ویزای توریستی

برترین رستوران های اسپانیا

برترین رستوران های اسپانیا

برترین رستوران های اسپانیا از شمال به جنوب، ساحل به ساحل و شهر به شهر، در دسترس همه هستند. در طول چند دهه گذشته، شهرت آشپزی اسپانیایی از کلیشه‌ های تاپاس و سانگریا به تسلط بر جهان غذا رسیده است. امروزه، آشپزها و رستوران ‌های اسپانیایی مرتباً در بین بهترین ‌های این سیاره نامیده می‌شوند و تنوع بسیار زیاد و کیفیت بالای مواد تشکیل دهنده این کشور، در بسته ‌بندی طعم‌ ها بر روی یک بشقاب، به آن قدرت طبیعی می‌دهد. این مکان ‌ها جایی هستند که همه چیز در بهترین حالت جمع می ‌شود. مکان ‌هایی در سراسر اسپانیا که یک وعده غذایی فراموش‌ نشدنی را تضمین می ‌کنند. رستوران هایی که در این راهنما توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت معرفی می شوند از برترین رستوران های اسپانیا جهت صرف وعده های غذایی بی نظیر می باشند.

غذاهای خوش طعم اسپانیا به دلیل طبیعت چشمگیرش تقریباً به هر گوشه جهان رسیده است. طعم های تند، عطر خوش طعم و طعم مجلل آن به قرار دادن غذاهای اسپانیا در نقشه آشپزی کمک کرده است. این کشور اروپایی با داشتن 50 استان، دارای طیف گسترده ای از غذاهای ارائه شده است که نه تنها کام مسافران را خوشحال می کند، بلکه علاقه فرهنگی آنها را نیز برانگیخته می کند. همچنین احتمالاً غذاهای مورد علاقه جدیدی را کشف خواهند کرد زیرا سرآشپزهای با استعداد غذاهای منحصر به فرد را برای همه تولید می کنند. اسپانیا همچنین به دلیل رستوران ‌های مجلل که غذاهای فوق ‌العاده ‌ای را که فقط در این کشور پیدا می شوند ارائه می‌کنند، محبوبیت پیدا کرد.

درباره برترین رستوران های اسپانیا

با هفت رستوران که در صدر فهرست 50 بهترین رستوران جهان قرار دارند، چشم انداز غذای اسپانیا در لبه غذاخوری عالی قرار دارد. در شهرهایی مانند سان سباستیان، بارسلونا و سویل، غذا فقط یک هنر نیست، بلکه یک فرهنگ است. به لطف تأثیر عظیم سرآشپز بزرگ کاتالانی، فران آدریا، اسپانیا میزبان برخی از نابغه ‌ترین ذهن ‌های آشپزی در جهان است و صرف غذا در برترین رستوران های اسپنیا، تجربه‌ های بی ‌نقص خدمات و غذاخوری را برای همه فراهم می کند. موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد اسپانیا به این معنی است که این کشور نقطه تلاقی بسیاری از فرهنگ ها و سنت های مختلف است. تأثیرات بسیاری که از مرزهای اسپانیا فراتر می روند، به غذاهای غنی و متنوع راه پیدا می کنند. طعم‌ های آفریقای شمالی، فرانسوی، مدیترانه ‌ای و اسپانیایی به روش‌های هماهنگ با هم تلاقی می‌کنند.

اسپانیا با ۲۱۰ رستوران ستاره ‌دار میشلین، صحنه ‌های تحسین ‌شده ‌ای از غذاخوری‌ های عالی دارد.

درباره برترین رستوران های اسپانیا

در اینجا 11 بهترین رستوران ستاره میشلن در اسپانیا را معرفی می کنیم:

  • Arzak
  • Akelaŕe
  • Martín Berasategui
  • Azurmendi
  • El Celler de Can Roca
  • Cenador de Amós
  • ABaC
  • Lasarte
  • DiverXO
  • Quique Dacosta
  • Aponiente

در ادامه به برترین رستوران های اسپانیا در شهرهای مخلتف این کشور اشاره خواهیم کرد.

چگونگی دریافت ویزای توریستی اسپانیا

برترین رستوران های اسپانیا در مادرید

مادرید مقصد زیبایی است، اما فراز و نشیب های خیابان های آن ممکن است چالش برانگیز باشد. حتی آماده ترین مسافران نیز پس از یک روز گشت و گذار و بازدید از موزه ها نیاز به سوخت گیری دارند. مادرید شهری شگفت انگیز پر از غذا، فرهنگ و انرژی است که آن را به مقصدی ایده آل برای بازدید تبدیل می کند. با این حال، با این همه گزینه، تصمیم گیری در مورد اینکه یک وعده غذایی عالی در مادرید در کجا صرف شود، کمی سخت می باشد. در این بخش، لیستی از بهترین رستوران های مادرید را ایجاد کرده ایم تا حدس و گمان را از روند برنامه ریزی مسافران حذف کنیم.

در جدول زیر به 7 رستوران برتر در مادرید براساس رتبه بندی اشاره شده است:

رتبه بندینام رستوران ها
1Empanadas Malvon
2Los Montes de Galicia
3Pastamore Alcala
4Kathmandu Tandoori House
5Entre Santos Madrid
6Peppe Fusco The Italian
7Astor

غذا یک جشن روزانه در مادرید است. پایتخت اسپانیا که به‌ خاطر عرضه ‌های بین ‌المللی خود از موزه‌ های درجه یک تا پارک‌ های شهری سرسبز شناخته می‌ شود، همچنین یک نیروگاه آشپزی است که به ‌خاطر تجربه ‌های فراموش‌ نشدنی غذایی خود ستایش می‌ شود که مطمئناً خاطراتی ماندگار از شهر را برای مسافران به جا می‌ گذارد.

برترین سالن های غذاخوری اسپانیا در بارسلونا

بارسلونا نه تنها از مهمترین شهرهای اسپانیا می باشد، بلکه از محبوب ترین مقاصد گردشگری این کشور نیز به شمار می رود. سفر به بارسلونا بدون مراجعه به یک رستوران خوش طعم و بهترین قطعا ناقص است. اکثر افرادی که به بارسلونا سفر می کنند، معمولا سه مایل سواحل طلایی و شنی و معماری باشکوه گائودی را فراموش می کنند، زیرا دلیل شماره 1 برای بازدید از بارسلون غذا است. در حالی که میراث البولی (El Bulli) همیشه در بین سرآشپزهای برتر شهر وجود دارد (حتی علیرغم بسته شدن اخیر امپراتوری آشپزی آدریا، از جمله مکان ‌های افسانه‌ ای مانند تیکتز، پاکتا و انیگما)، غذاهای بسیار عالی از بسیاری از سرآشپزهای بزرگ وجود دارد.

شهرت بارسلونا به عنوان یک مرکز غذا در طول سال ها شکوفا شده است و تنها به رشد خود ادامه می دهد و به عنوان یکی از بزرگترین شهرها برای غذاهای نوآورانه، خلاقانه و آوانگارد نام خود را برای خود به ارمغان می آورد. شهرهای کمی در جهان وجود دارند که می توانند با پایتخت کاتالونیا به خاطر پیشنهادات غذای خود رقابت کنند، که از ستاره های مشهور میشلن گرفته تا تاپاس بارهای ساده و همه چیز را در بر می گیرد. در اینجا منتخبی از بهترین رستوران های بارسلون برای همه سلیقه ها، مناسبت ها و بودجه ها آورده شده است.

در نمودار زیر به میانگین قیمت صرف غذا در برترین رستوران های بارسلونا اشاره شده است:

میانگین قیمت صرف غذا در رستوران های بارسلونا

بررسی برترین رستوران ها در سویل اسپانیا

در این بخش قصد داریم به بررسی برترین رستوران ها در سویل اسپانیا بپردازیم. همانند سایر شهر ها و نقاط اسپانیا، در سویل نیز رستوران های بی نظیر برای صرف وعده های غذایی مختلف وجود دارد. سویل با بیش از 300 روز آفتابی در سال، به دلیل صحنه اجتماعی پرهیاهو خود در اسپانیا شهرت پیدا کرده است. سویل به عنوان پایتخت منطقه جنوب اندلس برای قرن ها به عنوان یک چهار راه برای مردم اروپا، شمال آفریقا و آسیا عمل کرده است و حکومت مورها در قرون وسطی تأثیر زیادی بر معماری و فرهنگ شهر داشت. این تأثیرات امروزه در اطراف شهر و در مؤسسات تاریخی و چند صد ساله سویل واضح است و این شهر را از سایر پایتخت های آشپزی اسپانیا متمایز می کند.

معرفی چند هتل برتر اسپانیا

سویل پایتخت اندلس است و آن را مکانی عالی برای آزمایش طعم و مزه این استان کرده است. اما پیمایش در صحنه رستوران برای یک تازه وارد کار سختی است. سویل پر از اشتیاق است. چه برای فلامنکو باشد، چه فوتبال، یا زندگی کامل. این شهری است که دل و جان خود را در همه چیز می گذارد. تمام این شور و اشتیاق باعث می شود که مردم میل بیشتری به خوردن غذا در برترین رستوران ها داشته باشند و هیچ کمبودی برای غذا خوردن در سویل وجود ندارد. با این حال، افرادی که به سویل سفر می کنند، حتما باید با برترین رستوران ها در سویل آشنایی کامل داشته باشند و با توجه به سلیقه خود، غذاهای مختلف را امتحان کنند.

برترین رستوران ها در سویل اسپانیا عبارتند از:

  • Bodeguita Romero
  • Bodeguita Antonio Romero Origen
  • Barbiana
  • Cañabota
  • ConTenedor
  • Petra
  • Mareaviva
  • Dos De Mayo
  • Cocome
  • Espacio Eslava

معرفی والنسیا و برترین سالن های غذاخوری اسپانیا

در میان غذاخوری ها، منطقه والنسیا بیشتر به خاطر خانه پائلا، غذای برنجی مترادف با غذاهای اسپانیایی در سراسر جهان شناخته می شود. برای امتحان این غذای معروف و خیلی چیزهای دیگر، در این بخش تعدادی از بهترین رستوران های والنسیا را معرفی می کنیم. والنسیا که در سواحل مدیترانه اسپانیا واقع شده است، به دلیل سواحل افسانه ‌ای، هنر خیابانی تحریک ‌آمیز و شهر فوق مدرن هنر و علوم، یک مقصد گردشگری محبوب است.

شهرت والنسیا به خاطر شهری که پائلا در آن اختراع شد، فراتر از غذای نمادین برنج، غذای زیادی برای مسافران دارد. شهر جنوب شرقی اسپانیا دارای یک بازار مرکزی شلوغ و کافه ‌های زیبای فراوان است که بازدیدکنندگان می ‌توانند غذاهای محلی را امتحان کنند و با یک لیوان سپس نوشیدنی های Horchata یا Agua de Valencia را میل کنند. والنسیا دارای مجموعه ای عظیم از رستوران ها است که انواع غذاها را ارائه می دهند.

چه افراد بخواهند تاپاس های معمولی اسپانیایی را امتحان کنند یا به دنبال رستوران های گیاهی باشند، در والنسیا برای همه گزینه های مختلف وجود دارد. غذای والنسیا در حال تغییر است و آشپزی لذیذ دست به دست هم با مواد باکیفیت والنسیا باعث افزایش تعداد رستوران های با ستاره های میشلن می شود. والنسیا یک بهشت ​​ساحلی است و این بدان معنا است که غذاهای فوق العاده ای برای ساکنان و گردشگران این شهر دارد.

برخی از برترین رستوران های والنسیا عبارتند از:

  • Kosushi
  • Meat Market
  • Restaurante Nou Chocomeli
  • Grillo Grill Bar
  • Restaurante Gordon 10
  • Arroceria Maribel
  • La Taberna Casera
  • Karak
  • El Porteno Asador Argentino
  • Salad Planet
  • Latte&Farina

متقاضیان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات کامل از شرایط سفر به بهترین کشورهای دنیا و کسب تجربه های جدید امور مهاجرتی خود را به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بسپارند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *