بین المللی آفریقای جنوبی است. در اصل در شهرک تاریخی Constantia Uitsig تأسیس شده است و اخیراً تحت مالکیت جدید به ملک زیبای Silvermist در بالای Constantia Nek، با مناظر خیره کننده مشرف به دره کنستانتیا، خلیج فالس و خلیج هاوت نقل مکان کرده است. فلسفه و رویکرد سرآشپز اجرایی اسکات کرتون در ادغام غذاهای آسیایی و فرانسوی و جستجوی عالی و کمال در هر بشقاب نهفته است که منجر به دریافت جوایز محلی و بین المللی متعدد این رستوران می شود. تازه ترین محصولات فصلی، طعم های تمیز و بدون عارضه و ظرافت کلاسیک جوهره الهام و اشتیاق او به غذا است. ارائه غذاهای کلاسیک با امضای کلاسیک توسط اسکاتلند و مجموعه بی ‌پایان الهام ‌های جدید و عالی او، اصلی‌ترین منوی آلاکارته La Colombe و همچنین منوی طعم لذیذ را تشکیل می‌ دهند.

شرایط دریافت ویزای توریستی آفریقای جنوبی

با خدمات بی عیب و نقص و یک نوشیدنی برنده جایزه، La Colombe یک تجربه واقعا فراموش نشدنی است. رستوران La Colombe یکی از محبوب ‌ترین رستوران ‌های کیپ تاون، در 50 رستوران برتر جهانی جوایز San Pellegrino در سال 2010 به مقام دوازدهم چشمگیر دست یافت. این سنگر معاصر با 26 پله ارتقاء و در 20 رستوران برتر، به مقام دوازدهم رسید. به این ترتیب غذاخوری ‌های فرانسوی آسیایی خوب جایزه بهترین رستوران آکوا پانا در آفریقا و خاورمیانه را به خود اختصاص دادند.

در جدول زیر به رتبه بندی رستوران La Colombe در بخش های مخلتف اشاره شده است:

مواردرتبه بندی ها
مواد غذایی5 از 5
سرویس دهی4.5 از 5
ارزش4.5 از 5
محیط4.5 از 5

Marble و برترین رستوران های آفریقای جنوبی

رستوران Marble جشنی از غذاهای اصلی آفریقای جنوبی است. این مظهر عشق آفریقای جنوبی به آشپزی با آتش است، کیفیتی که فرهنگ غذایی آفریقای جنوبی را متفاوت از سایر نقاط جهان می کند. رستوران Marble که در Keyes Art Mile، مرکز هنر و غذای رو به رشد Rosebank واقع شده است، دارای یک کباب چوبی بزرگ است که از Grill Works در میشیگان به عنوان نقطه کانونی رستوران وارد شده است. این مفهوم، روند آتش باز را که در سطح بین ‌المللی دیده می‌ شود، با ذره‌ ای از استعداد واقعی آفریقای جنوبی ترکیب می ‌کند. جدا از مکان درجه یک و غذاهای افسانه ای رستوران Marble، بزرگ ترین برگ برنده این رستوران، کباب پز بزرگ آن است که به عنوان نقطه کانونی رستوران شناخته می شود.

Marble و برترین رستوران های آفریقای جنوبی

گزینه های محبوب در منوی رستوران Marble عبارتند از:

  • ساندویچ بستنی
  • گردن خوک
  • دسر شکلاتی
  • گوشت بره
  • سالاد سزار ویژه رستوران Marble

رستوران Marble به دلیل موقعیت مکانی و غذاهای بی نظیر خود توسط گردشگران قدردانی می شود. فضای ایجاد شده رستوران Marble توسط دکور با منظره غربی که غروب شگفت انگیزی را فراهم می کند، تحسین برانگیز است و سرویس دهی دیر این رستوران عالی می باشد. در رستوران Marble، قیمت مناسب با کیفیت غذا همراه می باشد، به همین دلیل این رستوران به عنوان یکی از برترین رستوران های آفریقای جنوبی شناخته می شود.

رستوران FYN یکی دیگر از برترین رستوران های آفریقای جنوبی

رستوران سرآشپز Peter Tempelhoff که اخیراً از ربته 92 به رتبه 37 در فهرست بهترین رستوران ‌های جهان در سال 2022 رسیده است، در حال حاضر یکی از هیجان ‌انگیزترین تجربه‌ های اپیکوری در آفریقای جنوبی است. فضای پیچیده و اتاق زیر شیروانی رستوران FYN در طبقه پنجم یک ساختمان زیبا، غذا و دکوراسیونی را ارائه می دهد که الهام گرفته از آفریقا است، اما با زیبایی شناسی فراگیر ژاپنی. منوی چند غذای سبک کایسکی رستوران FYN طیف کاملی از طعم ‌ها و بافت ‌ها را اجرا می ‌کند (جایی که مرغ هندی، اسپرینگ‌ بوک و صدف سالدانا با پونزو، شیتاکه و دایکون ملاقات می ‌کنند)، که هر کدام طعمی بسیار خوشمزه و عالی ارائه می‌ دهند که مهمانان هرگز نمی‌خواهند تمام شود. علاوه بر این، در رستوران FYN منوهای گیاهی و وگان برای ناهار موجود است.

در نمودار زیر به قیمت صرف غذا در رستوران FYN آفریقای جنوبی اشاره شده است:

قیمت صرف غذا در رستوران fyn آفریقای جنوبی

درباره رستوران Chorus آفریقای جنوبی

رستوران Chorus آفریقای جنوبی در یک محیط بهشتی Winelands، در ارتفاع 300 متری در دامنه ‌های Schapenberg در Somerset West، مشرف به False Bay و احاطه شده توسط آمفی‌تئاتری از کوه‌ ها واقع شده است. نام سرمایه‌گذاری کاملاً جدید برتوس باسون (Chorus) قطعاً تداعی ‌کننده فرشته ‌ها و هیجان بسیار می باشد. فضای غذاخوری معروف Waterkloof Estate رستوران Chorus آفریقای جنوبی با جعبه شیشه ‌ای، یک شگفتی معماری که بر فراز تاکستان‌ های بالای سرداب بالای تپه معلق است، منوهای 4 و 6 غذای الهام‌گرفته از مواد اولیه محلی را ارائه می ‌دهد و آشپزی (از جمله سوفله ‌های معروف باسون)، چیزی که او از آن به عنوان آشپزی بی نظیر یاد می ‌کند و واقعاً باید آن را سمفونی استادانه طعم نامید.

مهم ترین هتل های آفریقای جنوبی

CHORUS در واترکلوف وین استیت در سامرست وست در 18 اکتبر 2022 افتتاح شده است. تمرکز رستوران Chorus آفریقای جنوبی آشپزی ساده، متمرکز و فصلی می باشد، جایی که منو توسط مواد تشکیل دهنده دیکته می شود. در رستوران Chorus آفریقای جنوبی لقمه های خوشمزه گوگرس هوگنوت، تارت آووکادو و میگو، و ساقه های کاهو با بادام زمینی تند ترد روی عرشه سرو می شود و به مهمانان اجازه می دهد مناظر باشکوهی را همراه با یک لیوان Waterkloof Cap Classique تماشا کنند و همچنین از لقمه های کوچک با طعم های مختلف لذت ببرند. شایان ذکر است که ساعات کاری CHORUS از سه شنبه تا یکشنبه برای ناهار و از پنجشنبه تا شنبه برای شام می باشد.

آشنایی با رستوران Salsify آفریقای جنوبی

رستوران Salsify مشرف به اقیانوس اطلس از دامنه تپه بالای کمپس خلیج یکی از بهترین رستوران های کیپ تاون و آفریقای جنوبی است که متعلق به سرآشپز رایان کول است (که به عنوان سرآشپز لوک دیل رابرتز در آشپزخانه تحسین شده تست خدمت می کرد). این رستوران با چشم‌ اندازی وسیع از اقیانوس و منظره کوه Lion’s Head، آشپزی مدرن، الهام ‌گرفته از طبیعت و بر اساس فصول، سرو می‌ کند. رستوران Salsify با مناظر وسیع اقیانوس اطلس و منظره کوه Lion’s Head، رستورانی برنده جایزه و غذاخوری عالی است که غذاهای مدرن و فصلی سرو می ‌کند. میهمانان Salsify که در دیوارهای با طبقه‌ ای غنی یک بنای تاریخی ملی به زیبایی بازسازی شده است، می‌ت وانند انتظار یک منوی ساده اما ماهرانه را در کنار مجموعه‌ ای از نوشیدنی دست ‌چین شده داشته باشند.

اولین اتاق ناهار خوری رستوران Salsify، که به درستی سالن چرمی نامیده می شود، با پانل های چرمی پوشیده از کف تا سقف و یک شومینه زیبا، احساس راحتی و مجلل را به میهمانان القا می کند. اتاق ناهارخوری دوم رستوران Salsify، اتاق دریا دارای مناظر فوق ‌العاده‌ ای است و جایی است که میراث متمایز این فضا با اثاثیه‌ های مدرن و روکش‌ های سفید شفاف که به ‌طور یکپارچه با هم ترکیب می ‌شوند تا حس جذابیت دنیای قدیمی را القا می‌ کنند. هموطنان عزیز می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا از شرایط اخذ ویزای توریستی و همچنین سایر ویزاهای کشورهای مختلف دنیا مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *