ویزای توریستی

برترین رستوران های آلمان

برترین رستوران های آلمان

در این کشور برای صرف یک وعده غذایی عالی صرفه جویی نمی شود و برترین رستوران های آلمان برای بازدیدکنندگانی که مایل به میل کردن بهترین غذاهای دنیا می باشند، با زمان زیادی ساخته شده ‌اند. آلمان کشوری است که با گذشته، حال و آینده خود هماهنگ است، به این معنی که مسافران این کشور می توانند غذاهای خوش طعم را از بسیاری از مردمی که در گذشته، قرن ها در اینجا ساکن شده اند، پیدا کنند. غذاهای آلمانی همیشه متنوع بوده اند، اما امروزه در بهترین وضعیت خود قرار دارند. از هامبورگ تا مونیخ از طریق برلین، فرانکفورت و بقیه، اینها رستوران ‌هایی در آلمان هستند که باید در سال 2023 از آنها بازدید شود. تعداد کمی از کشورهای دنیا تاریخ، فرهنگ، غذاها و طبیعت را مانند آلمان گرد هم می آورند و تأثیرگذار بوده اند.

از غذاهای پر پنیر در کوه های آلپ گرفته تا ساندویچ های ماهی تازه در کنار ساحل، غذاهای آلمان به اندازه مناظر آن متنوع است. سفر به نقاط مختلف کشور و گوشه‌ های مختلف شهرهای شناخته شده، گردشگران را با مسافرخانه ‌های خلاقانه، سرآشپزهای جوان، بزرگان ستاره میشلین و تعداد فزاینده ‌ای از سرمایه‌ گذاری ‌های گیاه‌ خواری آشنا می ‌کند که صحنه  ‌های سنتی را تکان می‌دهند. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی برترین رستوران های آلمان که غذاهای بی نظیر برای همه سرو می کنند می پردازند. در هر شهر آلمان، طیف گسترده‌ ای از رستوران ها، غذاخوری ‌ها تا غرفه‌ های غذای Imbiss در فضای باز را می توان یافت. درون رستوران های آلمان همه چیز اعم از غذاهای هندی، آلمانی، ایتالیایی و موارد دیگر سرو می شوند که هم برای گیاه ‌خواران و هم برای غیر گیاه ‌خواران قابل قبول است.

آشنایی با برترین رستوران های آلمان

تعطیلات بدون لذت بردن از غذاهای لذیذ و غذاهای یک مکان ناقص می ماند و بهترین راه برای انجام این کار این است که گردشگران مانند محلی ها کاوش کنند و غذا بخورند. همانطور که در بخش نخست این نوشتار ذکر شد، در هر شهر آلمان، طیف گسترده ‌ای رستوران های بی نظیر و غذاخوری های مختلف قابل دسترسی هستند. آلمان یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که بهترین تجربه غذاخوری را ارائه می دهد. این کشور مملو از رستوران‌ های معروف برای خوردن غذا و برخی از غذاخوری ‌های ستاره ‌دار میشلین است. غذاهای مرسوم آلمانی سالم هستند، با این حال تأثیر بیرونی طعم‌ هایی را از سراسر جهان به ارمغان آورده است، درست به عنوان یک روش عملی برای مقابله با آشپزی که به شهر صحنه‌ ای کامل از غذا خوردن می دهد.

اما در آلمان، معمولا چیزی به نام غذاهای آلمانی وجود ندارد. همه مناطق دارای تخصص های خاص خود هستند و اینها می توانند بسیار متفاوت باشند. افرادی که غذاهای ایتالیایی، چینی یا هندی را ترجیح می دهند، در شهرهایی که رستوران های بین المللی فراوان هستند، مشکلی نحواهند داشت. البته شایان ذکر است که Internationale Küche معمولاً به معنای غذاهای محبوب از سراسر جهان است، مانند پاستا و وینر شنیتسل و منوهای غیرقابل تصور.

در جدول زیر به انواع مختلف رستوران در آلمان اشاره شده است:

نوع رستوراننام آلمانی
رستوران آمریکاییAmerikanisches Restaurant
رستوران باربیکیوBarbecue-Restaurant
بوفه (رستوران)Büffet
رستوران چینیChinesisches Restaurant
رستوران فست فودSchnellgaststätte
رستوران فرانسویFranzösisches Restaurant
رستوران آلمانیDeutsches Restaurant
رستوران یونانیGriechisches Restaurant
رستوران هندیIndisches Restaurant
رستوران ژاپنیJapanisches Restaurant
رستوران مکزیکیMexikanisches Restaurant
پیتزا فروشیPizzeria
استیک خانهSteakhaus
رستوران تایلندیThai-Restaurant

آشنایی با برترین رستوران های آلمان

معرفی برترین رستوران های آلمان

برترین رستوران های آلمان در شهرهای مختلف آن در دسترس هستند. در هر شهر آلمان، می توان برای صرف بهترین وعده های غذایی، به رستوران های مختلف مراجعه کرد. کاری که گردشگران باید هنگام بازدید از آلمان یا کشور آلمانی زبان دیگر انجام دهند این است که برای صرف غذا بیرون بروند. ناهار خوری در آلمان مشابه غذاخوری در هر جای دیگر در اروپا است، اگرچه یکسان نیست. در فرانسه و ایتالیا، مردم تمایل دارند که تجربه غذا خوردن را طولانی و لذت بخش کنند. در آلمان، ناهار خوری در خارج از خانه کاربردی تر است و احتمالاً افراد چند ساعت را پشت میز ناهارخوری منتظر نمی مانند. غذاهای آلمانی فوق‌ العاده دلچسب هستند و بسیاری از غذاها دارای گوشت زیادی هستند که می ‌توان آن را غذای راحتی در نظر گرفت. با این حال، آنها طیف گسترده ای از رستوران ها، از فست فود تا غذاخوری های فانتزی دارند.

روند دریافت ویزای توریستی آلمان

در لیست زیر به برترین رستوران های آلمان در شهرهای مختلف اشاره شده است:

  • Clubrestaurant am Wannsee در برلین
  • Burger Turm در برلین
  • Die Quadriga در برلین
  • KORRI Speisekontor در هامبورگ
  • Restaurant Haerlin در هامبورگ
  • Hanoi Deli Rathaus در هامبورگ
  • Annam Grill در مونیخ
  • Chopan Schwabing در مونیخ
  • La Boheme در مونیخ
  • Maindiner در فرانکفورت
  • Elia در فرانکفورت
  • Restaurant Medici در فرانکفورت

برلین احتمالاً بزرگترین انتخاب رستوران در آلمان را دارد. در سطح لوکس، Die Quadriga معروف وجود دارد. این غذاخوری پیشرفته نیاز به رزرو پیشرفته دارد و بیش از 900 نوع نوشیدنی در منوی خود دارد. رستوران های ذکر شده در لیست بالا از برترین رستوران های آلمان در شهرهای مختلف می باشد که ارائه دهنده غذاهای مختلف از غذاهای مدیترانه ای گرفته تا بهترین همبرگر ها و فست فود ها می باشند.

آداب رستوران ها در آلمان

از بسیاری جهات، شیوه غذاخوری آلمانی در خارج از خانه شبیه به روشی است که در اکثر نقاط جهان وجود دارد. برای داشتن یک غذای گرم در آلمان، بهتر است از ساعت 11:30 تا 14:00 و 18:00 تا 21:00 به رستوران مورد نظر مراجعه کرد. با این حال، صبحانه ها اخیراً تبدیل به منوهای پرتقاضا شده اند و بسیاری از رستوران ها در تمام ساعات آن را سرو می کنند. بازدیدکنندگان باید توجه داشته باشند که اکثر رستوران های آلمان در حوالی یا قبل از نیمه شب بسته می شوند، به این معنی که آخرین تماس حدود ساعت 10:00 یا 11:00 شب انجام می شود. به طور سنتی، وعده غذایی اصلی روز در آلمان ناهار است. معمولاً از یک بشقاب گوشت و سیب زمینی یا نوعی کوفته با سبزیجات یا یک سالاد به عنوان غذای جانبی، احتمالاً با پیش غذا تشکیل شده است.

خانواده هایی که وعده غذایی اصلی خود را در زمان ناهار خورده اند، احتمالاً در شب وعده های غذایی سبک میل می کنند. اکنون بسیاری از مردم فقط ظهر یک میان وعده سبک می خورند و بعد از آن شام می پزند یا برای شام بیرون می روند. صبحانه ‌ای که در هتل‌ های کوچک ‌تر سرو می‌ شود معمولاً شامل نان رول با مربا، عسل، تکه‌ های گوشت پخته شده، پنیر و یک تخم‌ مرغ آب پز است. هتل های بزرگتر معمولاً بوفه صبحانه مجلل شامل موسلی و میوه را ارائه می دهند. شایان ذکر است که کیک و شیرینی معمولاً برای بعد از ظهر رزرو می شود. بیرون رفتن برای Caffee und Kuchen (قهوه و کیک) در روزهای یکشنبه در آلمان بسیار محبوب است. کافه‌ هایی که کافه و کوچن و بستنی سرو می ‌کنند در تمام نقاط اصلی توریستی یافت می ‌شوند.

هزینه صرف غذا در برترین رستوران های آلمان

قیمت مواد غذایی در آلمان به طور کلی بسیار پایین در نظر گرفته می شود، به ویژه در مقایسه با کشورهای همسایه مانند فرانسه، ایتالیا، اتریش، سوئد و بلژیک که در آنها غذا بسیار گران تر است. اما به طور کلی، قیمت غذا در آلمان، از برلین تا مونیخ ، تقریباً یکسان است. با این حال، ممکن است تفاوت هایی در قیمت محصولات منطقه ای پیدا می شوند. در برترین رستوران های آلمان، با توجه به مواد غذایی که استفاده می شود، هزینه های صرف وعده های غذایی متفاوت است.

اقامت در برترین هتل های آلمان را تجربه کنید

در نمودار زیر به هزینه صرف غذا در برترین رستوران های آلمان اشاره شده است:

هزینه صرف غذا در برترین رستوران های آلمان

بخش بزرگی از برترین رستوران های آلمان (تقریبا 95%) دارای خدمات تحویل غذا و همچنین سفارش غذا به صورت آنلاین هستند و حتی بدون مراجعه به این رستوران ها نیز می توان غذای مورد علاقه خود را سفارش داد و در محل مورد نظر میل کرد. متقاضیانی که قصد دارند به آلمان سفر کنند و یا از روش های مختلف اقدام به مهاجرت به آلمان کنند، می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند و از شرایط، هزینه ها، روش ها و مدارک مورد نیاز جهت مهاجرت به آلمان و یا سایر کشورهای دنیا به طور کامل آگاه شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *