ویزای توریستی

برترین رستوران های ایتالیا

برترین رستوران های ایتالیا

برترین رستوران های ایتالیا در سرتاسر جهان به خاطر غذاهای بی نظیر، در میان بهترین ها، مشهور است. علاوه بر این، هر منطقه ایتالیا دارای غذاهای خاص خود است و اغلب غذا نیز به فرهنگ تبدیل می شود و نه فقط غذا. در ایتالیا، همه جا می توان بهترین غذا را خورد و رستوران های زیادی وجود دارد که در آن ها می توانی غذاهای عالی یافت.

با این حال، دو ویژگی مشترک برترین رستوران های ایتالیا وجود دارد:

  • استفاده از محصولات محلی
  • فصلی بودن غذاها

در حقیقت، در غذاهایی که با از محصولات محلی تهیه می شوند، چرخش ظروف بر اساس فصل اجتناب ناپذیر است. آنها غذاهایی هستند که توانایی استفاده بهینه از محصولات محلی را بیان می کنند. غذاهای سنتی ایتالیایی را می توان در رستوران های برنده جوایز پراکنده در سراسر ایتالیا میل کرد. در این رستوران‌ های معروف، دستور العمل ‌ها و غذاهای سنتی ایتالیایی با الهام از سرآشپزها هنرمندانه تفسیر و شرح داده می ‌شوند. آثار هنری واقعی که با شور و شوق و با لمس شخصی خلق شده اند و خلاقیت و آزمایش را ترکیب می کنند. کسانی هستند که سنت را دوباره پیشنهاد می کنند، با تمرکز بر مواد خام و همچنین ارائه غذاهای اکسپرس با کیفیت با کشف مجدد رژیم مدیترانه ای.

کسانی هستند که بر کیفیت و نوآوری تمرکز می کنند و کام را با ترکیبی از طعم های جدید و آشنا و از سوی دیگر بر غذاهای سنتی شگفت زده می کنند. با این حال، خلاقیت و توانایی برانگیختن تمام حواس قلب آشپزی عالی است. در این راهنما، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تعدادی از بهترین رستوران های ایتالیا را معرفی می کنند. همچنین شایان ذکر است که صرف غذا در برترین رستوران های ایتالیا متفاوت می باشد و در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

تورهای غذایی و برترین رستوران های ایتالیا

ایتالیا یکی از رمانتیک ترین مقاصد جهان است و غذاهای آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. بسیاری از رستوران های ایتالیا دارای چندین ستاره میشلن هستند. شهرهای زیادی در ایتالیا وجود دارد که گردشگران روزانه از آنها دیدن می کنند و رستوران های ایتالیایی خوشمزه بیش از حد کافی برای انتخاب وجود دارد. چه افراد به دنبال غذاهای سنتی ایتالیایی باشند، چه غذاهای مدرن و نوآورانه ‌تر، در ایتالیا برای همه رستوران های مختلفی وجود دارد. ایتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان است و یکی از معروف ترین ها برای غذاهای خود است. جای تعجب نیست که تورهای غذایی ایتالیایی بسیار عالی برای انتخاب وجود دارد. بهترین تورهای غذای ایتالیا به گردشگران فرصتی می دهد تا برخی از بهترین غذاهای ایتالیا را بچشند و در مورد تاریخ، فرهنگ و سنت های آنها اطلاعات کسب کنند.

همچنین گردشران می ‌توانند با بازدید از رستوران‌ های آنها و آشنایی با سوابق آنها، با مردم محلی که این غذاها را ممکن می ‌سازند، آشنا شوند.

در اینجا به 3 ​​تور برتر غذایی ایتالیا اشاره شده است:

نوع تورشهر
تور غذای خیابانی با راهنمای محلیرم
تور غذای پیاده روی با تستفلورانس
تور غذای خیابانی با راهنمای محلیناپل

دنیای آشپزی ایتالیا بسیار فراتر از پیتزا و پاستا است. از بالای چکمه در میلان تا نوک انگشت پا در سیسیل، طیف وسیعی از غذاها و خوراکی خاص منطقه ای برای کاوش وجود دارد. گردشگران می توانند یک عمر در ایتالیا بگذرانند و هرگز از غذاها خسته نشوند. از رم گرفته تا کاپری و همه جا در این میان، در ایتالیا نحوه خوردن نبض آشپزی این کشور شیفته غذا آمده است. برای دنبال کردن آخرین آفتاب تابستان و تجربه عالی ماجراجویی غذایی در ایتالیا، مسافران باید به سراغ بهترین غذاهای محلی و خوشمزه در این کشور بروند.

برترین رستوران های ایتالیا طبق راهنمای میشلن

در سال 2023، ایتالیا موفق به دریافت 385 رستوران میشلن شده است که به این معنی است که ایتالیا دومین کشور در جهان از نظر رستوران های میشلن است. بیشترین جایزه در نسخه 2023 راهنمای میشلن لمباردی با 7 ورودی جدید و پس از آن توسکانی و سیسیل با  5 ورودی جدید قرار دارند. ناپل با 29 رستوران (5 دو ستاره میشلن، 24 یک ستاره میشلن) همچنان در رتبه اول قرار دارد و پس از آن رم با 22 رستوران در رتبه دوم قرار دارد (1 سه ستاره میشلن، 3 دو ستاره میشلن، 18 یک ستاره میشلن) و بولتسانو با  21 رستوران (1 سه ستاره میشلن، 3 دو ستاره میشلن، 17 یک ستاره میشلن) در مقام سوم قرار دارد.

لسیت زیر مروری بر راهنمای میشلن 2023 ایتالیا می باشد:

  • 12 رستوران 3 ستاره میشلن
  • 38 رستوران 2 ستاره میشلن
  • 335 رستوران تک ستاره میشلن
  • 257 بیب گورمند (29 رستوران جدید)
  • 48 رستوران با ستاره سبز میشلن (19 رستوران جدید)

ستاره میشلن یکی از مشهورترین جوایزی است که می توان به عنوان صاحب غذا یا آشپز دریافت کرد. به دست آوردن یک ستاره به عنوان مدرکی برای قدردانی تلقی می شود و می تواند باعث افزایش اعتبار یک رستوران شود. علاوه بر این، در اینجا لیستی از رستوران های میشلن آماده شده است. با بررسی این لیست کامل متقاضیان می توانند رستوران مورد نظر خود را پیدا کنند تا سفر خود به ایتالیا را به خوشمزه ترین شکل برنامه ریزی کنند.

برجسته ترین رستوران های میشلن ایتالیا به صورت زیر است:

برجسته ترین رستوران های میشلن ایتالیا
رستوران های 3 ستاره میشلنرستوران های 2 ستاره میشلنرستوران های 1 ستاره میشلن
Villa CrespiAcquolinaPrincipe Cerami
Da VittorioEnoteca La TorreLimu
Cannavacciuolo RistoranteSt. George RestaurantSensi
Niko RomitoLocanda Sant’UffizioMaeba Restaurant

اقامت در برترین هتل های ایتالیا

معرفی برترین رستوران های ایتالیا

تاریخ پویا و اقلیم ‌های زیست ‌محیطی ایتالیا به معنای صرف غذا بلغور عربی در جنوب، اشترودل در شمال و بسیاری از غذاهای منطقه ‌ای پیتزا و پاستا در بخش میانی این کشور است. فقط در ایتالیا می توان یک روز در یک باغ زیتون و روز دیگر در یک باغ لیمو غذا یا در تاکستان، قلعه، میدان بزرگ یا در سایه یک بنای با شکوه یا باستانی غذا خورد. برای صرف بهترین غذاها در ایتالیا، می توان از نزدیکی پایتخت ایتالیا در ساحل لاتزیو شروع کرد. برای مثال، در اینجا، رستوران Cesar at La Posta Vecchia  یک ضیافت فصلی را به دست سرآشپز آنتونیو ماگلیولو، که باغ سبزیجات خود را که مرکز منو است، مدیریت می کند، برگزار می کند و پستو را با ریحان تازه، پارمیگیانا با بادمجان خانگی، یا کاپرز با گوجه فرنگی تازه چیده شده سرو می شود.

معرفی برترین رستوران های ایتالیا

در لیست زیر به 4 مورد از برترین رستوران های ایتالیا اشاره شده است:

  • Club del Doge Restaurant
  • Dal Pescatore
  • Enoteca Pinchiorri
  • Il Palagio

رستوران های ذکر شده 4 رستوران برتر و همچنین گران قیمت و با کیفیت بسیار بالا جهت صرف وعده های غذایی مختلف در ایتالیا می باشند و در ادامه به بررسی دقیق میانگین هزینه های صرف غذا در این رستوران ها و همچنین آشنایی با رستوران های ذکر شده می پردازیم.

بررسی برترین رستوران ها و قیمت های آنها در ایتالیا

رستوران Club del Doge که در امتداد کانال بزرگ در هتل مجلل Gritti Palace قرار دارد، مکانی است که می‌ توان یک غذای ونیزی با چشم‌انداز عالی میل کرد. این رستوران به عنوان یکی از تماشایی ترین رستوران های ساحلی جهان انتخاب شده است و مسافران باید مطمئن شوند که بازدید خود را بین ماه مه و اکتبر برای لذت بردن از تراس برنامه ریزی کنند. یکی دیگر از رستوران های 3 ستاره میشلن، Dal Pescatore، به خاطر غذاهای اصیل ایتالیایی اش شناخته شده است. غذاها از دستور العمل ها و سنت های خانوادگی سرچشمه می گیرند، اما اغلب شامل یک پیچ و تاب مدرن هستند. تورتلی با کدو تنبل و مارماهی‌ های کبابی در صدر فهرست غذاها در تمام طول سال قرار دارند. علاوه بر این، سرآشپز Annie F é Olde در رستوران Enoteca Pinchiorii اولین زن ایتالیایی است که 3 ستاره میشلن را کسب کرده است.

ویزای توریستی ایتالیا

در رستوران Enoteca Pinchiorri پخت و پز نوآورانه ایتالیایی او با انتخاب نوشیدنی باورنکردنی توسط جورجیو پینکیوری افزایش یافته است. غذاها از ریزوتوی فرگولا، گل کدو تنبل، زعفران و میگو گرفته تا قفسه ای از بره با پوسته میوه های خشک متفاوت است. علاوه بر رستوران های ذکر شده، Il Palagio که در هتل Four Seasons فلورانس واقع شده است، تصویری از ظرافت ایتالیایی است. سرآشپز ویتو مولیکا یک منوی مزه 115$ (دلاری) با غذاهایی مانند ریزوتو قارچ و کبک سرخ شده و همچنین یک غذای انحطاطی برای دو نفر با فوی گراس و گراتینه مغز استخوان سرو می کند.

قیمت صرف غذا در برترین رستوران های ایتالیا

هموطنان محترمی که مایل به کسب ویزا جهت مسافرت به بهترین کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا هستند می توانند جهت کسب اطلاعات از شرایط و مراحل امور مربوطه با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *