ویزای توریستی

برترین رستوران های آمریکا

برترین رستوران های آمریکا

برترین رستوران های آمریکا در غذاهای عالی تخصص دارند و میهمانان را با یک تجربه آشپزی پذیرایی می کنند که به زودی فراموش نخواهند کرد. آمریکا گزینه‌ های ناهارخوری بسیار خوبی دارد تا مسافران از سراسر جهان را خوشحال کند و یک وعده غذایی عالی می تواند تا آخر عمر باقی بماند. برترین رستوران های آمریکا دارای برخی از باهوش ترین سرآشپزهای روی کره زمین هستند که ستاره های میشلین را به دست آورده اند و نحوه درک و لذت میهمانان از غذاهای شگفت انگیز را تغییر می دهند. صحنه ناهار خوری برترین رستوران های آمریکا داخلی یک ضیافت حاصلخیز و گسترده، پر از گنج است. از غذاخوری ‌های کلاسیک و غذاهای دریایی گرفته تا رستوران های آوانگارد و رستوران ‌های تلفیقی، گزینه ‌ها در آمریکا بسیار زیاد است و کیفیت آنها منعکس کننده مواد غذای بی نظیر می باشد.

با وجود گزینه های پاش برانگیز، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار کاملی درباره برترین رستوران های آمریکا جمع آوری کرده اند. چه افراد در داخل خانه ناهار بخورند، چه در رستوران غذای خود را میل کنند و یا غذای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند، در هر گوشه ای از ایالات متحده از غذاهای فوق العاده و رستوران های بی نظیر وجود دارد. در آمریکا رستوران های مختلفی از انواع مختلف وجود دارد که در این نوشتار قصد داریم به بررسی دقیق آنها بپردازیم. برترین رستوران های آمریکا از نظر آشپزی به بخش های مختلف تقسیم می شود و هر بخش آشپزی ارائه دهنده غذاهای خاص خود می باشد که قطعا ارزش امتحان کردن را دارند.

برترین رستوران های آمریکا از نوع ایتالیایی

غذاهای ایتالیایی بطور قابل درک در ایالات متحده محبوب هستند. از غذاهای ریزوتو و پاستا گرفته تا پیتزا، غذاهای ایتالیایی در ناهار خوری در ایالات متحده تأثیر ثابتی دارد. رستوران ‌های ایتالیایی در سرتاسر ایالات متحده ظاهر می ‌شوند و همه چیز را ارائه می ‌دهند، از ضیافت‌های خانوادگی گرفته تا غذاخوری‌ های خوب و وعده‌ های غذایی خوشمزه و شکم پر. ایتالیا چند قرن پیش دوره رنسانس خود را داشت، اما در چشم انداز غذاخوری آمریکا، غذاهای ایتالیایی در حال اختراع و اصلاح دائمی هستند. تراتوریاها، پاستاریاها، اوستریاها و پیتزا فروشی ها، خود را به پارچه آشپزی آمریکایی بافته اند و همه چیز را ارائه می دهند، از تجربه های خوب غذاخوری گرفته تا انواع ضیافت ها. غذاهای ایتالیایی بخشی غیرقابل انکار از چشم انداز غذاخوری آمریکا است.

تقریباً هر محله ‌ای سس قرمز مخصوص به خود را دارد که توسط یک نونای محلی اداره می‌ شود که دهه ‌ها لازانیا معروف خود را به همین روش درست می‌ کند. اما رستوران‌ های ایتالیایی مدرن امروزی در آمریکا برای چیزی بیشتر تلاش می ‌کنند، مانند پاستاهای دست ‌ساز و دستور پخت‌ روستایی. سبک رستوران ایتالیایی در آمریکا در طول چند دهه گذشته کاملاً تغییر کرده است. تا همین اواخر، اصطلاح رستوران ایتالیایی ممکن است تصاویری از سفره های شطرنجی قرمز و سفید، قفسه های چیانتی و منویی پر از سس قرمز را تداعی کند. اما انواع مختلفی از رستوران ‌های ایتالیایی در صحنه ظاهر شده ‌اند.

در جدول زیر به برترین رستوران های آمریکا از نوع ایتالیایی طبق رتبه بندی اشاره شده است:

رتبه بندینام رستورانمحل
1AcquerelloSan Francisco
2AlturaSeattle
3BabboNew York
4Da MarcoHouston
5MacchialinaMiami
6MonteverdeChicago
7SinatraLas Vegas
8Sotto SottoAtlanta
9Vetri CucinaPhiladelphia
10MonteverdeChicago

بهترین رستوران های مکزیکی در آمریکا

همسایه جنوبی ایالات متحده، مکزیک، مسلماً برخی از بهترین غذاها را در کل جهان دارد. از تاکو گرفته تا بوریتو تا انچیلادا و البته گواکاموله، غذاهای مکزیکی برای همه گزینه های مختلفی را دارند. جمعیت بزرگ مکزیکی و نفوذ در ایالات متحده به این معنی است که کمبود غذاهای خوشمزه مکزیکی در سراسر کشور وجود ندارد. ایالات متحده همچنین خانه برخی از مشهورترین و محبوب ترین سرآشپزهای مکزیکی است که از مواد اولیه آمریکایی تولید شده در خانه استفاده می کنند.  با وجود هزاران رستوران مکزیکی نوآورانه و کلاسیک در سراسر کشور، انتخاب برترین رستوران های مکزیکی در آمریکا برای غذا خوردن دشوار است. اما در این بخش، به معرفی بهترین رستوران های مکزیکی آمریک می پردازیم. هر یک از این رستوران ها مورد علاقه مردم محلی و همچنین بازدید کنندگان است که برخی از آنها برای صرف غذا در مکان های زیادی سفر می کنند.

غذاهای مکزیکی یکی از خوش طعم ترین و غنی ترین غذاهای جهان هستند. غذاهای مکزیکی، همانطور که در ایالات متحده شناخته می شوند، در چند دهه اول قرن بیستم متولد شدند و به سرعت به یک غذای اصلی محبوب تبدیل شدند.

در لیست زیر به 10 رستوران مکزیکی برتر در آمریکا اشاره شده است:

  • Cosme
  • Empellon Cocina
  • Cala
  • Guelaguetza
  • La Casita Mexicana
  • Topolobampo
  • Fonda San Miguel
  • Mary and Tito’s
  • Barrio Café
  • Nopalito

رستوران ‌های مکزیکی شگفت ‌انگیز در سراسر ایالات متحده کم نیستند، از تاکوریاهای معروف و رستوران‌ های محلی مکزیکی که غذاهای مکزیکی را در دسترس عموم قرار می‌ دهند تا رستوران ‌های سطح بالا برای تجربه غذاهای مکزیکی عالی. این رستوران ‌ها غذاهای مکزیکی را سرو می ‌کنند که خوشمزه و طعم اصیل مکزیکی است که افراد از یک غذاخوری مکزیکی واقعی انتظار دارند.

برترین رستوران های آمریکا از نوع چینی

مهاجرت از چین به ایالات متحده در طول سال ها به طور تصاعدی افزایش یافته است و مانند تبادل فرهنگی، این امر منجر به افزایش غذاهای چینی در جامعه آمریکا شده است. برای یافتن یک رستوران چینی کافی است در خیابان های هر شهر بزرگ آمریکا قدم زد. این رستوران ها در همه شکل ها و اندازه ها هستند، از دکه های کوچک تا رستوران های شیک، که هر کدام برداشت خاص خود را از غذاهای سنتی چینی دارند. سایر رستوران ‌های چینی حتی ممکن است از غذاهای سنتی دور شوند و غذاهای ترکیبی و غذاهای نوآورانه ایجاد کنند. بنابراین، هنگام تلاش برای انتخاب بهترین رستوران های چینی در آمریکا، باید با برترین رستوران های آمریکا از نوع چینی آشنایی کامل داشت. با بیش از 41000 رستوران چینی در ایالات متحده، انتخاب بهترین رستوران ها جهت صرف غذاهای چینی در آمریکا آسان نیست.

بهترین رستوران های آمریکا از نوع چینی

تعجب آور نیست که غذاهای چینی باورنکردنی در آمریکا وجود دارد، زیرا بیش از 5 میلیون نفر (1.5٪ از کل جمعیت) در ایالات متحده زندگی می کنند می توانند ریشه های خود را در چین دنبال کنند. آمریکا خانه بزرگ ‌ترین جمعیت چینی ‌ها در خارج از خود چین است و آنها فرهنگ و میراث غذایی خود را با خود به ارمغان آورده اند، که چندین نسل را در بر می گیرد. غذاهای چینی اشکال و اشکال مختلفی دارند و بسیاری از آنها دارای طعم بی نظیر هستند. علاوه بر بسیاری از رستوران های چینی مستقل، تعداد کمی از رستوران های زنجیره ای چینی نیز وجود دارد که در سراسر آمریکا محبوب هستند.

در لیست زیر به 10 رستوران چینی برتر در آمریکا اشاره شده است:

  • Xi’an Famous Foods
  • Fat Rice
  • Yank Sing
  • Din Tai Fung
  • Grand Sichuan
  • Facing East
  • Dim Sum
  • Lao Sze Chuan
  • Peking Gourmet Inn

آشپزی فرانسوی در آمریکا

آمریکا دیگ ذوب فرهنگ ها، سنت ها و غذاها است. غذاهای فرانسوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و چندین رستوران فرانسوی فوق العاده در سراسر کشور وجود دارد. افرادی که در فرانسه زندگی نمی کنند و سفر به پاریس در برنامه آنها نیست، هنوز هم می توانند غذاهای استثنایی فرانسوی را در شهرهای سراسر ایالات متحده پیدا کنند. برخی از این رستوران های برتر فرانسوی در واقع توسط سرآشپزهای فرانسوی اداره می شوند، اما همچنین سرآشپزهایی از آمریکا و فراتر از آن هستند که به اوج غذاهای فرانسوی نیز می رسند. این رستوران‌ها غذای عالی از استیک سیب زمینی گرفته تا سوپ پیاز گرفته تا اسکارگوت و خدمات استثنایی ارائه می ‌دهند. رستوران ‌های فرانسوی آمریکا به دلیل فضای صمیمی، دکور درجه یک، موسیقی عالی و همچنین کارکنان بی نظیر، مکان ‌های خوبی برای بیرون رفتن جهت صرف غذاهای فرانسوی هستند.

دریافت ویزای توریستی آمریکا

تاریخ روابط فرانسه و آمریکا تاریخی طولانی و متنوع است، از متحدان علیه بریتانیا در طول جنگ انقلابی تا استعمار قرن 19 که منجر به تأسیس شهرهایی مانند نیواورلئان، دیترویت و باتون روژ شد. با گذشت زمان، فرهنگ و میراث مهاجران فرانسوی با صحنه غذای ایالات متحده آمیخته شده و رستوران‌ های فوق‌العاده‌ ای ایجاد کرده است که طعم ‌های عالی و مهمان ‌نوازی مشهور جهانی فرانسه را جشن می‌ گیرند. ایالات متحده آمریکا مملو از رستوران ‌های شگفت ‌انگیز است که غذاهای سراسر جهان را سرو می کنند. یکی از گزینه های محبوب، غذاهای فرانسوی در تمام انواع آن، از معاصر تا سنتی است.

در نمودار زیر به برترین رستوران های فرانسوی آمریکا و رنکینگ کلی آنها اشاره شده است:

رنکینگ بهترین رستوران های فرانسوی آمریکا

هموطنان محترم می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام امور حقوقی خود را به متخصصان ما بسپارند.

سوالات مهم در خصوص برترین رستوران های آمریکا

در بخش پایانی مقاله برترین رستوران های آمریکا به سوالات مهم شما پاسخ خواهیم داد:

  • برترین رستوران های آمریکا از نوع ایتالیایی چگونه اند؟ غذاهای ایتالیایی بطور قابل درک در ایالات متحده محبوب هستند. از غذاهای ریزوتو و پاستا گرفته تا پیتزا، غذاهای ایتالیایی در ناهار خوری در ایالات متحده تأثیر ثابتی دارد. رستوران ‌های ایتالیایی در سرتاسر ایالات متحده ظاهر می ‌شوند و همه چیز را ارائه می ‌دهند، از ضیافت‌های خانوادگی گرفته تا غذاخوری‌ های خوب و وعده‌ های غذایی خوشمزه و شکم پر. ایتالیا چند قرن پیش دوره رنسانس خود را داشت، اما در چشم انداز غذاخوری آمریکا، غذاهای ایتالیایی در حال اختراع و اصلاح دائمی هستند. تراتوریاها، پاستاریاها، اوستریاها و پیتزا فروشی ها، خود را به پارچه آشپزی آمریکایی بافته اند و همه چیز را ارائه می دهند، از تجربه های خوب غذاخوری گرفته تا انواع ضیافت ها. غذاهای ایتالیایی بخشی غیرقابل انکار از چشم انداز غذاخوری آمریکا است.
  • برترین رستوران های آمریکا از نوع چینی چگونه اند؟ مهاجرت از چین به ایالات متحده در طول سال ها به طور تصاعدی افزایش یافته است و مانند تبادل فرهنگی، این امر منجر به افزایش غذاهای چینی در جامعه آمریکا شده است. برای یافتن یک رستوران چینی کافی است در خیابان های هر شهر بزرگ آمریکا قدم زد. این رستوران ها در همه شکل ها و اندازه ها هستند، از دکه های کوچک تا رستوران های شیک، که هر کدام برداشت خاص خود را از غذاهای سنتی چینی دارند. سایر رستوران ‌های چینی حتی ممکن است از غذاهای سنتی دور شوند و غذاهای ترکیبی و غذاهای نوآورانه ایجاد کنند. بنابراین، هنگام تلاش برای انتخاب بهترین رستوران های چینی در آمریکا، باید با برترین رستوران های آمریکا از نوع چینی آشنایی کامل داشت.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *